Werkgever niet. Leidinggevende of opdrachtgeverquote:Op woensdag 23 november 2011 07:47 schreef krakkemieke het volgende:
Hihi, eigenlijk ben ik een soort werkgever!
Huishoud-manager.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkgever niet. Leidinggevende of opdrachtgeverTenzij je natuurlijk haar werkgeverslasten ook afdraagt
Ja, lach maar! Daar heb ik toch heel niet voor geleerd!quote:
Jij bent ook huishoud-manager! En verpleegster en boekhoudster en dietiste en.....quote:Op woensdag 23 november 2011 08:42 schreef freecell het volgende:
Ik ben geen leidinggevende.
Ik beheer wel de dagelijkse gang van zaken, hihi.
Twee leidinggevenden? Heb je hetzelfde beloofd als mijn moeder?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
En dagelijks beheer
En hoofd-linnenkamer
En ik heb maar twee leidinggevenden boven me en geef zelf leiding aan 2
Twee leidinggevenden boven je? Eentje toch maar? De traditionele taakverdeling is dat de vrouw de baas is in huisquote:Op woensdag 23 november 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
En dagelijks beheer
En hoofd-linnenkamer
En ik heb maar twee leidinggevenden boven me en geef zelf leiding aan 2
Geen idee, wat heeft je moeder beloofd?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Twee leidinggevenden? Heb je hetzelfde beloofd als mijn moeder?
Toen ze trouwde beloofde ze onderdanig te zijn aan haar man. Moet je net mijn vader hebben!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen idee, wat heeft je moeder beloofd?
Ik heb toen ik trouwde belooft mij onder het gezag van mijn man te stellen jaquote:Op woensdag 23 november 2011 09:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen ze trouwde beloofde ze onderdanig te zijn aan haar man. Moet je net mijn vader hebben!
Tuurlijk. Maar we hebben er vaak om gelachen, omdat het zo erg niet bij hem paste.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:25 schreef freecell het volgende:
Dan wil dat juist prima toch? Dan beslist hij dat je het samen doet
Stuk beter dan een despoot
Sterkte!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
Doel vandaag: thesis voorstel inleveren.
Succesquote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:40 schreef freecell het volgende:
Ik ben de supermama aan het uithangen
*bananencupcakes uit de oven vist, speciaal voor mijn jongste die geen melk en ei mag'
Haha! Dus daar is dat gordijn gebleven!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vlieg je ook zo rond
volgens mij is ze met het gordijn en al ervandoor gevlogenquote:Op woensdag 23 november 2011 09:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Haha! Dus daar is dat gordijn gebleven!
Ik ben er nog hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij is ze met het gordijn en al ervandoor gevlogen![]()
Net als de rest
Succes!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
ik heb precies hetzelfde doel hier vandaag. Plus wat game theory leren. En me voorbereiden voor morgen. Maar ik ben lekker thuis aan het werken, heerlijk zo'n dagje.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Succes!
Ik moet vandaag maar mijn artikel verbeteren. Schiet nu aardig op, tot nu toe nog niet aan toegekomen, omdat het eigenlijk nog over mijn Master gaat.
Ja, hullo, ik heb meer te doen dan slowchattenquote:Op woensdag 23 november 2011 10:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij is ze met het gordijn en al ervandoor gevlogen![]()
Net als de rest
ja, maar dat kan toch nietquote:Op woensdag 23 november 2011 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, hullo, ik heb meer te doen dan slowchatten
*zakdoek geeft*quote:Op woensdag 23 november 2011 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Verkoudheid lijkt niet minder te wordenjammer.
Thanksquote:Op woensdag 23 november 2011 07:34 schreef PdeHoog het volgende:
En de niet-werkenden onder ons natuurlijk een leuke dag![]()
![]()
Dank!quote:Op woensdag 23 november 2011 07:34 schreef PdeHoog het volgende:
En de niet-werkenden onder ons natuurlijk een leuke dag![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dank!
(heb al wel eventjes snel werkmail gecheckt)
Dat is dus flink veel werk de komende tijdquote:Op woensdag 23 november 2011 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik eventuele vakanties de komende 6 maanden wel kan vergeten![]()
Zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, niet mijn nieuwe functiequote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Pffff Pee, ik hoorde ook al in september zoiets over mijn ICT collega's
Komt dat door je nieuwe functie?
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef flying-dutchman het volgende:
@P vakantie? Wat is dat? kan je dat eten?
lijstjes maken!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh, niet mijn nieuwe functieMaar meer het project wat vandaag is opgestart
Zin in
Jij je nieuwe EPD, ik mijn nieuwe all-in-one pakket
En aangezien dat allemaal onder tijdsdruk moet worden opgestart, probeer ik nu niet gestresst te raken en ben ik allemaal mails aan het rondsturen naar iedereen
moet je wel iemand mee uit eten nemen, anders is het maar zo zo he (en dit is GEEN poging om mijzelf uit te nodigen, doe ik liever wanneer jezelf iets van choco muffins/koeken/creme brullee gaat maken)quote:Op woensdag 23 november 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVan het vakantiegeld kan ik uit eten ja
Lang leve Outlook, Exchange en een iPhone die dat soort dingen sinds iOS5 kan syncenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
lijstjes maken!
todo lijstjes in een apart boekje doen en niet in je aantekeningen boekje doen (markeren daar in is niet genoeg).
zelf gebruik ik een papieren versie, kan het bij vergaderingen niet bijhouden met tikkenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lang leve Outlook, Exchange en een iPhone die dat soort dingen sinds iOS5 kan syncen
Aantekeningen maken doe ik in mijn schrijfblok. De punten verwerk ik na het gesprek in todo'squote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zelf gebruik ik een papieren versie, kan het bij vergaderingen niet bijhouden met tikken
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is dus flink veel werk de komende tijd!
Goed teken dus?
Goede tip. Ook maar eens overwegen hierquote:Op woensdag 23 november 2011 13:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
lijstjes maken!
todo lijstjes in een apart boekje doen en niet in je aantekeningen boekje doen (markeren daar in is niet genoeg).
lucky you, mijn donderdag bestaat grotendeels uit overleggen en tussen de overleggen door moet ik nog werk voor elkaar zien te krijgen, vandaar dat ik het maar gelijk doequote:Op woensdag 23 november 2011 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aantekeningen maken doe ik in mijn schrijfblok. De punten verwerk ik na het gesprek in todo's
Niet gestrest met een nieuw project? Haha! Ik wist niet dat jij nog in sprookjes geloofdequote:Op woensdag 23 november 2011 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh, niet mijn nieuwe functieMaar meer het project wat vandaag is opgestart
Zin in
Jij je nieuwe EPD, ik mijn nieuwe all-in-one pakket
En aangezien dat allemaal onder tijdsdruk moet worden opgestart, probeer ik nu niet gestresst te raken en ben ik allemaal mails aan het rondsturen naar iedereen
Wat lief en lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
ik kreeg vandaag zelfgebakken cake van een leerling (had ze voor de hele klas gemaakt) én een zelf gebakken speculaasje van een andere leerling
![]()
wat een schatjes zijn het toch.
Geen spaarloon wat in jan 2012 wordt vrij gegeven?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef golfer het volgende:
Zo toch maar eens naar de bank om te kijken of we een (tijdelijke) lening kunnen krijgen om daarmee aan de steeds lastiger wordende belastingdienst hun erfbelasting te betalen. Als dat lukt zijn we in ieder geval van dat gezeik af.
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
ik kreeg vandaag zelfgebakken cake van een leerling (had ze voor de hele klas gemaakt) én een zelf gebakken speculaasje van een andere leerling
![]()
wat een schatjes zijn het toch.
Geen spaarlonen hierquote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef MissHobje het volgende:
Geen spaarloon wat in jan 2012 wordt vrij gegeven?
Spaarloon gaat echt niet lukken bij g vermoed ikquote:Op woensdag 23 november 2011 14:06 schreef flying-dutchman het volgende:
snel nog even regelen... levert paar honderd euro op
Al mijn spaarlonen uit het verleden zijn al lang opgenomen en de WAO kent geen spaarloonregeling.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef MissHobje het volgende:
Geen spaarloon wat in jan 2012 wordt vrij gegeven?
waarom kerst verlichting ophangen met een helicopterquote:Op woensdag 23 november 2011 14:10 schreef MissHobje het volgende:
He das jammer, had gekund natuurlijk
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet gestrest met een nieuw project? Haha! Ik wist niet dat jij nog in sprookjes geloofde
moet je trouwens eerst een berg papier opleveren voor je aan de slag mag, met risico analyse, planningen, etc etcquote:Op woensdag 23 november 2011 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik er iets meer aan gewend ben dan jij
Enige probleem is dat dit het eerste project wordt voor mij in deze hoedanigheid. Dat gaat mogelijk wat stresserig worden
Als ik iemand meeneem dan is het een leuke vrijgezelle meidquote:Op woensdag 23 november 2011 13:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet je wel iemand mee uit eten nemen, anders is het maar zo zo he (en dit is GEEN poging om mijzelf uit te nodigen, doe ik liever wanneer jezelf iets van choco muffins/koeken/creme brullee gaat maken)
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet je trouwens eerst een berg papier opleveren voor je aan de slag mag, met risico analyse, planningen, etc etc
bij veel toko's is het gebruikelijk dat de projectleider word aangesteld, deze eerst een boel bomen aan papierwerk mag opleveren en dat dan pas het echte project werk begintquote:Op woensdag 23 november 2011 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nee
Er zit zoveel haast achter dat we al begonnen zijn met de eerste stappen voordat het plan klaar is. Er komt een projectplan voor de implementatie. Het complete traject incl uitfasering moet ik nog opstellen maar dat kon niet zonder de zekerheid van deze beslissing.
Ik weet hetquote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
bij veel toko's is het gebruikelijk dat de projectleider word aangesteld, deze eerst een boel bomen aan papierwerk mag opleveren en dat dan pas het echte project werk begint
Gelukt.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef golfer het volgende:
Zo toch maar eens naar de bank om te kijken of we een (tijdelijke) lening kunnen krijgen om daarmee aan de steeds lastiger wordende belastingdienst hun erfbelasting te betalen. Als dat lukt zijn we in ieder geval van dat gezeik af.
Tofquote:
Nicequote:Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Het universiteits detacheringsbureau werkt wel goednu al een aanbieding binnen
Maar heb helaas pas vanaf februari echt de tijd.
Positief tochquote:Op woensdag 23 november 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier een beetje te stuiterenKan niet goed zijn
Kom je die van mij ook doen?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:32 schreef golfer het volgende:
Het ergste deel van het huishouden ook weer eens gedaan: de douche-cabine helemaal gesopt met chloor. Wat een onmogelijke houdingen moet je daarvoor toch soms aannemen.
M'n rug en de bovenbenen protesteren nu nogal ernstig, maar het is weer blinkend schoon.
Ja en dan ook nog een soort Johannes van Dam mondquote:Op woensdag 23 november 2011 17:23 schreef borisz het volgende:
Net even de docu over Parkheuvel bekeken. Best aardige docu, alleen waarom we minuten lang ingezoomd moeten kijken hoe iemand zijn bord leeg eet is mij een raadsel.
Jeroen Grueter moet aan zijn trekken komen. Maar ja wel eens. Al snap ik het nu wel meer tov 3 weken geleden met Barca - Plzen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:36 schreef TAV74 het volgende:
De Barcelona fanclub bij de NOS slaat wel een beetje door. Zenden ze AC Milan - Barcelona uit vanavond, beide ploegen zijn al geplaatstWaarom niet Arsenal - Dortmund of Leverkussen - Chelsea
En ik een lekker stamppotje van vergeten groenten met kaasquote:Op woensdag 23 november 2011 16:34 schreef golfer het volgende:
Oh, en als beloning ga ik straks 2 kilo Prins&Dingeman-mosselen verorberen.
Schandaligquote:Op woensdag 23 november 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens geheel tegen mijn gewoonte in met de auto naar de sportschool
Ik heb echt nog nooit kant en klaar eten van de slager of poelier gehad. Ik verdenk ze altijd van het hebben van een zoutpot met te grote gatenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Schandalig.
Voor een opwarmmaaltijd was de slager-lasagne niet eens zo slecht.. Volgende keer weer zelf lasagne maken, heeft het toch wat meer inhoud
. Maar goed ik at nu alleen en had geen zin om te koken
.
Het is wel wat zouter dan ik zelf aan het eten zou toevoegenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit kant en klaar eten van de slager of poelier gehad. Ik verdenk ze altijd van het hebben van een zoutpot met te grote gatendus ik durf het niet aan
Tja, mn.X helpt zijn vader met de adm.quote:
hier ook al bij de slagertquote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Onze slagert heeft ook een flinke zoutpot helaas en eigenlijk valt het altijd tegen
Och hemel zo enorm herkenbaarquote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef MissHobje het volgende:
hier ook al bij de slagert! irritant ook want ziet er altijd wel goed uit, tot je het eet dan
Het is maar goed dat je geen gezin hebt op dit momentquote:Op woensdag 23 november 2011 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Zo omeletje opeitjes, parmezaan, champies, paprika, ui en spekjes. Nu da maar op naar de volgende vergadering. Had ik nog niet genoeg gedaan vandaag
Kloptquote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen gezin hebt op dit moment
Ja gemiddeld he.. die van mij zit vast in de andere groep 7quote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef AnneX het volgende:
Verdorie Sun: nieuws voor jou : per klas wordt minimaal 1 kind mishandeld thuis!
Nog steeds beter dan helemaal niet gaanquote:Op woensdag 23 november 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens geheel tegen mijn gewoonte in met de auto naar de sportschool
Lijkt me behoorlijk moeilijk voor een leraar om zoiets te vermoeden. Hard maken is iets totaal anders en wil neem ik aan doorgaans echt niet. En wat dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja gemiddeld he.. die van mij zit vast in de andere groep 7![]()
Nee maar ff serieus: ik heb ieder jaar idd wel een kind waarover ik soms twijfel. Maar voor je een keer iets kunt melden als school moet er echt wel héél veel aan de hand zijn.Vreselijk gevoel hoor. Echt vermoedens van lichamelijke mishandeling heb ik trouwens maar 1x mee gemaakt, maar van verwaarlozing of geestelijke mishandeling toch wel minimaal 1 en vaak zelfs 2 in de groep
Machteloos..
Nee dat is dus ook precies de moeilijkheid. Je kunt als school pas een melding doen als je heel heel heel zeker bent. En dat ben je haast nooit, of je moet het toevallig zien gebeuren of een kind moet het spontaan tegen je zeggen. En dan nog is het zeer precair..quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk moeilijk voor een leraar om zoiets te vermoeden. Hard maken is iets totaal anders en wil neem ik aan doorgaans echt niet. En wat dan?
We zijn er dan wel vanaf via een dure lening, maar ik blijf het oneens met dat principe van het moeten betalen van erfbelasting over een huis dat niet verkocht is en veel te hoog door hen getaxeerd is.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
B&g wat een opluchting dat je nu van de belastingdienst af kan zijn met hun onredelijke gezeur
Zou lekker zijn! Dat appartement zit vlak bij Centraal Beheer toch? Volgens mij ben ik er wel eens langs gelopen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn er dan wel vanaf via een dure lening, maar ik blijf het oneens met dat principe van het moeten betalen van erfbelasting over een huis dat niet verkocht is en veel te hoog door hen getaxeerd is.
Het andere mogelijke lichtpuntje is dat we toevallig vandaag van de makelaar vernamen dat er morgen, voor het eerst sinds maanden, weer een bezichtiging gepland staat. Dus wie weet....
En niet eens even kopen he?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou lekker zijn! Dat appartement zit vlak bij Centraal Beheer toch? Volgens mij ben ik er wel eens langs gelopen.
Ja, zat er nog aan te denken, maar had die maand ook net nieuwe schoenen gekochtquote:
Klopt. Pal tegenover CB.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef TAV74 het volgende:
Zou lekker zijn! Dat appartement zit vlak bij Centraal Beheer toch? Volgens mij ben ik er wel eens langs gelopen.
Zal er morgen eens op letten, loop daar regelmatig in de buurt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Pal tegenover CB.
Er wordt daar nu een mooi park met een ondergrondse parkeergarage op het plein aangelegd.
Je kunt dan gelijk even een bod uit brengen. De makelaar is dan toch aanwezig.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef TAV74 het volgende:
Zal er morgen eens op letten, loop daar regelmatig in de buurt.
Ah, mooi, hoe laat is hij er? Heb niet veel tijd, moet naar de kapper morgenmiddag dus moet de trein halenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt dan gelijk even een bod uit brengen. De makelaar is dan toch aanwezig.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGquote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
Wat een subtiel passje weer van Seedorf bij die 1-1.
Aanstellerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGG
is er een graatje in de keel blijven steken?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Mooi dat er iemand komt kijken en ik ben het echt 100% met je eens hoor! Het voelt allemaal erg onredelijk aan. Is een programma als Kassa niet geinteresseerd in dit hele fenomeen? Ik bedoel, jullie kunnen niet de enigen in Nederland zijn die (met name nu met dalende huizenprijzen) met dit probleem opgescheept zitten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef golfer het volgende:
We zijn er dan wel vanaf via een dure lening, maar ik blijf het oneens met dat principe van het moeten betalen van erfbelasting over een huis dat niet verkocht is en veel te hoog door hen getaxeerd is.
Het andere mogelijke lichtpuntje is dat we toevallig vandaag van de makelaar vernamen dat er morgen, voor het eerst sinds maanden, weer een bezichtiging gepland staat. Dus wie weet....
Meer iets voor de ombudsman. Vrees dat het wettelijk wel weer waterdicht zal zijn, maar het kan inderdaad vreselijk onredelijk uitpakken zoquote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat er iemand komt kijken en ik ben het echt 100% met je eens hoor! Het voelt allemaal erg onredelijk aan. Is een programma als Kassa niet geinteresseerd in dit hele fenomeen? Ik bedoel, jullie kunnen niet de enigen in Nederland zijn die (met name nu met dalende huizenprijzen) met dit probleem opgescheept zitten.
Mijn ouders moesten een keer een belachelijk hoog bedrag betalen aan de belastingdienst; terwijl ze zaten te wachten op een hoger bedrag dat ze van de belastingdienst moesten ontvangen. Uitleggen hielp geen moer: ze moesten betalenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef TAV74 het volgende:
Meer iets voor de ombudsman. Vrees dat het wettelijk wel weer waterdicht zal zijn, maar het kan inderdaad vreselijk onredelijk uitpakken zo
Goed goed, met u?quote:
*Volgt dat topicquote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed goed, met u?
even nog ons nieuwe deeltje spammen.
http://forum.fok.nl/topic/1740708/1/51#104636292
Goed ook, beetje te druk wel. Maar ja, goede doel, einde in zicht, bladiebla.. Je kent het wel waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed goed, met u?
Die stond al in mijn volgen-lijstje.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
Wettelijk klopt het ook allemaal. En de fiscale wetgeving loopt dus hopeloos achter bij de realiteit. We zijn zeker niet de enigen die met dit fenomeen te maken hebben. Internet staat vol met allerlei schrijnende verhalen over die belachelijke erfbelastingregeling en de aanslagen op niet verkochte huizen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef TAV74 het volgende:
Meer iets voor de ombudsman. Vrees dat het wettelijk wel weer waterdicht zal zijn, maar het kan inderdaad vreselijk onredelijk uitpakken zo
Arbeid adelt jeweets..quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed ook, beetje te druk wel. Maar ja, goede doel, einde in zicht, bladiebla.. Je kent het wel waarschijnlijk
Logisch dat meer mensen dit hebben, het is leuk dat je in theorie een flink bezit hebt, maar je kunt het nu eenmaal niet spontaan omzetten in geld. En bakstenen als betaling accepteren ze ws. niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wettelijk klopt het ook allemaal. En de fiscale wetgeving loopt dus hopeloos achter bij de realiteit. We zijn zeker niet de enigen die met dit fenomeen te maken hebben. Internet staat vol met allerlei schrijnende verhalen over die belachelijke erfbelastingregeling en de aanslagen op niet verkochte huizen.
Gelukkig maar! Hier ook wel koud ja, zo de pittenzak weer in de magnetron!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
koud en moeverder goed hoor
Nou ja zegquote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten een keer een belachelijk hoog bedrag betalen aan de belastingdienst; terwijl ze zaten te wachten op een hoger bedrag dat ze van de belastingdienst moesten ontvangen. Uitleggen hielp geen moer: ze moesten betalenUiteindelijk heeft mijn vader het geld van een spaarrekening gehaald, betaald en een maand later kreeg hij een hoger bedrag op zijn rekening van dezelfde instantie
Belastingdienst: leuker kunnen we het niet maken....
quote:Mario Been: 'Genk heeft geleerd van duel bij Chelsea'
RC Genk gaat woensdag in het Champions League-duel Valencia voor zijn laatste kans om Europees te overwinteren. De formatie van trainer Mario Been bezet de laatste plaats in poule E met drie punten achterstand op de Spanjaarden.
'We gaan in Valencia opnieuw een heel mooie ervaring tegemoet', zegt Been in de Belgische media. 'Maar RC Genk heeft ook geleerd van de uitwedstrijd tegen Chelsea (5-0 verlies), toen hadden we te veel respect voor de tegenstander. Bij een nederlaag tegen Valencia is het over, dat is de situatie en daar zijn we ons van bewust.'
Beens manschappen, afgelopen zaterdag met 3-0 zegevierend in de thuiswedstrijd tegen Westerlo, behaalden in de Champions League pas twee punten. 'In en tegen Valencia zullen we een heel goede dag moeten hebben, maar die heb je in deze poule tegen iedere tegenstander nodig. Bovendien staat ook Valencia onder druk. Het wordt cruciaal dat we op onze eigen speelhelft geen balverlies hebben. Daar moeten we voor waken. Ik heb er alle vertrouwen in.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Laatst gemeekt dat de haarföhn ook lekker warm blaast.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Hier ook wel koud ja, zo de pittenzak weer in de magnetron!
Zo moeilijkquote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee maar ff serieus: ik heb ieder jaar idd wel een kind waarover ik soms twijfel. Maar voor je een keer iets kunt melden als school moet er echt wel héél veel aan de hand zijn.Vreselijk gevoel hoor. Echt vermoedens van lichamelijke mishandeling heb ik trouwens maar 1x mee gemaakt, maar van verwaarlozing of geestelijke mishandeling toch wel minimaal 1 en vaak zelfs 2 in de groep
Machteloos..
Nou, hoop dat ze lekkerder worden dan toen in Hotel NY in Rotterdamquote:Op woensdag 23 november 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
Had nog wat gekookte mosselen van eerder vanavond over en ga nu even experimenteren.
Heb een soort tempurabeslag gemaakt en daarna de mosselen daar doorheen gehaald en ook door paneermeel en ga dat zo even kort frituren.
Ja, dat is toch jaarlijks weer een vaag & hypocriet gedoequote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is toch jaarlijks weer een vaag & hypocriet gedoe
Hij mag de oven in?quote:
Waarom zou je hem heel klaarmaken, das vlees voor een weeshuis.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:
Nou krijg ik kalkoen nooit lekker mals, maar in Engeland heb ik toch met kerstmis een goddelijk malse, sappige kalkoen gegeten vol van smaakNiet door mij klaargemaakt dus, want ik kan dat blijkbaar niet.
Je kan volgens mij ook voor Laura Janssen kiezen, Miss Montreal zal er ook vast tussen staan. Genoeg keuze dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Nog even een top2000. O-zone staat wel in de voorkeurslijst maar Winter van Tori Amos niet
Deze waren, als zeg ik het zelf, zeer geslaagd. Zo geslaagd zelfs dat mevrouw B. die altijd zegt niet van mosselen te houden, er achter elkaar een stel heeft mee helpen oppeuzelen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Nou, hoop dat ze lekkerder worden dan toen in Hotel NY in RotterdamMoet niet zo moeilijk zijn
Da's mooiquote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
Deze waren, als zeg ik het zelf, zeer geslaagd. Zo geslaagd zelfs dat mevrouw B. die altijd zegt niet van mosselen te houden, er achter elkaar een stel heeft mee helpen oppeuzelen.
En groter compliment kan ik niet krijgen.
Ik krijg uiteindelijk elke vrouw wel een keer aan de mosselen en de oester hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:07 schreef Isabeau het volgende:
Da's mooi(Nu nog Lein mosselen voeren en je hebt mij sprakeloos
)
Zeg ken jij de mosselmeet de mosselmeet de mosselmeetquote:Op woensdag 23 november 2011 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's mooi(Nu nog Lein mosselen voeren en je hebt mij sprakeloos
)
hmm de aardappels en witlof ham/kaas was lekker, de appeltaart ook en de kaassouffles en chocopepernoten ook.. erg he?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Wat was het lekkerste, FFT?En leuk dat het leuk was
En ook erg tof van al die boekingen. Spannend en geeft wat om naar uit te kijken
gestoomde oesters met tausisaus zou ik weleens willen proberen.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg uiteindelijk elke vrouw wel een keer aan de mosselen en de oester hoor.
komt omdat het nog vers is. gisteren pas dat mailtje gekregen en kun je niet gelijk op vertrouwen, er zijn nog vragen en met de tijd wordt het duidelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
Blijf het een beetje vreemd vinden, FFT. Dat er nog steeds geen duidelijkheid is waar ie nou precies zit en als ie in het gevang zit waarvoor ie dan vast zit?
Dat is toch die zwarte bonensaus? Die is heerlijk! Over kip bijv.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gestoomde oesters met tausisaus zou ik weleens willen proberen.
Gaan we dat een keertje eten bij dit lekkere restaurant ?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
gestoomde oesters met tausisaus zou ik weleens willen proberen.
Goed restaurantquote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan we dat een keertje eten bij dit lekkere restaurant ?
Menu Asian Indulgences heeft dat er op staan.
Ja, al meerdere keren geweest en altijd goed en lekker en ook nog betaalbaar.quote:
Vreselijk jaquote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik krijg ook nog steeds brieven over dat ik Zorgtoeslag moet terugbetalen en krijg nog steeds elke maand Zorgtoeslag, om moe van te worden.
Bijna 3 jaar geleden dat ik er was zie ik nuquote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, al meerdere keren geweest en altijd goed en lekker en ook nog betaalbaar.
weet niet, in ieder geval donkerquote:Op woensdag 23 november 2011 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is toch die zwarte bonensaus? Die is heerlijk! Over kip bijv.
Topchef was weer leuk
Kom maar lekker mee met ons naar Sence of Asia mini-meet?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:02 schreef FutureFairytale het volgende:
weet niet, in ieder geval donkermaar het schijnt erg lekker te zijn op Zeedijk volgens mijn Indo ex-collega/vriendin
Goed idee, I'm in!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar lekker mee met ons naar Sence of Asia mini-meet?
Op de Zeedijk heb ik het bij Nam Kee ook gegeten, ook erg lekker, die oester van Nam Kee.
Maar dan heb ik het vooral over de oester van de hoofdrolspeelster in de gelijknamige film.
Moeders krijgt nog steeds zorgtoeslag ,quote:
Tirolerparty's... ben er gek opquote:Op woensdag 23 november 2011 23:15 schreef Sarabi het volgende:
Leuk dat je weer nieuwe boekingen hebt FFT!
Hier is binnekort weer Winterland en ik moest aan jou denken, er zullen vast ook wel weer veel dansoptredens komen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Moeders krijgt nog steeds zorgtoeslag ,![]()
Van vorig jaar en jaar daarvoor moet ik teveel betaalde terugstorten.
De BD heeft de erven Ook al keurig gecondoleerd.
Trouwens op de toeslag staat haar naam verkeerd geschreven.
/ peultjes iemand?
quote:
quote:
Nou dat wordt agenda's trekkenquote:
Die oester van Nam Kee is onovertroffen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed idee, I'm in!volgens mij at ex-collega het bij Hoi Tin maar weet het niet zeker. Heb daar 2x gegeten, oh zo lekker
ik heb genoeg tijdquote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou dat wordt agenda's trekken![]()
Nog een klein stukje masterchef nl kijken dan slapen en dan 'gewoon' werken (als dat al mogelijk is voor mij)
ziet er van buiten heel klein en kaal uit. Is t restaurant ook echt zo klein?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Die oester van Nam Kee is onovertroffen.
Klein, formicatafels en erg authentiek.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ziet er van buiten heel klein en kaal uit. Is t restaurant ook echt zo klein?
5X maar?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo stom dat je zelf iedere keer achter de fouten van de Belastingdienst mag gaan, en zeker als ze er 5x niks mee doen
gatverdamme! ik hoef daar niet te etenquote:Op donderdag 24 november 2011 01:05 schreef golfer het volgende:
Of die ene oester ook kaal is weet ik niet.
Alleen maar morgen? Oh gelukkig dat ze er daarna dus vanaf is.quote:
*grinnik*quote:Op donderdag 24 november 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
gatverdamme! ik hoef daar niet te eten
aaaaaaaaawww!quote:Op donderdag 24 november 2011 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen maar morgen? Oh gelukkig dat ze er daarna dus vanaf is.
Ik hoop het ook voor je!quote:Op donderdag 24 november 2011 06:44 schreef flying-dutchman het volgende:
Goedemrogen, hopelijk vandaag fitter dan gister!
Nou en of! Ik dacht dat ik over mijn grenzen zou gaan, maar dat viel mee. Ik kon al meer dan vorige week!quote:Op donderdag 24 november 2011 06:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
et tu? gister vlier en vlijtig geweest?
choesojei!quote:Op donderdag 24 november 2011 06:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou en of! Ik dacht dat ik over mijn grenzen zou gaan, maar dat viel mee. Ik kon al meer dan vorige week!
Ja, het fijn om weer een stijgende lijn te zien. Wel heel grappig: ik had het niet door tot jij het vroeg!quote:
Lekker!quote:Op donderdag 24 november 2011 07:00 schreef Bluezz het volgende:
Goezo Krak
4 uur aan 1 stuk door geslapen
Dat is balen!quote:Op donderdag 24 november 2011 07:11 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhSlecht geslapen. De stress van het project begint nu al volgens mij. Gister de eerste escalatie al gehad
Aan het einde van de werkdag en volledig onverwacht.
En wat moet die doen dan? Ik heb gisteravond laat nog een mail gestuurd met mijn blik op het geheel en een alternatief voorstel wat tussen de partijen inzit. Eens kijken wat dat doet vandaag.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Dat is balen!
sterkte vandaag. Zorg dat je dan een project ondersteuner erbij kan krijgen
En anders om 4 uur brownies uitdelen. Tegen de dip waar mensen chagerijnig van worden.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat moet die doen dan? Ik heb gisteravond laat nog een mail gestuurd met mijn blik op het geheel en een alternatief voorstel wat tussen de partijen inzit. Eens kijken wat dat doet vandaag.
quote:Op donderdag 24 november 2011 07:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En anders om 4 uur brownies uitdelen. Tegen de dip waar mensen chagerijnig van worden.
Jij krijgt natuurlijk de grootste! Maar preventief uitdelen, bloedsuiker enzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Die mogen ze dan aan mij uitdelen want ik werd echt ongelukkig
* krakkemieke Pee kopje koffie verkeerd geeftquote:Op donderdag 24 november 2011 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
Is een ideeIk ben zo gaar nu dat ik mijn bed niet uit wil komen
Kom op tijger! Hup je bed uit! Geef ze van katoen! Show me your warfacequote:Op donderdag 24 november 2011 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
Is een ideeIk ben zo gaar nu dat ik mijn bed niet uit wil komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat Pee van wiener melange houdt, dit leek me een mooi compromis.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:02 schreef freecell het volgende:
Zwarte koffie krak!
Hier om twaalf uur in bed (bezoek, hihi) om half 1 gaan slapen, om 2 uur, 4 uur, 6 uur en half 7 peuter wakker. Gil.
En nu dus een witte chagrijnige oudste...
Ja, en er was aldoor serieus niks aan de handquote:Op donderdag 24 november 2011 08:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet dat Pee van wiener melange houdt, dit leek me een mooi compromis.![]()
Wat een nacht zeg!
Leuk, mensen die dingen vragenquote:Op donderdag 24 november 2011 07:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, het fijn om weer een stijgende lijn te zien. Wel heel grappig: ik had het niet door tot jij het vroeg!
quote:Op donderdag 24 november 2011 07:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Kom op tijger! Hup je bed uit! Geef ze van katoen! Show me your warfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een briljant acteur btw
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Freddy..quote:Op donderdag 24 november 2011 09:09 schreef borisz het volgende:
Vandaag 20 jaar geleden dat Freddy overleed.
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:09 schreef borisz het volgende:
Vandaag 20 jaar geleden dat Freddy overleed.
Goed voor en van jou!quote:
Wat goed! Ga je de laatste keer apekooien?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed voor en van jou!![]()
Vanmiddag weer een stukkie wandelen ? Of fietsen?
En aftellen.....nog twee keertjes gymles geven.
Vandaag eens wat anders en de korfbalpaal neergezet.
De 90-jarige gooide de ballen om de haverklap erin
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat goed! Ga je de laatste keer apekooien?![]()
Dit is wel iets positiefs van de EUquote:Op donderdag 24 november 2011 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)derland-rechter.html
Nee, op deze manier krijgen we geen hekel aan de EU he
Niet te vreten zo'n beest.quote:
Wat ga je verkopen? Lastige kindertjes? Cupcakes?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:55 schreef freecell het volgende:
Zo, webwinkel min of meer af, in ruwe vorm...
Tassenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat ga je verkopen? Lastige kindertjes? Cupcakes?
Mag ik een tip geven?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:43 schreef freecell het volgende:
Heel even, haal hem zo weer weg (en vooral ook, ik gooi hem zo weer dicht)
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/dub/
Ben ik mee bezig, maar in die gratis webshops is het nog verrekte lastigquote:
ik draag ze beiden nog, dus hoef nog niet af te kickenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:48 schreef krakkemieke het volgende:
Die met die knoop in het hengsel is wel helemaal draagdoek. Om af te kicken?
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:47 schreef freecell het volgende:
[..]
50 als je wilt, waarom denk je dat ik hem post?
Tsss, je denkt alleen aan jezelf!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:49 schreef freecell het volgende:
[..]
ik draag ze beiden nog, dus hoef nog niet af te kicken
Ik niet. Het lijkt erop dat de crisis inmiddels een beetje bezworen is maar morgen weet ik meerquote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef krakkemieke het volgende:
Zo! Beide doelen voor vandaag zijn gehaald!
Chaotisch levert bij mij soms meer op, omdat ik dan minder loop te stressen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet. Het lijkt erop dat de crisis inmiddels een beetje bezworen is maar morgen weet ik meer![]()
Verder ben ik heerlijk chaotisch bezig
Goed bezigquote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef krakkemieke het volgende:
Zo! Beide doelen voor vandaag zijn gehaald!
Goed gedaan!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig
Voor mijn doen ben ik ook erg goed bezig geweest vandaag hahaha, ik moest wel want mijn moeder komt vanavond op visite
Ik liep net wel te stressenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Chaotisch levert bij mij soms meer op, omdat ik dan minder loop te stressen.
het stond ook al eens in de kampioen, naar wij waren eerstquote:Op donderdag 24 november 2011 15:05 schreef AnneX het volgende:
Een poos geleden postte FC de wereldreis in Nederland.
Het idee staat nu in de Plus: reis om de wereld in 36 uur.
Van Amerika via Polen en Egypte naar Zurich.
Nog niet onli e te vinden.
Goh, gaat FC online? Met tassen? Spannend.
Klink allemaal lekker.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola
Vanochtend om half 8 werd er zowel onder me als een paar appartementen naast me geboord dus was erg leuk en vroeg wakker worden. Daarna naar ouders gegaan en alles is klaar, nou ja bijna klaar. Moet alleen nog de bladerdeegdriehoekjes afbakken en de quiche ook nog 10 min verwarmen maar de pesto en hammousse zijn super gelukt en Bluezz's quiche ruikt echt heerlijk!Die gaat als ie net zo smaakt als dat ie ruikt zeker vaker op het menu! Deeg was ook makkelijk en leuk te maken
De meiden nemen allen nog wat mee dus eten meer dan zat en heb er super zin in. Wil iedere keer snoepen van de hammousse maar moet wachten
Ik gebruik die Alpro cuisine, maar dat is dus wel van soja gemaakt.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:52 schreef freecell het volgende:
Weet iemand een vervanging voor room in eten, maar dan zonder melk, ei en soja?
Ik mis de room bij het koken
zal ik een foto maken? (als ik het onthou)quote:
jullie zijn altijd welkomquote:Op donderdag 24 november 2011 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt goed FFT! Wanneer mogen wij eens bij jou komen eten?
Net voor het eerst Tribal Fusion Bellydance gedaan en dat is toch ook wel erg fijn
Wel zijn de bewegingen heel anders dus het is wel wennen.
Die heb ik altijd alquote:Op donderdag 24 november 2011 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bloes heeft morgen wallen
ja lekker toetje heb je! een meisje heeft brownies gebakken en ik heb er vanilleijs en geklopte slagroom bij dus das ook wel een fijn toetjequote:Op donderdag 24 november 2011 17:25 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, het klinkt heerlijk!
Mijn doelen waren wandelen en avondeten maken. En voor straks heb ik ook nog een toetje gemaakt!
mooi zo'n dag Bluezz, wel druk maar daarna lekker weekend!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Me deegie is idd heerlijk![]()
Even teruglezen.
Zo'n lekker dagje gehad! Bijna ouderwets met mn dynamische duo, bijna alle achterstand van 2 weken samen weggewerkt en veel wachtende mensjes blij gemaakt.
Ben moe but happy
Morgen weer zo'n dag graag... werd wel af en toe staande gehouden of gebeld met een vraag, maar het viel me mee!
is me anders nog niet opgevallen hoor!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heb ik altijd alVan mn broer Tav geerfd
Ik ben er bijna van af. Het rottige prob is gefixed door een echte chipsofter, dus alle stress en moeilijke gevallen zijn uit mijn systeem nu. Heerlijk gevoel.quote:
NEEN !quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef Jahr00n het volgende:
Kan ik kipfilet opnieuw invriezen als het een dag ontdooid is in de koelkast?
Heftig hequote:Op donderdag 24 november 2011 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er bijna van af. Het rottige prob is gefixed door een echte chipsofter, dus alle stress en moeilijke gevallen zijn uit mijn systeem nu. Heerlijk gevoel.
Het was leuk, maar hugezo'n project.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |