Dankje, nu ff naar noorwegenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+ Kompany of Richards toch?
Oh en Smoofie sorry voor mijn gemene gedrag.
[ afbeelding ]
Ajoh ik ben helemaal niet zo negatief ingesteld. Mijn broer wel als het om Ajax gaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk jij en je broer hoor.
U jelly op voe?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ajoh ik ben helemaal niet zo negatief ingesteld. Mijn broer wel als het om Ajax gaat.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in onzin, dus ik snap de grap niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in onzin, dus ik snap de grap niet
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+ Kompany of Richards toch?
Oh en Smoofie sorry voor mijn gemene gedrag.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voe niet kennenDunno, zou ze al bezet zijn?>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Jouw kelderquote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, kelder is vorige week in gebruik genomen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voe niet kennenEmilie Nereng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kom een keer lang kunnen we gelijk Ajax tegen Nec saampjes kijkenquote:
Moeten ze niet eerst 10 nieuwe spelers kopen?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, Ajax gaat vanaf nu gwn alles winnen in de competitie, je weet toch.
Is goed, jij betaalt de bier enz?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja kom een keer lang kunnen we gelijk Ajax tegen Nec saampjes kijkenAl moet je dan ook juichen als Vermeer of Enoh iets goeds doet
Nee, maar 2.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moeten ze niet eerst 10 nieuwe spelers kopen?
Ik dacht meer aan een linksback en Douglasquote:Op donderdag 24 november 2011 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan De Boer dan wel 2 ego's als Messi en C.Ronaldo aan?.
Als jan naar City gaat houdt hij de reserve bank vrij van de reserves.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef sausagin het volgende:
Een verdediger (vervanger Vertonghen) en een spits
Als Ajax dan toch wil investeren in een centrale verdediger geef mij er dan maar 1 die betrouwbaar is en weet wanneer hij risico kan nemen. Ipv Douglas/Vertonghen die de weg kwijt raken binnen een wedstrijd als het ff niet loopt en daarmee hun verdedigende taken deels vergeten. Helaas kan ik zelf ook niet op een voorbeeld komen die mogelijk naar Ajax zou vertrekken maar dat is nog geen reden om dan maar 10 miljoen of meer aan Douglas te spenderen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een linksback en DouglasRonaldo is geen Ajax spits. En we hebben Lodeiro al in een messi-rol
Jan gaat dan uiteraad naar CVM. Zou Jojoortje mooier zijn dan Voe?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Ajax dan toch wil investeren in een centrale verdediger geef mij er dan maar 1 die betrouwbaar is en weet wanneer hij risico kan nemen. Ipv Douglas/Vertonghen die de weg kwijt raken binnen een wedstrijd als het ff niet loopt en daarmee hun verdedigende taken deels vergeten. Helaas kan ik zelf ook niet op een voorbeeld komen die mogelijk naar Ajax zou vertrekken maar dat is nog geen reden om dan maar 10 miljoen of meer aan Douglas te spenderen.
[ afbeelding ]
Zou ze ook van voetbal houden?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jan gaat dan uiteraad naar CVM. Zou Jojoortje mooier zijn dan Voe?
Naja ik vind Alderweireld dit seizoen toch stabieler en aanmerkelijk ontwikkeld ten opzichte van vorig seizoen dus misschien is Vertonghen terugzetten naar het middenveld idd een optie. Eigenlijk hoop ik sowieso op Chivu in de winterstop al weet ik eigenlijk ook wel dat hij heus voor de extra miljoenen naar Engeland trekt nu ook Tottenham al interesse heeft getoontquote:Op donderdag 24 november 2011 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jan gaat dan uiteraad naar CVM. Zou Jojoortje mooier zijn dan Voe?
Je kunt haar mailen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou ze ook van voetbal houden?
Davids wacht nog op zijn hersensquote:Op vrijdag 25 november 2011 06:39 schreef Ajacied422 het volgende:
davids wacht nog op excuses cruijff
Leidt nou gewoon eigen jeugd op manquote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik sowieso op Chivu in de winterstop al weet ik eigenlijk ook wel dat hij heus voor de extra miljoenen naar Engeland trekt nu ook Tottenham al interesse heeft getoont
Geen idee misschien kunnen we Saekerhet chanteren zoals je Ten Have hebt aangepakt moet het lukken.
quote:Ling doet aangifte tegen Ten Have
Laatste update: 25 november 2011 08:38 info
AMSTERDAM - Tscheu La Ling heeft bij de politie van Breukelen aangifte gedaan tegen president-commissaris Steven ten Have van Ajax wegens laster.
Foto: ANP
Aanleiding zijn de verklaringen die Ten Have gaf tegenover de supportersvereniging en ledenraad van Ajax waarom Ling, eigenaar van het Slowaakse AS Trencin, geen geschikte algemeen directeur zou zijn, zo meldt De Telegraaf.
“Omkoping in de Slowaakse competitie is schering en inslag en dat ligt ten grondslag aan de afwijzing van Ling. We kunnen het alleen niet bewijzen, omdat we geen bankafschriften hebben”, zou Ten Have onder meer hebben gezegd.
Geld
De voorzitter van Ajax’ raad van commissarissen (rvc) zou tijdens een vergadering van de ledenraad daaraan hebben toegevoegd dat Ling een oud-directeur geld had geboden om een aanvaller over te nemen van Trencin. Dit zou de oud-directeur zelf hebben gezegd.
“De brief met de motivatie voor de aangifte is ook naar de heer Ten Have gestuurd”, meldt Jan Kabalt, die de zaak voor Ling behandelt.
“Daarin wordt hij gesommeerd om voor morgenmiddag (vrijdag, red.) aan te geven dat hij de supporters van Ajax en de ledenraad zal laten weten dat de door hem gedane uitspraken over Ling onjuist zijn en geen feitelijke grondslag hebben.”
Schade
“Ook zal hij zijn aansprakelijkheid moeten erkennen voor de eventuele schade die Ling hierdoor gaat lijden. De heer Ten Have zal dit schriftelijk moeten bevestigen.”
Ling was als directeur bij Ajax naar voren geschoven door rvc-lid Johan Cruijff. De clubicoon wil niet verder met de overige vier rvc-leden nadat zij vorige week woensdag zonder hem in te lichten Louis van Gaal benoemden tot algemeen directeur.
Lekker aan het crossposten?, en dan nog als spuit elf ook....quote:
He wat? en wie ben jij?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker aan het crossposten?, en dan nog als spuit elf ook....
Ik zag hem ook in de krant gisteren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Terecht, aan de schandpaal die kale rat, wat een misselijk mannetje is dat zeg, Ik kan hem ff niet vinden maar er stond een prachtige spotprent van die gast als Gollum in de spits...
Zo onbetrouwbaar ben ik ze nog niet tegengekomen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:57 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik zag hem ook in de krant gisteren.
[ afbeelding ]
Als hij een rechtzaak aanspant, waarbij dit dus zal worden onderzocht heb ik wel het idee dat ie gelijk heeft ja. Waarom zou je anders olie op het vuur gooien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:31 schreef thettes het volgende:
Geloven jullie nu echt dat Ling een schoon betrouwbaar figuur is? Of is hij je profeet van Cruijff zelf ook een beetje heilig?
Het is niet met zekerheid aan te tonen, dat geloof ik onmiddellijk...quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij een rechtzaak aanspant, waarbij dit dus zal worden onderzocht heb ik wel het idee dat ie gelijk heeft ja. Waarom zou je anders olie op het vuur gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |