quote:Op woensdag 23 november 2011 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
grappig, ik zat net aan ban, banner, bannerst te denken
Ja maar Gammastralenquote:Op woensdag 23 november 2011 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar heb ik ooit 1 strip van gehad![]()
Nooit echt interessant gevonden
Dit is de TV-serie bezetting, die ken je, neem ik aan, wel?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar heb ik ooit 1 strip van gehad![]()
Nooit echt interessant gevonden
Ik ook niet, maar ik kan ze wel opzoeken en hier plakken...quote:Op woensdag 23 november 2011 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk wel dat ik het ken, maar mag geen joetjoeb op het werk kijken
Ja maar die moesten sowieso over een tijdjequote:Op woensdag 23 november 2011 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
En Soempie en Sven over een tijdje ook natuurlijk.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar die moesten sowieso over een tijdje
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is er trouwens met MTV aan de hand!? Al bijna 3 uur lang doen ze waar de zender voor opgericht is; videoclips laten zien.
Nog geen wazige serie gezien!
Ongehoord. Wel kutmuziek toch? Of is het het einde der tijden en komt er ook nog goede muziek?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is er trouwens met MTV aan de hand!? Al bijna 3 uur lang doen ze waar de zender voor opgericht is; videoclips laten zien.
Moet ik eerlijk zijn!?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ongehoord. Wel kutmuziek toch? Of is het het einde der tijden en komt er ook nog goede muziek?
Dus geen hiphop, gangsterrap, Jay-Z en dat soort troep?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik eerlijk zijn!?
Nog geen klote nummer voorbij zien komen. Oh wacht er begint een nieuwe....
Nee, die is ook goed te doen.
Nee, nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus geen hiphop, gangsterrap, Jay-Z en dat soort troep?
Euhm, 3 nummers in 3 uur geloof ik.quote:
Nope.quote:
MTV? Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
Godgloeiende! Ik ga ook gebakken water verkopen
http://www.healingarts.nl(...)ID=16/productID=165/
Lees serieus dat zwetsverhaaltje even.
Ja en geen idee. Nu nog niet iig. Ik kijk er nu naar.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MTV? Bestaat dat nog?
Dat ging toch op de fles?
Dat was toch TMF?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MTV? Bestaat dat nog?
Dat ging toch op de fles?
Daar kon je toch zelf nummers aanvragen?quote:
En dan een uur lang het zelfde liedje zien omdat een of andere knakker met te veel beltegoed zit te smsen steeds...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kon je toch zelf nummers aanvragen?
Frapant. Dat is nochtans een zeldzame zaak op een forum.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag al een topic eerder vandaag
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kon je toch zelf nummers aanvragen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.facebook.com/NokiaNederland?sk=app_156629977766188
Wat valt je op aan deze pagina van Nokia Nederland?
En Djeez heeft een nieuwspost erover gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag al een topic eerder vandaag
Ik hoop gewoon dat het opzet is.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar degene die dat bij Nokia bedacht heeft is geen kenner van het internet of deze persoon had al ontslag genomen/ zou al ontslagen worden
Mmm ja hoe kan het ook andersquote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En Djeez heeft een nieuwspost erover gemaakt.
Hij is behoorlijk afwijkend van de standaard indeling-/layout...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.facebook.com/NokiaNederland?sk=app_156629977766188
Wat valt je op aan deze pagina van Nokia Nederland?
zou ook nog kunnen, er wordt nu tenminste ove gepraatquote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het opzet is.
Kennelijk mis ik ook iets of...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar degene die dat bij Nokia bedacht heeft is geen kenner van het internet of deze persoon had al ontslag genomen/ zou al ontslagen worden
Nog nooit van die beer gehoord en die zie ik ook niet op Facebook...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Er staat een pedo-bear afbeelding pontificaal in de add
zie de afbeelding onder het artikel. Nokia faalt met Pedobear
Is gewoon een internetmeme.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef MaJo het volgende:
Ik snap de onthef ook niet, waarom moet ik die beer kennen en wat is er pedo aan?
Is je Google stuk ofzoquote:
Een internetmême. Een même op internet. Net als trollface om maar wat te noemen.quote:
Tering, ik word nu echt te oud voor dit soort onzinnige taal...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Een internetmême. Een même op internet.
Ik had echt even het idee dat ik een stuk van de wereld aan het missen was, maar bedankt voor je support!!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef MaJo het volgende:
Ik sta aan MM's kant, ook nog nooit van een internetmeme gehoordEn ik snap nog steeds niet wat er pedo is aan die beer?
Die beer is ook niet pedo. Het is een même. Die beer staat voor iemand die pedo is. Net als trollface staat voor iemand die iemand anders in de maling neemt.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef MaJo het volgende:
Ik sta aan MM's kant, ook nog nooit van een internetmeme gehoordEn ik snap nog steeds niet wat er pedo is aan die beer?
Het gaat ook allemaal compleet om me heen. Ik maar turen op die Nokia pagina en ik kon niks vinden. Ik dacht dat er per ongeluk een iPhone zou staan ofzo, een echte grote fout zeg maarquote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had echt even het idee dat ik een stuk van de wereld aan het missen was, maar bedankt voor je support!!![]()
Al weer hersteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Degene die pedobear kénnen, weten dat dit echt een huge mistake is hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat ook allemaal compleet om me heen. Ik maar turen op die Nokia pagina en ik kon niks vinden. Ik dacht dat er per ongeluk een iPhone zou staan ofzo, een echte grote fout zeg maar
quote:Ik ben weer helemaal boven mijn vader gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader ook
en mijn schoonvader ook
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ben weer helemaal boven mijn vader gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn opa en vader dus ook al...
Jaaa maar ik had 'm toch gekochtquote:Op woensdag 23 november 2011 15:02 schreef CaLeX het volgende:
Een lokale meme
Mijn uitleg, wat doe je!
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jaaa maar ik had 'm toch gekocht
Het gelul is dat je je vrachtwagen zo lastig kunt keren op die dijkquote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
omrijden heeft in dat geval weinig zin zeker
Ik ken de Rickroll, de Lolcats- en de O RLY plaatjes.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, hier staan er vast wel een paar tussen die je kent
(zo oud ben je nu ook weer niet)
http://en.wikipedia.org/wiki/Know_Your_Meme
Ook hier helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de Rickroll, de Lolcats- en de O RLY plaatjes.
Maar ik heb daar nooit een verband in gezien.
De rest ken ik niet en de naam van het geheel dus ook niet...
De meest recente memmen kennen we echter allebei niet...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie, zo oud zijn jullien nog niet
Ja, lijkt mij ook best interessant!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond maar eens kijken om 22:00
Vette shitquote:Op woensdag 23 november 2011 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hier is het nu ook weer heel mistig aan het worden...
Een bijzonder filmpje: http://www.ad.nl/ad/nl/55(...).Ts0Pp1hq-ZI.twitter
die eerstequote:Op woensdag 23 november 2011 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee. Kwam net ook deze tegenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
En is de Seal of Approval niet waar het mee begonnen is?
[ afbeelding ]
Nou, blijkbaar is 'ie ouder, maar is dus wel bekend geworden met die Seal of Approval.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen idee. Kwam net ook deze tegen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Helaas bent u zonder u af te melden niet gekomen.
De typo is van henzelf jaquote:Als wij u een uitkering toekennen, onderzoeken wij of u een goede reden heeft om niet op de eerste afspraak te komen. Heeft u geen goede reden, kan krijgt u een korting op uw uitkering
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie hebben lekker doorgebabbeld sinds vannachtIk ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dan nog. Je weet dat het wel goedkomt, je hebt er contact over gehad. Die brief is overduidelijk een foutje. Ik zou er om lachen. Even een mailtje of belletje en het komt wel goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:21 schreef Etcetera het volgende:
Rustigik zal even quoten:
De typo is van henzelf jaDus eerst zeggen ze doodleuk dat ik me niet heb afgemeld en dan dreigen ze met te gaan korten. Nee, dan ben ik niet meer rustig, dan ben ik boos.
Dat contact moet wel gedocumenteerd zijn. Als dat niet het geval is, ben je nog steeds de lul.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan nog. Je weet dat het wel goedkomt, je hebt er contact over gehad. Die brief is overduidelijk een foutje. Ik zou er om lachen. Even een mailtje of belletje en het komt wel goed.
Als ik Etc was zou ik de oproepgeschiedenis in mijn telefoon alvast ergens backuppenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat contact moet wel gedocumenteerd zijn. Als dat niet het geval is, ben je nog steeds de lul.
Oproepgeschiedenis zegt niet zoveel. En als je één of andere ongelovige Thomas treft..dan gelooft ze niet dat je een bepaalde afspraak hebt gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik Etc was zou ik de oproepgeschiedenis in mijn telefoon alvast ergens backuppen
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
Godgloeiende! Ik ga ook gebakken water verkopen
http://www.healingarts.nl(...)ID=16/productID=165/
Lees serieus dat zwetsverhaaltje even.
dit bezorgen ze nog thuis. Katholieken moeten er voor naar Lourdes om het te halenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Toch wel knap, ergens. Dat je zoveel onzin in één verhaal kunt proppen.
Tja, voor een béétje wonder moet je wat over hebben, natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit bezorgen ze nog thuis. Katholieken moeten er voor naar Lourdes om het te halen
Ehm, jawel. Ze moeten juist mensen aan het werk zien te krijgen zodat ze geen uitkering meer nodig hebben. En aangezien er legio paupers zijn die de boel belazeren, zijn ze wat harder.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze zijn er echt niet op uit om Etc van haar uitkering te beroven.Het feit dat ze twee brieven kreeg zegt al dat er een foutje in het systeem zit/zat. Ik ben het met wyccie eens, de mail is wellicht al genoeg en anders even een belletje en hoppa.
Ah vandaarquote:Op woensdag 23 november 2011 19:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben bij Noordhoff begonnen met een werkervaringsplaats. Is in principe een baan tot 32 uur in de week waarbij je ervaring op doet en tegelijkertijd de ruimte hebt om door te solliciterenZe zijn echter zo tevreden dat ze me willen houden (
) maar dat kan niet zo 1-2-3 geregeld worden en gaat wat langer duren dan ik graag zou zien.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ikben altijd wel voorichtig met boze mails. Vaak kunnen degenen die dat moeten lezen er weinig aan doen; de fout is ergens anders in het systeem gemaakt. Je wil ze juist aan jouw kant hebben
Barrett M90/M95, mooi stukje hardwarequote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Etcetera het volgende:
In het kader van de memes:
[ afbeelding ]
Dan bekijk je het morgen toch nog een keer.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef Soempie het volgende:
Ik heb advies nodig. De relatie van een van m'n beste vrienden is over. Zijn vriendin is bij hem weggegaan. Nu heb ik haar wel op facebook, maar ik heb even geen idee wat te doen. Met haar heb ik niet echt veel, maar helemaal niks zeggen ofzo is ook lomp? Of juist niet? Of?
Ik zie het niet helemaal helder meer vanavond.
huhquote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb iemand niet gefeliciteerd met z'n huwelijk en werd gedefriendis maar net hoe belangrijk je het vind
Je hebt haar op Facebook maar je hebt er nooit contact mee? Lekker laten staan en geen contact mee blijven houden. Zie het als een oude videorecorder die je in de kast bewaard.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef Soempie het volgende:
Ik heb advies nodig. De relatie van een van m'n beste vrienden is over. Zijn vriendin is bij hem weggegaan. Nu heb ik haar wel op facebook, maar ik heb even geen idee wat te doen. Met haar heb ik niet echt veel, maar helemaal niks zeggen ofzo is ook lomp? Of juist niet? Of?
Minder drinken.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
huh
ik reageer haast nooit op facebook. Ben zelfs te lam om op die priveeberichtjes antwoord te geven en voel me daar dan weken schuldig om.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt haar op Facebook maar je hebt er nooit contact mee? Lekker laten staan en geen contact mee blijven houden. Zie het als een oude videorecorder die je in de kast bewaard.
Op basis van deze opmerking zeg ik volkomen negeren dat mensquote:
Ja, denk dat dat wel oke is.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op basis van deze opmerking zeg ik volkomen negeren dat mens
Als je weinig met haar hebt en niet veel met Facebook doet, zou ik zeggen: voorlopig niets doen, rustig afwachten of zij iets laat horen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef Soempie het volgende:
quote:
Je tolereert elkaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Soempie het volgende:
Ehm. Ze was zeg maar de vriendin van een van m'n beste vrienden. Maar verder ook niet eigenlijk. Toen ze er achter kwam dat ik jarenlang verliefd op hem ben geweest op de middelbare school vond ze me al niks, terwijl dat bijna 10 jaar daarvoor was. En daarna is dat wel redelijk goed gekomen, maar goed met elkaar opschieten? Mwah. Ik kan eerlijk gezegd niet eens omschrijven wat ik nu bedoel. We zijn vriendelijk naar elkaar, dat wel.
quote:
Dan zou ik het hierbij latenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Soempie het volgende:
Ehm. Ze was zeg maar de vriendin van een van m'n beste vrienden. Maar verder ook niet eigenlijk. Toen ze er achter kwam dat ik jarenlang verliefd op hem ben geweest op de middelbare school vond ze me al niks, terwijl dat bijna 10 jaar daarvoor was. En daarna is dat wel redelijk goed gekomen, maar goed met elkaar opschieten? Mwah. Ik kan eerlijk gezegd niet eens omschrijven wat ik nu bedoel. We zijn vriendelijk naar elkaar, dat wel.
Denk het niet. Misschien via facebook, maar dat komt dan meer omdat die drempel heel laag is.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zou ik het hierbij latenBekijk het eens andersom: stel dat jij en Sven uit elkaar zouden gaan, zou je dan van haar een berichtje verwachten?
Die zak goed opbergen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef MaJo het volgende:
Het gaat niet zo best met Noa, ze heeft een eetprobleem
We kwamen er achter dat we haar altijd teveel voer hadden gegeven dus we zijn gaan minderen en haar de juiste hoeveelheid gaan geven. Dat ging een week prima tot gisterenDe hele avond mauwen, druk, je "aanvallen", wegschieten als je haar wilde aaien, raar gedrag dus. Het was duidelijk dat ze honger had want dan gaat ze steeds met haar kont en staart langs je been schuren
Ik had haar een beetje extra gegeven en even later probeerde ze haar zak met brokjes open te krijgen
Maar goed, kom ik net boven om haar te voeren heeft ze de nieuwe zak met brokjes die ik vandaag gekocht heb helemaal opengekrabtWat moet ik nu doen?
quote:
Correcto!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef MaJo het volgende:
Ik was dus te goed van vertrouwen?Ik heb het nu wel opgeborgen ja
Katten zijn net mensenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig. Onze poes had gewoon altijd een bakje met brokjes staan en daar at ze zo af en toe van. En dat moesten we dan bijvullen als je na een dag of 2 op was. Die vrat echt niet alles op was los en vast zat.
zo ben ik het ook altijd gewend geweestquote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig. Onze poes had gewoon altijd een bakje met brokjes staan en daar at ze zo af en toe van. En dat moesten we dan bijvullen als je na een dag of 2 op was. Die vrat echt niet alles op was los en vast zat.
Neuh, normaal zijn ze altijd binnen en lopen ze zo aan mijn kop te zeiken dat het onmogelijk is om te vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wanneer was de laatste keer dat je er aan dacht, een week of 3 terug?
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht...ik heb wat voor de vrouwen...moment...
'S ochtends krijgt ze "droge" brokjes, en 's avonds krijgt ze "nat" voerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, krijgt Kitty altijd 's ochtends? Ik heb 'r wel een paar keer bijgevoerd dan
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijken vanaf 16:10 daar legt hij Amerikanen uit hoe je Huygens zegt![]()
![]()
(filmpje staat ook op Dumpert)
Ja precies. Ik heb er wel eens wat droge brokjes gegevenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
'S ochtends krijgt ze "droge" brokjes, en 's avonds krijgt ze "nat" voer
Mijn vader kan het even makkelijk vergeten hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb er wel eens wat droge brokjes gegeven
Nou, dat laatste was het vooral, en het feit dat ze mauwend voor me uitrende naar het hok. Dat deed die van mij ook altijdquote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vader kan het even makkelijk vergeten hoorEn extra voer is in haar geval nooit verkeerd
Dat kun je ook niet negeren met het niveau waarop ze mauwtquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat laatste was het vooral, en het feit dat ze mauwend voor me uitrende naar het hok. Dat deed die van mij ook altijd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
En ik vind net deze. Ik geef toe, mijn fascinatie is vroeg begonnen
[ afbeelding ]
Ben al met de eerste begonnen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht je je tijdens je zwangerschapsverlof vervelen dan weet je wat je te doen staat, er staat een hele serie colleges op
Ik deed het vroeger erg goed bij de mensenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger erg goed bij de mensen
WTFquote:
Maar nu krijg ik er geen ijsjes meer meequote:
Zou ik zeker doenquote:Ik ben op zoek naar een kinderfoto maar heb niks op mijn laptop staan. Zal bij mijn ouders eens kijken, toch wel leuk
Dat zou misschien ook wat creepy zijn als mensen je nog steeds ijsjes aanbiedenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar nu krijg ik er geen ijsjes meer mee
Bestaat datquote:Zou ik zeker doen
Ik zit erover na te denken om een negatievenscanner te huren. We hebben niet alle fotos bij de negatieven en sommige fotos zijn verkleurd/gaar. Op die manier heb ik ze dan allemaal digitaal voor altijd en kan ik missende fotos weer afdrukken. Hoe ik me minder zorgen te maken over verlies.
En kijkt ook gemakkelijker door
Ja, dat bestaatquote:Op woensdag 23 november 2011 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou misschien ook wat creepy zijn als mensen je nog steeds ijsjes aanbieden
[..]
Bestaat datOMG dat wil ik ook!!
Wel als je geen crap wilt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt ze ook gewoon kopen, zijn niet zo heel duur meer dacht ik.
Vette shit! Zou alle foto's ook wel digitaal willen hebben, zal het er eens met mijn ouders over hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat
Je kunt zo voor een aantal tientjes per week huren.
Het is aardig wat werk ja. En gewone fotos kun je onder een normale scanner leggenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vette shit! Zou alle foto's ook wel digitaal willen hebben, zal het er eens met mijn ouders over hebbenWel een hele klus om dat allemaal te archiveren enzo, maar zeker wel waard
Zijn het al digitale filmpjes? Of niet?quote:Ik wil ook nog steeds oude filmpjes overzetten op mijn laptop en monteren, maar dat is pas echt intensief
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijken vanaf 16:10 daar legt hij Amerikanen uit hoe je Huygens zegt![]()
![]()
(filmpje staat ook op Dumpert)
Nee helaas niet, zijn tapes die ik dus nog om moet laten zetten. Wil dat al jaren maar komt er steeds niet van...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is aardig wat werk ja. En gewone fotos kun je onder een normale scanner leggen
[..]
Zijn het al digitale filmpjes? Of niet?
Okay dus met normale apparatuur wel te doen begrijp ik? Want er zijn bedrijfjes(waar je dus ook die scanners kun huren) die oude filmpjes digitaliseren. Mijn buren hebben dat ooit laten doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee helaas niet, zijn tapes die ik dus nog om moet laten zetten. Wil dat al jaren maar komt er steeds niet van...
Nee dit moet ook professioneel gebeuren. Maar het zijn er nogal wat dus dat zal wel in de kosten gaan lopenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dus met normale apparatuur wel te doen begrijp ik? Want er zijn bedrijfjes(waar je dus ook die scanners kun huren) die oude filmpjes digitaliseren. Mijn buren hebben dat ooit laten doen.
Geen ideequote:
Waarom moet dat dan professioneel gebeuren? Ouwe camera pakken, filmpje erin en aan je laptop hangenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen ideeHet is een camera uit 1996, volgens mij zijn het dezelfde soort tapes als die nu ook nog in camera's gebruikt worden maar ik weet het niet zeker
Kan dat zo makkelijk dan? Mja zo heb ik ook de huwelijksvideo van W. op mijn laptop gekregenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom moet dat dan professioneel gebeuren? Ouwe camera pakken, filmpje erin en aan je laptop hangen
Op zich moet dat gemakkelijk gaan ja. Als het filmpje in een camera van nu past(ik heb er hier één liggen uit 2000 en dat werkt als een trein) dan kan het supersimpelquote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan dat zo makkelijk dan? Mja zo heb ik ook de huwelijksvideo van W. op mijn laptop gekregenMaar dacht dat het met zo'n oude camera niet zou werken
Totaal nog geen plannen voor het eerst in pak 'm beet 15 jaar.quote:Wat doe jij trouwens met oud & nieuw?
mee eens, ik heb er een keer een voor 55 euri gekocht en ik kan het niemand aanbevelenquote:
Ik zal het eens proberen en anders dan wil ik die van jou zeker lenenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich moet dat gemakkelijk gaan ja. Als het filmpje in een camera van nu past(ik heb er hier één liggen uit 2000 en dat werkt als een trein) dan kan het supersimpel
Die oude camera zelf ondersteunt het misschien niet, dat zou heel goed kunnen
Mijn camera is leenbaar indien nodig.
Oeh betekent dat dat ik jou eventueel kan lenen dit jaar?quote:Totaal nog geen plannen voor het eerst in pak 'm beet 15 jaar.
Ja kijk maar even. Er is een kans dat jouw camera geen aansluiting heeft.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef MaJo het volgende:
Ik zal het eens proberen en anders dan wil ik die van jou zeker lenen
Lenen?quote:Oeh betekent dat dat ik jou eventueel kan lenen dit jaar?
Ga ik doenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja kijk maar even. Er is een kans dat jouw camera geen aansluiting heeft.
Ja hebben vond ik ook weer zo hebberigquote:Lenen?
Je mag koken.quote:
Ik dacht even nanoseconde dat het zoiets zou worden. En eigenlijk vind ik dat helemaal geen probleem. De afgelopen jaren deden we dat met vrienden ook...en dan kookte ik ook wel eens andere avonden(we zaten in het buitenland)quote:
Nee hoor, wil graag je aanwezigheid lenen, niet je kookkunstenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht even nanoseconde dat het zoiets zou worden. En eigenlijk vind ik dat helemaal geen probleem. De afgelopen jaren deden we dat met vrienden ook...en dan kookte ik ook wel eens andere avonden(we zaten in het buitenland)
Ja, dat lijkt me ook welquote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik doen
[..]
Ja hebben vond ik ook weer zo hebberigMaar zou het wel gezellig vinden om een keer samen oud en nieuw te vieren
Dat is ook alweer lang geleden jaquote:G. zei trouwens laatst dat we je al veel te lang niet gezien hebben, vond ik wel schattig![]()
Had hij een kaartje of heeft 'ie wel wat voor de deur gekocht?quote:(overigens is hij nu wel bij dEUS en ik niet dus dat maakt hem weer minder schattig![]()
)
Uiteraardquote:Op woensdag 23 november 2011 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, wil graag je aanwezigheid lenen, niet je kookkunstenAls je dan ook je gezelligheid en je feestmuts meeneemt
Kijk maar even wat de andere opties zijn, maar het lijkt me wel gezelligquote:Op woensdag 23 november 2011 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel
Zoals gezegd heb ik verder nog niets staan. Weet niet wat de rest gaat doen maar ik sta wel open
Eensch! Alleen komende tijd wel druk met sinterklaasachtige dingen enzoquote:Dat is ook alweer lang geleden ja
Dus daar moet even verandering in komen
Hij is gratis mee met een maatquote:Had hij een kaartje of heeft 'ie wel wat voor de deur gekocht?
Ben bijna 8 weken gestopt maar ik ga lekker met je mee hoorquote:
Da's lief.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben bijna 8 weken gestopt maar ik ga lekker met je mee hoor
Dat zou best een goeie zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's lief.
Maar ga je 1 januari dan weer beginnen?
Ja, voorlopig is dit dus optie 1quote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk maar even wat de andere opties zijn, maar het lijkt me wel gezelligHet wordt bij ons waarschijnlijk eerst thuis hangen met een groep (bij F. of bij ons) en dan naar de Ekko ofzo
Zelfde als vorig jaar dus
Ik ook niet volgens mijquote:Eensch! Alleen komende tijd wel druk met sinterklaasachtige dingen enzoHoewel we dit weekend nog niets hebben staan
Ja, afslaan is dan ook wat zondequote:Hij is gratis mee met een maatWat ik niet zo heel leuk vond wat ik had laatst gevraagd of we zouden gaan maar hij wilde geld besparen dus heb ik uiteindelijk de kaarten niet gekocht. Maar niet gaan was ook zonde geweest
Weet je hoe koud het is?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben bijna 8 weken gestopt maar ik ga lekker met je mee hoor
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou best een goeie zijnMaar laat ik nog maar even doorzetten
Ninja edit!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Majo, zie ik nou dat je weer begonnen bent met rokenNee dus
Haha nee dusquote:Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Majo, zie ik nou dat je weer begonnen bent met rokenNee dus
Koud? het is 7 graden.quote:
Coolquote:Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, voorlopig is dit dus optie 1
Lijkt me ook erg gezellig dus daar gaan we op mikken
Weekend daarna kan sowieso niet, dus dit weekend maar doen dan?quote:Ik ook niet volgens mij
Weekend daarna zou ook voor mij lastig zijn denk ik en het weekend daarna zit in een weekend in Berlijn.
Precies jaquote:Ja, afslaan is dan ook wat zonde
Jij hebt vast wel het telefoonnummer van Spekman.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
CoolAls thema staat op dit moment trouwens "foute truien"
![]()
Oei, misschien moet ik er dan maar één zelf gaan breienquote:Op woensdag 23 november 2011 23:05 schreef MaJo het volgende:
CoolAls thema staat op dit moment trouwens "foute truien"
![]()
quote:Weekend daarna kan sowieso niet, dus dit weekend maar doen dan?
Of Mart Smeets.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel het telefoonnummer van Spekman.
Sterker nog, ben wel eens bij hem thuis geweestquote:Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel het telefoonnummer van Spekman.
Hehe dan moet ik wel fout worden jaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oei, misschien moet ik er dan maar één zelf gaan breien
quote:
Zoiets zoek ik inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
OMG....bij "foute trui" moest ik direct denken aan Bridget Jones Diary.
Als je zoekt op foute trui, staat 'ie gewoon tussen de resultaten
[ afbeelding ]
Paardentruien zijn ook wel gruwelijk jaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dan moet ik wel fout worden jaIk heb als ideaalbeeld: een trui met een kerstman erop en dan met van die bolletjes erop, die moeten dan sneeuwvlokken voorstellen
Of een paard ofzo
Wellichtquote:We wilden misschien naar een festival gaan in Utrecht dit weekend: Le Guess Who, schijnt best tof te zijn. Idee?
Welkom in ons midden dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm ik ben weer alleen op campus
Kan je weer gek doen zonder dat iemand het ziet. Nachtpicknicken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm ik ben weer alleen op campus
oh dat klinkt leuk!quote:Op donderdag 24 november 2011 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan je weer gek doen zonder dat iemand het ziet. Nachtpicknicken bijvoorbeeld.
Ja het lijkt me ook veel leuker in de zomer als het warm is maarja, beggars can't be choosersquote:Op donderdag 24 november 2011 01:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh dat klinkt leuk!al is het wel al heel koud...
Speculaaskruiden in pepernoten?quote:Op donderdag 24 november 2011 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar dat is niet gek. De truuk is dat je nu "gekke" dingen kunt doen zonder gezien te worden
Overigens twijfel ik of ik pepernotendeeg ga maken. De meeste recepten hebben het over speculaaskruiden maar ik heb er één waar dat niet nodig is...
Ja, dat leek mij dus ook niet maar echt veel recepten waar dat in staat.quote:
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 01:11 schreef Cobra4 het volgende:
Oh wacht. Jij gebruikt de naam wel op de juiste manier.![]()
Dan klopt het inderdaad. Er gaat speculaaskruiden in het deeg.quote:
Bestaan die kruiden dan hieruit? (hoeveelheden even negeren)quote:Op donderdag 24 november 2011 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan klopt het inderdaad. Er gaat speculaaskruiden in het deeg.
Je kunt het park versieren met WC-papier?quote:Op donderdag 24 november 2011 01:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zodra het gaat sneeuwen wil ik gaan sleeën in de "bowl" (ons footballfield is in een soort kom)
Wacht even, ik bel mijn oom wel even. Die is toch al aan het werk in de bakkerij.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bestaan die kruiden dan hieruit? (hoeveelheden even negeren)
5 gram kaneel
2½ gram gemalen kruidnagel
2 gram kardemom
1 gram gemberpoeder
quote:Op donderdag 24 november 2011 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wacht even, ik bel mijn oom wel even. Die is toch al aan het werk in de bakkerij.
park?quote:Op donderdag 24 november 2011 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt het park versieren met WC-papier?
Je hebt geen parkje of grasveldje met boompjes op de campus?quote:
I guess... tp'ing heb ik van de zomer ook gedaan. Vooralsnog maak ik me niet zo druk, trouwens. Ik heb allerlei plannen en realiseerde me dat drie weken eigenlijk helemaal niet zo lang isquote:Op donderdag 24 november 2011 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt geen parkje of grasveldje met boompjes op de campus?
Ja ik begrijp dat 'ie geen hoeveelheden wil geven en eventuele geheime ingredientenquote:Op donderdag 24 november 2011 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
Meer wilde mijn oom niet kwijt. Hij werkt namelijk met een geheim recept.
Maar ik moest je wel succes wensen. Hij vindt het tof dat mensen dat nog zelf maken.
Oh 3 weken maar. Dat valt inderdaad best meequote:Op donderdag 24 november 2011 01:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I guess... tp'ing heb ik van de zomer ook gedaan. Vooralsnog maak ik me niet zo druk, trouwens. Ik heb allerlei plannen en realiseerde me dat drie weken eigenlijk helemaal niet zo lang is
en dan zit ik in het tuigquote:Op donderdag 24 november 2011 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh 3 weken maar. Dat valt inderdaad best mee
Als ik langs zijn winkel op de Vijzelgracht loop moet ik altijd even naar binnen om wat heerlijks te halen.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat 'ie geen hoeveelheden wil geven en eventuele geheime ingredienten
Ja, ik heb het nog nooit gedaan maar lijkt me gewoon hartstikke leuk en lekker
Ik ga binnenkort ook eens het boek van Cees Holtkamp oppikken. Onlangs wat instructiefilmpjes van gezien en dat is allemaal erg interessant.
Is ondertussen van zijn dochter begreep ikquote:Op donderdag 24 november 2011 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik langs zijn winkel op de Vijzelgracht loop moet ik altijd even naar binnen om wat heerlijks te halen.
in amsterdam?quote:Op donderdag 24 november 2011 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik langs zijn winkel op de Vijzelgracht loop moet ik altijd even naar binnen om wat heerlijks te halen.
Dat zou best kunnen. Zijn boeken kun je trouwens gewoon in die winkel kopen. De laatste keer dat ik er was lagen er van beide een flinke stapel, met handtekening.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is ondertussen van zijn dochter begreep ik
quote:
Ligt vast ook bij Donner...dat is dichterbij voor mijquote:Op donderdag 24 november 2011 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Zijn boeken kun je trouwens gewoon in die winkel kopen. De laatste keer dat ik er was lagen er van beide een flinke stapel, met handtekening.
daar aan het begin, bij het weterings circuit?!quote:
Nee, da's de winkel van Holtkamp. Mijn oom heeft wat bakkerijen in en rond Weesp.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
daar aan het begin, bij het weterings circuit?!is dat van je oom??
in de warquote:Op donderdag 24 november 2011 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
Zelfs de straatveger staat voor het raam te kwijlen!![]()
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,131.62,,0,8.98
Niet nodig. Hij is al gevonden.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
in de warik ga wel finding nemo kijken
Heb je dat net besloten?quote:Op donderdag 24 november 2011 02:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
morgen is hier eet-je-vol-dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |