abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104729334


Voorafgaande delen:

Topicreeks: BMW fantopic

Modellen:

1-serie:
• Oksel, E87 118d
• Scorpie, E87, 118i

3-serie:
• dnzl, E30 316
• piekartz87, 2x E30 316i
• Gkhn, E30 320i
• Catch22-, E30 320i
• Jaapie1993, E30 320i
• Youp, E30 320i
fer, E30 320i Baur TC2
• metallicattim, E30 318iA, E30 325i
rival, E30 325e, E30 325i, E30 330i, E36 325i
Twista101, E36 316i
Mavi86, E36 316i
• Fransbreda, E36 316i
justmattie, E36 316i
RPG, E36 316i
• Teamlead, E36 318tds
Turquaz52, E36 318i, E36 323i
• Gokhan03, E36 323ti compact
• MrTorture, E36 325i
YoshiBignose, E46 318ci
Xtr3mE, E46 318ci
• TommyGun E46 318i
mitchelll0181 E46 318i
Maharbal, E46 325i
• Mikkie, E46 320d
• Peewee, E46 320d
• xaban06, E46 320td
• Vuurmuis, E46 325ci
Hyperdude, E46 330i
• Boegschroef, E92 320d, E30 320i
Nelisb, E90 320d
• Moody, E92 335i

5-serie:
Rizzeau, E28 525i
Alicey, E34 518i
• mighty_myte, E34 520i
• disyn, E39 520i
• lezzer, E39 525i
eevebe, E39 528i
Rizkant, E39 528i
• M.O.D, E39 540i
• Boegschroef, E60 525d
• tong_poh, E60 535d

6-serie:
• HFdude, E64 (645i CI S)

7-serie:
YoshiBignose, E23 732i
• Chooselife, E32 735i
Tarado, E38 740iL

8-serie:
-

X:
• lezzer, E83 X3 2.0d
von_Preussen, E70 X5 3.0d

Z:
• minispilie, E36/7 Z3 1.9
• lommy, E36/7 Z3 2.8 cabrio
k_man, E85 Z4
oYo, E89 Z4 35i

M
• Okeuj, E92 M3

Motorrad
Hyperdude, 2001 F650GS, 2011 F800GS

Onderdelen
Meer onderdelen

Staat je geliefde auto er niet bij? Vermeld het even en het wordt wellicht aangepast.





[ Bericht 0% gewijzigd door YoshiBignose op 23-11-2011 19:35:50 ]
Facts don't care about your feelings
pi_104729367
Maar aan de andere kant, als ik een dief zou zijn ging ik daar als eerste shoppen :D
Facts don't care about your feelings
  woensdag 23 november 2011 @ 19:20:19 #3
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104729589
Hey zet mij is in de OP aub :)

E46 318i

[ Bericht 54% gewijzigd door mitchelll0181 op 23-11-2011 19:49:05 ]
pi_104729822
heb je ook een pic
Facts don't care about your feelings
  woensdag 23 november 2011 @ 19:30:05 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_104730055
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar aan de andere kant, als ik een dief zou zijn ging ik daar als eerste shoppen :D
Viel ontzettend mee.
Wel redelijk uitgebreide beveiliging van huis ed. Maar auto stond op straat.
Mijn oude 911 heeft daar ook nog 2 jaar krasvrij op straat gestaan. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 23-11-2011 19:49:12 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 23 november 2011 @ 19:32:12 #6
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104730153
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:25 schreef YoshiBignose het volgende:
heb je ook een pic
pi_104733950
Te lui om iets te bedenken dat begint met de T, de V en de P en hierop van toepassing zou kunnen zijn.
  woensdag 23 november 2011 @ 20:48:30 #8
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104734442
??
pi_104735434
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:56 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Waar woon jij ... 020 ? :P
Nope, Nijmegen (024)... net buiten zo'n kansenwijk. Vaak valt het in die wijken zelf nog wel mee, maar de wijken daar in de buurt :X. Hier zijn ook al vaker fietsen van onze binnenplaats gejat enzo. Tijdje terug zijn ze via onze tuin in die van de buren geklommen om daar twee kratten bier te jatten :').
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 23 november 2011 @ 21:11:30 #10
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104736037
Ja .. Das kut als je idd net naast zon wijk woont .. Fijn ..
pi_104737562
Precies je moet gewoon integreren man. Dus gewoon in die wijk gaan wonen, zelfde taaltje praten en auto rijden. Dan zit je safe :D
Facts don't care about your feelings
  woensdag 23 november 2011 @ 21:42:31 #12
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104738264
Hahaha :D

Eeeeeeywa mattties .. luister ... zie je deze ding, deze bemma ,, is van mij swa, donder op van die ding..

bong ?

aight rustig ...

Ik zeg doen! :D
pi_104738443
Ha ha ha, jij bent in ieder geval ingeburgerd zie ik. Woon je bij zuidplein? :P
Facts don't care about your feelings
  woensdag 23 november 2011 @ 21:46:28 #14
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104738514
Hahaha nee ik ik ben opgegroeid in hoogvliet ;)


Whehehehe :P
pi_104739132
Facts don't care about your feelings
  woensdag 23 november 2011 @ 21:56:29 #16
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104739209


hehe die s lachen

Waar kom jij vandaan dan ? osdorp ?
pi_104739724
Haha niet echt... verhuisd toen ik 3 was ofzo. Wel wat familie die in osdorp / slotermeer wonen dus kom er weleens. Wel grappig wat je af en toe ziet rijden, dikke s-klasses met mocro's of R32 naar het woonwagenkamp. E36's zijn ook vrij normaal, of een 7-serie met 20 inch. Hier in Hoorn reed een keer een s-klasse met wat tuig erin een paar rondjes op een industrieterrein en 5 min. later was er politie :')
Facts don't care about your feelings
pi_104743886
Whehehe :')

Ik ga trouwens de Carbagerun doen komend jaar, eens kijken of we ergens een leuke E34 Touring vandaan kunnen halen tzt. We gaan echt pas in mei/juni voor zo'n ding kijken, maar zou mooi zijn. Die zijn tweedehands of in onderdelen nog een beetje te verkopen, als 't goed is.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_104744096
Doe dan een E32 man :P
Facts don't care about your feelings
pi_104744217
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Doe dan een E32 man :P
Ja da's wel baas, maar daar kom je amper meer vanaf denk ik. :P
Bovendien zou een diesel ivm de kosten wel wenselijk zijn, En zo'n E32 past niet in de plannen, we moeten wel e.e.a. in de kofferbak kwijt kunnen namelijk :D
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_104744377
Sloebers
Facts don't care about your feelings
pi_104744473
Ik heb wel zitten kijken, met een 740i ofzo ben je wel een held natuurlijk. Maar de tering... 4000km met een verbruik van 1:8, dat zijn geen grappen :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_104744553
4000km? De tering... het is maar waar je zin in hebt :P
Facts don't care about your feelings
pi_104744661
Mooie route wel hoor, door Polen, Tsjechië, Hongarije, Slowakije, Slovenië, Kroatië, Oostenrijk en Duitsland. Heel gaaf, maar inderdaad wel veel in de auto zitten. Dus dan moet je de middenweg zoeken tussen comfort en praktische bruikbaarheid, want er moet natuurlijk nogal wat zooi mee!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_104797238

Kreeg deze ad net op youtube en uiteraard viel de BMW me direct op dus keek het maar even af. Verbaasde me een beetje eigenlijk (tot ik het eind zag uiteraard), maar gemiddeld gezien zullen de meeste dieven wel in een BMW rijden ja :P
Facts don't care about your feelings
pi_104821511
Toch fijn, zo'n scanner. Dacht dat misschien de thermostaat kapot was, maar het ding geeft een foutmelding bij de gloeikaarsen. Dat wordt dus vervangen, maar ben een beetje huiverig om 't zelf te doen. Geen goed gereedschap denk ik, dus wellicht toch maar naar de garage ermee...

En dan moeten de motorsteunen ook nog. Wordt weer een duur maandje!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_104821956
Hoewel ik betwijfel of je een foutmelding over een thermostaat kunt krijgen..; deze maakt immers geen deel uit van de elektrische systeem.
pi_104822168
Mja, het ging om niet voldoende opwarmen en een verhoogd brandstofverbruik.
Op diverse sites lees ik dat het brandstofverbruik kan oplopen als de gloeistiften niet goed zijn, doordat ze te weinig verhitten. Dat klopt wel, want m'n verbruik is wel gestegen de afgelopen paar tanks, en het matcht dus met de foutmelding. Scheelt toch een paar tienden liters per 100km. Niet schokkend, maar genoeg om die units te gaan vervangen. Mocht de temperatuur daarna alsnog niet goed zijn, dan komen de reguliere thermostaat en de EGR-thermostaat aan de beurt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_104840381
wtf hebben gloeıpıtten te maken met verhoogd brandstofverbruık?? Dıe zıjn pas nodıg met het starten en de eerste 30 seconden er na..Thats ıt.

Tıjdens het rıjden zıjn ze buıten functıe.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104841027
bij commonrails blijven ze toch gloeien? gloeistift = gloeipit = gloeibougies of hebben jullie het over wat anders? :P
Facts don't care about your feelings
pi_104848422
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:27 schreef YoshiBignose het volgende:
bij commonrails blijven ze toch gloeien? gloeistift = gloeipit = gloeibougies of hebben jullie het over wat anders? :P
Of het nou pompverstuıver, commonraıl, verdelerpomp ıs of lıjnpomp de gloeıbougıes, pıtten, stıften en/of pluggen zıjn alleen actıef (voordat) de auto gestart wordt (VOORgloeıen) en (afhankelıjk van de tempratuur) eventjes er na. (NAgloeıen)..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104848861
Dat schijnt bij de diesels van tegenwoordig dus niet zo te zijn, Turq. Wat Yoshi zegt lijkt te kloppen: vooral als het kouder wordt schijnen ze te blijven gloeien zodat e.e.a. nog bijgewarmd wordt, met lager brandstofverbruik tot gevolg.

quote:
Moderne gloeibougies doen meer dan enkel voor een goede start van de motor zorgen, maar hun belangrijkste functie blijft nog steeds het bevorderen van het starten van de dieselmotor, zeker bij koudere buitentemperaturen. De binnenstromende lucht, nodig voor de verbranding, is vaak te koud om samen met de ingespoten brandstof in de cilinderkamer te ontvlammen.

De moderne gloeibougies warmen uiterst snel op en bereiken binnen een periode van 4 seconden een temperatuur van ca. 850° C. Op die manier zorgen ze ervoor dat de binnenkomende lucht de juiste temperatuur bereikt voor het ontvlammen van de brandstof. Het voorgloeien bij moderne diesels gebeurt zo snel dat het starten van de dieselmotor bijna even snel is als bij een benzinemotor.

Gloeibougies zorgen echter eveneens, door te blijven nagloeien als de motor draait, voor optimale voorwaarden voor de verbranding zodat het brandstofverbruik bij koude motor zo laag mogelijk blijft. Bij defecte gloeibougies zal daarentegen zelfs bij warmere buitentemperaturen het verbruik exponentieel toenemen zonder dat de bestuurder daarom onmiddellijk startproblemen ervaart. Met de huidige dure brandstofprijzen is het dus zeker belangrijk om de gloeibougies regelmatig te controleren op hun goede werking.
Bron
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_104848874
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat die bij stationair (en ook bij deellast) gewoon nog blijven branden bij commonrail omdat de verwarming anders niet voldoende is. Maar zal verder ook wel, diesels interesseren me niet.

edit: ja dus :P

[ Bericht 21% gewijzigd door YoshiBignose op 26-11-2011 18:26:23 ]
Facts don't care about your feelings
pi_104850547
Ik zeg toch ook: NAgloeıen... :|W
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104851880
Ja, niet DOORgloeien :') jij zegt tijdens het rijden zijn ze buiten functie.

quote:
Gloeibougies zorgen echter eveneens, door te blijven nagloeien als de motor draait, voor optimale voorwaarden voor de verbranding zodat het brandstofverbruik bij koude motor zo laag mogelijk blijft.
Facts don't care about your feelings
pi_104852114
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:15 schreef Mikkie het volgende:
Dat schijnt bij de diesels van tegenwoordig dus niet zo te zijn, Turq. Wat Yoshi zegt lijkt te kloppen: vooral als het kouder wordt schijnen ze te blijven gloeien zodat e.e.a. nog bijgewarmd wordt, met lager brandstofverbruik tot gevolg.

[..]

Bron
wat jij nou hier copy en past heb ik al in een paar regeltjes beschreven.. Nogmaals gloeibougies gloeien ALLEEN VOOR en NA. NIET TIJDENS het rijden of lopen vd motor, op het nagloeien na dan. dat zal ook hooguit iets van max 2 minuuten of 5 zijn ofzo.. wat denk je dat die dingen aan stroom trekken en/of aan slijtage meemaken met gloeien..?!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104852369
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, niet DOORgloeien :') jij zegt tijdens het rijden zijn ze buiten functie.

[..]

ja nou okee.. dan zeg ik het anders:
1. contact aan,
2. Voorgloeien begint,
3. Motor loopt,
4. Na 5min max. einde gloeien..
5. Motor loop nog steeds maar gewoon zonder gloeien..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104852473
Oke :P
Facts don't care about your feelings
pi_104852656
5 minuten is wel wat anders dan 30 seconden. :+ Dan is het in ieder geval wel plausibel dat er een verhoogd brandstofverbruik is te merken.
pi_104853048
Jaa ik weet het niet precies, kan ook max 2 min zijn, is al een tijdje dat ik van school ben..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 26 november 2011 @ 21:12:49 #41
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_104855639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaa ik weet het niet precies, kan ook max 2 min zijn, is al een tijdje dat ik van school ben..
Dit dus. Gewoon eventjes, blijven ze nagloeien. Ik merkte het aan mijn vorige diesel (common-rail), die na een minuut of anderhalve minuut koude start (voornamelijk op koude winterdag) ineens minder zwaar liep, de accu/dynamo werd minder zwaar belast.
How can I make this topic about me?
  zondag 27 november 2011 @ 13:54:30 #42
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_104875041
Ik merk nu duidelijk dat ie het zwaarder heeft. Al merkte ik net ook dat op de snelweg de temperatuurmeter niet meer in het midden komt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 27 november 2011 @ 14:00:26 #43
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_104875291
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik merk nu duidelijk dat ie het zwaarder heeft. Al merkte ik net ook dat op de snelweg de temperatuurmeter niet meer in het midden komt.
Ow? zo koud is het nog niet.....
Dat de motor niet op temperatuur komt had ik alleen met de TDI van Volkswagen, als het vroor en ik over 80km wegen reed met de kachel vol open op hot. Bleef ie op 70 graden hangen... Op snelweg was ie altijd 90graden.
How can I make this topic about me?
  zondag 27 november 2011 @ 14:08:35 #44
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_104875716
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik merk nu duidelijk dat ie het zwaarder heeft. Al merkte ik net ook dat op de snelweg de temperatuurmeter niet meer in het midden komt.
Thermostaatje al besteld?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_104903847
Een schande... zag net Killer Elite in de bioscoop. Film speelde zich af in 1980 en waar reden ze in :P



Tss tss wat een amateurs. En dan nog een saaie met wieldoppen ook :P maar wel cool :P
Facts don't care about your feelings
  zondag 27 november 2011 @ 23:18:46 #46
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_104904734
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Thermostaatje al besteld?
Nope, want het is ook maar de vraag welke thermostaat het is... je schijnt er twee te hebben, de reguliere en de EGR-thermostaat. Bovendien moet ik nog even kijken hoe makkelijk ik die zelf kan vervangen.

Gaat hard zo. Misschien twee keer thermostaat, vier gloeibougies en twee motorsteunen. Dat wordt een flinke middag klussen als het meezit, en als het tegenzit een flinke garagerekening.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 28 november 2011 @ 00:01:17 #47
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104906822
storing kan alleen van de egr thermo komen
pi_104912346
Dat zou mooi zijn, maar kun je ook uitleggen hoe dat dan komt en waarom het de andere niet is? :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 28 november 2011 @ 11:51:01 #49
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_104916326
Geweldig. Seat rijders die mij uitleggen dat bij hun de achterkant uitbreekt als ze te snel door een bocht rijden en dan op eens het gas los laten en dan niet geloven dat ik met de beamer daar geen last van heb.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_104918286
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:51 schreef Matty___ het volgende:
Geweldig. Seat rijders die mij uitleggen dat bij hun de achterkant uitbreekt als ze te snel door een bocht rijden en dan op eens het gas los laten en dan niet geloven dat ik met de beamer daar geen last van heb.
Heb ık ook met mıjn Golf en nıet met mıjn BMW, maar dat neemt nıet weg dat het bıj een BIMMER nıet kan.. Eıjgenlıjk zelfs eerder dan bıj een FWD, maar dat heeft weer te maken met verschıllende factoren zoals snelheıd, banden, gewıcht, versnellıng en wegdek e.d..

Als je bıj een BIMMER het gas los laat ın een bocht ıs het te vergelıjken met als je de handrem voor de helft er op trekt, je motor remt namelıjk opeens af op je achterwıelen.

Bıj een FWD heeft het eıgenlıjk ook te maken met de bouw v.d. wagen en het gewıcht op het vooras.. Zo kan ık bıjv. mıjn Mk2 Golf (1000KG) met een ruk aan het stuur laten uıtbreken met de goede toerental en snelheıd. Iets met krachten enzo....
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 28 november 2011 @ 12:52:19 #51
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104918395
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:13 schreef Mikkie het volgende:
Dat zou mooi zijn, maar kun je ook uitleggen hoe dat dan komt en waarom het de andere niet is? :)
De egr klep wordt echt geregeld, bij een koude start dat alles sneller op temparatuur is, en de normale thermostaat gaat gewoon bij 90 graden bv open..

lijkt mij dat hij eerder een fout in de egr aangeeft als de normale.

als er aan de normale iets niet goed was zie je het ook direct aan je temp meter.

ook maakt mijn auto veeel meer herrie de eerste paar minuten na een koude start, ik kan precies horen wanneer de egr dicht gaat.. alsof ik van een remus einddempertje naar std ga .. lichtelijk overdreven

[ Bericht 29% gewijzigd door mitchelll0181 op 28-11-2011 12:57:54 ]
  maandag 28 november 2011 @ 13:05:09 #52
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_104918840
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 12:48 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Heb ık ook met mıjn Golf en nıet met mıjn BMW, maar dat neemt nıet weg dat het bıj een BIMMER nıet kan.. Eıjgenlıjk zelfs eerder dan bıj een FWD, maar dat heeft weer te maken met verschıllende factoren zoals snelheıd, banden, gewıcht, versnellıng en wegdek e.d..

Als je bıj een BIMMER het gas los laat ın een bocht ıs het te vergelıjken met als je de handrem voor de helft er op trekt, je motor remt namelıjk opeens af op je achterwıelen.

Bıj een FWD heeft het eıgenlıjk ook te maken met de bouw v.d. wagen en het gewıcht op het vooras.. Zo kan ık bıjv. mıjn Mk2 Golf (1000KG) met een ruk aan het stuur laten uıtbreken met de goede toerental en snelheıd. Iets met krachten enzo....
vraag me af of je zo veel kunt afremmen dat de banden blokkeren (edit: misschien wel met terug schakelen). Wat ik bedoel te zeggen is dat als je zo hard door de bocht gaat dat de achterkant uitbreekt het loslaten van het gaspedaal niet tot gevolg heeft dat hij meer gaat uitbreken meer tegenovergestelde toch?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_104919187
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:05 schreef Matty___ het volgende:

[..]

vraag me af of je zo veel kunt afremmen dat de banden blokkeren (edit: misschien wel met terug schakelen). Wat ik bedoel te zeggen is dat als je zo hard door de bocht gaat dat de achterkant uitbreekt het loslaten van het gaspedaal niet tot gevolg heeft dat hij meer gaat uitbreken meer tegenovergestelde toch?
Tja.. Een OEM Dıff (dus gewoon 0% gesloten) zal natuurlıjk mınder snel uıtbreken als je de gas los laat ın een bocht dan een Sper (25%, 50%, 75% gesloten) dıf.. Een 100% vaste dıff zal je gegarandeerd wel voelen uıtbreken..

Maar Ja. Je auto KAN op eens uıtbreken, maar nıet met 2000RPM bıjv, eerder met 4-6000RPM..

Ik zou zeggen probeer maar, de wınter ıs op komst, rıj maar eens door een lange grote bocht en laat de gas ın een keer los terwıjl je op hoge toeren zıt.. :)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 28 november 2011 @ 19:30:06 #54
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_104934218
Gelukkig zitten die nieuwe Bimmers zo tjokvol electronica dat het wel erg moelijk wordt om zonder trucs de handel aan het uitbreken en spinnen te krijgen.
pfffew...
How can I make this topic about me?
pi_104934440
Dat is juist niet leuk! Daarom zijn die E21's en E30's zo gruwelijk, je voelt en bestuurt gewoon de auto. In de sneeuw gaat dat helemaal makkelijk (soms te makkelijk ;) ) maar op zich is dat niet zo heel erg als je weet je hoe je ermee om moet gaan. Tegenwoordig zit er ZOVEEL electronica in dat als het toch een keer fout gaat je geen flauw idee hebt wat er gebeurt en hoe je moet reageren.
Facts don't care about your feelings
  maandag 28 november 2011 @ 19:36:25 #56
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104934605
Ben benieuwd met de winter voor de deur en voor het eerst een achterwielaandrijver onder m'n kont.
  maandag 28 november 2011 @ 19:49:07 #57
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104935447
Mijn eerste ervaring met vorig jaar is gewoon geen tot heeel weinig gas geven in de bochten... Maargoed ik eindigde uiteindelijk met de asc uit om lekker driftend bochtjes te nemen :p
  maandag 28 november 2011 @ 20:23:09 #58
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_104937800
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is juist niet leuk! Daarom zijn die E21's en E30's zo gruwelijk, je voelt en bestuurt gewoon de auto. In de sneeuw gaat dat helemaal makkelijk (soms te makkelijk ;) ) maar op zich is dat niet zo heel erg als je weet je hoe je ermee om moet gaan. Tegenwoordig zit er ZOVEEL electronica in dat als het toch een keer fout gaat je geen flauw idee hebt wat er gebeurt en hoe je moet reageren.
gelukkig kan de electronica helemaal uit en heeft de makro een groot parkeerterrein :Y

en het is niet zo dat je helemaal niets meer voelt. je voelt de achterkant wel degelijk op zij gaan maar voordat je echt kunt tegen sturen heeft de tractiecontrole hem weer recht getrokken.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 28 november 2011 @ 20:24:31 #59
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_104937891
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mijn eerste ervaring met vorig jaar is gewoon geen tot heeel weinig gas geven in de bochten... Maargoed ik eindigde uiteindelijk met de asc uit om lekker driftend bochtjes te nemen :p
oefenen op de parkeerplaats bij de IKEA
How can I make this topic about me?
pi_104938264
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef Matty___ het volgende:

[..]

gelukkig kan de electronica helemaal uit en heeft de makro een groot parkeerterrein :Y

en het is niet zo dat je helemaal niets meer voelt. je voelt de achterkant wel degelijk op zij gaan maar voordat je echt kunt tegen sturen heeft de tractiecontrole hem weer recht getrokken.
Wat voor BMW had je ook alweer dan? Mijn E46 heeft ook ASC en die kan wel uit (5 sec ingedrukt houden dan is ie pas echt uit) maar ik las dat bij de nieuwste BMW's het heel lastig is om echt alles volledig uit te krijgen.
Facts don't care about your feelings
  maandag 28 november 2011 @ 20:30:25 #61
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_104938333
btw kan iemand mij toevoegen aan de OP?

E90 320D ED
http://i44.tinypic.com/2ufu69i.jpg

[ Bericht 45% gewijzigd door Matty___ op 28-11-2011 20:44:01 ]
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 28 november 2011 @ 20:30:59 #62
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_104938367
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat voor BMW had je ook alweer dan? Mijn E46 heeft ook ASC en die kan wel uit (5 sec ingedrukt houden dan is ie pas echt uit) maar ik las dat bij de nieuwste BMW's het heel lastig is om echt alles volledig uit te krijgen.
kan nog steeds. 2sec is alleen tractiecontrole uit. 5sec is alles uit.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 28 november 2011 @ 21:13:00 #63
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_104941514
Ow, dat van die 5 seconden wist ik niet. Ik druk net zolang tot het DSC. lampje aangaat.

ABS zal het altijd blijven doen.

Dat was zo grappig bij de ANWB rijvaardigheidscursus, een paar jaar terug. Hadden ze van die nieuwe Passats, waarvan hun standaard truc om het ABS uit te schakelen middels het loshalen van de zekering, niet meer opging.
Haalden ze die zekering eruit, deed hetveel het niet meer en kun je er niet meer mee rijden.

Hadden ze een verzoek uitstaan bij VW om het ABS uitschakelbaar te maken in hun nieuwste wagens,
How can I make this topic about me?
  maandag 28 november 2011 @ 21:50:37 #64
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_104944159
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:

ABS zal het altijd blijven doen.

Bij mijn BMW brommert kan ik de ABS simpel uitschakelen. Begrijp niet waarom dat met een auto niet kan; zal wel weer met productaansprakelijkheid te maken hebben.
Gelukkig kan de ASC wel uit; anders kom je niet eens weg als er 1 cm sneeuw ligt. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 28 november 2011 @ 22:07:28 #65
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104945454
Wrm zou je abs uit willen ..
  maandag 28 november 2011 @ 22:17:49 #66
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_104946180
Gewoon: omdat het niet kan.

NB. Ik vind dat al die electronische shit uit moet kunnen. Ik wil een Duitse manettino. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 28 november 2011 @ 22:19:05 #67
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_104946279
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wrm zou je abs uit willen ..
omdat je zonder ABS vaak zelfs beter kunt remmen dan met. Zonder dollen, ABS is mooi voor paniek situaties en uitwijken met nat wetdek, maar bij ijzel heb ik liever geen ABS dan wel ABS.
How can I make this topic about me?
  maandag 28 november 2011 @ 22:23:04 #68
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_104946531
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, dat van die 5 seconden wist ik niet. Ik druk net zolang tot het DSC. lampje aangaat.

die 2 sec is bedoelt voor wegrijden in de sneeuw of beetje lol hebben
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_104949977
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Bij mijn BMW brommert kan ik de ABS simpel uitschakelen. Begrijp niet waarom dat met een auto niet kan; zal wel weer met productaansprakelijkheid te maken hebben.
Gelukkig kan de ASC wel uit; anders kom je niet eens weg als er 1 cm sneeuw ligt. :')
ja, ff de achterwıel omhoog en ın de versnellıng paar keer gas geven toch..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 28 november 2011 @ 23:30:26 #70
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_104950656
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

omdat je zonder ABS vaak zelfs beter kunt remmen dan met. Zonder dollen, ABS is mooi voor paniek situaties en uitwijken met nat wetdek, maar bij ijzel heb ik liever geen ABS dan wel ABS.
Abs heeft mijn voorbumper echt een keer gered, kwam een tunnel uit, 170 km/h linkerbaan.. Gaat er een inhalen op cruise control .. Vol in de remmen en toen voelde ik echt de abs ingrijpen.. Soort van alsof je door de rem heen trapt maar hij regelt continu bij .. Werkte goed. Stond er versteld van.. Zonder die abs hadden mn voorwielen zeker weten geblokkeerd.. Met 170 km/h :p
pi_104950764
@ mikkie

wij deden de carbagerun in een e32 735
in de bergen soms 1 op 4

wel erg gaaf heur

teammevink.nl
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_104953398
Gaan jullie dit jaar weer, piekartz?
We willen stiekem toch wel een diesel. Is achteraf misschien wat beter te verhandelen en scheelt op reis ook in de kosten, want zo'n week is stiekem best duur! :o Zo'n e32 735i, daar kom je bijna niet meer vanaf toch?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_104959555
Als je een verrotte E32 vindt dan kosten die ook geen drol meer. Die 500 euro meer of minder zal ook weinig uitmaken op het totale kosten plaatje :P

piekartz: grappig jullie hebben allemaal als hobby paintball :')
Facts don't care about your feelings
pi_104964207
Heeft iemand hier ervaring met het importeren van een auto uit Duitsland?
M'n vader wil een E46 diesel kopen en het aanbod is in Duitsland veel groter. Ik heb al wel een hoop informatie gevonden, maar ben toch benieuwd naar ervaringen hier. :9
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:19:27 #75
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_104964511
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Asgard het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het importeren van een auto uit Duitsland?
M'n vader wil een E46 diesel kopen en het aanbod is in Duitsland veel groter. Ik heb al wel een hoop informatie gevonden, maar ben toch benieuwd naar ervaringen hier. :9
er zijn toch bedrijven die alle rompslomp op zich nemen?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:43:40 #76
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_104965379
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef Matty___ het volgende:

[..]

er zijn toch bedrijven die alle rompslomp op zich nemen?
Ja, inderdaad. Even googlen.
De auto moet in ieder geval gekeurd worden (APK), je papieren moeten door RDW gemaakt worden en met die papieren kan je een nieuw kentekenplaat laten maken.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:56:26 #77
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_104974694
Import stelt weinig voor. Als je er een beetje lol in hebt ben je met 2 zaterdagen klaar.
Steek je zelf de kosten van bemiddeling in je zak.
leesvoer :-) : http://bpmberekenen.com/auto-import-uit-duitsland.html
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_104984965
Thanks! ^O^
pi_104990855
Die import stelt geen drol voor. Heb zelfs vorig jaar nog een 320d uit Duitsland gehaald. Voor de zogenaamde rompslomp hoef je het echt niet te laten!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 19:57:00 #80
18653 crew  D.
pi_105019227
Stel, je hebt een E36 coupe, en door een klein foutje is ie aan de voorkant 10 cm korter geworden.
Is dat waarschijnlijk een total loss, of is dat niet per se het geval? :P
  woensdag 30 november 2011 @ 20:09:11 #81
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_105019824
Dat denk ik wel, een E36 is natuurlijk niet veel waard meer.
How can I make this topic about me?
pi_105019995
Dat ligt eraan. Als je een uitbouw tupperwarebumper had die 15cm uit stak, is ie zojuist in waarde gestegen. Als je de normale bumper had en je chassis + motorcompartiment zijn gecomprimeerd, dan kun je 't wel vergeten.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_105020177
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef D. het volgende:
Stel, je hebt een E36 coupe, en door een klein foutje is ie aan de voorkant 10 cm korter geworden.
Is dat waarschijnlijk een total loss, of is dat niet per se het geval? :P
Niet per se. Als bumper, radiateur stuk is boeit niet, is het hele voorfront krom dan wordt het al wat duurder (zelden nog waard om te repareren, tenzij je in scheve auto wilt rijden als Turq) en als je hele motor zelfs geraakt is (zal bij 4-cilinder niet snel het geval zijn :P ) en draagarmen krom of gebroken dan is het wel een total loss ja :P

Dit lijkt bijv. niet heel erg, maar is al totalloss (325is):

Facts don't care about your feelings
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 20:22:25 #84
18653 crew  D.
pi_105020530
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Niet per se. Als bumper, radiateur stuk is boeit niet, is het hele voorfront krom dan wordt het al wat duurder (zelden nog waard om te repareren, tenzij je in scheve auto wilt rijden als Turq) en als je hele motor zelfs geraakt is (zal bij 4-cilinder niet snel het geval zijn :P ) en draagarmen krom of gebroken dan is het wel een total loss ja :P

Dit lijkt bijv. niet heel erg, maar is al totalloss (325is):

[ afbeelding ]
10cm is wellicht wat overdreven, maar een stukje korter is ie wel.
Het is een 4 cilinder, en de zijschermen zijn niet beschadigd.
er is een trekhaak naar binnen 'geduwd'

Zal ff een fotootje uploaden om een idee te geven

[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 30-11-2011 20:27:51 ]
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 20:27:19 #85
18653 crew  D.
pi_105020788
Fotootje is niet heel duidelijk (in het donker met telefoon genomen)

pi_105023927
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef D. het volgende:
Fotootje is niet heel duidelijk (in het donker met telefoon genomen)

[ afbeelding ]







Zolang je voorste2 armen nıet verbogen zıjn ıs het geen probleem, een complete front vervang je met gemak onder de 150 a 200 euro. Ik was er 100 euro voor kwıjt ıncl. een rechter voor deur.
(Koplampen & Mıstlampen & 2setjes Xenon kostten nog 250 bovenop)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_105024103
Exclusief het spuiten neem ik aan, gezien het kleurverschil.
pi_105025002
quote:
3s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Anne het volgende:
Exclusief het spuiten neem ik aan, gezien het kleurverschil.
Ooow ja.. :P Exclusıef het spuıten ja! Maar dat lıgt er ook eıgenlıjk aan van wat voor kleur BMW je de plaatwerk af haalt, Alpınweıss 3 ıs hard2get, vrıjwel nergens te vınden of erg duur, maar Boston Grün en Dıamant Schwartz e.d zıjn weer wel vaker te vınden..

Ik heb na heel lang zoeken maar de knoop doorgehakt en Alpınweıss 2 kleur op mıjn Alpınweıss 3 auto gepleurd, ık had geen ander keus en dıt staat ook wel okee, het valt eıgenlıjk nıet erg veel op. Alleen als je er goed op let;
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_105025078
Maar mıjn auto wordt zowıezoo helemaal gespoten dus maakt nıet zo veel uıt...
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 21:53:48 #90
18653 crew  D.
pi_105025918
Mijne is Madeiraschwarz Metall.

Lastige kleur?
pi_105025998
Maar een paar keer tegengekomen, als je van plan bent om je auto nog een keer compleet over te laten spuıten zou ık gewoon Dıamantschwartz metalıc er op pleuren, krıjg je gewoon een tınt verschıl net als mıjn auto., let maar op mıjn deur en spatbord bıjv..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 21:55:51 #92
18653 crew  D.
pi_105026067
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar een paar keer tegengekomen, als je van plan bent om je auto nog een keer compleet over te laten spuıten zou ık gewoon Dıamantschwartz metalıc er op pleuren, krıjg je gewoon een tınt verschıl net als mıjn auto., let maar op mıjn deur en spatbord bıjv..
Overspuiten was niet de bedoeling nee :N
pi_105026361
Trekhaak is meestal niet zo erg. Zal ongetwijfeld te fixen zijn zoals turkie zegt, maar gaat je wel geld kosten.

Toevallig laatst nog met m'n E23 dus ook een trekhaak erin gehad, nieuwe voorfront, bumper. Zijschermen en motorkap waren nog oke en radiateur verder ook, niks intern geraakt eigenlijk.

Maar voorfront + bumper ¤300, spuiten ¤300 ben je ook al ¤600 kwijt. Nou zijn bij mij de onderdelen wat zeldzamer, de vraag is hoeveel geld je nog in een 4-cil E36 wil pompen, dat weet jij zelf het beste natuurlijk (afhankelijk van de staat etc.).
Facts don't care about your feelings
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 22:02:32 #94
18653 crew  D.
pi_105026543
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Trekhaak is meestal niet zo erg. Zal ongetwijfeld te fixen zijn zoals turkie zegt, maar gaat je wel geld kosten.

Toevallig laatst nog met m'n E23 dus ook een trekhaak erin gehad, nieuwe voorfront, bumper. Zijschermen en motorkap waren nog oke en radiateur verder ook, niks intern geraakt eigenlijk.

Maar voorfront + bumper ¤300, spuiten ¤300 ben je ook al ¤600 kwijt. Nou zijn bij mij de onderdelen wat zeldzamer, de vraag is hoeveel geld je nog in een 4-cil E36 wil pompen, dat weet jij zelf het beste natuurlijk (afhankelijk van de staat etc.).
Als het onder de 1000 euro blijft laat ik 'm maken :Y
pi_105026749
Dat moet wel te doen zijn lijkt me, je zijscherm links lijkt me ieder geval nog mooi. Motorkap, bumper, voorfront, koplampen. Ik zou sowieso goed zoeken naar onderdelen in jouw kleur soms vind je net toevallig wat.
Facts don't care about your feelings
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 22:07:55 #96
18653 crew  D.
pi_105026892
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat moet wel te doen zijn lijkt me, je zijscherm links lijkt me ieder geval nog mooi. Motorkap, bumper, voorfront, koplampen. Ik zou sowieso goed zoeken naar onderdelen in jouw kleur soms vind je net toevallig wat.
Zijschermen zijn onbeschadigd :Y

Ik zit 'as we speak' al op Marktplaats :P
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 22:12:07 #97
18653 crew  D.
pi_105027161
Ik heb onderdelen gevonden :+

http://link.marktplaats.nl/508024969

en dan houd ik er nog een hele hoop over :P
pi_105028596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef D. het volgende:

[..]

Overspuiten was niet de bedoeling nee :N
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef D. het volgende:

[..]

Overspuiten was niet de bedoeling nee :N
Tja, ook nıet overspuıten van de plaatdelen? Lıgt er ook eıgenlıjk aan hoeveel waarde je er aan hecht..

Als je zegt van ık wıl totaal geen kleurverschıl zıen (wat er eıgenlıjk ALTIJD zal zıjn (ouderdom/zon/regen/onderhoud aan lak van de ene auto ıs nıet gelıjk aan de ander) zou ık zeggen ga voor de orıgınele kleur plaatwerk, maar zeg je van ach, als het maar zwart ıs en nıet veel opvalt zou ık dan ook gewoon kıjken voor een Dıamantschwartz metalıc als je geen plaatwerk ın je orıgınele kleur kan vınden..

xxTurq.

en wtf; Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_105028729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:02 schreef D. het volgende:

[..]

Als het onder de 1000 euro blijft laat ik 'm maken :Y
Nou goedendag beste klant! Voor 750,- eypo garandeer ık dat je geen verschıl zıet.. :D
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_105028831
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:12 schreef D. het volgende:
Ik heb onderdelen gevonden :+

http://link.marktplaats.nl/508024969

en dan houd ik er nog een hele hoop over :P
Je hebt een Coupe?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  Moderator woensdag 30 november 2011 @ 22:39:23 #101
18653 crew  D.
pi_105028996
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je hebt een Coupe?
quote:
Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef D. het volgende:
Stel, je hebt een E36 coupe, ...
;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')