abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2011 @ 23:00:00 #226
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_104949039
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:56 schreef lbeew het volgende:

[..]

Ik ga dat ook 3 zondagen doen, beginnend met aanstaande zondag. Sta dan zelf op Nieuwegein, wie weet kom ik je nog tegen. :)
Als je een man, met snor en kale kop tegenkomt, met militaire kisten aan, tegenkomt, dan ben ik dat ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 28 november 2011 @ 23:32:41 #227
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_104950780
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Je krijgt volgens mij ieder kwartaal zo'n setje bonnen (correct me if I'm wrong), dus meer dan je zelf gebruiken kan. Dus aan een collega vragen of hij nog ongebruikte bonnen heeft is ook een optie. Je moet wel een PostNL legitimatiebewijs kunnen tonen in de winkel.
Oh dat is ook een tof idee. Het zijn zulke lekkere schoenen en altijd een rip uit me lijf :)

Hoewel ik vaag ga vermoeden trouwens dat ik niet zo veel mensen ga tegenkomen. Heb bij het formulieren invullen (sollicitatie gesprek noemen ze dat hmm), gehoord dat ik een wijk hier in het dorp krijg. Er zijn hier maar 2 wijken en het depo is hier 3 huizen vandaan. Dus acht de kans klein dat ik heel veel collega's ga tegenkomen. Zeker ook omdat de vestiging hier 6,5 km enkele reis vandaag ligt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  maandag 28 november 2011 @ 23:43:30 #228
110987 ErwinRommel
pi_104951327
Gewoon M-90's kopen. Gaan echt jarenlang mee :)
pi_104951685
Twee wijken? :D Dat is wel écht een dorp.

Ik heb hier nog van die bonnen liggen, je krijgt er blijkbaar 3 per jaar en elke bon is 4 maanden geldig; dus 1 bon voor jan t/m april, 1 voor mei t/m augustus en 1 voor september t/m december. Je kunt er alleen maar één per aankoop gebruiken, dus je hebt volgens mij niks aan meerdere bonnen. Bovendien moet je per se zwarte of oranje schoenen kopen.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_104951900
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:51 schreef pussywillow het volgende:

Ik heb hier nog van die bonnen liggen, je krijgt er blijkbaar 3 per jaar en elke bon is 4 maanden geldig; dus 1 bon voor jan t/m april, 1 voor mei t/m augustus en 1 voor september t/m december. Je kunt er alleen maar één per aankoop gebruiken, dus je hebt volgens mij niks aan meerdere bonnen. Bovendien moet je per se zwarte of oranje schoenen kopen.
Daar is ook op bezuinigd, vroeger waren het er 4.
lama
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:05:38 #231
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_104952299
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:51 schreef pussywillow het volgende:

Zit je nou me dorpje te beledigen hierzo :) Wel 800 huizen hoor...
We zijn verdronken in de grote stad Amsterdam, dus stelt voor postnl niks voor vermoed ik.

Zwart is nog wel aardig voor schoenen, maar welke zot trekt er nou oranje schoenen aan?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_104959850
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-uit-garageboxen.ece

quote:
Eindhoven: Post NL moet uit garageboxen

EINDHOVEN - Post NL moet in Eindhoven stoppen met het gebruik van garageboxen voor de distributie van post. Het gebruik van de garageboxen voor bedrijfsdoeleinden is tegen de regels. Ook vreest het Eindhovense college van B en W overlast voor omwonenden.

Dat schrijft het college in antwoord op vragen van de GroenLinks-fractie in de Eindhovense raad naar aanleiding van een artikel in het ED, begin deze maand. Daarin werd beschreven hoe op zeker zeven plekken in de stad garageboxen worden gebruikt voor de overslag van post aan postbodes. Veel postbodes zijn hier niet blij mee.

"Aangezien er sprake is van een overtreding van de bepalingen in het bestemmingsplan gaan wij handhavend optreden", schrijft het college van B en W. "In eerste instantie zal Post NL een aanschrijving ontvangen waarin is aangegeven dat er gehandeld wordt in strijd met de bestemming. Daarnaast zullen wij in overleg treden met Post NL om gezamenlijk te bekijken op welke wijze de postverdeling georganiseerd kan worden zonder overlast voor de omgeving en passend binnen de bestemmingsplannen."
Het aantal garageboxen was hier juist onlangs uitgebreid. Ben benieuwd of dit uiteindelijk echt leidt tot de sluiting van de garageboxen. Dan hebben ze een leuk probleem hier, nu ze net bezig zijn alle overige steunpunten zoveel mogelijk op te heffen.
pi_104963517
Dacht ik vanmorgen een relaxed dagje te hebben (wijkje van 1uur).......

Toen ik op mijn VBG aankwam bleken ze nog niet eens te zijn begonnen met sorteren!
Ik heb een uur moeten wachten (zonder koffie) voordat ik aan de slag kon.

Tevens tot drie keer toe verkeerde adressen in mijn bundels.
Oh, en de welbekende 10-10a-10-10a-10b-10a-10c fout..

Fijn begin van de week zo... :N
pi_104963644
Och als dat het ergste is wat je kan gebeuren ;)
pi_104963722
Gooi het in de groep Drasss! :D
pi_104963911
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Gooi het in de groep Drasss! :D
Ik als "simpele" zaterdagmedewerker merk vrij weinig van de echte ellende. Wij komen netjes aandraven rond half 8, zetten een wijk of 3/4 en pakken vervolgens netjes de wijken die we moeten bezorgen om ons heen. Controle over je eigen loopwijk dus. Het kan "bijna" niet misgaan ;)

Ik heb meer te doen met het regelwerk bij het bezorgen van al die tassen naar steunpunten toe etc. Daar gaat gewoon veel mis ;)
pi_104965226
Tja.. we zullen zien.

Heb alleen het 'geluk' dat ik niet ver van mijn VBG woon, dus ik kan het eigenlijk niet maken om verkeerde post etc niet mee terug te nemen. Heb dan toch meer te doen met de klant dan met mezelf.
pi_104967555
Moet ook niet gekker worden zeg... Ik had vandaag een brief (lees: aanbieding/reclame) van de DELA in mijn handen voor iemand die al twee maanden dood is. Je zou verwachten dat ze daar wel iets voorzichtiger mee zouden zijn. Zal zijn weduwe leuk vinden... :')
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_104971703
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:06 schreef HetBrabandertje het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-uit-garageboxen.ece

[..]

Het aantal garageboxen was hier juist onlangs uitgebreid. Ben benieuwd of dit uiteindelijk echt leidt tot de sluiting van de garageboxen. Dan hebben ze een leuk probleem hier, nu ze net bezig zijn alle overige steunpunten zoveel mogelijk op te heffen.
Denk dat de meeste gemeenten er weinig problemen mee zullen hebben. De overlast valt over het algemeen ook behoorlijk mee lijkt me. Ik juich het sluiten van dat soort depots overigens wel van harte toe, om wat voor reden dan ook. Het ontbreken van een plee stoor ik me mateloos aan bijvoorbeeld.
pi_104972052
Wat een dag! Vier tassen post en vier tassen HAH ;( Ben (toepasselijk) vier uur met mijn wijk bezig geweest, zo lang heb ik er volgens mij nog nooit over gedaan :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_104973342
Drie maanden contract verlengen ga ik sowieso niet doen, maar een maand (die volgende week in gaat) wil ik nog wel overwegen. Iemand die me dat aan/af kan raden ivm kerstperiode? Hoor van de ene werknemer dat ik snel voor de kerst weg moet zijn omdat het dan stervens druk is maar de ander zegt weer dat het dan juist gezellig is. En tot hoe laat wordt er dan gemiddeld voorbereid>
pi_104973931
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:49 schreef pussywillow het volgende:
Wat een dag! Vier tassen post en vier tassen HAH ;( Ben (toepasselijk) vier uur met mijn wijk bezig geweest, zo lang heb ik er volgens mij nog nooit over gedaan :P
Valt nog mee. Ik had vandaag 4 wijken (1 grote, 2 kleintjes, en 1 piepkleine) en had in totaal 26 tassen! In totaal 6x teruggereden naar het depot. Maar wel lekker verdiend :7

Totaal 6 uur bezig geweest.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_104974001
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:22 schreef EdNoolk het volgende:
Drie maanden contract verlengen ga ik sowieso niet doen, maar een maand (die volgende week in gaat) wil ik nog wel overwegen. Iemand die me dat aan/af kan raden ivm kerstperiode? Hoor van de ene werknemer dat ik snel voor de kerst weg moet zijn omdat het dan stervens druk is maar de ander zegt weer dat het dan juist gezellig is. En tot hoe laat wordt er dan gemiddeld voorbereid>
Als het echt druk is 12.00/13.00 waar normaal het doel is om 11.00 uit te gaan.
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:07:11 #244
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_104975125
Wanneer begint de kerstdrukte eigenlijk officieel? Op 6 december of pas later?
Loesje
pi_104975247
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Drassss het volgende:

[..]

Als het echt druk is 12.00/13.00 waar normaal het doel is om 11.00 uit te gaan.
Vaak vallen we ook stil omdat de post nog niet van de machines is. :') Daar word ik dus wel ontzettend chagrijnig van. Er wordt bewust zoveel mogelijk post doorheen geduwd en als dat tot gevolg heeft dat we een uur of langer te laat op het depot zijn en er mensen werkdagen van 10+ uur draaien dan moet dat maar volgens ons management team.

En trots dat ze dan zijn dat zij ervoor gezorgd hebben dat er ondanks de volumes nauwelijks verzuip is :r .
pi_104975303
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:07 schreef V__L_N het volgende:
12 december zullen de kerstdiensten wel ingaan. Ze proberen die altijd zo kort mogelijk te houden, als je de week ervoor en de week erna verzuipt dan moet dat maar met de normale bezetting opgelost worden. :X
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 november 2011 @ 18:12:00 #247
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_104975317
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:07 schreef V__L_N het volgende:
ietsje later.

Was vandaag om 12:00 uur de weg op met een autoroute. Dat is een half uur te laat om deze fatsoenlijk te kunnen doen, dus hard doorgewerkt om op een redelijk tijdstip op een bepaald punt op de route te zijn. Na 16:30 uur kan ik daar niet meer langs namelijk.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:18:21 #248
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_104975532
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:11 schreef lololo het volgende:

[..]

12 december zullen de kerstdiensten wel ingaan. Ze proberen die altijd zo kort mogelijk te houden, als je de week ervoor en de week erna verzuipt dan moet dat maar met de normale bezetting opgelost worden. :X
Ah okee.
Vorige week zeiden ze dat zo rond 5/6 december me rooster en contract wel rond zouden zijn en ik zou kunnen beginnen. Ik heb gesolliciteerd voor 5 dagen di t/m za. Begin november al, maar vorige week dus ineens. 2 weken dan is het rond.
Ik had gehoopt dat ze met de kerstdrukte in aantocht die dingen er wat sneller door heen zouden duwen. Maar dan zou best kunnen dat 13 december pas me eerste dag zal zijn. Jammer, kan het geld goed gebruiken.
Loesje
pi_104975590
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:18 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ah okee.
Vorige week zeiden ze dat zo rond 5/6 december me rooster en contract wel rond zouden zijn en ik zou kunnen beginnen. Ik heb gesolliciteerd voor 5 dagen di-za. Begin november al, maar vorige week dus ineens. 2 weken dan is het rond.
Ik had gehoopt dat ze met de kerstdrukte in aantocht die dingen er wat sneller door heen zouden duwen. Maar dan zou best kunnen dat 13 december pas me eerste dag zal zijn. Jammer, kan het geld goed gebruiken.
Met wat mazzel mag je eerder komen, vaak is het ook gewoon al nodig om meer personeel in te zetten. Bij ons is er door creatieve teamcoaches ook wel vaker 'gesjoemeld' met het eerder inzetten van kerst-hulpjes :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:22:28 #250
110987 ErwinRommel
pi_104975678
Geen HAH vandaag, en dat had een reden. Ze hadden de HAH voor de autobestelling per ongeluk gedumpt in een depot :')
Morgen alsnog HAH dus }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')