abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:25:04 #101
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_104825421
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Envelop met het adres van je buren op de passagiersstoel :P
jaja, ik zie de tronie van mijn TC al voor me _O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_104825460
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

jaja, ik zie de tronie van mijn TC al voor me _O-
Een maandje, is die het ook vergeten.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:27:18 #103
110987 ErwinRommel
pi_104825584
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Een maandje, is die het ook vergeten.
denk dat ik er gelijk uitlig, ben maar uitzendkracht.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2011 @ 22:39:25 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_104826372
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

denk dat ik er gelijk uitlig, ben maar uitzendkracht.
het is idd niet aan te raden, maar er gebeurt wel meer dat niet mag.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_104826981
Als we alles wat niet mag ineens niet meer zouden doen zou het helemaal voor geen meter lopen allemaal :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:52:45 #106
110987 ErwinRommel
pi_104827093
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:50 schreef pussywillow het volgende:
Als we alles wat niet mag ineens niet meer zouden doen zou het helemaal voor geen meter lopen allemaal :P
Okay, maar een auto mee naar huis nemen is toch wat anders dan een brievenbus pakketje bij de voordeur leggen ;)
pi_104827638
True :P Zou het denk ik ook niet aandurven, hoor. Pakketjes bij de voordeur leggen doe ik al niet eens, ik vind het veel te leuk om die mensen naar de AH te sturen, met hun rare kleine brievenbusjes :P Dat zal ze leren.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_104829525
Ons hek gaat lekker open met een pasje.
pi_104829836
Is er geen hah morgen? grrr, ik ben vrij!
pi_104829839
Wij hebben niet eens een hek. Met als gevolg dat er laat in de middag, als er niemand meer is, altijd mensen op het terrein parkeren die boodschappen doen bij de naastgelegen supermarkt :P Hoewel er toch een groot bord staat dat het niet mag.
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:54:06 #111
110987 ErwinRommel
pi_104830126
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:47 schreef pussywillow het volgende:
Wij hebben niet eens een hek. Met als gevolg dat er laat in de middag, als er niemand meer is, altijd mensen op het terrein parkeren die boodschappen doen bij de naastgelegen supermarkt :P Hoewel er toch een groot bord staat dat het niet mag.
Politie bellen en wegslepen!
pi_104832130
Bij ons staat er op het bord "op eigen risico" Lijkt goed te werken want ondanks dat we echt midden in het (winkel)centrum parkeren er alleen wat collega's (al dan niet om te werken)
pi_104836921
Bij ons hebben ze wel een hek en een waarschuwingsbord met wegsleepregeling, dus dat schrikt ook wel af.
Bovendien ligt het een beetje weggestopt, dus ik zou daar als buitenstaander ook niet zomaar mijn auto neerzetten :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_104839665
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef TokenW het volgende:
Maar in sommige gevallen is het ook wel logisch dat het niet uitbetaald wordt, laatst liep iemand over een wijk bijna 6 uur, terwijl de meesten dezelfde wijk in 1,5 uur weglopen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef pussywillow het volgende:
Ja, wij hadden laatst ook iemand die 5 uur met een wijk bezig was geweest die makkelijk in de helft van die tijd kan. Was wel een nieuw iemand, maar toch. Ik heb ook wel eens met iemand mee moeten lopen om te kijken wat diegene allemaal uitspookte, omdat de TC vond dat hij toch wel erg veel uren schreef. Werd ook wel meteen duidelijk waarom: tijdens het lopen even een ritje langs het winkelcentrum "ff peuken halen!", en na afloop ging hij terug naar kantoor om te kijken of er nog meer te doen was want "2 uur is toch wel erg weinig". :') Als je niet oppast maken mensen er misbruik van.

Als ze die tijden gewoon even net iets ruimer zouden zetten (en niet maar 10 magere minuten extra als er HAH is) dan zou je helemaal geen uren hóeven schrijven en was er geen probleem. Vraag me af of dat uiteindelijk zelfs niet voordeliger zou zijn, nu rondt iedereen die tijden natuurlijk lekker naar boven af.
Je hebt er altijd mensen tussen zitten die er misbruik van maken of gewoon echt super onhandig zijn. Alleen moet je die dan individueel aanpakken, niet door over de hele linie minder uit te betalen.

En nieuwe krachten doen er uiteraard veel langer over dan ervaren bezorgers. Kan ook bijna niet anders als je ziet hoe we de opleiding af moeten raffelen. Ik heb zelden nog genoeg tijd om fatsoenlijk opleiding te geven. Opleiding geven wordt gezien als iets wat je makkelijk 'erbij' kan doen. Dus eerst een uurtje of 5 andere werkzaamheden en dan nog 'even' opleiding geven. Dat kan bij een wijk van anderhalf uur prima, maar bij grote wijken loop je dan gewoon 5 uur over straat :{
pi_104842189
Hoi! :W

Ik lurk al mee op Fok sinds 2005, maar ga nu toch een poging wagen mee te doen ;)

Sinds vorige week dinsdag ben ik ook in dienst bij PostNL, als postbezorger. Ik heb even gegoogled op ''misstanden bij PostNL'' en schrok daar wel aardig van.

Tot nu toe merk ik er in mijn eigen buurt nog niet veel van gelukkig.

Ik heb me trouwens in dit topic ingelezen vanaf #90, dus aardig op de hoogte!

Kan iemand mij nog vertellen waar de afkortingen VBG en Madje voor staan?

:W
pi_104842466
VBG = voorbereidingsgebied
MAD weet ik niet zeker maar ik denk dat het iets zal zijn als met aanvullende dienst, zoals aangetekenden/legitimatiezendingen
lama
pi_104842761
Wat een dag.

Kom ik aan op kantoor, zegt een collega tegen me: wat heb ik nu gehoord. Ga je ons verlaten? Ik zo: ehh.... nee.... Hij: oh, dan heb ik vast iemand anders voor me. (nu is mijn salaris sinds deze week hoger en misschien proberen ze me er uit te werken, maar dat mag niet eens volgens de wet :(!)

Eenmaal onderweg gaat bij de allerlaatste straat mijn band plotseling lek... :( Daar ging mijn niet al te beste humeur...

Tevens een vraagje. Ik las ergens vorig jaar ergens dat je sowieso recht hebt op een kwartier pauze bij een dienst van 3 uur of meer. Nu is mijn zaterdagwijk sowieso 4,5 uur dus lijkt me dat ik wel eens pauze mag nemen. Echter krijg ik gewoon de wijktijd uitbetaald (excl. pauze). Weet iemand hier meer over? Sinds het VBG in maart sluit geven ze geen cent teveel uit en krijgt niemand meer overuren uitbetaald mits een zeer goede reden. :(
  zaterdag 26 november 2011 @ 14:43:41 #118
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_104842913
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoi! :W

Ik lurk al mee op Fok sinds 2005, maar ga nu toch een poging wagen mee te doen ;)

Sinds vorige week dinsdag ben ik ook in dienst bij PostNL, als postbezorger. Ik heb even gegoogled op ''misstanden bij PostNL'' en schrok daar wel aardig van.

Tot nu toe merk ik er in mijn eigen buurt nog niet veel van gelukkig.

Ik heb me trouwens in dit topic ingelezen vanaf #90, dus aardig op de hoogte!

Kan iemand mij nog vertellen waar de afkortingen VBG en Madje voor staan?

:W
Ik begin straks in December ook als postbezorger. En heb ook een een stukje terug gelezen.
Nu heb ik ook een vraagje. Ik lees overal oer DiDoZa. En ik ga straks een wijk lopen op Dinsdag tot en met zaterdag. Daar staat totaal 14 uur voor. Maar wat voor verhoudingen kan ik verwachten van DiDoZa en opzichten van WoVr?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_104843579
Ik had vorige week (di wo en do) elke dag HAH erbij.
Deze week alleen di en zat gelukkig.

Kan trouwens wel merken dat er didoza meer post is, ik ga nog standaard over m'n uren heen. Mijn TC zei dat ik het maar gewoon moest schrijven, maar ben benieuwd wat ik krijg uitbetaald.

Ben trouwens wel goed ingewerkt, vorige week twee keer met iemand meegelopen, en deze week ook.

(Ik heb geen tijdslimiet! Wordt gewoon ingepland en dan zien we wel.)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2011 15:12:00 ]
  zaterdag 26 november 2011 @ 15:21:23 #120
342418 VKV
Plausibel
pi_104843874
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:43 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik begin straks in December ook als postbezorger. En heb ook een een stukje terug gelezen.
Nu heb ik ook een vraagje. Ik lees overal oer DiDoZa. En ik ga straks een wijk lopen op Dinsdag tot en met zaterdag. Daar staat totaal 14 uur voor. Maar wat voor verhoudingen kan ik verwachten van DiDoZa en opzichten van WoVr?
Betekent volgens mij dat je op woensdag en vrijdag geen HAH hebt en er gewoon minder post is (geen Makro, Kampioen, tv-gidsen, tijdschriften, etc.) Maarja, jij begint in december. Volgens mij gaat dit dan sowieso voorlopig nog niet op, omdat het in december elke dag stervensdruk is :')
  zaterdag 26 november 2011 @ 15:27:50 #121
110987 ErwinRommel
pi_104844068
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:25 schreef lbeew het volgende:
VBG = voorbereidingsgebied
MAD weet ik niet zeker maar ik denk dat het iets zal zijn als met aanvullende dienst, zoals aangetekenden/legitimatiezendingen
Correct ;)
pi_104849677
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:37 schreef Deezertje het volgende:
Wat een dag.

Kom ik aan op kantoor, zegt een collega tegen me: wat heb ik nu gehoord. Ga je ons verlaten? Ik zo: ehh.... nee.... Hij: oh, dan heb ik vast iemand anders voor me. (nu is mijn salaris sinds deze week hoger en misschien proberen ze me er uit te werken, maar dat mag niet eens volgens de wet :(!)

Eenmaal onderweg gaat bij de allerlaatste straat mijn band plotseling lek... :( Daar ging mijn niet al te beste humeur...

Tevens een vraagje. Ik las ergens vorig jaar ergens dat je sowieso recht hebt op een kwartier pauze bij een dienst van 3 uur of meer. Nu is mijn zaterdagwijk sowieso 4,5 uur dus lijkt me dat ik wel eens pauze mag nemen. Echter krijg ik gewoon de wijktijd uitbetaald (excl. pauze). Weet iemand hier meer over? Sinds het VBG in maart sluit geven ze geen cent teveel uit en krijgt niemand meer overuren uitbetaald mits een zeer goede reden. :(
Dat geldt waarschijnlijk alleen als er binnen werkzaamheden in je dienst zitten. Het is overigens geen kwartier pauze, maar 10 minuten.
pi_104849749
Vandaag een onbekende wijk gelopen waar 1:40 met HAH voor staat, was 40 minuten bezig, het is dat het vanaf de vestiging en naar de volgende wijk een gigantische afstand was, maar anders loop je gewoon een uur binnen de tijd.
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:51:51 #124
110987 ErwinRommel
pi_104850061
Ik ga jullie bezorgers niet benijden als straks de vrieskou eraan komt :N
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 november 2011 @ 18:52:17 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_104850077
Bij ons was het weer eens gigantisch druk. Te weinig mensen en veel post. Je kon op sommige stukken per boer afbundelen, zo veel was er voor het buitengebied ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:54:47 #126
110987 ErwinRommel
pi_104850157
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons was het weer eens gigantisch druk. Te weinig mensen en veel post. Je kon op sommige stukken per boer afbundelen, zo veel was er voor het buitengebied ...
Gelukkig heeft onze TC ervoor gezorgd dat het vanaf NU goed moet gaan. Anders komt rekening terecht bij Post-bedrijf. Vandaag liep het eindelijk eens gesmeerd zoals het hoort!
Kuddo's voor onze TC.
pi_104852497
Ik moest verdomme een uur fietsen naar mijn wijk vandaag, en toen had ik in totaal ook nog 6 tassen + 1 tas reclame... Verdorie.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:35:35 #128
110987 ErwinRommel
pi_104853969
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik moest verdomme een uur fietsen naar mijn wijk vandaag, en toen had ik in totaal ook nog 6 tassen + 1 tas reclame... Verdorie.
Denk aan hen (de chauffeurs) die al die tassen mogen tillen naar de steunpunten en depots :P
Wij krijgen er echt lange armen van.
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:36:20 #129
110987 ErwinRommel
pi_104854002
Tassen HaH, heb het gewogen, over de 30kg per tas!!!
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:41:02 #130
110987 ErwinRommel
pi_104854200
Als men zo eens gat protesteren tegen de hoge omes dat het dan wel wat gewicht in de weegschaal heeft :)
Soms moet je bepaalde zaken afdwingen.
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:42:46 #131
110987 ErwinRommel
pi_104854280
Echter, zo synchroom zal PostNL wel weer niet lopen :')
pi_104854758
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Denk aan hen (de chauffeurs) die al die tassen mogen tillen naar de steunpunten en depots :P
Wij krijgen er echt lange armen van.
Haha ik geloof je, maar alles was ook nog heel erg slecht gesorteerd. Nadat ik de eerste 4 tassen had gedaan moest ik sommige straten nog een keer overdoen met de laatste 2 tassen. Daarnaast hadden ze me de laatste tassen als eerste gegeven. Echt een rommeltje.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 26 november 2011 @ 21:39:19 #133
110987 ErwinRommel
pi_104856889
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Haha ik geloof je, maar alles was ook nog heel erg slecht gesorteerd. Nadat ik de eerste 4 tassen had gedaan moest ik sommige straten nog een keer overdoen met de laatste 2 tassen. Daarnaast hadden ze me de laatste tassen als eerste gegeven. Echt een rommeltje.
Dat slechte zetten komt helaas steeds vaker voor, ook door ervaren postbodes. Vandaag 4 stukken post naar VBG teruggenomen (op 400 adressen) omdat ik geen zin had weer om te keren.
Komt ook nog eens bij kijken dat ik het nog eens nakijk, indien ik dat niet gedaan had kwamen er wel 40 stukken post terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door ErwinRommel op 26-11-2011 21:44:29 ]
pi_104858803
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Gelukkig heeft onze TC ervoor gezorgd dat het vanaf NU goed moet gaan. Anders komt rekening terecht bij Post-bedrijf. Vandaag liep het eindelijk eens gesmeerd zoals het hoort!
Kuddo's voor onze TC.
Haha dan gaat het VBG snel failliet. grappenmakers.
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:21:06 #135
110987 ErwinRommel
pi_104858950
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef carboni het volgende:

[..]

Haha dan gaat het VBG snel failliet. grappenmakers.
Tja, dan moeten ze maar zich eens druk maken om alles op tijd af te hebben, en niet elke 10 minuten koffie/peuken puaze te moeten houden. Vandaag hing er een goede sfeer, echter wel onder strict toezicht. Zaken waren op tijd klaar.
pi_104860081
Ik heb vandaag wel weer een hoop fout spul terug gedaan. Vorige week was het echt erg, dan lag het steeds zo van 2, 4, en dan weer 2. En dat minstens 5x per straat. Soms ook wel van een halve straat terug. Ik blijf niet bezig :P
Vandaag zaten er ook weer een hoop losse poststukken in de PBZ map, tegen de tijd dat de bundels waar het bij hoort dan aan de beurt komen ben ik die stukken vergeten }:|. Ik ga niet de tassen uitpakken om het er zelf vooraf nog tussen te stoppen of zo :P

Kreeg vanmiddag een mail over een principe akkoord cao postbezorgers :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_104860685
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dan is dat bij jullie niet goed geregeld. Wij schrijven gewoon de tijden nog op omdat we niet echt standaardwijken hebben zeg maar.
Dat klopt. Zelf krijg ik over het algemeen wel gewoon de tijd die ik gewerkt heb uitbetaald, maar vooral de fulltimers hebben gewoon pech op een drukke dag. Op een niet drukke dag (de woensdag) trouwens ook, aangezien er dan standaard 1,5 uur van de tijd af gaat, of het nu echt rustig was of niet. Over het algemeen komt het er dus op neer dat die vaak zowel op piek- als op daldagen in hun eigen tijd werken.
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:53:23 #138
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_104863140
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:21 schreef VKV het volgende:

[..]

Betekent volgens mij dat je op woensdag en vrijdag geen HAH hebt en er gewoon minder post is (geen Makro, Kampioen, tv-gidsen, tijdschriften, etc.) Maarja, jij begint in december. Volgens mij gaat dit dan sowieso voorlopig nog niet op, omdat het in december elke dag stervensdruk is :')
Okee, dat is duidelijk.
December is kerstkaartenperiode inderdaad. Heb er hier ook 50 klaar liggen. Ben wel benieuwd.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_104863571
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:53 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Okee, dat is duidelijk.
December is kerstkaartenperiode inderdaad. Heb er hier ook 50 klaar liggen. Ben wel benieuwd.
50 kerstkaarten? Ik ben al verrast als ik er dit jaar één verstuur... :P
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
  zondag 27 november 2011 @ 00:12:49 #140
110987 ErwinRommel
pi_104864007
Kerstkaarten????? Dat is iets van de vorige eeuw. ;)
Nee, ik stuur wel een e-mail, sms, oid's. Ga m'n hand niet pijnigen.
Nor does my family, friends or relations :)
  zondag 27 november 2011 @ 00:19:27 #141
110987 ErwinRommel
pi_104864295
De klant is net een makaak :)

pi_104866954
Misschien solliciteren als postnl bezorger voor de feestdagen..
Even een zakcentje bijverdienen..

Kan iemand mij zo vertellen wat het verdient? Kreeg bij mijn vorige baan namelijk 9,30 ongeveer, postNL zal er vast wel onder zitten :{
pi_104869208
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:40 schreef TokenW het volgende:

[..]

Dat geldt waarschijnlijk alleen als er binnen werkzaamheden in je dienst zitten. Het is overigens geen kwartier pauze, maar 10 minuten.
Dat klopt niet. Ook als je dienst alleen uit buitenwerkzaamheden bestaat heb je recht op doorbetaalde pauze, tenzij je een postbezorger bent. Als je een uitvoering hebt van meer dan 3.30 uur heb je zelfs recht op 20 minuten koffiepauze!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 27 november 2011 @ 10:01:54 #144
342418 VKV
Plausibel
pi_104869234
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Iets van de vorige eeuw? Ik herinner me anders toch wel een aanzienlijke hoeveelheid rode bakken vol met kerstkaarten vorig jaar :') Ik zie dat niet zomaar verdwijnen :P
  zondag 27 november 2011 @ 10:02:39 #145
342418 VKV
Plausibel
pi_104869242
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 01:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Misschien solliciteren als postnl bezorger voor de feestdagen..
Even een zakcentje bijverdienen..

Kan iemand mij zo vertellen wat het verdient? Kreeg bij mijn vorige baan namelijk 9,30 ongeveer, postNL zal er vast wel onder zitten :{
Hoe oud ben je? Postbezorger verdient zo rond het minimumloon ja.
pi_104869909
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef pussywillow het volgende:
True :P Zou het denk ik ook niet aandurven, hoor. Pakketjes bij de voordeur leggen doe ik al niet eens, ik vind het veel te leuk om die mensen naar de AH te sturen, met hun rare kleine brievenbusjes :P Dat zal ze leren.
Ik moest eens iemand naar het postkantoor sturen voor een magazine.. Dat paste er met geen mogelijkheid in de brievenbus. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 27 november 2011 @ 11:08:21 #147
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_104870099
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ken mensen zonder computer of mobiel.

Overigens als het overal met kerst druk is, krijg je dan overuren wel uitbetaald? Of komt er een stuk standaard tijd bij?
Loesje
pi_104870562
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik moest eens iemand naar het postkantoor sturen voor een magazine.. Dat paste er met geen mogelijkheid in de brievenbus. :')
Heb ik laatst ook gedaan voor een doodgewone A4-envelop :D Die mensen hebben zo'n leuke, "authentieke" gleuf in de muur waar net een bankafschrift doorheen kan. Een normale brief moet je dus al vouwen. Er zat een brochure in die envelop of iets dergelijks, het ging er met geen mogelijkheid doorheen. Dus ja, jammer dan :')

quote:
11s.gif Op zondag 27 november 2011 11:08 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik ken mensen zonder computer of mobiel.

Overigens als het overal met kerst druk is, krijg je dan overuren wel uitbetaald? Of komt er een stuk standaard tijd bij?
Standaard tijd erbij? :D Welnee. Gewoon uren schrijven.
pi_104870810
Ik kwam gister zo'n kennisgeving over de afmetingen van een bus tegen in mijn mapje... Had de neiging om hem bij iemand naar binnen te gooien waar een BOL.com doos niet door de bus paste, alleen dat komt zo betuttelend over... :') En daar komt bij dat ze bij een hele wijk te kleine bussen hebben gebruikt en ik blijf niet bezig.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_104871240
nix leuker als een kaartje ontvangen..daar kan bij mij geen sms of e-mail aan tippen ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')