quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Confetti het volgende:
Opdat wij nooit vergeten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Moest snel openen!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom zo'n lelijke goal als OP? Doe dan Boateng
Het is geen baggerplaatje en geen offtopic plaatje. Bovendien zit het verstopt in een spoilerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Paul het volgende:
Jojoortje je mag geen plaatjes posten in deze topics!!!
[..]
Neeeeeee ik zal dit onthouden juffiequote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is geen baggerplaatje en geen offtopic plaatje. Bovendien zit het verstopt in een spoiler
Moet ik die gif weer zoekenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een edit knop![]()
Wat is een actuer?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef mrstylo het volgende:
Wie gaan de oscars winnen voor beste actuer dit jaar?
Busquets en Suarezquote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef mrstylo het volgende:
Wie gaan de oscars winnen voor beste actuer dit jaar?
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef Maver24 het volgende:
Zambrotta wat doe je, ga lekker buiten spelen ofzo
als je tegen barca speelt mag je niksquote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
Sinds wanneer is voetbal geen contactsport meerkom op stark.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Een combinatie tussen een acteur en Grueter.
Ben het met je eensquote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Vinceee het volgende:
Ik weet niet wat jullie er allemaal van vinden, maar ik vind Stark vanavond niet echt sterk fluiten...
qft.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je tegen barca speelt mag je niks
Een idool van Grueter.quote:
inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je tegen barca speelt mag je niks
Je bent een vrouw, je ziet het gewoon nietquote:
Nee, want Emilequote:Op woensdag 23 november 2011 22:28 schreef Cara het volgende:
wie kijkt er nog meer met het geluid uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen
Milan smerige schopploegquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Albertoooo het volgende:
SPOILERTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILERTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
SPOILERTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetballers als Lucioquote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
Voetballers die schoppen uitdelen bah bah bah
zowiezo lucioquote:
Je hoeft maar te blazen en ze liggen al. Staan ze op met die natte koppies en dan lopen ze je nog in het Spaans uit te schelden.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef aight1 het volgende:
Ik zou helemaal gek worden als speler van Milan, die huilmannetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zowiezoquote:
Barcelona hun shirt kan een halve kilo zwaarder worden bij overmatige transpiratie. Ze vallen niet expres ze kunnen het gewicht van hun shirt gewoon niet meer aan.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:32 schreef Moffol het volgende:
[..]
Je hoeft maar te blazen en ze liggen al. Staan ze op met die natte koppies en dan lopen ze je nog in het Spaans uit te schelden.
En dan maakt ie een schwalbe, rent ie naar de scheids, omdat een stukje van zn tand afbrak.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:33 schreef Moffol het volgende:
[..]
Flikker op. Die eet spelers als Messi en herkauwt ze nog twee keer.
Oh ja, die zwakke lichaampjes kunnen niet zoveel hebben inderdaad.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barcelona hun shirt kan een halve kilo zwaarder worden bij overmatige transpiratie. Ze vallen niet expres ze kunnen het gewicht van hun shirt gewoon niet meer aan.
Check je UI, en dan ->quote:Op woensdag 23 november 2011 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barcelona hun shirt kan een halve kilo zwaarder worden bij overmatige transpiratie. Ze vallen niet expres ze kunnen het gewicht van hun shirt gewoon niet meer aan.
Nou ja zeg dat is ook niet aardigquote:
Balotelli heeft de bazen der bazenkapselsquote:
Dan heb ik mijn nick weer goed gekozen zo te zienquote:Op woensdag 23 november 2011 22:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik krijg continu honger wanneer ik jouw nick zie
Troll dat je er bentquote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef tong80 het volgende:
Mooi dit uit in Italië aanvallen tegen een topclub en dan gewoon een doelpunt meer maken dan de catenacio spelers.
De arme ziel.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef Maver24 het volgende:
Cantara is gehavend, zag je zn neus, dikke schaaf
Milan heeft meer doelpunten gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef tong80 het volgende:
Mooi dit uit in Italië aanvallen tegen een topclub en dan gewoon een doelpunt meer maken dan de catenacio spelers.
En Neymar.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Voor echte bazenkapsels moet je bij Vagner Love zijn![]()
Je hebt je punt nu wel gemaakt hoor. Trollquote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef tong80 het volgende:
Stop maar met trollen tong.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:35 schreef tong80 het volgende:
En Hamsik.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Quote je iemand die dat woord al fout zet en doe je het zelf ook....quote:
iets met "pot"en "ketel ".....quote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je hebt je punt nu wel gemaakt hoor. Troll
Oh wow.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Quote je iemand die dat woord al fout zet en doe je het zelf ook....
Tis natuurlijk sowieso.
On:
Belachelijk dat Barca dit wint zeg, natuurlijk ook alleen maar door schwalbes en hulp van de scheids. Winnen door eigen doelpunt van Mark en een penalty.
Nou fantastisch.
Gelukkig gaat Barca er lekker op tijd uitvliegen, tegen dit Barca kunnen vele ploegen winnen.
Zijn we eindelijk af van FC Schwalbelona.
Hij was gister anders als een baas bezig.quote:
Goede post man respect +1 voor jou kudos alesquote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Quote je iemand die dat woord al fout zet en doe je het zelf ook....
Tis natuurlijk sowieso.
On:
Belachelijk dat Barca dit wint zeg, natuurlijk ook alleen maar door schwalbes en hulp van de scheids. Winnen door eigen doelpunt van Mark en een penalty.
Nou fantastisch.
Gelukkig gaat Barca er lekker op tijd uitvliegen, tegen dit Barca kunnen vele ploegen winnen.
Zijn we eindelijk af van FC Schwalbelona.
Ja behalve die bal op de paal, die moest er gewoon in.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij was gister anders als een baas bezig.
marouane fellainiquote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stop maar met trollen tong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
plukje schaamhaar had iequote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan je het nou over facinerende kapsels hebben en Bakircioglu zijn kuif niet noemen
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Is dat een pruik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
En afgelopen!
MES QUE UN CLUB!
Barcelona
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp alleen que en dat is Mexicaans toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
En afgelopen!
MES QUE UN CLUB!
Barcelona
![]()
![]()
![]()
Ik ook en daar gaat het tenslotte omquote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef tong80 het volgende:
Ik heb genoten van de wedstrijd.
Trusten jongens
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ie z'n hands maakte op het schot van Zidane(?) zag ie er nog tof uit.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:40 schreef Piebe het volgende:
Laten we inzetten op wat de analyse van de Barcasekte van de NOS zal zijn.
Ik zet in op de volgende analyse: Milaan was minimaal gelijkwaardig jongens.Milan speelt de sterren van de hemel, alleen, helaas voor Milan, komt Barcelona van een ander planeet en het wordt 2-3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
die schulden van die club zijn van een ander planeet lijkt t welquote:Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Milan speelt de sterren van de hemel, alleen, helaas voor Milan, komt Barcelona van een ander planeet en het wordt 2-3
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is deze.
Toen ie z'n hands maakte op het schot van Zidane(?) zag ie er nog tof uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Schuld van Barcelona is niet in Euro's maar in Planeto'squote:Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
die schulden van die club zijn van een ander planeet lijkt t wel
Niet in Marsen?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schuld van Barcelona is niet in Euro's maar in Planeto's
Kan je niet een keer positief over een team of wedstrijd zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schuld van Barcelona is niet in Euro's maar in Planeto's
Barca dan maar.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Ajax kan
LEverkussen
Arsenal
Barca
Apoel/zenit/Porto
loten
Leuke wedstrijd en Ajax is de beste van de hele wereld.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je niet een keer positief over een team of wedstrijd zijn
ditquote:
Ja?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo, je wilt toch kansen maken voor de kwartfinale?
Of Chelsea, Valencia, Bayern, Inter, Benfica, Manchester United en Baselquote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Ajax kan
LEverkussen
Arsenal
Barca
Apoel/zenit/Porto
loten
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd en Ajax is de beste van de hele wereld.
ik zeg toch bayern munchenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of Chelsea, Valencia, Bayern, Inter, Benfica, Manchester United en Basel
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ja, en Barcelona ookquote:Op woensdag 23 november 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:
Heb al zin in el clásico. Real moet dat kunnen winnen
Gaat een mooie clash worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:
Heb al zin in el clásico. Real moet dat kunnen winnen
En dan wordt het 2-2 ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CisseOok baas.
★★★
met veel rooie en gele kaartenquote:
Onzin het is wetenschappelijk bewezen dat er nooit 2 ploegen kunnen winnen in 1 en de zelfde wedstrijd.quote:
Ramos rood, Pepe rood, Dani Alves rood.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
met veel rooie en gele kaarten
Gast. A-D no.2 gaat tegen E-H no.1. Chelsea wordt geen 1e meer.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of Chelsea, Valencia, Bayern, Inter, Benfica, Manchester United en Basel
Idd. Mooie gelijkwaardige wedstrijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef tong80 het volgende:
Ik heb genoten van de wedstrijd.
Trusten jongens
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Die negert zit nu bij LazioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CisseOok baas.
♔ KoningenUitGroningen ♔
vond ik ookquote:
Leverkussen wordt 1e. Arsenal ook 1e. FC Porto/Apoel/Zenit kan nog en Barca wordt 1e in E-H dus één van die ploegen wordt het voor Ajaxquote:Op woensdag 23 november 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast. A-D no.2 gaat tegen E-H no.1. Chelsea wordt geen 1e meer.
Keeper zag er ook niet best uit. Isaksson had hem gehad.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef inZanity het volgende:
Gaan ze lopen zaniken over de keeper. Zeg gewoon dat het een absolute wereldgoal is, klaar.
Shit ik zie nu pas dat die hatelijke Figo ook op de foto staat. Alhoewel ik Barca omruilen voor Real met terugwerkende kracht wel kan waarderen.quote:
Gaat het niet om.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Keeper zag er ook niet best uit. Isaksson had hem gehad.
twitter:
twitter:NielsTGOD twitterde op woensdag 23-11-2011 om 22:52:45Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat ronald waterreus analist is bij de nos, meneer de domme paardenlul ik was 3e keeper van nederland reageer retweet
Welke sociale media bekijken ze?twitter:Simontikt twitterde op woensdag 23-11-2011 om 22:31:43Zo te merken heeft Jeroen Grueter zich voor de wedstrijd, naar goed NOS-gebruik, laten bodypainten in de clubkleuren van Barcelona. #milbar reageer retweet
Real in die jaren met Raul, Hierro en meerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Shit ik zie nu pas dat die hatelijke Figo ook op de foto staat. Alhoewel ik Barca omruilen voor Real met terugwerkende kracht wel kan waarderen.
ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap Waterreus zijn commentaar over Van Bommel niet
Van Bommel is niet oud aan het worden hij spaart zich voor het EK, en dit baseer ik op het feit dat hij in 4 verschillende landen kampioen is geworden.quote:
Was wel debiel de eerste 15 minuten hoorde je alleen maar een fluitconcert als Arsenal de bal had + Duitsgezangquote:
Erg fanatieke gasten .. Het stadion van Dortmund, 80.000 zit volgens mij ook altijd vol.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel debiel de eerste 15 minuten hoorde je alleen maar een fluitconcert als Arsenal de bal had + Duitsgezang
Kunnen ook 30 duizend man op de tribune achter het doel alleen.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Erg fanatieke gasten .. Het stadion van Dortmund, 80.000 zit volgens mij ook altijd vol.
Sudtribune in Dortmund staan meer dan 20.000 man, echt epicquote:Op woensdag 23 november 2011 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Erg fanatieke gasten .. Het stadion van Dortmund, 80.000 zit volgens mij ook altijd vol.
Real is vele malen beter dan Barca.quote:
ik zou niet eens de moeite nemen om met deze gast de discussiëren..quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Real is vele malen beter dan Barca.
Barca speelt helemaal niet zo goed, hangt veel af van Messi en
de schwalbes. Zonder de schwalbes verliezen ze alles.
Altijd ook de scheids mee maar ja....
Real gewoon stuk sterker en Barca kon wel eens erg snel uitgeschakeld worden.
Milan was over 2 wedstrijd gewoon niets slechter dan Barca, terwijl Milan nou niet de meest sterke ploeg meer is.
Niet ?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ik zou niet eens de moeite nemen om met deze gast de discussiëren..
idd barca is kk slecht en zo Cronaldo is veel beter dan de wereld dna ahijihasdkfnfnjwfnklanflkhjasdfquote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Barca speelt helemaal niet zo goed, hangt veel af van Messi en
de schwalbes. Zonder de schwalbes verliezen ze alles.
Altijd ook de scheids mee maar ja....
Real gewoon stuk sterker en Barca kon wel eens erg snel uitgeschakeld worden.
Milan was over 2 wedstrijd gewoon niets slechter dan Barca, terwijl Milan nou niet de meest sterke ploeg meer is.
Hee Pizzakoppoquote:Op donderdag 24 november 2011 00:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
idd barca is kk slecht en zo Cronaldo is veel beter dan de wereld dna ahijihasdkfnfnjwfnklanflkhjasdf
Caraquote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Even in Jip en Janneke taal
De nummer 2 heeft een doelsaldo van +7 t.o.v de nummer 3
Je komt als nummer 1 met een B-team op halve kracht, hoeft niet eens te winnen.
De nummer 2 is nog steeds als de dood uitgeschakeld te worden door nummer 1.
Nummer 1 is stoer. Nummer 2 is een loser.
Eh ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
idd barca is kk slecht en zo Cronaldo is veel beter dan de wereld dna ahijihasdkfnfnjwfnklanflkhjasdf
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mmmquote:Barca speelt helemaal niet zo goed, hangt veel af van Messi en
Prive gaat het niet lekker. Hij is gedumpt door Shakira.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:42 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat is er eigenlijk met Pique aan de hand?
Hij stond gisteren niet in de basis, dus ik dacht blessure, maar hij zat toch wel op de bank?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prive gaat het niet lekker. Hij is gedumpt door Shakira.
Zoals ik al zei, prive gaat het niet helemaal lekker, en dit zie je terug in z'n spel.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]![]()
Maar hij is toch niet uit de basis gespeeld oidMilan - Barca lijkt me toch ook geen wedstrijd om spelers als hij rust te gunnen...
Shakiraquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prive gaat het niet lekker. Hij is gedumpt door Shakira.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shakira. Die is bijna 11 jaar ouder dan hij
was maar waarquote:
pix? kunnen we oordelen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
pix? kunnen we oordelen.
Als je lijkt op shakira geven we je ticket naar Madrid
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
pix? kunnen we oordelen.
Als je lijkt op shakira geven we je ticket naar Madrid
quote:
Door Shakira?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:13 schreef Smoofie het volgende:
Lewis Hamilton is trouwens ook gedumpt
oh echtquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:13 schreef Smoofie het volgende:
Lewis Hamilton is trouwens ook gedumpt
Nee, door Sylvie van der Vaart-Meis.quote:
Morgen in Boulevard!quote:
okequote:
Is al een tijdje zoquote:
Sierd gaat hopelijk Real-Barca doen over 2 wekenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens lees de prive eens wat beter, Shakira en Pique zijn nog gewoon samen.
Of gewoon naar Sierd de Vos luisteren.
Poeh gelukkig maar. Ik stelde ik het VI topic ook al niet voor niks voor Kwalbert Verlinken een plaats aan de bar te geven om bijv. het huwelijk van Fred Rutten door te lichten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
Schooiers hier hebben geen Sport 1.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
Onzin, jaar gratis IP tv via Xs4all met alle zenders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Schooiers hier hebben geen Sport 1.
Tfoe.
Zaterdag zal hij wel de derby van Madrid doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sierd gaat hopelijk Real-Barca doen over 2 weken
ja alleen als gratis is kutkaas wollahquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin, jaar gratis IP tv via Xs4all met alle zenders.
Wallah?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
ja alleen als gratis is kutkaas wollah
link?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Ook Shakthar-Porto. "die Oekrainers gaan nu tijdens rust zich ff opwarmen...met Vodka"
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ze nog samen zijn blijf ik gewoon voor BarcaAnders wordt het gewoon weer Real. Zonder Shakira is Barca niks aan. Zij maakte de feestjes leuk..
[ afbeelding ]
Even de spelfout eruit gehaald.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga is niet offtopic, Mourinho eens van beide clubs niet de trainer
Was op TVquote:
sorry baasquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga is niet offtopic, Mourinho is van beide clubs niet de trainer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |