Niet dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Je denkt: 'ik post hier nooit maar iedereen staat in de rij om me te helpen'?
http://wwww.lmgtfy.com/?q=remvloeistof+e36+316i
http://wwww.lmgtfy.com/?q=motorolie+e36+316i
Die stoombad noemen ze de "Hamam". Je hebt van die plekken waar het water zo heet is dat je er niet in 1 keer in kan maar heel rustig. Als je eruit komt, ben je helemaal rood.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n Turkse massage?
Misschien biedt hij zijn autodiensten aan in combinatie met een Turks stoombad, voor tijdens het wachten als hij je auto fixt...![]()
Nog nooit in gezeten maar 't schijnt wel tof te zijn....
Ik heb jaren terug in Hongarije eens de kans gehad maar heb het niet aangedurfd. Dat hete bad is al niks voor me, maar zo koud daarna al helemaal niet. Dan maar geen lege poriënquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja heb ik ook weleens van gehoord maar dat zou ik dus echt niet doen, volgens mij krijg ik dan direct een hartstilstand
Turken gaan meestal maar 1 keer per jaar op vakantie. Waarom denk je anders dat ze allemaal 2 maanden lang gaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja heb ik ook weleens van gehoord maar dat zou ik dus echt niet doen, volgens mij krijg ik dan direct een hartstilstand
Maar als je vaak in zo'n heel heet bad gaat vraag ik me af of dat goed is voor je. Zelfde als heet douchen. Waarom stinken Turken dan best vaak?
Afhankelijk van auto, tijd en ruimte wat ik dan tot me beschikking heb op dat moment..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef Mikkie het volgende:
Voor hoeveel geld vervang je gloeibougies en motorsteunen?
çay en baklava ook geen probleem, nek massage ook niet, maar denk dat een polijst & waxbeurt voor je auto dan goedkoper is..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor hoeveel geld masseer je m'n nek?
Ik had wel çay en baklava verwacht.. geen senseo
Voor mij geen probleem, remmen koop ik ook, maar desgewenst mag je ook je eigen remmen meebrengen.. Ooh ja, ik zet gewoon de nieuwe remblokken met sensoren over, dat resetten gedoe ken ik niet (E36 niet bijv/e46 weer wel).. Als ik weet hoe het moet wil ik dat ook wel doen..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's mooi, niet duur. Als 't zover is laat ik het je weten. Speciale FOK! korting?![]()
Over die Senseo moeten we het dan nog even hebben, maar ook daar komen we wel uit.
Achter is gekut ivm. handremkabels (bijv. Renault) of draaiend terug duwen v.d. zuiger (bijv Nissan) of via computer vrij zetten zodat je hem terug kan duwen (bijv. VW Passat).. Daarom heb ik daar geen vaste prijzen voor, plus bij BMW komt nog eens kijken dat de achterrem 2 remmen zijn: Schijven en trommels in 1, als je ze beide wilt vervangen ben je 4x remschoentjes, 4x remblokken en 2x remschijven verder..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom doe je niet achter? kep achter ook schijven?!?
Als je een dame voor me meebrengt zal het happy for me en badly for you aflopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Turq nooit zal eindigen in een happy end
Ja, en gelijk een broodje doner en lahmacun er bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n Turkse massage?
Misschien biedt hij zijn autodiensten aan in combinatie met een Turks stoombad, voor tijdens het wachten als hij je auto fixt...![]()
Nog nooit in gezeten maar 't schijnt wel tof te zijn....
Koude douche na een sauna precies hetzelfde. Heel verfrissend, maar wel verschrikkelijk de eerste paar tellen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug in Hongarije eens de kans gehad maar heb het niet aangedurfd. Dat hete bad is al niks voor me, maar zo koud daarna al helemaal niet. Dan maar geen lege poriën.
"Doe die koppakking maar volgende week, dan kom ik wel nog een keer langs".quote:Op woensdag 23 november 2011 09:33 schreef YoshiBignose het volgende:
klinkt perfect, daar zou ik zeker m'n auto heen brengen.
Uiteraard ook wifi neem ik aan toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha ja man ... ik weet et niet heel mooi maar wel vet
Enne t draait op een ga ma 785 gigabyte bordje met een amd 2,3 ofzo...
2gb ddr
160 gb 2,5" hdd
Onboard video
*Het ziet er wel chique uit allemaal, maar praktisch? En leuk hoor x inch velgen onder de auto, maar wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:14 schreef Mikkie het volgende:
Ah, in die asbak heb ik juist wat reserve H7-lampjes liggen, just in case.
Het ziet er wel chique uit allemaal, maar praktisch? Hoe heb je die radio onderin weggewerkt, is toch amper plaats voor? En leuk hoor, NFS in de auto, maar hoe vaak doe je dat nou écht? Mijn auto is echt een vervoermiddel, niet meer, niet minder.
Hehe leuk dat je dat opvaltquote:Op woensdag 23 november 2011 15:14 schreef Mikkie het volgende:
Ah, in die asbak heb ik juist wat reserve H7-lampjes liggen, just in case.
Het ziet er wel chique uit allemaal, maar praktisch? Hoe heb je die radio onderin weggewerkt, is toch amper plaats voor? En leuk hoor, NFS in de auto, maar hoe vaak doe je dat nou écht? Mijn auto is echt een vervoermiddel, niet meer, niet minder.
Haha ja ik snap 't wel en 't is ook wel geinig, maar tochquote:Op woensdag 23 november 2011 15:17 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
*Het ziet er wel chique uit allemaal, maar praktisch? En leuk hoor x inch velgen onder de auto, maar wat maakt dat nou uit?
**Het ziet er wel chique uit allemaal, maar praktisch? En leuk hoor angel eyes. Voldoen de originele verlichting niet?
*Het ziet er wel chique uit allemaal, maar praktisch? En leuk hoor leren bekleding. Wat is er mis met stoffen bekleding?
*Het ziet er wel chique uit allemaal, maar praktisch? Waarom een M5 als je ook een 316 kan rijden.
Je begrijpt nu wel wat ik bedoel zeker
Nou ik ben eigenlijk precies andersom, ik kijk niet uit naar nieuwe muziek, maar juist naar ouderen (1998-2005 ongeveer)...quote:Op woensdag 23 november 2011 18:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik download altijd van die muziek promo dvd's
Geweldig, allemaal muziek video's .. staat op usenet, komt vanuit de usa dus de muziek die erop staat komt hier pas maanden later uit
Hoe durf je pac in dat rijtje te zettenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik luister ook alles van 1970 tot nu, maar eigenlijk geen muziek die de laatste tijd uitkomt want dat is echt ZO slecht. Een zingend wijf met autotune + een gare beat en je hebt een nr 1 hit
1998-2005 was geniale muziek manvengaboys, the offspring, britney spears
mambo no5, scoop, 2pac, bomfunk mc's, def rymz haha...
Ik luister hotel california live weleens, het optreden waarbij don henley zingt en drumt tegelijk, dat vond ik toch wel één van de betere.
Heerlijk! Mijn vorige auto hebben ze zelfs open gebroken terwijl er géén frontje op de radio zat. Uiteindelijke buit was tien euro kleingeld en een zonnebril op sterkte die ze dus weg hebben kunnen gooien. Mijn schadepost lag ruim boven de 200 euro, en dan heb ik 't nog provisorisch opgelost.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee is helaas niet weg te halen, echt zo erg bij jou ? ik kan me niet herinneren dat ik nog iemand gehoord heb waarvan zn auto open gebroken was voor zn radio ...
Sterker nog als je bij mij mn auto inkijkt zie je gps, radio, en dat touchscreen scherm.. parkeer overal nog nooit problemen gehad..
Waar woon jij ... 020 ?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heerlijk! Mijn vorige auto hebben ze zelfs open gebroken terwijl er géén frontje op de radio zat. Uiteindelijke buit was tien euro kleingeld en een zonnebril op sterkte die ze dus weg hebben kunnen gooien. Mijn schadepost lag ruim boven de 200 euro, en dan heb ik 't nog provisorisch opgelost.
Hier in de buurt ook regelmatig ingetikte ruiten als je alleen maar de houder van je navi op de voorruit hebt zitten, dus zonder navi erin...
Dan woonde je in de goeie wijk. Wordt hier vaak genoeg voor je neus iemand beroofd. Kijk er niet eens van opquote:Op woensdag 23 november 2011 19:06 schreef Hyperdude het volgende:
Jaren in Amsterdam gewoond.
Nooit (f)iets gejat/gesloopt.
Nooit ingebroken.
Nooit auto gejat/open gebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |