SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
JA NOU MOET IK MIJN ZAKGELD GAAN OPMAKEN AAN KRENTENBOLLETJESquote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat is wel naar. In dat geval stel ik bedreigingen en in het uiterste geval moord voor. Of je neemt nu iets anders en haalt morgen brood
Arm schaapje toch.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
JA NOU MOET IK MIJN ZAKGELD GAAN OPMAKEN AAN KRENTENBOLLETJES
Luister het liedje in de OP, dat is zo onwijs schattig, dan ben je vast weer blij.quote:
Kurtquote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Luister het liedje in de OP, dat is zo onwijs schattig, dan ben je vast weer blij.
Kut wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus dat
[..]
Haal targets niet..
Smoelquote:
Blaine!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Smoel![]()
Niet kijken dan, alleen luisteren, het is toch poepielief. En Blaine zit er in.
Pfft. Jij vond het ook leuk eerst.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Pfft. Jij vond het ook leuk eerst.
Ja, Sue vind ik jammer ook, ben het nou wel zatquote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]mja het werd te nep te zeikerig met Sue en Finnchel
De liedjes zijn dan nog het leukstequote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, Sue vind ik jammer ook, ben het nou wel zat
Ja, diequote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
De liedjes zijn dan nog het leuksteen natuurlijk Brittany en Santana
echte echte lesbo??quote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dieDan mis je toch wat nu hoor
Moet je maar kijkenquote:
Toedeloehoee!quote:
okequote:Op woensdag 23 november 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je maar kijken
[..]
Toedeloehoee!
Modern Talking - You're My Heart, You're My Soul ?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, een van mijn favoriete liedjes op Qmusic!
Tina Turner- Rolling on the riverquote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Modern Talking - You're My Heart, You're My Soul ?
Die zing ik altijd echt keihard meequote:Op woensdag 23 november 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tina Turner- Rolling on the river
Ik doe het niet in mijn hoofd.. maar echt.. op de beyonce-manier.. lekker losquote:Op woensdag 23 november 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
En in mijn hoofd doe ik ook het dansje meeMaar niet echt, want dan gaan er mensen huilen. Sowieso heb ik niet zo'n kapsel en jurkje, dus staat het al minder vet.
Ken hem vast wel als ik het hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tina Turner- Rolling on the river
Filmen en hier zetten graag, dankuwel.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik doe het niet in mijn hoofd.. maar echt.. op de beyonce-manier.. lekker los
wat is dit ik had ook kunnen zeggen van lijkt me maar kutmuziek maar ik reageer gewoon aardigquote:
Bruine benen wit hoofd?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef Bloempje. het volgende:
Mwoah. Ik kan niet ontkennen dat ik die benen, mits ietsje dunner, best zou willen hebben.
Jeetje, aangepast aan mijn kleur johquote:
Teveel gesnoept?quote:
Oh, dat is naarquote:Op woensdag 23 november 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee geen snoep, gewoon baaldag vandaag.
Alles slikken en je weet zeker dat je geen last meer hebt van hoofdpijnquote:Op donderdag 24 november 2011 00:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb een tas vol pillen, zit vast wel wat leuks tussen..
Oh god, de gruwelquote:Op donderdag 24 november 2011 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
fijn.
En ik droomde dat ik geen internet meer thuis had, en die van mn telefoon deed het ook niet meer!!
Ga het vragen.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:17 schreef Flippiee het volgende:
Stel he je hebt doktersafspraak om 8.50
Door omstandigheden kom je pas om 8.48 binnen. Je gaat in de wachtkamer zitten. De man naast je is pas om 9.12 aan de beurt, terwijl hij eerder dan ik in de wachtkamer zat. Betekent dus dat hij half uur op zijn afspraak heeft gewacht Bestaat de kans dat ik nog aan de beurt kom of niet?
Jij was gewoon op tijd voor je afspraak maar dokters werken zo raarquote:Op donderdag 24 november 2011 09:17 schreef Flippiee het volgende:
Door omstandigheden kom je pas om 8.48 binnen. Je gaat in de wachtkamer zitten. De man naast je is pas om 9.12 aan de beurt, terwijl hij eerder dan ik in de wachtkamer zat. Betekent dus dat hij half uur op zijn afspraak heeft gewacht Bestaat de kans dat ik nog aan de beurt kom of niet?
Jahoor. Rond tien uur.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:17 schreef Flippiee het volgende:
tuurlijk wel, hij kiest er zelf voor om zo vroeg daar te gaan zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:17 schreef Flippiee het volgende:
Mogelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 09:17 schreef Flippiee het volgende:
Watwatwatquote:Op donderdag 24 november 2011 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik die stress krijg omdat ik iets zag wat eigenlijk helemaal niet datgene was dat ik dacht dat het was.
Je hebt toch niet mijn raad opgevolgd en alle medicijnen die je in huis hebt te nemenquote:
Naarquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Naar
Ik ben ondanks dat ik steeds laat slaap keiwakker. Hoe kan dat
Nee! Jij wel?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:13 schreef Bloempje. het volgende:
Hey, iemand hier ooit iets besteld via amazon?
quote:
En je hebt niet al rembourskosten betaald toevallig? Als je alles al hebt betaald kan je dat toch laten zien?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Ja, hij kwam net, met de mededeling dat ik nog 40 euro rembourskosten moet betalen. Wat ik gek genoeg niet even had liggen zo, dus nu komt ie morgen terug. Maar ik ging even kijken wat rembourskosten zijn, want ik had geen idee, maar dat zou nogal raar zijn als ik dat zou moeten betalen, aangezien ik alles al betaald had. Dus zal het zijn omdat het uit de US komt. Maar die postbode wist zelf ook niet helemaal waarvoor het was
Dus ik vind het wat gek.
Hoe is je keel?
douane/invoerskostenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Ja, hij kwam net, met de mededeling dat ik nog 40 euro rembourskosten moet betalen. Wat ik gek genoeg niet even had liggen zo, dus nu komt ie morgen terug. Maar ik ging even kijken wat rembourskosten zijn, want ik had geen idee, maar dat zou nogal raar zijn als ik dat zou moeten betalen, aangezien ik alles al betaald had. Dus zal het zijn omdat het uit de US komt. Maar die postbode wist zelf ook niet helemaal waarvoor het was
Dus ik vind het wat gek.
Hoe is je keel?
.com, en dat dacht ik al inderdaad. Maar ik zag alleen een rood briefje met rembourskosten er op heel groot. En meneer de postbode is wat simpeltjes en wist het zelf ook allemaal niet en wilde me niet even laten kijken. Want dan ren ik natuurlijk met mijn pakje naar binnen gelijk ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 14:18 schreef Beach het volgende:
[..]
douane/invoerskosten
als het goed is moet er dan een briefje bij zitten van de douane
overigens via welke amazon? .de .com?
wat was de waarde
Nee, maar dat is alleen als je alles betaalt aan de deur, dat je dat moet betalen. Zag ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
En je hebt niet al rembourskosten betaald toevallig? Als je alles al hebt betaald kan je dat toch laten zien?
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/quote:Op donderdag 24 november 2011 14:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
.com, en dat dacht ik al inderdaad. Maar ik zag alleen een rood briefje met rembourskosten er op heel groot. En meneer de postbode is wat simpeltjes en wist het zelf ook allemaal niet en wilde me niet even laten kijken. Want dan ren ik natuurlijk met mijn pakje naar binnen gelijk ofzoPakket was 160 incl. verzendkosten. Nu nog 40 euro er bij dan.
[..]
Nee, maar dat is alleen als je alles betaalt aan de deur, dat je dat moet betalen. Zag ik.
Maargoed, nu werken, toedeloe!![]()
wtf man, het is nog november hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 15:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben mijn kerstboom aan het optuigen
Ik weet het.. maar ik heb nu tijd.. en het is alleen in mijn slaapkamer hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf man, het is nog november hoor
ok vooruit, je krijgt een T.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet het.. maar ik heb nu tijd.. en het is alleen in mijn slaapkamer hoor
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok vooruit, je krijgt een T.
Maak een toffe onderzetter en ga daarna eten halenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet eten halen.. Wat zal ik maken?
Wat lekkers.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet eten halen.. Wat zal ik maken?
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maak een toffe onderzetter en ga daarna eten halen
Awww, jou tijd komt nog welquote:Op donderdag 24 november 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had geen feestjes toen ik nog niet eens vier jaar oud was
Lekkahquote:Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. appelmoes, kipburger en aardappeltjes!
Nee ik zeg dat nooit ik gebruik altijd erwtensoep.quote:
Heiden.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat nooit ik gebruik altijd erwtensoep.
Beter heiden dan christen of moslim zeg ik maar altijd.quote:
quote:[18:52:07] Patrick zegt:
Slaap lekker:*
[19:14:20] Patrick zegt:
eet smakelijk
Nee, we gaan geen boodschappen bij de aldi doen.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik krijg wat rare dingen in mijn PM geslingerd.
Dus eigenlijk moet ik zeggen:quote:
Wat doen ze je aanquote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik zeggen:
Meisjeee.... ik ben BOOOOOOSSSSSS
Maar goed... hopen dat ze kunnen achterhalen wie het doet..
Ik word beschuldigd van fraude, oplichting en valsheid in geschriftequote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat doen ze je aandit klinkt wel ernstig
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik word beschuldigd van fraude, oplichting en valsheid in geschrifte
wrom niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, we gaan geen boodschappen bij de aldi doen.
En ik verkleed mij samen met Jan als Oostbloks meisje.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga wel met je naar de Aldi, Klipsje!
Hmm, lekker!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:36 schreef Beach het volgende:
[..]
En ik verkleed mij samen met Jan als Oostbloks meisje.
ik kan het vast beter dan die meisjes.quote:
Zijn portemonnee jatten?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ik kan het vast beter dan die meisjes.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn portemonnee jatten?
[ afbeelding ]
Doe ik wel bij René!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wilde er nog bijzetten dat ik z'n portemonnee niet jat, maar dat leek me duidelijk
René welquote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
j
Meh, Klips is toch niet rijk.
en 'het' is?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ewww 'het' achtervolgt me overal. Wal-ge-lijk!
Ja, maar die is homo. Heb ik toch niets aan man.quote:
die chick in die clipquote:
We kunnen wel een keer shoppen, van zijn geld!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar die is homo. Heb ik toch niets aan man.
Goed ideequote:Op donderdag 24 november 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer shoppen, van zijn geld!
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef Renesite het volgende:
Groetjes, van mijn geld..
ZzZzZzZzZZzZzZZZzZz
Bale manquote:
Wachten totdat God mijn laatste scene instart.. Over 80 jaar zeker, luguber ventje.quote:
deja vu?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens goedemorgen! Zo maar richting de trein voor mijn laatste dag werken
Niet duur.. neem je wel even een ton verbouwingskosten mee in je berekening?quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:17 schreef Renesite het volgende:
*stil
*mooi
http://www.funda.nl/koop/(...)rnin-lohmanlaan-9-b/
verbouwing? Hou op!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet duur.. neem je wel even een ton verbouwingskosten mee in je berekening?
hmm ok.. Stom!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee het is ook bangeriken.
Dat is fijn altijdquote:
Op de kindergroep werkenquote:
Eentje zullen ze vast niet erg vinden toch? :pquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Op de kindergroep werkenproberen ze niet te vermoorden.
WAT?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:06 schreef Haarklip het volgende:
Ik heb echt zulke domme mensen in mijn klas. Ze dachten dat bijvoeglijke naamwoorden voltooid deelwoorden waren.
'De verbrede weg' 'Verbrede is een voltooid deelwoord, omdat alles dat met ge en ver een voltooid deelwoord is'
Ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jeej voor zulke types. Voel jij je ook altijd een soort Einstein in je klas? Ik wel in ieder geval..
Ja echt, sorry hoor.. maar dat je jezelf dan een Nederlander mag noemen vind ik er apart.quote:
Zullen er cupcakes of brownies en dvdboxen van series aanwezig zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Lieve mensen, bij deze zijn jullie voortaan ingeroosterd als mijn persoonlijke masseurs. Massages beginnen bij het openen van mijn ogen en wanneer er behoefte aan is. Jullie kunnen een schema vinden in de PM wanneer en waar jullie aanwezig dienen te zijn voor deze opdracht.
Alvast bedankt en een vriendelijke groet,
Cosmo2.0
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja echt, sorry hoor.. maar dat je jezelf dan een Nederlander mag noemen vind ik er apart.
Nou, als ik dat soort dingen weet voel ik me niet echt een Einstein hoor. Dat soort dingen krijg je op de basisschoolquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jeej voor zulke types. Voel jij je ook altijd een soort Einstein in je klas? Ik wel in ieder geval..
Als je het meeneemt, dan wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zullen er cupcakes of brownies en dvdboxen van series aanwezig zijn?
Je vriendinquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaiemand waar ik van gehoord heb?
En op de middelbare wordt het nog eens herhaald. Waar waren ze al die jaren dan? Stoned in het fietsenhok?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:18 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nou, als ik dat soort dingen weet voel ik me niet echt een Einstein hoor. Dat soort dingen krijg je op de basisschool
Jeeezusquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je vriendinEn nog wat anderen. Bij sommigen vraag ik me echt af of die niet ondertussen en ileus hebben, want die zijn gewoon te dom om te poepen.
Ik vind ze keilekkerquote:
Dien een klacht in, hebben wij van de week ook gekregen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind ze keilekkeralleen hadden ze er 3 liter saus ingespoten.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dien een klacht in, hebben wij van de week ook gekregen..
Is dat naar? Ja, kut dat je je werk kwijt bent, maar er lijkt me echt geen fuck aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. geen callcenter werk meer voor mij
doe ik.indirect ook...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is dat naar? Ja, kut dat je je werk kwijt bent, maar er lijkt me echt geen fuck aan
ohh hij houdt dus wel van poesjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:31 schreef Bloempje. het volgende:
Klip z'n cadeautje is binnen:
[ afbeelding ]
Voor jou hetzelfde, is dat nou leuk?quote:
Nou, dus datquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is dat naar? Ja, kut dat je je werk kwijt bent, maar er lijkt me echt geen fuck aan
OHHMMMAAAAGGGGAAAWDDDDquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wordt je hier blijer van?:
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik alquote:
JAAAAAquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al![]()
Zullen we er een stelen?
OKE! Kijk jij even in alle bomen in je buurt?quote:
Okquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OKE! Kijk jij even in alle bomen in je buurt?
Ja denk het. Ik weet alleen dat ik het ga knuffelen tot het bijna stiktquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is het eigenlijk? Een eekhoorn?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja denk het. Ik weet alleen dat ik het ga knuffelen tot het bijna stikt
AAHWWWquote:
Oh. Bah. Dat ga ik niet doen dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
als je witte eekhoorn googlet krijg je allemaal van die lelijke gedrochten
juh? Best wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde, is dat nou leuk?
Oh. Dat is naar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Tentamen cijfer terug.. 3.7zo niet verwacht
Hoi Klinks. Omdat ik nu mijn best doe geen kinderen te vermoorden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo Allemaal. Waarom spreken we elkaar nooit meer?
Jeetje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoi Klinks. Omdat ik nu mijn best doe geen kinderen te vermoorden.
Ha-ha.quote:'Masturbatie kweekt een ongezonde, egoïstische kijk op seks. De Bijbel belooft dat God 'kracht die datgene wat normaal is te boven gaat' kan geven aan hen die oprecht hun best doen om met deze gewoonte te stoppen.' (2 Korinthiërs 4:7; Filipenzen 4:13).
En dan? Zeker elke dag bami vretenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hoi Beach, zullen we een Chineesje adopteren?
Dan kunnen we beter een Indonesische adopteren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We leren haar ook nasi en gebakken banaan maken ok?.
Eigenlijk hou ik niet zo van de Aziatische keuken. Zullen we een Fransje adopteren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter een Indonesische adopteren.
neem een italiaantjequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk hou ik niet zo van de Aziatische keuken. Zullen we een Fransje adopteren?.
Of een Ethiopische, ik ben wel benieuwd naar die keuken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk hou ik niet zo van de Aziatische keuken. Zullen we een Fransje adopteren?.
Zolang het maar geen Amerikaanse, elke dag McDonalds.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Of een Ethiopische, ik ben wel benieuwd naar die keuken.
Worden we niet snel te dik [ afbeelding ]
Maar je vergeet de BK, KFC en Pizzahut.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Amerikaanse, elke dag McDonalds..
Vergeet niet de rest:quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar je vergeet de BK, KFC en Pizzahut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |