abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104781423
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Mooi kut. Want die bus op de Koningsweg zit altijd bomvol omdat een bedrijfje er brief-pakketten in dumpt. En als hij die volgedumpt heeft gaat hij naar de Thorbeckestraat om daar de rest in te dumpen. De klootzak.
Je opend die bus met buslichtingstas eronder, en dankzij die pakketten flikkert de helft van de gewone post op straat ivm verstopt zitten. Die lul is té beroerd ff naar de bupo te rijden, terwijl dat om de hoek ligt :(
Misschien kun je via je TC een afsluitertje regelen voor "preventief"
pi_104790628
Wij hebben altijd zo'n geinige PostNL pakketbezorger die praat over zn aankopen bij DealExtreme :D
Hij spaart modeltreinen o.i.d. En komt om de week wel bij ons aan de deur.

Maken jullie ook praatjes met klanten?
pi_104790915
Bezorger in Almelo in dit topic ?? :)
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_104799007
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef Snoepje5 het volgende:

Uiteraard!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_104799634
quote:
Wij hebben altijd zo'n geinige PostNL pakketbezorger die praat over zn aankopen bij DealExtreme :D
Hij spaart modeltreinen o.i.d. En komt om de week wel bij ons aan de deur.

Zo min mogelijk, ik heb werk te doen :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2011 @ 13:09:42 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_104800135
was een kort werkdagje voor mij :P

Ondanks dat de vrijdag een daldag is was er genoeg te doen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_104805326
Ik zag gisteren iemand van Sandd zijn post in de brievenbus knikkeren, wtf
pi_104805464
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef carboni het volgende:

[..]

Das helemaal verschrikkelijk ja, er zijn altijd sleutels te kort. handig als je weer naar een depot word gestuurd waar je nooit komt.
Ik vind het altijd pijnlijk om te zien dat het overal dezelfde laksheid is met dit soort dingen :')
pi_104805505
quote:

Buiten de normale beleefdheidsvormen en flauwe grapjes niet. Heb er ook een hekel aan als mensen mij aan de praat houden. :P
pi_104805517
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:43 schreef lololo het volgende:

[..]

Ik vind het altijd pijnlijk om te zien dat het overal dezelfde laksheid is met dit soort dingen :')
Dan hebben ze het hier slimmer geregeld, bij elk depot hangt een kastje met cijferslot aan de muur met daar in de sleutel :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2011 @ 15:47:28 #61
Maffe Fries
pi_104805626
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Dan hebben ze het hier slimmer geregeld, bij elk depot hangt een kastje met cijferslot aan de muur met daar in de sleutel :)
zie vorige pagina. Zelfs dan kan het mis gaan :P
pi_104805801
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zie vorige pagina. Zelfs dan kan het mis gaan :P
Waarom verbaast het me ook niks :')
pi_104806453
Ik heb wat vraagjes.

Als postbezorger, moet je zelf bij een afhaalpunt gaan om de post op te halen die je op die dag gaat bezorgen of word dat netjes bij jouw thuis afgeleverd?

Is de functie postivoorbereider leuk? heb je veel contact met collega's?
pi_104806661
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef electrocrash het volgende:
Ik heb wat vraagjes.

Als postbezorger, moet je zelf bij een afhaalpunt gaan om de post op te halen die je op die dag gaat bezorgen of word dat netjes bij jouw thuis afgeleverd?

Is de functie postivoorbereider leuk? heb je veel contact met collega's?
De post moet je ophalen bij een depot, we gaan het niet bij je thuis brengen. De depots zijn trouwens altijd wel enigszins in de buurt.
Ik vind voorbereiden wel prima en contact met je collega's kom je niet onderuit :P
pi_104806705
Je moet de post ophalen op een depot. Postvoorbereider kan best leuk zijn, dat ligt ook aan het team waar je in terecht komt. Wel staan de tijden altijd extreem krap, waardoor je het over het algemeen zelfs als je echt heel hard doorwerkt niet haalt.
pi_104806715
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:13 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

De post moet je ophalen bij een depot, we gaan het niet bij je thuis brengen. De depots zijn trouwens altijd wel enigszins in de buurt.
Ik vind voorbereiden wel prima en contact met je collega's kom je niet onderuit :P
Wat is leuker en vlotter te doen?
Want ik zou het liefst dan minimaal 8-12 uurtjes per week willen werken.
pi_104806740
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef gelestipjes het volgende:
Je moet de post ophalen op een depot. Postvoorbereider kan best leuk zijn, dat ligt ook aan het team waar je in terecht komt. Wel staan de tijden altijd extreem krap, waardoor je het over het algemeen zelfs als je echt heel hard doorwerkt niet haalt.
Dat is dan duidelijk :')
pi_104806779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef electrocrash het volgende:

[..]

Wat is leuker en vlotter te doen?
Want ik zou het liefst dan minimaal 8-12 uurtjes per week willen werken.
Voorbereider, hoef je de straat niet op.
pi_104806870
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:17 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Voorbereider, hoef je de straat niet op.
Hmm, en voor postbezorger moet je dan heel veel straten doen of word ermee rekening gehouden als je bijv. niet kan fietsen of iets dergelijks.
pi_104807028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:19 schreef electrocrash het volgende:

[..]

Hmm, en voor postbezorger moet je dan heel veel straten doen of word ermee rekening gehouden als je bijv. niet kan fietsen of iets dergelijks.
Niet kan fietsen..?
pi_104807334
Nee, er wordt vanuit gegaan dat je kunt fietsen en over een fiets beschikt. Officieel moet je zelfs over een goede fiets beschikken, maar als je de barrels ziet waarmee sommigen post bezorgen wordt daar niet echt op gelet :P

Als je wijk dichtbij het depot is kun je 'm misschien wel met zo'n karretje lopen i.p.v. de fiets. Maar niet voor elke wijk werkt dat, als ik dat bijv. bij mijn wijk zou doen zou ik volgens mij de hele dag bezig zijn :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2011 @ 16:37:23 #72
Maffe Fries
pi_104807581
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef gelestipjes het volgende:
dan is dat bij jullie niet goed geregeld. Wij schrijven gewoon de tijden nog op omdat we niet echt standaardwijken hebben zeg maar.
pi_104807833
Ik schrijf ook gewoon tijden. De tijden voor mijn wijk haal je alleen op extreem rustige woensdagen of vrijdagen, als de wind precies goed staat en je met de racefiets bent, en ik ga natuurlijk niet onbetaald post lopen bezorgen. Wordt gelukkig ook nooit moeilijk over gedaan :) Tenminste niet naar de bezorgers toe, de TC heeft volgens mij wel regelmatig gezeik als hij weer eens teveel uren aan de uitvoering heeft besteed, maar goed, had hij maar geen TC moeten worden :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:28:50 #74
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_104809357
Het bedrijf wordt steeds achterlijker. Het is in mijn ogen sowieso een drama dat zelfs
tien jaar geleden (met de hoge behaalde winsten, niet dat ze daar nu over moeten zeiken)
er nooit fietsen beschikbaar waren vanuit het bedrijf. Je moet echt zelfs bedelen om een reservefiets als je fiets tijdelijk naar de knoppen is.

Wat een retards! De voorbereidingstijden staan bij ons op de vestiging ook erg krap, uitvoertijden zijn fors omhoog gegaan! :') 8)7

Het gaat helemaal verkeerd met dit bedrijf, let maar op. En het is allemaal zo onnodig, gezien hun hoge winsten. 'Het postvolume daalt...' Jaja, daar is echt veel van te merken hoor op zaterdag en door de week... Dikke nonsens! :r
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:31:25 #75
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_104809489
Hier in Roosendaal hebben we nog steeds geen nieuwe kleren. We lopen nog steeds al maanden in onze lelijke wit-zwart-oranje pakken...! :')
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')