Ja hier is het Sandd in de ochtend en in de middag gewoon AnaalPost. Geen idee of het tijdelijk is, maar valt gewoon op, heb je net een stapel uit de bus, kom je 's middags thuis ligt er weer post.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Thuis? Wij krijgen altijd maar 1 keer
Als je mazzel hebt. Soms krijg je niets, al verwacht je wat. Ik snap daadwerkelijk niet dat die bedrijven die aangetekende zut en pakjes 's avonds bezorgen. Dan heb je toch veel meer kans dat er iemand thuis isquote:Op donderdag 24 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier kun je ook meestal bellen en komen ze een 2e keer die dag.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Mijn pakjesmeneer van PostAnaal thuis is echt heel tof , die doet een briefje met zn nummer in de bus en als je dan nog thuis bent laat in de middag kun je m bellen en komt ie het alsnog brengen. Hij houdt me zelfs aan als ik in het weekend met de honden wandel en ie een pakje voor me heeft
Das het pareltje onder de bezorgers jaquote:Op donderdag 24 november 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, Selekt Vracht, die rijden 's avonds vaak met pakjes, maar dat is dan weer zo een gruwelijk amateuristische bende verder
Er zijn wel bedrijven die dat doen. Hier tenminste wel. Hier is al regelmatig een pakketje na 18.00 uur afgegeven. Maar misschien doen ze dat in de grote steden eerder dan in kleinere plaatsen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt. Soms krijg je niets, al verwacht je wat. Ik snap daadwerkelijk niet dat die bedrijven die aangetekende zut en pakjes 's avonds bezorgen. Dan heb je toch veel meer kans dat er iemand thuis is
Mijn broek kwam laatst via Selekt en daar ben ik dan wel vreselijk blij mee, want de broekenzoektocht was voorbijquote:Op donderdag 24 november 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Die rijden per definitie al in van die ouwe barrelautootjes![]()
En dan hebben ze al die pakjes zo los op de hoedenplank en achterbank gekwakt liggen![]()
Gelukkig krijg ik nooit iets via Selekt Vracht
Leuk, dus dan heb ik geen service. Ik weet bv dat ze bij mij een briefje in de bus gaan doen dat ik niet thuis ben. Nee, dat weet ik. Geef me dan de optie die tijd aan te passen of zo... Er staat dat je dat kan doen, krijg je zo'n kg-nummer, die je op de site moet invullen voor 22:00. "Bestaat niet" krijg je constant. Vraag het me dan nietquote:Op donderdag 24 november 2011 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn wel bedrijven die dat doen. Hier tenminste wel. Hier is al regelmatig een pakketje na 18.00 uur afgegeven. Maar misschien doen ze dat in de grote steden eerder dan in kleinere plaatsen.
Heb je dat ook om bijvoorbeeld 9 uur geprobeerd? Want als je het te vroeg doet lukt het inderdaad niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk, dus dan heb ik geen service. Ik weet bv dat ze bij mij een briefje in de bus gaan doen dat ik niet thuis ben. Nee, dat weet ik. Geef me dan de optie die tijd aan te passen of zo... Er staat dat je dat kan doen, krijg je zo'n kg-nummer, die je op de site moet invullen voor 22:00. "Bestaat niet" krijg je constant. Vraag het me dan niet
Oh jaquote:Op donderdag 24 november 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal het trouwens maar niet hebben over die pakjes die ze gewoon bij buren afgeven ZONDER dat ze daar bij jou een briefje over in de bus doen he![]()
Of over die pakjes die op het postkantoor liggen maar dat ze vergeten zijn een afhaalbericht bij je in de bus te doen en dat die postkantooreikel het je dan niet mee wil geven![]()
Ja, tot 22:00 zelfs. Geniale servicequote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dat ook om bijvoorbeeld 9 uur geprobeerd? Want als je het te vroeg doet lukt het inderdaad niet.
En ja als je nooit binnen kantooruren thuis bent is het idd niet te doen, dan maar zelf ophalen... of bij de buren af laten geven.
Niet dat ik weet. Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Maar rijdt PostAnaal met pakjes überhaupt wel na een uur of 6?
Dat zijn ook echt van die kerels die enkel hard kunnen rijden in een bus, gooien met alle pakjes, maar administratief een briefje invullen dat kunnen ze nietquote:Op donderdag 24 november 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Mijn buurvrouw deed een briefje bij mij in de bus, ze had al weken een pakje voor me, maar ik wist van niks want ik had geen briefje gekregen
![]()
Waar zij dus wel vanuit ging.
En ik woon in een megagroot appartementencomplex, begin maar es te zoeken ook
In Eindhoven wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Maar rijdt PostAnaal met pakjes überhaupt wel na een uur of 6?
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik haal het zo weg Bos, maar...
Kan het me goed voorstellen dat 1 werkplek een stuk rustiger is Bos!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over een tijdje ga ik stoppen bij dat spiritueel centrum. Het is voor mij gewoon beter om 1 werkplek te hebben en nu is de mogelijkheid daar, om 4 dagen p/w bij het andere werk aanwezig te zijn (nog steeds onbetaald)
Het is op zich wel jammer, erg leuke werkomgeving, maar soms voor mij TE DRUK..
Dus het is goed zo
De 2e ronde lag er net, dank je wel voor Conniequote:Op donderdag 24 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Kokos-Djinten gehaktballetjes met een scheutje chilisaus.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 november 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kokos-Djinten gehaktballetjes met een scheutje chilisaus.
Die bakken, dan worteltjes en het wit van een paksoi erbij.
Na een minuut of 10, (Griekse) yoghurt, munt en een paar lepels Korma pasta toevoegen, Goed roeren en gaar laten worden. Serveren met Mie/Noedels
Spannend wat het beste is voor je nijn, miniemquote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Miniem het volgende:
Terug van de dierarts![]()
[centraal] Konijnentopic met foto's! #17 winter op komst, ijskonijnen?
Hij heeft het of heeft het niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spannend wat het beste is voor je nijn, miniemIk heb vroeger konijnen gehad, maar geen zinnige tips (nooit iets met het gebit gehad)...
Vervelend zegquote:Op donderdag 24 november 2011 18:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hij heeft het of heeft het niet.
Helaas heeft hij het wel, het is iets dat weinig voorkomt.
Operatief verwijderen zal het beste voor hem zijn maar is best ingrijpend en zal veel geld kosten.
Dat zuigt ja.. Ach, nog maar een paar weekjes, je kunt het!!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef Miniem het volgende:
Buh, savonds aan school werken.![]()
Het is gewoon zoveel wat we af moeten hebben dinsdag.
The word is on the streetquote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Qwea het volgende:
SHOUT! STOP! Look down! Everybody see what's going on around you!
Jeuj!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik even jubelen voor mijn PostAnaalpakjesmeneer?
Ik kwam thuis, lag een briefje in de bus dat ik hem kon bellen tot 19.30, dus ik gelijk bellen, want nieuwe foon , zegt ie oh, ik ben bijna bij je! Ik buiten gewacht met de hondjes, en binnen 5 minuten had ik mn pakje in handen![]()
Oh was dát de aanleiding, die bumperclash van gisterquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Miniem het volgende:
![]()
Nou maar hopen dat ik niet weer zo maf droom
Woah, dat laatste las ik even andersquote:
Oh myquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ff in mn tzaziki in wording roeren
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Kwam door jouw dorstverhaal, ik dacht ow ja, laat ik die nog es maken voor mn bezoek
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh was dát de aanleiding, die bumperclash van gister
Trustenquote:
Zwabbers!quote:
er is nog 2,5 meter overquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
en ik heb nu nog iets van 15 meter darm over
Misschien kun je een strikje om je worst doen, voor oh-oh haar verjaardagquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je een strikje om je worst doen, voor oh-oh haar verjaardag
Ik zie nu mogelijkheden met die tzaziki die bijna klaar is. Lekker dippenquote:
Vergeet je tzaziki nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Thnx guys, schapentaart met worst met strikjes, wat een feest
Holy crappersquote:
Hmmm, that sounds intriguing.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:03 schreef Miniem het volgende:
Gefeliciteerd oh-oh tje![]()
Niet raar gedroomd vannacht
Wel werd ik wakker op mijn kussen die verticaal ligt
Vertelquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Thnx![]()
Oeh ik heb me toch lekkere vlaaien gehaald
quote:Problemen op A1 en A2 door ongevallen vrachtwagens
Laatste update: 25 november 2011 09:11 info Bekijk op de kaart
DEN HAAG - Een vrachtwagen die vrijdagochtend vroeg op de A2 Eindhoven-Den Bosch bij Rosmalen uitweek voor wegwerkzaamheden, is gekanteld en in de berm beland.
Foto: NU.nl/Dave van Hattem
Ook op de A1 is een vrachtwagen betrokken bij een ongeval.
Dat meldde de ANWB.
De politie heeft de hoofdrijbaan afgesloten. Het verkeer wordt via de parallelbaan geleid. Rijkswaterstaat verwacht dat de stremming tot ver na de ochtendspits zal duren.
Rond half zeven stond er achter het incident een file van ongeveer 4 kilometer. Het ongeval vond rond kwart over twee plaats.
A1
De politie heeft ook de A1 bij de grensovergang bij De Lutte (Overijssel) in beide richtingen afgesloten vanwege een ongeval met een vrachtwagen. De chauffeur raakte bij het ongeval gewond en is naar een ziekenhuis gebracht.
Rond vijf uur kantelde de combinatie door nog onbekende oorzaak en schoof het voertuig door de vangrail in de middenberm. De vrachtwagen kwam uit de richting Duitsland en is onder meer geladen met vaten.
Volgens de politie is er geen explosiegevaar maar gaat het wel om stoffen die schadelijk zijn voor het milieu. De verwachting is dat het opruimen en de stremming geruime tijd gaan duren.
die studie heeft mijn vrouw daar ook gedaanquote:
Neequote:Op vrijdag 25 november 2011 09:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Pisces, ik ging echt stuk op je kado en toen dacht ik ineens faaaaaak, dat zal ze toch niet al gekocht hebben voordat we het daar over hadden??????
![]()
MAAR, en echt, truestory dit, ik vind deze versie wel gaaf met die cover![]()
Thnx
Lekker interessant willen doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb sociale pedagogiek getracht te studeren in Nijmegen
Ja, bijna altijd komt het goed vroeg, lekker is dat hè?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:31 schreef Miniem het volgende:
Krijg een mailtje van Vistaprint.
Mijn bestelling wordt eerder verzonden![]()
Wel 13 dagen eerder
Uiterlijk de 29e geleverd![]()
Iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, bijna altijd komt het goed vroeg, lekker is dat hè?![]()
Oh ik ben zo blij dat hij gewoon op je verjaardag is gekomen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
WOHOOOOOO PISCES, wat gaaf, hij is er, wat issie tofffffffff![]()
![]()
![]()
Onwijs leuk, heb je hard moeten zoeken?
Dank je wel![]()
![]()
Bosje!quote:
quote:
Zal je zien, is hij totaal niet leuk zoals die traktorsquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Viel het mee of viel het tegen Pis?
Wow, zoveel moeite voor dat boek, ik ben zooooooooo benieuwd ernaar, maar ik moet eerst nog 850 bladzijdes Murakami lezen![]()
Oh christusquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
[SC] # 1612 BMI FTW :)
BoeBoe bijna dood
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat die Monica stomme boeken kan schrijven
Connie is soms best zwaar en filosofisch maar de Vriendschap is een van haar luchtigere boeken zeg maar, je moet er van houden, hou je er niet van, gooi je hem maar bij het oud papier voor die euro
Ik hou van zwaar, filosofisch en ook van luchtig, dus ik denk dat Connie sowieso tof is!quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat die Monica stomme boeken kan schrijven
Connie is soms best zwaar en filosofisch maar de Vriendschap is een van haar luchtigere boeken zeg maar, je moet er van houden, hou je er niet van, gooi je hem maar bij het oud papier voor die euro
Ja, zie opeens een topic in MyAT verschijnenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk Pheno, ik wist niet dat je een crea-man was
Ah , ik zal kijken of ie niet nog es voorbij komtquote:
Lekker hakenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zie opeens een topic in MyAT verschijnen
Ze vindt het leuk, het maakt geen herrie, dus ik heb er geen last vanquote:
Ja had ik hem maar zo dichtbij, dan ging ik vaker!quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het trouwens echt tof, zo een boekennetwerkje
En ik loop ook echt elke week ff binnen bij de kringloop, gewoon ff snel inspectieronde doen of dr veel nieuws is, superleuk juist, maar goed, hij ligt dan ook op 2 minuten lopen van mn werk.
Ja geen herrie, in tegenstelling tot jouw clutch!quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze vindt het leuk, het maakt geen herrie, dus ik heb er geen last van
Ik heb geen clutchknop.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja geen herrie, in tegenstelling tot jouw clutch!
Echt wel, normaal clutch je wat af op de vrijdagavondquote:
quote:
Sassy poedelquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Bos, ik kreeg echt zo een tof poedelbeeldje vandaag
[ afbeelding ]
Dis je nu modelspoor?quote:
Ik zou niet durven, ben gister nog met Miniem en Socios treinen wezen kiekenquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, ben gister nog met Miniem en Socios treinen wezen kieken
Het is eens wat anders dan brommers!quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, ben gister nog met Miniem en Socios treinen wezen kieken
Ja, ik wilde hem op zijn bek slaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh christusEn dan ook een kerel die zich gaat bemoeien
Die is cool.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Bos, ik kreeg echt zo een tof poedelbeeldje vandaag
[ afbeelding ]
Hoerenstervendekuttigeklapjostityfuscholera postbode.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Thuis of op mijn werk Bos?
De post van Qwea is ook niet gekomen , thuis weet ik nog niet
Ik heb maar 1 adres van jou, daar heb ik het naar toegestuurd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Thuis of op mijn werk Bos?
De post van Qwea is ook niet gekomen , thuis weet ik nog niet
PostAnalusquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoerenstervendekuttigeklapjostityfuscholera postbode.
Hoe noem je een depressie bij een postbode van Post.NL?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe noem je een depressie bij een postbode van Post.NLHaha, BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Super!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan dat allemaal in je maag?
Ik heb biertjes ingeslagen, ook een trappistje erbij. Dat wordt een jolige avond!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Westmalle, Bos.
Dank je! Eerst een bord nasi met satestokjens.
Januari geloof ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens mooi Lutje.
Wanneer moet je je ongeveer in gaan schrijven voor een opleiding?
Ja, ik vond hem ook echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Bosje, nog bedankt voor je onwijs gave kaart, echt heeeeeeel leuk, die kende ik nog niet, iedereen hier vond hem helemaal super
Zie spoiler:quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem ook echt iets voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bos, wat een enorm leuk kaartje!quote:
Veel plezier!quote:
Ben je nog een man van de mutsen, Vaduschk? Of gewoon een warme sjaal?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Was rond vieren toch best wel killig aan het worden. Heerlijk om dan weer thuis te komen, jammer van die thuisnederlaag. Dat wel.
Ik ben op en top een mutsenman. Ik heb een rode Excelsior'31-muts en een van dit soort, maar dan kleurrijker. (en iets anders bovenop, niet zo'n sliert)quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je nog een man van de mutsen, Vaduschk? Of gewoon een warme sjaal?
Ik zat te twijfelen of ik het wel eens gezien had, maar ik heb alleen de sjaal in het geheugenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz heeft toch een kek, rood Excelsior 31 Mutsje?
Wat leuk! Heb je ook echt die slierten vlechten onderaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben op en top een mutsenman. Ik heb een rode Excelsior'31-muts en een van dit soort, maar dan kleurrijker. (en iets anders bovenop, niet zo'n sliert)
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je ook echt die slierten vlechten onderaan?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben op en top een mutsenman. Ik heb een rode Excelsior'31-muts en een van dit soort, maar dan kleurrijker. (en iets anders bovenop, niet zo'n sliert)
[ afbeelding ]
Wel een mooie muts om als badmuts te hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker.
Deze is sinds kort ook verkrijgbaar. Ik vond hem leuk, tot ik iemand ermee zag lopen.
[ afbeelding ]
We hadden zo'n pet (maar dan honderdduizend keer kleiner) als cadeautje voor de kleine haha. Het is dalijk echt winterweer dus gaat vast van pas komen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Zo'n soort muts heb ik ook!
Alleen dan zwart wit, maar nu vind ik mijn pet, die ik laatst hier postte fijner
Is het kind er al dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hadden zo'n pet (maar dan honderdduizend keer kleiner) als cadeautje voor de kleine haha. Het is dalijk echt winterweer dus gaat vast van pas komen!
Ik vind lekker hysterisch heerlijk, maar ik werd er wat turelurelureluurs van.quote:
Okee,quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeMaar we hebben de taak van troeteltantes vast op ons genomen
Viel hij in het echt tegen of was je niet uniek meer nu iemand er al mee liep?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond hem leuk, tot ik iemand ermee zag lopen.
[ afbeelding ]
Jij ook al zo'n tof ding Bosquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Zo'n soort muts heb ik ook!
Alleen dan zwart wit, maar nu vind ik mijn pet, die ik laatst hier postte fijner
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
Haha, als ze nou maar niet ontdekt hoe de chat werkt
Ja vorig jaar gekocht bij de Action. even kijken of ik een foto heb, dacht van wel..quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook al zo'n tof ding BosEn die je laatst liet zien is wel ultiem, volgens mij ook heerlijk warm
Ja aan 1 stuk. Ik had ook zoiets van wow toen ik om mijn horloge (met stopwatchfunctie) keek en zag dat ik op 3.52 zat, dus toen nog even volgehouden..quote:
Neu viel mee, Gelukkig ligt de Karpendonkse plas redelijk beschut. Op de weg er naar toe twijfelde ik wel of ik door zou gaan, want het was wel dreigend waaierig (als storm op komst)quote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen last van de wind Bos? Ik ga morgen lekker weer.
Het sliep vannacht zo lekker met raam open, die bomen en alles wat tekeer gaat, heerlijk onder je deken kruipenquote:
Heerlijk Lut, gezellige huiselijke zondagquote:Op zondag 27 november 2011 14:57 schreef Lutte het volgende:
Ik voel me zo gelukkig en normaal
Mama bakt een appeltaart, papa is aan het klussen, Ron en ik werken voor school. Net met zijn allen thee gedronken, gezellig gegeten ook.![]()
![]()
Pretty Little Liars? Weet niet of het die is, maar dat zijn wel meisjes.quote:Op zondag 27 november 2011 17:45 schreef Lutte het volgende:
Duz Bella Iemand? Hoe heet die serie waar jullie zo gek van zijn ook alweer? Over die meisjes?
Precies!!!! Thanksquote:Op zondag 27 november 2011 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pretty Little Liars? Weet niet of het die is, maar dat zijn wel meisjes.
We gaan een nieuwe serie volgen nu we klaar zijn met Glee en Hawaï Five-O, en ik wil Pretty Little Liars en mama en Ron willen The Guardian. Wordt vervolgdquote:
Sneller verzenden is goedkoper bij Vistaprintquote:Verzenden:
Standaard: 14 Dagen ¤ 7,08
Prioriteit: 7 Dagen ¤ 5,89
Slaap lekker Bos!quote:
Foei Fabjequote:
Ja, faal hoor. Echt ALLES zit in Mike zijn tasquote:
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Echt, je bent best een sukkel![]()
Ow ja, kwam je nu nog naar Maastricht eigenlijk???
In de week van 19 tot en met 23 dec. Ik kan vanaaf ff overleggen met Mo welke dag we precies gaanquote:Op maandag 28 november 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Wanneer nou nog es???
Want ik ga toch nog een weekje vrij nemen denk ik
Whaa, klinkt als een tof onderwerp Vaduz!quote:Op maandag 28 november 2011 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Het onderwerp vandaag: voederaardappelen voor Schotse Hooglanders!
Firmware bugquote:Op maandag 28 november 2011 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
6 minuten later, hij laadt nog gewoon op, miraculeus
Find my droid oid?quote:Op maandag 28 november 2011 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stuur een smsje en m'n telefoon gaat ineens zelf opladen, streepjes worden aangevuld, maar er zit heul geen stekker en oplader in
Is m'n oude Nokia, ik denk dat hij wat in de war is nadat hij een keer gevallen isquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is m'n oude Nokia, ik denk dat hij wat in de war is nadat hij een keer gevallen is
Hij is nog steeds bezigWedden dat als je nu gaat bellen ineens alle streepjes verdwenen zijn?
Dat zijn heerlijke aankopen Vaduzk!quote:Op maandag 28 november 2011 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Aldi: one luv. Gewoon 6 uitstekende films voor een euro per stuk. Ze moesten er vanaf.
Bosquote:
Dit was toch al zo?quote:• Bent u bij bezorging niet thuis dan kiest u online zelf de nieuwe dag en/of locatie met de
'niet-thuis-code' op het bericht in uw brievenbus
Zit het eigenlijk wel luchtig genoeg voor hem? Het plakt er toch niet op?quote:Op maandag 28 november 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
kutte is wel, deed hem net af want we gingen plassen... er zit nu (nog geen 5 min aan) al pus in. Dat ding mag op 30 gewassen worden, dan krijg je dat pus en de bacteriën toch nooit weg?
plakken niet, maar er zit ook geen ruimte tussen echt. Het is wel elastisch, maar niet wijd.quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit het eigenlijk wel luchtig genoeg voor hem? Het plakt er toch niet op?
quote:Op maandag 28 november 2011 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Valt ergens wel een beetje in het niets met die mooie pakjes van oh-oh
Go haasquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh jungs, wat heb ik mezelf kapotgemaakt met hardlopen gister.Voel het nog aan alle kanten.
Autsj. Paar stapjes terug dus. Al word ik wel wild van het woord bilpartijenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, ik overschatte mezelf nogal. Op de helft protesteerde alles. Vooral bij mijn bilpartijen.
*dweil pakt*quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Autsj. Paar stapjes terug dus. Al word ik wel wild van het woord bilpartijen
Succes Miniem, hoop dat het goed gaat!quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Jemig, jij stelt wel graag teleur he Pisces
Klopt, neem nooit een dure digi of dure telefoon mee als ik 10 minuten de deur uit ben, duhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |