Maar ik vind ook het zeikerige van die moeder wel meevallen eigenlijk, terwijl toch haar dochter kwijt is.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
Die Andrea vind ik sinds de vorige aflevering ineens een stuk minder zeikerig. Gelukkig.
Kan die moeder van dat meisje trouwens niet snel dood? Die voegt naar mijn idee echt niets toe.
Laatste afleveringen komt ze er gelukkig wat minder in voor, maar ik vind haar ook echt geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar ik vind ook het zeikerige van die moeder wel meevallen eigenlijk, terwijl toch haar dochter kwijt is.
Nee dat ook niet, al was eerst die verhaallijn met haar man die haar mishandelde wel aardig.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laatste afleveringen komt ze er gelukkig wat minder in voor, maar ik vind haar ook echt geen toegevoegde waarde.
Ja, dat was nog een van de weinige momenten dat er verdieping in de karakters kwam toen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, al was eerst die verhaallijn met haar man die haar mishandelde wel aardig.
Precies. Ze lijkt nu best kalm. Volgens mij komt die zoektocht naar Sophia nu meer voort uit Rick en z'n verantwoordelijkheidsgevoel dan vanaf de moeder, die lijkt de hoop al redelijk op te hebben gegeven.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar ik vind ook het zeikerige van die moeder wel meevallen eigenlijk, terwijl toch haar dochter kwijt is.
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Die Lori Grimes moeten ze afschieten, wat een dramaqueen
dat zij gauw kapot gaatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Betere schrijvers vind ik belangrijker dan betere sfx.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:25 schreef yavanna het volgende:
En betere schrijvers kunnen inhuren!
Het seizoen is kut geworden omdat ze Darabont hebben ontslagen omdat ie teveel tijd in de serie stak waardoor het te duur werd.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:38 schreef RacerDKB het volgende:
Seizoen 1 konden ze nog genoeg doen, maar nu is het gewoon triest. Hoop dat er wat verandering komt nu Frank Darabont zo goed als opgerot is.
Maar waarom? Als ik het goed begrijp is TWD verschrikkelijk populair, na een veelbekeken seizoen 1 heb je dan toch juist wat extra geld in het laatje om het wat interessanter te maken?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:52 schreef Stefan het volgende:
Ze hebben juist slechtere schrijvers ingehuurd om t budget te drukken
Omdat andere AMC shows meer geld hebben gekregenquote:
Overigens is het niet zo dat het is van ''Och, Walking Dead krijgt wat minder geld en die andere veel meer!'', Mad Men heeft maandenlang onderhandelt over het budget, seizoen 5 begint dan ook pas 16 maanden (!) na seizoen 4.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat andere AMC shows meer geld hebben gekregen
That's the question..quote:Op donderdag 24 november 2011 02:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Is dat ongeboren kind nu van Shane of van dr huidige lover?
Is dat ongeboren kind van Lori nu van Shane of van Rick ?
Ze zei dat het van Rick was dacht ik, maar het zal wel van shane zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Is dat ongeboren kind nu van Shane of van dr huidige lover?
Is dat ongeboren kind van Lori nu van Shane of van Rick ?
Daarom ook als ze opeens meer budget krijgen, dan vind ik betere schrijvers belangrijker dan betere sfx.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:52 schreef Stefan het volgende:
Ze hebben juist slechtere schrijvers ingehuurd om t budget te drukken
Maar het is niet zo dat Shane en Rick zo van elkaar verschillen dat je het meteen zou zien van wie het kind is.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze zei dat het van Rick was dacht ik, maar het zal wel van shane zijn.
Maar dat is bij Mad Men en Breaking Bad ook het geval. Toch knap, drie goed bekeken en gewaardeerde series in huis hebben, en het nog bijna weten te verklooien.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar waarom? Als ik het goed begrijp is TWD verschrikkelijk populair, na een veelbekeken seizoen 1 heb je dan toch juist wat extra geld in het laatje om het wat interessanter te maken?
Zijn neus is pas raar.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef Patapon het volgende:
Ik vind Shane van die grote oorlellen hebben
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef Patapon het volgende:
Ik vind Shane van die grote oorlellen hebben
hij heeft gewoon een soort van oerhoofdquote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef Patapon het volgende:
Was me nog niet opgevallen maar ff gekeken en je hebt helemaal gelijk!
rare oorlellen en een rare neus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |