abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104781423
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Mooi kut. Want die bus op de Koningsweg zit altijd bomvol omdat een bedrijfje er brief-pakketten in dumpt. En als hij die volgedumpt heeft gaat hij naar de Thorbeckestraat om daar de rest in te dumpen. De klootzak.
Je opend die bus met buslichtingstas eronder, en dankzij die pakketten flikkert de helft van de gewone post op straat ivm verstopt zitten. Die lul is té beroerd ff naar de bupo te rijden, terwijl dat om de hoek ligt :(
Misschien kun je via je TC een afsluitertje regelen voor "preventief"
pi_104790628
Wij hebben altijd zo'n geinige PostNL pakketbezorger die praat over zn aankopen bij DealExtreme :D
Hij spaart modeltreinen o.i.d. En komt om de week wel bij ons aan de deur.

Maken jullie ook praatjes met klanten?
pi_104790915
Bezorger in Almelo in dit topic ?? :)
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_104799007
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef Snoepje5 het volgende:

Uiteraard!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_104799634
quote:
Wij hebben altijd zo'n geinige PostNL pakketbezorger die praat over zn aankopen bij DealExtreme :D
Hij spaart modeltreinen o.i.d. En komt om de week wel bij ons aan de deur.

Zo min mogelijk, ik heb werk te doen :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2011 @ 13:09:42 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_104800135
was een kort werkdagje voor mij :P

Ondanks dat de vrijdag een daldag is was er genoeg te doen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_104805326
Ik zag gisteren iemand van Sandd zijn post in de brievenbus knikkeren, wtf
pi_104805464
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef carboni het volgende:

[..]

Das helemaal verschrikkelijk ja, er zijn altijd sleutels te kort. handig als je weer naar een depot word gestuurd waar je nooit komt.
Ik vind het altijd pijnlijk om te zien dat het overal dezelfde laksheid is met dit soort dingen :')
pi_104805505
quote:

Buiten de normale beleefdheidsvormen en flauwe grapjes niet. Heb er ook een hekel aan als mensen mij aan de praat houden. :P
pi_104805517
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:43 schreef lololo het volgende:

[..]

Ik vind het altijd pijnlijk om te zien dat het overal dezelfde laksheid is met dit soort dingen :')
Dan hebben ze het hier slimmer geregeld, bij elk depot hangt een kastje met cijferslot aan de muur met daar in de sleutel :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2011 @ 15:47:28 #61
Maffe Fries
pi_104805626
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Dan hebben ze het hier slimmer geregeld, bij elk depot hangt een kastje met cijferslot aan de muur met daar in de sleutel :)
zie vorige pagina. Zelfs dan kan het mis gaan :P
pi_104805801
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zie vorige pagina. Zelfs dan kan het mis gaan :P
Waarom verbaast het me ook niks :')
pi_104806453
Ik heb wat vraagjes.

Als postbezorger, moet je zelf bij een afhaalpunt gaan om de post op te halen die je op die dag gaat bezorgen of word dat netjes bij jouw thuis afgeleverd?

Is de functie postivoorbereider leuk? heb je veel contact met collega's?
pi_104806661
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef electrocrash het volgende:
Ik heb wat vraagjes.

Als postbezorger, moet je zelf bij een afhaalpunt gaan om de post op te halen die je op die dag gaat bezorgen of word dat netjes bij jouw thuis afgeleverd?

Is de functie postivoorbereider leuk? heb je veel contact met collega's?
De post moet je ophalen bij een depot, we gaan het niet bij je thuis brengen. De depots zijn trouwens altijd wel enigszins in de buurt.
Ik vind voorbereiden wel prima en contact met je collega's kom je niet onderuit :P
pi_104806705
Je moet de post ophalen op een depot. Postvoorbereider kan best leuk zijn, dat ligt ook aan het team waar je in terecht komt. Wel staan de tijden altijd extreem krap, waardoor je het over het algemeen zelfs als je echt heel hard doorwerkt niet haalt.
pi_104806715
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:13 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

De post moet je ophalen bij een depot, we gaan het niet bij je thuis brengen. De depots zijn trouwens altijd wel enigszins in de buurt.
Ik vind voorbereiden wel prima en contact met je collega's kom je niet onderuit :P
Wat is leuker en vlotter te doen?
Want ik zou het liefst dan minimaal 8-12 uurtjes per week willen werken.
pi_104806740
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef gelestipjes het volgende:
Je moet de post ophalen op een depot. Postvoorbereider kan best leuk zijn, dat ligt ook aan het team waar je in terecht komt. Wel staan de tijden altijd extreem krap, waardoor je het over het algemeen zelfs als je echt heel hard doorwerkt niet haalt.
Dat is dan duidelijk :')
pi_104806779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef electrocrash het volgende:

[..]

Wat is leuker en vlotter te doen?
Want ik zou het liefst dan minimaal 8-12 uurtjes per week willen werken.
Voorbereider, hoef je de straat niet op.
pi_104806870
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:17 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Voorbereider, hoef je de straat niet op.
Hmm, en voor postbezorger moet je dan heel veel straten doen of word ermee rekening gehouden als je bijv. niet kan fietsen of iets dergelijks.
pi_104807028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:19 schreef electrocrash het volgende:

[..]

Hmm, en voor postbezorger moet je dan heel veel straten doen of word ermee rekening gehouden als je bijv. niet kan fietsen of iets dergelijks.
Niet kan fietsen..?
pi_104807334
Nee, er wordt vanuit gegaan dat je kunt fietsen en over een fiets beschikt. Officieel moet je zelfs over een goede fiets beschikken, maar als je de barrels ziet waarmee sommigen post bezorgen wordt daar niet echt op gelet :P

Als je wijk dichtbij het depot is kun je 'm misschien wel met zo'n karretje lopen i.p.v. de fiets. Maar niet voor elke wijk werkt dat, als ik dat bijv. bij mijn wijk zou doen zou ik volgens mij de hele dag bezig zijn :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2011 @ 16:37:23 #72
Maffe Fries
pi_104807581
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef gelestipjes het volgende:
dan is dat bij jullie niet goed geregeld. Wij schrijven gewoon de tijden nog op omdat we niet echt standaardwijken hebben zeg maar.
pi_104807833
Ik schrijf ook gewoon tijden. De tijden voor mijn wijk haal je alleen op extreem rustige woensdagen of vrijdagen, als de wind precies goed staat en je met de racefiets bent, en ik ga natuurlijk niet onbetaald post lopen bezorgen. Wordt gelukkig ook nooit moeilijk over gedaan :) Tenminste niet naar de bezorgers toe, de TC heeft volgens mij wel regelmatig gezeik als hij weer eens teveel uren aan de uitvoering heeft besteed, maar goed, had hij maar geen TC moeten worden :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:28:50 #74
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_104809357
Het bedrijf wordt steeds achterlijker. Het is in mijn ogen sowieso een drama dat zelfs
tien jaar geleden (met de hoge behaalde winsten, niet dat ze daar nu over moeten zeiken)
er nooit fietsen beschikbaar waren vanuit het bedrijf. Je moet echt zelfs bedelen om een reservefiets als je fiets tijdelijk naar de knoppen is.

Wat een retards! De voorbereidingstijden staan bij ons op de vestiging ook erg krap, uitvoertijden zijn fors omhoog gegaan! :') 8)7

Het gaat helemaal verkeerd met dit bedrijf, let maar op. En het is allemaal zo onnodig, gezien hun hoge winsten. 'Het postvolume daalt...' Jaja, daar is echt veel van te merken hoor op zaterdag en door de week... Dikke nonsens! :r
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:31:25 #75
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_104809489
Hier in Roosendaal hebben we nog steeds geen nieuwe kleren. We lopen nog steeds al maanden in onze lelijke wit-zwart-oranje pakken...! :')
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_104809559
Heeft er überhaupt iemand nieuwe kleding dan? Dacht dat dat pas volgend jaar kwam.
pi_104811659
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het bedrijf wordt steeds achterlijker. Het is in mijn ogen sowieso een drama dat zelfs
tien jaar geleden (met de hoge behaalde winsten, niet dat ze daar nu over moeten zeiken)
er nooit fietsen beschikbaar waren vanuit het bedrijf. Je moet echt zelfs bedelen om een reservefiets als je fiets tijdelijk naar de knoppen is.

Er staan hier sinds kort een aantal nieuwe reserve-fietsen.
Heb daar al een flink aantal keren (dankbaar) gebruik van gemaakt.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_104811765
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef Drassss het volgende:

[..]

Niet kan fietsen..?
we hebben er weer een *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_104812896
Tegenwoordig krijgen wij niets meer uitbetaald dan dat er voor de dienst staat.
En die staat natuurlijk heel krap. Zelfs de snelste bezorger kan die tijden amper halen.

Dus als ik weer eens buspakjes heb die niet passen (en ik dus een briefje moet schrijven) zet ik hem meestal ala de subcomanier stiekem achter een brievenbus of muurtje, of schrijf ik geen briefje en moeten de mensen er maar vanuit gaan dat ie morgen komt. Inderdaad triest dat 't zo moet, maar als ik de tijd niet uitbetaald krijg dan doe ik zoiets simpels als een briefje uitschrijven niet meer. Het management heb ik er niet mee, maar de klant. Dat is nog het ergste ook!

Steeds meer vaste krachten hier raken ook steeds minder gemotiveerd (vind je het gek als je in je maart je baan verliest). Dus ja, nu kom ik steeds vaker kapotte post of pakjes tegen die ik als ZAW maar zo stilletjes mogelijk door de bus doe, voordat ik er op wordt aangekeken (terwijl het niet mijn fout is). :(

Oftewel, wanneer mijn contract afloopt volgend jaar laat ik snel al mijn verlofuren uitbetalen en peer ik 'm. En vanaf dan kan het alleen nóg maar slechter gaan met het bedrijf...

Had 't vandaag wel te doen met een postbezorger die een wijk moest lopen welke ie nog nooit gedaan had (zonder begeleiding)... Wil niet weten hoe lang ie er over gedaan heeft (en hoe weinig ie dus eigenlijk maar krijgt uitbetaald)
pi_104814009
Als je uitbetaald krijgt voor 2 uur en je doet er 2,5 uur over zonder dat je die uitbetaald krijgt, gewoon de post die je overhoudt terugzetten op het depot (evt kijken of er rouwkaarten/trombosekaarten tussen zitten) en je teamcoach bellen dat je maar 2 uur betaald krijgt dus ook maar 2 uur werkt. Als iedereen dit consequent gaat doen zul je zien hoe snel ze weer gaan uitbetalen.
lama
pi_104815365
Maar in sommige gevallen is het ook wel logisch dat het niet uitbetaald wordt, laatst liep iemand over een wijk bijna 6 uur, terwijl de meesten dezelfde wijk in 1,5 uur weglopen.
pi_104816936
Ja, wij hadden laatst ook iemand die 5 uur met een wijk bezig was geweest die makkelijk in de helft van die tijd kan. Was wel een nieuw iemand, maar toch. Ik heb ook wel eens met iemand mee moeten lopen om te kijken wat diegene allemaal uitspookte, omdat de TC vond dat hij toch wel erg veel uren schreef. Werd ook wel meteen duidelijk waarom: tijdens het lopen even een ritje langs het winkelcentrum "ff peuken halen!", en na afloop ging hij terug naar kantoor om te kijken of er nog meer te doen was want "2 uur is toch wel erg weinig". :') Als je niet oppast maken mensen er misbruik van.

Als ze die tijden gewoon even net iets ruimer zouden zetten (en niet maar 10 magere minuten extra als er HAH is) dan zou je helemaal geen uren hóeven schrijven en was er geen probleem. Vraag me af of dat uiteindelijk zelfs niet voordeliger zou zijn, nu rondt iedereen die tijden natuurlijk lekker naar boven af.
pi_104817091
Ik vind mijn tijd nu wel haalbaar, in het begin dacht ik echt: dit ga ik echt nooit halen ;(
pi_104817162
Eens, het systeem is in die zin best prima. Maximale uren en bij drukte x aantal minuten meer of bij HAH.
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:48:31 #85
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_104823186
De uren die ik extra maak mag ik gelukkig gewoon schrijven :)
Maar goed, dat geldt weer niet voor de vaste ritten.
Maar een voorbeeld:
Auto door wasstraat halen: 20 minuten schrijven
1 gerechtelijke: 10 minuten
1 madje: 5 minuten

vandaag ook weer extra uren geschreven ivm calamiteit. Chauffeur ZZP'er reed in op de file terwijl hij nog een haalrit moest doen.
Ik was bijna klaar met mijn haalrit om 18:00, kon ik zijn rit nog gaan doen, waaronder 10 bedrijven.
Bij 2 bedrijven nog de post kunnen ophalen. De rest was al gesloten. "gemist dus".
Steunpunten en PAG's en SP's en buslichtingen gelukkig wel okay.
Echter, VBG was al dicht, dus ritje naar nieuwegein en terug.
Uren schrijven dus!!

Pech was, mijn eigen auto stond achter het hek van VBG welke gesloten was :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2011 @ 21:59:39 #86
Maffe Fries
pi_104823874
morgenochtend maar ophalen dus
pi_104823987
Opzich vind ik de tijden die voor de wijken op staan wel te doen, maar voorbereidingstijden is echt triest. Ik heb een tijd vaker de tijd opgeschreven die ik werkelijk erover deed, kreeg ik een week later te horen 'dat ik te duur was'. En nu hebben ze zomaar iemand aangenomen die nu mijn wijk loopt, zonder me dat ff te vertellen, wat resulteert in ipv 3 uur werk op de zat., 2 uur.
Stelletje idioten dat 't zijn. Ik werk er nu al 3 jaar oid en de wijken loop ik over t algemeen gewoon binnen de tijd.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_104824088
Gaan we morgen weer een deels Hah-loze zaterdag krijgen? ;)
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:03:37 #89
110987 ErwinRommel
pi_104824140
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
morgenochtend maar ophalen dus
Die zullen niet open zijn. Is op 1 industriegebied. Zal dus maandagochtend worden.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2011 @ 22:03:45 #90
Maffe Fries
pi_104824148
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
Gaan we morgen weer een deels Hah-loze zaterdag krijgen? ;)
dat kun je bij ons wel vergeten. Misschien 24 en 31 december, maar anders is er op alle andere zaterdagen HAH
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2011 @ 22:04:37 #91
Maffe Fries
pi_104824207
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Die zullen niet open zijn. Is op 1 industriegebied. Zal dus maandagochtend worden.
wel vreemd dat een VBG op zaterdag dicht is ...
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:05:04 #92
110987 ErwinRommel
pi_104824232
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

wel vreemd dat een VBG op zaterdag dicht is ...
Die bedrijven ;)
pi_104824270
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat kun je bij ons wel vergeten. Misschien 24 en 31 december, maar anders is er op alle andere zaterdagen HAH
Toevallig waren het hier 2 zaterdagen met geen HAH. Ik had dan 1 wijkje met een dun foldertje, maar dat mag je amper Hah noemen eigenlijk ;)

Achja.. van mij mag het morgen wel een druk dagje worden. Tijd zat!
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:06:12 #94
110987 ErwinRommel
pi_104824298
Laat maar :')
Mijn auto bedoelde je whehehe
Nee, die heb ik weer. iemand opgebeld die sleutels van de poort had.
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:08:44 #95
110987 ErwinRommel
pi_104824446
Trouwens Peterselieman, mocht ik m'n auto daar hebben laten staan, op den zaterdag werk ik op een andere VBG. Dus dat gaat me al helemaal veel tijd kosten om m'n auto op te halen.
En wij mogen de PostNL auto's NIET mee naar huis nemen. Verzekeringskwestie meen ik. Dat zou dan betekenen dat ik 2 dagen met de trein kan :')
Woon nl. zelf in Gorinchem, en werk half uur rijden verderop.
pi_104824943
Dat doe je toch niet, gewoon mee naar huis die auto.
Gebeurt je toch maar één keer en dan weet je van niks :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:19:46 #97
110987 ErwinRommel
pi_104825070
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef Jesse_ het volgende:
Dat doe je toch niet, gewoon mee naar huis die auto.
Gebeurt je toch maar één keer en dan weet je van niks :P
Ja, en laat er dan nét toevallig iets gebeuren met die auto. Dan ben je de Chaqeau! :')
pi_104825108
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja, en laat er dan nét toevallig iets gebeuren met die auto. Dan ben je de Chaqeau! :')
Zolang je door kan rijden gebeurde het in je dienst :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:21:48 #99
110987 ErwinRommel
pi_104825195
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Zolang je door kan rijden gebeurde het in je dienst :P
uhhmmmm, voertuig gestolen in totaal andere stad dan waar die na de dienst hoort te staan? ;)
pi_104825321
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

uhhmmmm, voertuig gestolen in totaal andere stad dan waar die na de dienst hoort te staan? ;)
Envelop met het adres van je buren op de passagiersstoel :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')