abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104847271
weet iemand hoe het zit met zorgverzekering en condooms.. ik zit bij Agis, heb daar o.a. een compactpolis.. en er staat bij het vergoedingen bij Condooms: 50 stuks per jaar
waar kan ik deze claimen?? :@
pi_104847544
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:25 schreef EL_Presidente het volgende:
weet iemand hoe het zit met zorgverzekering en condooms.. ik zit bij Agis, heb daar o.a. een compactpolis.. en er staat bij het vergoedingen bij Condooms: 50 stuks per jaar
waar kan ik deze claimen?? :@
http://www.agisweb.nl/Voo(...)e/Condooms_bestellen
pi_104848349
quote:
thanks voor de link, even voor de duidelijkheid ik kan gewoon 50 gratis condooms bestellen toch... 4 x 12pack Durex Fetherlite.. :@

of is het alleen die goedkope shit: CONDOOMS ROMED 50 STUKS :')
pi_104848460
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:00 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

thanks voor de link, even voor de duidelijkheid ik kan gewoon 50 gratis condooms bestellen toch... 4 x 12pack Durex Fetherlite.. :@

of is het alleen die goedkope shit: CONDOOMS ROMED 50 STUKS :')
Ik heb geen idee, ik heb ff de link voor je opgezocht in 2 min maar je moet zelf ff doorlezen hoe je moet bestellen, ik moet weg nml hehe :P.
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:40:53 #55
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_104851566
Bij Anderzorg krijgen alleen vrouwen anticonceptie vergoed, lekker dan..

Ik dacht door bovenstaande reacties ook ff te checken of ik condooms mocht declareren, helaas, bij Anderzorg niet.
pi_104859889
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 14:33 schreef AXI-OMA het volgende:

[..]

Bijzonder terechte opmerking van Ms_Furious:
plaatje is aangepast, nu staat ook Promovendum ertussen!!!
Het bedrag klopt niet.

Het zijn scammers bij Promovendum.
Op hun site staat onder het totaalbedrag:

quote:
Het totaalbedrag is exclusief
¤ 1,95 prolongatiekosten
Prolongatiekosten is een moelijk woord voor dat ze voor elke incasso, dus elke maand, 1,95 aan incassokosten berekenen. De verzereking is dus eigenlijk 2 euro duurder dan ze zeggen. Dus ongeveer 24 euro per jaar duurder dan in de tabel staat.

Ik vindt touwens je de mensen die dit soort dingen lopen te verzinnen mag schoppen. Goed vergelijken is niet te doen op die manier.
pi_104863324
http://www.besured.nl/
ah is van promovendum zo te zien
interessant :)

edit: ga naar besured, scheelt me 16 euro per maand, enige is 100 euro minder tandartsvergoeding, verder zijn de voorwaarden wat ik wil :) (die prolongatiekosten zal er wel bijkomen ook maar dan nog)

hoewel bij besured nergens die prolongatiekosten staan ook niet aan het einde, alleen eenmalig 7.50

[ Bericht 11% gewijzigd door Memento-Mori op 27-11-2011 00:32:54 ]
pi_104865578
Stomme vraag wellicht :P als je overstapt van zorgverzekeraar moet je dan ook iets veranderen mbt zorgtoeslag of gaat dat automatisch?
pi_104869137
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Stomme vraag wellicht :P als je overstapt van zorgverzekeraar moet je dan ook iets veranderen mbt zorgtoeslag of gaat dat automatisch?
Zorgtoeslag is op basis van de inkomen. Je verzekeringsmaatschappij heeft daar helemaal niets mee te maken, staat los van elkaar.
pi_104869259
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.besured.nl/
ah is van promovendum zo te zien
interessant :)

edit: ga naar besured, scheelt me 16 euro per maand, enige is 100 euro minder tandartsvergoeding, verder zijn de voorwaarden wat ik wil :) (die prolongatiekosten zal er wel bijkomen ook maar dan nog)

hoewel bij besured nergens die prolongatiekosten staan ook niet aan het einde, alleen eenmalig 7.50
Shit hee! Wat goedkoop! Alleen waar ik dus elke keer niet tegen kan is bij dit soort site's (net zoals Promovendium / NA) dat er duidelijk wordt gemaakt dat ze zich op een bepaalde doelgroep richten, maar nergens staat hoe je aannemelijk moet maken dat je tot die doelgroep behoort en of er uberhaupt een selectie van toepassing is. Bij NA kwam ik er per e-mail achter dat je dus ingeschreven moet staan bij een hogeschool / uni. Bij Besured kan ik dat ook wederom niet vinden. Ik heb mijn HBO diploma, ben 22 jaar.. Zou ik daar dan terecht kunnen?
pi_104869358
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 10:03 schreef Mallet het volgende:
Ik heb mijn HBO diploma, ben 22 jaar.. Zou ik daar dan terecht kunnen?
Bij de veelgestelde vragen:

quote:
Tot welke leeftijd kom ik in aanmerking voor een zorgverzekering bij Besured?
Besured is er voor studenten en young professionals van 18 tot 27 jaar. Vanaf komend jaar zal Besured ook (zeer voordelige) zorgverzekeringen gaan voeren voor hoger opgeleiden vanaf 27 jaar.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_104869372
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2011 10:13 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Bij de veelgestelde vragen:

[..]

Ja, maar ingeschreven bij een hogeschool of uni kan ik daar dan weer niet uit opmaken.. Dat was bij NA dus wel het geval.

Als ze over "studenten" spreken leg ik die link nog wel. Het is meer dat "young professionals" wat ik niet concreet vind.
pi_104869428
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 10:14 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja, maar ingeschreven bij een hogeschool of uni kan ik daar dan weer niet uit opmaken.. Dat was bij NA dus wel het geval.

Als ze over "studenten" spreken leg ik die link nog wel. Het is meer dat "young professionals" wat ik niet concreet vind.
Daar wordt dus niet gesproken over ingeschreven staan. Het is w.m.b. vrij duidelijk. Een 'Young Professional' is gewoon een jong afgestudeerde.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_104869481
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2011 10:19 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Daar wordt dus niet gesproken over ingeschreven staan. Het is w.m.b. vrij duidelijk. Een 'Young Professional' is gewoon een jong afgestudeerde.
Ik heb ook dit gevonden:

Wie is Besured?
Besured zoekt voor studenten en starters de beste en voordeligste financiële producten, zoals zorgverzekeringen of hypotheken. In officiële termen is Besured een financieel intermediair.

Dat is idd in lijn met wat je net zegt. Thanks voor je hulp ik ga maandag eens ff een telefoontje plegen met ze.. en dan wellicht FBTO weer annuleren hehe.
pi_104869648
Dit jaar zat ik bij zekur.
Ik ben er zeer tevreden over. Erg goedkoop en inclusief gratis reisverzekering en creditcard.

Mocht iemand zich willen inschrijven bij Zekur, pm dan voor een code dan krijg je eenmalig 12,50 Euro
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_104869670
Zekur heeft inderdaad een hele concurrerende premie, maar voor mij twee ziekenhuizen op allebei een uur rijden voor niet-spoedeisende zorg en daar heb ik geen zin in.
  zondag 27 november 2011 @ 14:15:18 #67
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_104876074
Toch maar overgestapt van Anderzorg (die dit jaar eens niet de goedkoopste zijn) naar YouCare.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:50 schreef pussywillow het volgende:
Maar je gaat toch niet serieus overstappen om ¤1,69 per maand te besparen? :D
Ik wel. :)
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_104881822
Thanks poster, handige links.
Ik denk dat ik voor OHRA ga. Daar krijg ik vanuit werk korting op en dan komt de premie in de buurt van de prijsvechters :-)

Ik kwam ook een blog tegen van een expat hier in NL en hoe hij/zij tegen het NL zorgsysteem aankijkt.
http://www.recommenda.nl/(...)insurance-providers/
Helder!
Nogmaals dank
...all apologies
pi_104888945
Heeft iemand hier toevallig ervaring met ZilverenKruis?
Hebben een vrij goedkope zorgverzekering.

Zit momenteel bij Menzis en dat bevalt niet erg goed eigenlijk.
  Eindredactie Games zondag 27 november 2011 @ 19:51:57 #70
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_104891172
Zilverenkruis vergeet gewoon zijn trouwe klanten. Nieuwe klanten krijgen eenmalig 75 euro korting op hun beter af extra aanvulling en trouwe klanten krijgen niets. Dus ik stap over!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_104892665
quote:
4s.gif Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef donald_dick het volgende:
Zilverenkruis vergeet gewoon zijn trouwe klanten. Nieuwe klanten krijgen eenmalig 75 euro korting op hun beter af extra aanvulling en trouwe klanten krijgen niets. Dus ik stap over!
neem contact op met de klantenservice van zilverenkruis, het is toch van de zotte als ze niks voor je kunnen regelen
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_104892926
quote:
4s.gif Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef donald_dick het volgende:
Ik word nieuwe klant en stap over een jaartje misschien wel weer over. Maar kloppen de facturen die je krijgt? Is de klantenservice goed bereikbaar? Etc.
pi_104894372
die verzekering van Besured is wel erg mooi. Ben alleen benieuwd hoe ik de condooms moet gaan claimen. Bij mijn huidige verzekering (VGZ) moest dat via een linkje en kreeg je een door hen samengesteld pakket hier lijkt het erop dat ik zelf wat kan kopen en kan indienen of heb ik het mis?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  Eindredactie Games zondag 27 november 2011 @ 20:50:06 #74
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_104894645
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:20 schreef groggy het volgende:

[..]

neem contact op met de klantenservice van zilverenkruis, het is toch van de zotte als ze niks voor je kunnen regelen
nee hoor, het werd vergelijken met een krant en het kadootje was de korting :')
  Eindredactie Games zondag 27 november 2011 @ 20:50:55 #75
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_104894697
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik word nieuwe klant en stap over een jaartje misschien wel weer over. Maar kloppen de facturen die je krijgt? Is de klantenservice goed bereikbaar? Etc.
ze zijn laat met betalen, en als ze geld van je willen dan halen ze dat binnen 4 dagen van je rekening af nadat de brief binnen is dat ze geld van je willen zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')