Nooit bewezen dat hij wel schuldig is aan iets, daarbij heeft het de RvC ook wel heel lang gekost om tot deze beschuldigingen te komenquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:31 schreef thettes het volgende:
Geloven jullie nu echt dat Ling een schoon betrouwbaar figuur is? Of is hij als profeet van Cruijff zelf ook een beetje heilig?
Ik lach me echt de ballen uit de broek als die kale rat veroordeeld wordtquote:
Prachtig! Ling vs Ten Havequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lach me echt de ballen uit de broek als die kale rat veroordeeld wordt.
Hahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:57 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik zag hem ook in de krant gisteren.
[ afbeelding ]
Steven 'Smeagol' Ten Havequote:Op vrijdag 25 november 2011 09:57 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik zag hem ook in de krant gisteren.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:vr 25 nov 2011, 12:26 | 84 reacties
Delta Lloyd overweegt verkoop belang Ajax
AMSTERDAM (AFN) - Verzekeraar Delta Lloyd overweegt zijn belang in voetbalclub Ajax te verkopen. Dat zei Delta Lloydtopman Niek Hoek vrijdag op de Dag van de Belegger.
,,Een verkoop van het belang in Ajax is het overwegen waard'', aldus Hoek. Delta Lloyd bezit een belang van 8,56 procent in de beursgenoteerde voetbalclub uit Amsterdam. Hoek gaf geen specifieke reden, maar hintte dat een eventuele verkoop te maken heeft met de bestuurlijke onrust bij Ajax.
Het aandeel Ajax noteerde vrijdagmiddag 0,5 procent lager op 6,70 euro.
T'is toch enkel de vereniging die de dienst uitmaakt in de Algemene Ledenvergadering.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:23 schreef Goofjansen het volgende:
ik steek gelijk het huurhuis in de fik
http://www.telegraaf.nl/d(...)html?tl=mostread-DFT
[..]
twitter:tseymat twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 15:45:41Les supporters ajacides ont vraiment des stickers plus cools que l'OL. #ajax #amsterdam http://t.co/iKe0rwHJ reageer retweet
Hahah nice.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:19 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:tseymat twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 15:45:41Les supporters ajacides ont vraiment des stickers plus cools que l'OL. #ajax #amsterdam http://t.co/iKe0rwHJ reageer retweet
Wat een huilverhaal weer.quote:’Onacceptabel dat Johan zijn excuses niet aanbiedt’
De bestuursperikelen binnen Ajax krijgen niet alleen in de Nederlandse pers aandacht. Zelfs CNN heeft zich op de zaak gestort. De Amerikaanse omroep spreekt met Edgar Davids over de racistische uitspraken van Johan Cruijff aan zijn adres.
'Er wordt een lijn overschreden. Als iemand een racistische opmerking plaatst, moet daar op gereageerd worden', zegt Davids over racisme tegen CNN. 'De persoon die zich bezondigt aan racisme, moet gestraft worden en moet ook buiten het veld opgeleid worden.'
'Wat Sepp Blatter zei was onvergeeflijk, maar hij biedt zijn excuses aan. Iets vergelijkbaars gebeurde in Nederland, waar Johan Cruijff een racistische uitspraak deed. Hij heeft zijn excuses echter niet aangeboden.'
'De Nederlandse pers laat het een beetje wegglijden, maar dit is iets dat je moet veroordelen. Als iemand een racistische opmerking plaatst, maakt dat hem nog niet automatisch een racist. Maar je moet wel zeggen: Dit is de lijn, je bent eroverheen gegaan, nu moet je je excuses aanbieden. Niet alleen aan het persoon dat is gekwetst, maar aan al die mensen die hun hele leven lang gediscrimineerd worden. Ik denk dat het onacceptabel is, als je niet je excuses aanbiedt.'
Idd, Maasgebouw bestormen .. Wie gaat er mee?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een huilverhaal weer.Jullie zouden jezelf als supporters eens moeten laten gelden om die onbenullen daar uit de RVC te krijgen.
quote:Ajax staat momenteel 10 punten achter op koploper AZ. De kans op een Amsterdamse landstitel lijkt steeds kleiner te worden. Ajacied Vurnon Anita heeft de hoop echter nog niet opgegeven.
Het is ook wel mogelijk. Indien onze poldervedettes de eredivisewedstrijden net zo serieus gaan nemen als de Champions League. En de blessures wat teruglopen en er misschien nog een versterking wordt gehaald...quote:
Niet eens evengoed willen worden als Messiquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
http://www.rtvnh.nl/sport/69021/Lodeiro%3A+
Suarez > Messiquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet eens evengoed willen worden als Messi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |