quote:
Afhankelijk van auto, tijd en ruimte wat ik dan tot me beschikking heb op dat moment..

Maar een standaard e36 bijv (4/6cil) zal ik meestal niet meer vragen dan 50-100 euro..
quote:
çay en baklava ook geen probleem, nek massage ook niet, maar denk dat een polijst & waxbeurt voor je auto dan goedkoper is..
(ala e36 100-200 euro)..
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:[..]
Da's mooi, niet duur. Als 't zover is laat ik het je weten. Speciale FOK! korting?
Over die Senseo moeten we het dan nog even hebben, maar ook daar komen we wel uit.

Voor mij geen probleem, remmen koop ik ook, maar desgewenst mag je ook je eigen remmen meebrengen.. Ooh ja, ik zet gewoon de nieuwe remblokken met sensoren over, dat resetten gedoe ken ik niet (E36 niet bijv/e46 weer wel).. Als ik weet hoe het moet wil ik dat ook wel doen..
quote:
Achter is gekut ivm. handremkabels (bijv. Renault) of draaiend terug duwen v.d. zuiger (bijv Nissan) of via computer vrij zetten zodat je hem terug kan duwen (bijv. VW Passat).. Daarom heb ik daar geen vaste prijzen voor, plus bij BMW komt nog eens kijken dat de achterrem 2 remmen zijn: Schijven en trommels in 1, als je ze beide wilt vervangen ben je 4x remschoentjes, 4x remblokken en 2x remschijven verder..
Het is hobby/zakcentje en ik gun de ander ook eens een keer een goedkoper alternatief dan een dure garage, maar Tja, 30 euro is dan eigenlijk gratis..
quote:
Als je een dame voor me meebrengt zal het happy for me en badly for you aflopen
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:[..]
Zo'n Turkse massage?
Misschien biedt hij zijn autodiensten aan in combinatie met een Turks stoombad, voor tijdens het wachten als hij je auto fixt...
Nog nooit in gezeten maar 't schijnt wel tof te zijn....
Ja, en gelijk een broodje doner en lahmacun er bij

Best een vet idee eigenlijk: Drive in Car repair, Tune &nd APK shop TURQUAZ52:
- Turkse Massage, Turks stoombad en Turkse delicatessen terwijl u Wacht!
- Turquaz Special Doner, Lahmacun, Cay en Baklava terwijl uw Auto, boot, vliegtuig of 180cc worden gekeurd of door onze vakkundige Taxateurs een hoog bedrag voor uw voertuig taxeren,
- Game hall, theehuis en waterpijp cafe terwijl uw voertuig wordt voorzien van zgan winterbanden/zomerbanden.
-
2 3 sterren motel: Lekke koppaking? Versleten koppeling? Spoedreparatie wat minimaal 1 werkdag in beslag neemt?
(werkplaats sluit om 19:00,maar werkt 20/6 door) Geen nood, onze all in motel zorgt er voor dat u kunt uitrusten en gelijk de volgende morgen weer door kunt rijden.
- Keiharde tjoening met die basskist en vleugels zijn ook mogenlijk (lexuslooks voorlopig niet beschikbaar)
-
eBay Chiptjoeningk is mogelijk met een uitdraai!
Draaiende wielen haha!Und? Zal ik KvK aanmaken en mijn kansen proberen..?