ik ben nog nergens geweest naast de dealerquote:Op woensdag 23 november 2011 12:05 schreef practics het volgende:
Ja die garage die last er gewoon nieuw beugeltje op, je officieel dealer begint daar niet aan en die geeft gewoon een nieuwe einddemper, beter had je dus voor die 60 euro laten fixen, en daarna pas naar de dealer. (dealers zijn altijd duurder)
om 16:15 een afspraak bij een andere garage.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
Daar zijn wel oplossingen voor te koop volgens mij, en is sowieso wel te fiksen zonder de hele demper te vervangen. Alleen niet bij de dealer, want die willen alles fabrieksorigineel, en daar betaal je bigtime voor.
Ga naar een Bovag toko, daar kunnen ze er wel wat mee.
had ik ook al aangegeven.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef ayumu het volgende:
Fix even een nieuwe beugel laat die erop zetten lassen lijkt me nou niet echt een geweldige oplossing als ik de foto's zie.
Uhuh, en dan nog verzendkosten, invoerkosten, en een garage vinden die zelf meegebrachte spullen wil monteren. Of je moet het zelf kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 16:51 schreef Mercer het volgende:
Zo doe je dat dus.
Peugeot 207 rear exhaust silencer £25.00
PEUGEOT 207 1.6 HDI EXHAUST REAR SILENCER £60.00
peugeot 207 1.6 hdi rear silencer new £50.00
wie zegt dat TS geen 1.4 HDI heeft, daar past deze demper niet onder ....quote:Op woensdag 23 november 2011 16:51 schreef Mercer het volgende:
Zo doe je dat dus:
Peugeot 207 rear exhaust silencer £25.00
PEUGEOT 207 1.6 HDI EXHAUST REAR SILENCER £60.00
peugeot 207 1.6 hdi rear silencer new £50.00
Voor 25 pond en verzenden heb je een nieuwe.![]()
Maar vaak is het gewoon de klant op kosten jagen. Een nieuwe einddemper + installatie verdien je meer aan dan er een nieuwe beugel aan vast lassen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Fer het volgende:
Misschien willen ze het risico niet nemen, stel je voor dat ie demper van binnen ook al bijna rot is. Gaan ze die beugel losmaken breekt ie hele uitlaat af. En dan die klant klagen dat de rekening hoger geworden is.
op deze plek mag je NIET lassen, er zit namelijk glaswol in de demper. .....quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar vaak is het gewoon de klant op kosten jagen. Een nieuwe einddemper + installatie verdien je meer aan dan er een nieuwe beugel aan vast lassen.
Als die einddemper verder gewoon heel is en geen gaten bevat zou ik hem gewoon weer vastlassen.
Er mag zoveel niet...quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
op deze plek mag je NIET lassen, er zit namelijk glaswol in de demper. .....
Krijg je een lekker sportief geluidje vanquote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
op deze plek mag je NIET lassen, er zit namelijk glaswol in de demper. .....
ik heb een 1.6 HDIquote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wie zegt dat TS geen 1.4 HDI heeft, daar past deze demper niet onder ....
Helemaal mee eens gewoon debiel ditquote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Mercer het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die auto goedgekeurd is met dat ijzerdraad om die einddemper.Je rijdt 120km/h op de snelweg, demper lazert eronder vandaan en je hebt zo een dodelijk, dan wel ernstig ongeluk.
![]()
De logica ontgaat me echt geheel, je rijdt in een auto van 8000 euro en je gaat moeilijk doen over een demper van nog geen 100 euro inclusief montage.
Net zoals nieuwe banden van 50 euro per stuk onder een auto.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Mercer het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die auto goedgekeurd is met dat ijzerdraad om die einddemper.Je rijdt 120km/h op de snelweg, demper lazert eronder vandaan en je hebt zo een dodelijk, dan wel ernstig ongeluk.
![]()
De logica ontgaat me echt geheel, je rijdt in een auto van 8000 euro en je gaat moeilijk doen over een demper van nog geen 100 euro inclusief montage.
dit is wel degelijk APK goedkeur, want hij zit vast. En is gasdichtquote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Mercer het volgende:
![]()
Ik kan het me niet voorstellen. Dat betekent dat je hem ook met een elastiek vast zou kunnen maken, met touw, of tape. Als dat ijzerdraad breekt, dan komt het volle gewicht van die demper op de verbinding met de rest van de pijp te staan, dan is de kans groot dat dat breekt waardoor de uitlaat op de snelweg ligt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]dit is wel degelijk APK goedkeur, want hij zit vast. En is gasdicht
Artikel 5.2.11 geluid en milieuquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Dat betekent dat je hem ook met een elastiek vast zou kunnen maken, met touw, of tape. Als dat ijzerdraad breekt, dan komt het volle gewicht van die demper op de verbinding met de rest van de pijp te staan, dan is de kans groot dat dat breekt waardoor de uitlaat op de snelweg ligt.
Misschien heb je wel gelijk dat het zo mag hoor, maar dan stelt die APK geen zak voor op dit punt.
100 euro?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Mercer het volgende:
![]()
APK stelt zowieso geen fuck voor...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Dat betekent dat je hem ook met een elastiek vast zou kunnen maken, met touw, of tape. Als dat ijzerdraad breekt, dan komt het volle gewicht van die demper op de verbinding met de rest van de pijp te staan, dan is de kans groot dat dat breekt waardoor de uitlaat op de snelweg ligt.
Misschien heb je wel gelijk dat het zo mag hoor, maar dan stelt die APK geen zak voor op dit punt.
En eronder zetten duurt ook geen 3 uur.quote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
tevens TS 400 euro ?
ik kom met onderdelen op ¤231.95 (orgineel peugeot!, sterker nog heb het via het officele onderdelen programma van peugeot uitgezocht
Onderdeel nummers:
1730AH DEMPERS A 183,86 EUR incl BTW
173630 HULS 47,79 EUR incl BTW
TS Gauw bestellen, dit is de beugelquote:
das een mofquote:Op maandag 28 november 2011 19:16 schreef lipje het volgende:
[..]
TS Gauw bestellen, dit is de beugel
ik zie heul geen Duitserquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|