quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Confetti het volgende:
Opdat wij nooit vergeten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Moest snel openen!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom zo'n lelijke goal als OP? Doe dan Boateng
Het is geen baggerplaatje en geen offtopic plaatje. Bovendien zit het verstopt in een spoilerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Paul het volgende:
Jojoortje je mag geen plaatjes posten in deze topics!!!
[..]
Neeeeeee ik zal dit onthouden juffiequote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is geen baggerplaatje en geen offtopic plaatje. Bovendien zit het verstopt in een spoiler
Moet ik die gif weer zoekenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een edit knop![]()
Wat is een actuer?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef mrstylo het volgende:
Wie gaan de oscars winnen voor beste actuer dit jaar?
Busquets en Suarezquote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef mrstylo het volgende:
Wie gaan de oscars winnen voor beste actuer dit jaar?
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef Maver24 het volgende:
Zambrotta wat doe je, ga lekker buiten spelen ofzo
als je tegen barca speelt mag je niksquote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
Sinds wanneer is voetbal geen contactsport meerkom op stark.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Een combinatie tussen een acteur en Grueter.
Ben het met je eensquote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Vinceee het volgende:
Ik weet niet wat jullie er allemaal van vinden, maar ik vind Stark vanavond niet echt sterk fluiten...
qft.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je tegen barca speelt mag je niks
Een idool van Grueter.quote:
inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je tegen barca speelt mag je niks
Je bent een vrouw, je ziet het gewoon nietquote:
Nee, want Emilequote:Op woensdag 23 november 2011 22:28 schreef Cara het volgende:
wie kijkt er nog meer met het geluid uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |