Misschien kun je via je TC een afsluitertje regelen voor "preventief"quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi kut. Want die bus op de Koningsweg zit altijd bomvol omdat een bedrijfje er brief-pakketten in dumpt. En als hij die volgedumpt heeft gaat hij naar de Thorbeckestraat om daar de rest in te dumpen. De klootzak.
Je opend die bus met buslichtingstas eronder, en dankzij die pakketten flikkert de helft van de gewone post op straat ivm verstopt zitten. Die lul is té beroerd ff naar de bupo te rijden, terwijl dat om de hoek ligt
Uiteraard!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Maken jullie ook praatjes met klanten?
Zo min mogelijk, ik heb werk te doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Wij hebben altijd zo'n geinige PostNL pakketbezorger die praat over zn aankopen bij DealExtreme
Hij spaart modeltreinen o.i.d. En komt om de week wel bij ons aan de deur.
Ik vind het altijd pijnlijk om te zien dat het overal dezelfde laksheid is met dit soort dingenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef carboni het volgende:
[..]
Das helemaal verschrikkelijk ja, er zijn altijd sleutels te kort. handig als je weer naar een depot word gestuurd waar je nooit komt.
Buiten de normale beleefdheidsvormen en flauwe grapjes niet. Heb er ook een hekel aan als mensen mij aan de praat houden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Dan hebben ze het hier slimmer geregeld, bij elk depot hangt een kastje met cijferslot aan de muur met daar in de sleutelquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:43 schreef lololo het volgende:
[..]
Ik vind het altijd pijnlijk om te zien dat het overal dezelfde laksheid is met dit soort dingen
zie vorige pagina. Zelfs dan kan het mis gaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan hebben ze het hier slimmer geregeld, bij elk depot hangt een kastje met cijferslot aan de muur met daar in de sleutel
Waarom verbaast het me ook niksquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zie vorige pagina. Zelfs dan kan het mis gaan
De post moet je ophalen bij een depot, we gaan het niet bij je thuis brengen. De depots zijn trouwens altijd wel enigszins in de buurt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef electrocrash het volgende:
Ik heb wat vraagjes.
Als postbezorger, moet je zelf bij een afhaalpunt gaan om de post op te halen die je op die dag gaat bezorgen of word dat netjes bij jouw thuis afgeleverd?
Is de functie postivoorbereider leuk? heb je veel contact met collega's?
Wat is leuker en vlotter te doen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De post moet je ophalen bij een depot, we gaan het niet bij je thuis brengen. De depots zijn trouwens altijd wel enigszins in de buurt.
Ik vind voorbereiden wel prima en contact met je collega's kom je niet onderuit
Dat is dan duidelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef gelestipjes het volgende:
Je moet de post ophalen op een depot. Postvoorbereider kan best leuk zijn, dat ligt ook aan het team waar je in terecht komt. Wel staan de tijden altijd extreem krap, waardoor je het over het algemeen zelfs als je echt heel hard doorwerkt niet haalt.
Voorbereider, hoef je de straat niet op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Wat is leuker en vlotter te doen?
Want ik zou het liefst dan minimaal 8-12 uurtjes per week willen werken.
Hmm, en voor postbezorger moet je dan heel veel straten doen of word ermee rekening gehouden als je bijv. niet kan fietsen of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voorbereider, hoef je de straat niet op.
Niet kan fietsen..?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:19 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Hmm, en voor postbezorger moet je dan heel veel straten doen of word ermee rekening gehouden als je bijv. niet kan fietsen of iets dergelijks.
dan is dat bij jullie niet goed geregeld. Wij schrijven gewoon de tijden nog op omdat we niet echt standaardwijken hebben zeg maar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef gelestipjes het volgende:
Je moet de post ophalen op een depot. Postvoorbereider kan best leuk zijn, dat ligt ook aan het team waar je in terecht komt. Wel staan de tijden altijd extreem krap, waardoor je het over het algemeen zelfs als je echt heel hard doorwerkt niet haalt.
Er staan hier sinds kort een aantal nieuwe reserve-fietsen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het bedrijf wordt steeds achterlijker. Het is in mijn ogen sowieso een drama dat zelfs
tien jaar geleden (met de hoge behaalde winsten, niet dat ze daar nu over moeten zeiken)
er nooit fietsen beschikbaar waren vanuit het bedrijf. Je moet echt zelfs bedelen om een reservefiets als je fiets tijdelijk naar de knoppen is.
we hebben er weer eenquote:
Die zullen niet open zijn. Is op 1 industriegebied. Zal dus maandagochtend worden.quote:
dat kun je bij ons wel vergeten. Misschien 24 en 31 december, maar anders is er op alle andere zaterdagen HAHquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
Gaan we morgen weer een deels Hah-loze zaterdag krijgen?
wel vreemd dat een VBG op zaterdag dicht is ...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zullen niet open zijn. Is op 1 industriegebied. Zal dus maandagochtend worden.
Die bedrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel vreemd dat een VBG op zaterdag dicht is ...
Toevallig waren het hier 2 zaterdagen met geen HAH. Ik had dan 1 wijkje met een dun foldertje, maar dat mag je amper Hah noemen eigenlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat kun je bij ons wel vergeten. Misschien 24 en 31 december, maar anders is er op alle andere zaterdagen HAH
Ja, en laat er dan nét toevallig iets gebeuren met die auto. Dan ben je de Chaqeau!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef Jesse_ het volgende:
Dat doe je toch niet, gewoon mee naar huis die auto.
Gebeurt je toch maar één keer en dan weet je van niks
Zolang je door kan rijden gebeurde het in je dienstquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, en laat er dan nét toevallig iets gebeuren met die auto. Dan ben je de Chaqeau!
uhhmmmm, voertuig gestolen in totaal andere stad dan waar die na de dienst hoort te staan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zolang je door kan rijden gebeurde het in je dienst
Envelop met het adres van je buren op de passagiersstoelquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhhmmmm, voertuig gestolen in totaal andere stad dan waar die na de dienst hoort te staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |