Werkgever niet. Leidinggevende of opdrachtgeverquote:Op woensdag 23 november 2011 07:47 schreef krakkemieke het volgende:
Hihi, eigenlijk ben ik een soort werkgever!
Huishoud-manager.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkgever niet. Leidinggevende of opdrachtgeverTenzij je natuurlijk haar werkgeverslasten ook afdraagt
Ja, lach maar! Daar heb ik toch heel niet voor geleerd!quote:
Jij bent ook huishoud-manager! En verpleegster en boekhoudster en dietiste en.....quote:Op woensdag 23 november 2011 08:42 schreef freecell het volgende:
Ik ben geen leidinggevende.
Ik beheer wel de dagelijkse gang van zaken, hihi.
Twee leidinggevenden? Heb je hetzelfde beloofd als mijn moeder?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
En dagelijks beheer
En hoofd-linnenkamer
En ik heb maar twee leidinggevenden boven me en geef zelf leiding aan 2
Twee leidinggevenden boven je? Eentje toch maar? De traditionele taakverdeling is dat de vrouw de baas is in huisquote:Op woensdag 23 november 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
En dagelijks beheer
En hoofd-linnenkamer
En ik heb maar twee leidinggevenden boven me en geef zelf leiding aan 2
Geen idee, wat heeft je moeder beloofd?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Twee leidinggevenden? Heb je hetzelfde beloofd als mijn moeder?
Toen ze trouwde beloofde ze onderdanig te zijn aan haar man. Moet je net mijn vader hebben!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen idee, wat heeft je moeder beloofd?
Ik heb toen ik trouwde belooft mij onder het gezag van mijn man te stellen jaquote:Op woensdag 23 november 2011 09:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen ze trouwde beloofde ze onderdanig te zijn aan haar man. Moet je net mijn vader hebben!
Tuurlijk. Maar we hebben er vaak om gelachen, omdat het zo erg niet bij hem paste.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:25 schreef freecell het volgende:
Dan wil dat juist prima toch? Dan beslist hij dat je het samen doet
Stuk beter dan een despoot
Sterkte!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
Doel vandaag: thesis voorstel inleveren.
Succesquote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:40 schreef freecell het volgende:
Ik ben de supermama aan het uithangen
*bananencupcakes uit de oven vist, speciaal voor mijn jongste die geen melk en ei mag'
Haha! Dus daar is dat gordijn gebleven!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vlieg je ook zo rond
volgens mij is ze met het gordijn en al ervandoor gevlogenquote:Op woensdag 23 november 2011 09:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Haha! Dus daar is dat gordijn gebleven!
Ik ben er nog hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij is ze met het gordijn en al ervandoor gevlogen![]()
Net als de rest
Succes!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
ik heb precies hetzelfde doel hier vandaag. Plus wat game theory leren. En me voorbereiden voor morgen. Maar ik ben lekker thuis aan het werken, heerlijk zo'n dagje.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Succes!
Ik moet vandaag maar mijn artikel verbeteren. Schiet nu aardig op, tot nu toe nog niet aan toegekomen, omdat het eigenlijk nog over mijn Master gaat.
Ja, hullo, ik heb meer te doen dan slowchattenquote:Op woensdag 23 november 2011 10:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij is ze met het gordijn en al ervandoor gevlogen![]()
Net als de rest
ja, maar dat kan toch nietquote:Op woensdag 23 november 2011 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, hullo, ik heb meer te doen dan slowchatten
*zakdoek geeft*quote:Op woensdag 23 november 2011 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Verkoudheid lijkt niet minder te wordenjammer.
Thanksquote:Op woensdag 23 november 2011 07:34 schreef PdeHoog het volgende:
En de niet-werkenden onder ons natuurlijk een leuke dag![]()
![]()
Dank!quote:Op woensdag 23 november 2011 07:34 schreef PdeHoog het volgende:
En de niet-werkenden onder ons natuurlijk een leuke dag![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dank!
(heb al wel eventjes snel werkmail gecheckt)
Dat is dus flink veel werk de komende tijdquote:Op woensdag 23 november 2011 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik eventuele vakanties de komende 6 maanden wel kan vergeten![]()
Zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, niet mijn nieuwe functiequote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Pffff Pee, ik hoorde ook al in september zoiets over mijn ICT collega's
Komt dat door je nieuwe functie?
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef flying-dutchman het volgende:
@P vakantie? Wat is dat? kan je dat eten?
lijstjes maken!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh, niet mijn nieuwe functieMaar meer het project wat vandaag is opgestart
Zin in
Jij je nieuwe EPD, ik mijn nieuwe all-in-one pakket
En aangezien dat allemaal onder tijdsdruk moet worden opgestart, probeer ik nu niet gestresst te raken en ben ik allemaal mails aan het rondsturen naar iedereen
moet je wel iemand mee uit eten nemen, anders is het maar zo zo he (en dit is GEEN poging om mijzelf uit te nodigen, doe ik liever wanneer jezelf iets van choco muffins/koeken/creme brullee gaat maken)quote:Op woensdag 23 november 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVan het vakantiegeld kan ik uit eten ja
Lang leve Outlook, Exchange en een iPhone die dat soort dingen sinds iOS5 kan syncenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
lijstjes maken!
todo lijstjes in een apart boekje doen en niet in je aantekeningen boekje doen (markeren daar in is niet genoeg).
zelf gebruik ik een papieren versie, kan het bij vergaderingen niet bijhouden met tikkenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lang leve Outlook, Exchange en een iPhone die dat soort dingen sinds iOS5 kan syncen
Aantekeningen maken doe ik in mijn schrijfblok. De punten verwerk ik na het gesprek in todo'squote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zelf gebruik ik een papieren versie, kan het bij vergaderingen niet bijhouden met tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |