quote:Op woensdag 23 november 2011 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
grappig, ik zat net aan ban, banner, bannerst te denken
Ja maar Gammastralenquote:Op woensdag 23 november 2011 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar heb ik ooit 1 strip van gehad![]()
Nooit echt interessant gevonden
Dit is de TV-serie bezetting, die ken je, neem ik aan, wel?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar heb ik ooit 1 strip van gehad![]()
Nooit echt interessant gevonden
Ik ook niet, maar ik kan ze wel opzoeken en hier plakken...quote:Op woensdag 23 november 2011 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk wel dat ik het ken, maar mag geen joetjoeb op het werk kijken
Ja maar die moesten sowieso over een tijdjequote:Op woensdag 23 november 2011 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
En Soempie en Sven over een tijdje ook natuurlijk.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar die moesten sowieso over een tijdje
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is er trouwens met MTV aan de hand!? Al bijna 3 uur lang doen ze waar de zender voor opgericht is; videoclips laten zien.
Nog geen wazige serie gezien!
Ongehoord. Wel kutmuziek toch? Of is het het einde der tijden en komt er ook nog goede muziek?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is er trouwens met MTV aan de hand!? Al bijna 3 uur lang doen ze waar de zender voor opgericht is; videoclips laten zien.
Moet ik eerlijk zijn!?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ongehoord. Wel kutmuziek toch? Of is het het einde der tijden en komt er ook nog goede muziek?
Dus geen hiphop, gangsterrap, Jay-Z en dat soort troep?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik eerlijk zijn!?
Nog geen klote nummer voorbij zien komen. Oh wacht er begint een nieuwe....
Nee, die is ook goed te doen.
Nee, nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus geen hiphop, gangsterrap, Jay-Z en dat soort troep?
Euhm, 3 nummers in 3 uur geloof ik.quote:
Nope.quote:
MTV? Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
Godgloeiende! Ik ga ook gebakken water verkopen
http://www.healingarts.nl(...)ID=16/productID=165/
Lees serieus dat zwetsverhaaltje even.
Ja en geen idee. Nu nog niet iig. Ik kijk er nu naar.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MTV? Bestaat dat nog?
Dat ging toch op de fles?
Dat was toch TMF?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MTV? Bestaat dat nog?
Dat ging toch op de fles?
Daar kon je toch zelf nummers aanvragen?quote:
En dan een uur lang het zelfde liedje zien omdat een of andere knakker met te veel beltegoed zit te smsen steeds...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kon je toch zelf nummers aanvragen?
Frapant. Dat is nochtans een zeldzame zaak op een forum.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag al een topic eerder vandaag
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kon je toch zelf nummers aanvragen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.facebook.com/NokiaNederland?sk=app_156629977766188
Wat valt je op aan deze pagina van Nokia Nederland?
En Djeez heeft een nieuwspost erover gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag al een topic eerder vandaag
Ik hoop gewoon dat het opzet is.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar degene die dat bij Nokia bedacht heeft is geen kenner van het internet of deze persoon had al ontslag genomen/ zou al ontslagen worden
Mmm ja hoe kan het ook andersquote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En Djeez heeft een nieuwspost erover gemaakt.
Hij is behoorlijk afwijkend van de standaard indeling-/layout...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.facebook.com/NokiaNederland?sk=app_156629977766188
Wat valt je op aan deze pagina van Nokia Nederland?
zou ook nog kunnen, er wordt nu tenminste ove gepraatquote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het opzet is.
Kennelijk mis ik ook iets of...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar degene die dat bij Nokia bedacht heeft is geen kenner van het internet of deze persoon had al ontslag genomen/ zou al ontslagen worden
Nog nooit van die beer gehoord en die zie ik ook niet op Facebook...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Er staat een pedo-bear afbeelding pontificaal in de add
zie de afbeelding onder het artikel. Nokia faalt met Pedobear
Is gewoon een internetmeme.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef MaJo het volgende:
Ik snap de onthef ook niet, waarom moet ik die beer kennen en wat is er pedo aan?
Is je Google stuk ofzoquote:
Een internetmême. Een même op internet. Net als trollface om maar wat te noemen.quote:
Tering, ik word nu echt te oud voor dit soort onzinnige taal...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Een internetmême. Een même op internet.
Ik had echt even het idee dat ik een stuk van de wereld aan het missen was, maar bedankt voor je support!!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef MaJo het volgende:
Ik sta aan MM's kant, ook nog nooit van een internetmeme gehoordEn ik snap nog steeds niet wat er pedo is aan die beer?
Die beer is ook niet pedo. Het is een même. Die beer staat voor iemand die pedo is. Net als trollface staat voor iemand die iemand anders in de maling neemt.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef MaJo het volgende:
Ik sta aan MM's kant, ook nog nooit van een internetmeme gehoordEn ik snap nog steeds niet wat er pedo is aan die beer?
Het gaat ook allemaal compleet om me heen. Ik maar turen op die Nokia pagina en ik kon niks vinden. Ik dacht dat er per ongeluk een iPhone zou staan ofzo, een echte grote fout zeg maarquote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had echt even het idee dat ik een stuk van de wereld aan het missen was, maar bedankt voor je support!!![]()
Al weer hersteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |