Dankje, nu ff naar noorwegenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+ Kompany of Richards toch?
Oh en Smoofie sorry voor mijn gemene gedrag.
[ afbeelding ]
Ajoh ik ben helemaal niet zo negatief ingesteld. Mijn broer wel als het om Ajax gaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk jij en je broer hoor.
U jelly op voe?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ajoh ik ben helemaal niet zo negatief ingesteld. Mijn broer wel als het om Ajax gaat.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in onzin, dus ik snap de grap niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in onzin, dus ik snap de grap niet
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+ Kompany of Richards toch?
Oh en Smoofie sorry voor mijn gemene gedrag.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voe niet kennenDunno, zou ze al bezet zijn?>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Jouw kelderquote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, kelder is vorige week in gebruik genomen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voe niet kennenEmilie Nereng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kom een keer lang kunnen we gelijk Ajax tegen Nec saampjes kijkenquote:
Moeten ze niet eerst 10 nieuwe spelers kopen?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, Ajax gaat vanaf nu gwn alles winnen in de competitie, je weet toch.
Is goed, jij betaalt de bier enz?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja kom een keer lang kunnen we gelijk Ajax tegen Nec saampjes kijkenAl moet je dan ook juichen als Vermeer of Enoh iets goeds doet
Nee, maar 2.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moeten ze niet eerst 10 nieuwe spelers kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |