Hey wat leuk, ik ga er morgen ook heen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:47 schreef lyolyrc het volgende:
Het is ook tijd voor mij om me hier te melden. Morgen ga ik in de RAI op de carrièrebeurs maar eens kennismaken met wat bedrijven en uitzoeken of dit in later stadium nog tot aanbod van een baan kan leiden. Nu eerst mijn CV en LinkedIn bijwerken.
Ik heb je verhaal met veel plezier gelezen hoor, tot op de laatste letter hahaquote:
Nou hij begon het gesprek door te zeggen dat ik 3 weekenden per maand op vrijdag en zaterdagavond moest werken ( was iets in de horeca dus savonds werken vind ik geen probleem maar dat vond ik toch wel veel), dus daarna kon hij eigenlijk zien dat ik daar niet echt enthousiast over was. En dat was ik ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef Janena het volgende:
Balen.
Ik kan me voorstellen dat je er geen verdere tijd aan wil verspillen.
Op welke manier was het ongemakkelijk?
Voor zulk soort bijbanen zou ik zelf geen brieven versturen, maar gewoon de winkel inlopen en aan de manager vragen of ze nog iemand nodig hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef electrocrash het volgende:
Hallo, ik doe momenteel een thuis studie. bedr.administratief medewerker en omdat ik dan nog wat vrije tijd heb en wat geld wil bijverdienen ben ik van plan om te solliciteren bij een sportkleding winkel waar ze mensen nodig hebben, ik heb nog nooit eerder een bijbaan of dergelijke gehad, wel stage gelopen bij een kantoor en bij een drogist (vakken/schappen vullen,winkel netjes houden, geen kassa oftewelypische werkzaamheden voor een stagaire) that's all. Mijn vraag is wat moet ik precies aangeven bij de motivatiebrief die ik het kleding-sport winkel moet versturen. heb nog nooit eerder zo een brief gerredacteert alleen een CV.
PS. Weet iemand evt. nog (leuke) winkels voor een 19 jarige?
Ik heb al met ze gebeld en ze hebben gezegd dat ik via internet op vacatures en dan mijn motivatiebrief moet sturen, btw de vestiging waar ik zou willen werken is niet te vinden op de site (dat betekent NIET dat er geen plek is, want hun hebben mij gezegd dat ze wel mensen zoeken en dat je dat online moet doen)quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:14 schreef DanieI85 het volgende:
[..]
Voor zulk soort bijbanen zou ik zelf geen brieven versturen, maar gewoon de winkel inlopen en aan de manager vragen of ze nog iemand nodig hebben.
Iets voor de volgende keer dan,is altijd beter dan bellenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:14 schreef DanieI85 het volgende:
[..]
Voor zulk soort bijbanen zou ik zelf geen brieven versturen, maar gewoon de winkel inlopen en aan de manager vragen of ze nog iemand nodig hebben.
Vervelend. Ik heb dat ook wel eens gehad, halverwege het gesprek trokken zij de conclusie dat ze me niet geschikt vonden en ik dat ik daar echt niet wilde werkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Net een heel ongemakkelijk gesprek gehad. Er was gewoon echt geen ''klik'' van beide kanten. Op gegeven moment zelf maar gezegd, laten we het hierbij maar afsluiten, ik wilde daar gewoon zo snel mogelijk weg
Simpel, als het er niet is kun je het niet meenemenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Maar........ik moet 2 referenties meenemen en een loonstrookje van laatste werkgever. Heb denk ik maar 1 referentie van mijn huidige vrijwilligerswerk (wat tevens mijn afstudeerstage was) en mijn laatste werkgever stamt af van 2006 (supermarkt die failliet is gegaan)
Even kijken hoe ik dat allemaal voor elkaar ga krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |