7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.quote:
Ik nooit.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al was hij wel lang genoeg dat je dan nog liever 8 jaar geen sex zou hebben, dan 'm daar in moeten steken
of gewoon allebij?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ga liever voor dikte dan voor lengte. Maar dat terzijde.
Hiermee geef je antwoord op je eigen vraagquote:Op woensdag 23 november 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Waarom willen vrouwen toch altijd een piemel? Ik zou ook geen kut willen.
Penisnijd jeweetzquote:Op woensdag 23 november 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Waarom willen vrouwen toch altijd een piemel? Ik zou ook geen kut willen.
Nee, dat geef ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hiermee geef je antwoord op je eigen vraag
Er komt niet elke maand bloed uit enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, dat geef ik niet.
Wat is er beter aan een piemel dat is er wat ik er mee vraag.
Je voldoet niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een appendage heeft sowieso meer praktisch nut dan een snee.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, dat geef ik niet.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:33 schreef Sinji het volgende:
RedheadIk zou haar geven. 32 seconden. En na 10 minuten nog eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Komen daar dan ook kinderen uit? Nee toch? Kop houden danquote:Op woensdag 23 november 2011 00:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een appendage heeft sowieso meer praktisch nut dan een snee.
Voor vrouwen ookquote:Op woensdag 23 november 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Ik zou me als ik nu een kut had, de hele dag vingeren.
Omdat vingeren voor een man gewoon een ubergeile lading heeft.
Of niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 00:34 schreef stefanhaan het volgende:
Ach jullie kiezen zelf ervoor om een kind te nemen
Gelukkig weet ik dat niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:35 schreef stefanhaan het volgende:
Neuken is dan toch wel veel beter hoor
het lijkt me wel beter in iedergevalquote:
* staand plassenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
Nee, dat geef ik niet.
Als je mij bent wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het lijkt me wel beter in iedergevaljo
Sowieso, ik kan in een survival-situatie m'n kwakjes oplikken, met caloriewaarde en belangrijke mineralen erin.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komen daar dan ook kinderen uit? Nee toch? Kop houden dan
* okee goed puntquote:Op woensdag 23 november 2011 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* staand plassen
* hij komt fier overeind als ie zin heeft
* je kunt 'm ergens in stoppen
* ziet er gewoon stoer uit
Hekel aan is overdreven, just saying dat het voor vrouwen niet ook standaard een ubergeile lading heeft.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jij er nou een hekel aan hebt, ik word er geil van en dat vind ik wel best.
Ik kan mijn kinderen opetenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sowieso, ik kan in een survival-situatie m'n kwakjes oplikken, met caloriewaarde en belangrijke mineralen erin.
Nu jij.
Ik heb wel een paar keer seks gehadquote:Op woensdag 23 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stefan heeft er ook echt heel veel verstand van.
Zij squirt een jerrycan vol en heeft zo genoeg drinkwater voor een maand.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sowieso, ik kan in een survival-situatie m'n kwakjes oplikken, met caloriewaarde en belangrijke mineralen erin.
Nu jij.
In tegenstelling tot populair geloof, zitten er maar weinig voedingsstoffen in je kwakje.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu jij.
Ik kan heul niet squirtenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij squirt een jerrycan vol en heeft zo genoeg drinkwater voor een maand.
slaap zequote:Op woensdag 23 november 2011 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens... laatste knuffel, ik ga slapen x
Dat wil je niet meemaken in je bedquote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan heul niet squirten![]()
Tenminste, nooit gebeurd.
WIE ZEGT DAT?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die kinderen zijn ook mijn product.
In de bush zou je je zo vaak vingeren dat je er wel achter kwam.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk, maar niet iedereen is even goed. Het lijkt ook makkelijker te zijn als iemand anders het doet.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel erger dan een kwakje zal het toch niet zijn voor je bedquote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat wil je niet meemaken in je bed
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat wil je niet meemaken in je bed
Vaker dan nu zal best lastig worden voor mijn tere gestel enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
In de bush zou je je zo vaak vingeren dat je er wel achter kwam.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoef echt geen squirtende vrouwen, dan ben ik echt bang dat ik verdrink of dat het m'n TV raakt en overal kortsluiting veroorzaakt.
vooral dat het mijn gitaren raaktquote:Op woensdag 23 november 2011 00:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoef echt geen squirtende vrouwen, dan ben ik echt bang dat ik verdrink of dat het m'n TV raakt en overal kortsluiting veroorzaakt.
Jezelf schuren tegen een omgevallen boomstam, weet je hoe geil.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vaker dan nu zal best lastig worden voor mijn tere gestel enzo.
Challenge accepted!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
vooral dat het mijn gitaren raakt
Weet ik niet. De bomen hier in de buurt staan teveel in het zicht.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jezelf schuren tegen een omgevallen boomstam, weet je hoe geil.
Ik had een speciale unit op mijn matras liggen. Was ook wel nodig.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lakens verschonen maakt niet uit, maar dan je hele matras kletsnat, blehh
dan denk Ik toch dat er iemand de deur uitgaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben de balans van dit topic even aan het herstellen na Cactus's posts
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:43 schreef Sinji het volgende:
BrunetteDie is echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben de balans van dit topic even aan het herstellen na Cactus's posts![]()
Je gitaren jaquote:Op woensdag 23 november 2011 00:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan denk Ik toch dat er iemand de deur uitgaat
quote:
BrunetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben de balans van dit topic even aan het herstellen na Cactus's posts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
BrunetteDat is echt een 14-jarigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben de balans van dit topic even aan het herstellen na Cactus's posts![]()
Vind ik niet. kijk dan naar dr lichaampje.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet waar. Ze ziet er ouder uit dan ik.
Dat willen ze je wijsmakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FighterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er niet heel erg jong uit tochquote:Op woensdag 23 november 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind ik niet. kijk dan naar dr lichaampje.
[..]
Dat willen ze je wijsmaken
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
LoverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FighterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
LoverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FighterHeb jij iets tegen tieten? Of is het niet met opzet dat je allemaal tietloze vrouwen postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had heloefs kusjes nog niet eens zien staan, van wie zijn die?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Hihi Supersoep je OP is verkracht.
Door mezelf even een paar uur terug. Compleet met "Hosselen met Heloef'' TT en z'n plaatje prominent in de OP. Maar het mocht niet zo blijven.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Hihi Supersoep je OP is verkracht.
lukt me maar nietquote:Op woensdag 23 november 2011 00:48 schreef Supersoep het volgende:
Hebben de dames wel eens ongewenst een lading kwak op een nare plek gehad? Ik kan me herinneren in iemand's neus te hebben geschoten, maar dat was zeker niet opzettelijk.
[..]
Door mezelf even een paar uur terug. Compleet met "Hosselen met Heloef'' TT en z'n plaatje prominent in de OP. Maar het mocht niet zo blijven.
Op de bank. Was wel jammer. Maar het wilde er nog afquote:Op woensdag 23 november 2011 00:48 schreef Supersoep het volgende:
Hebben de dames wel eens ongewenst een lading kwak op een nare plek gehad? Ik kan me herinneren in iemand's neus te hebben geschoten, maar dat was zeker niet opzettelijk.
[..]
Door mezelf even een paar uur terug. Compleet met "Hosselen met Heloef'' TT en z'n plaatje prominent in de OP. Maar het mocht niet zo blijven.
Van heloef, duh.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had heloefs kusjes nog niet eens zien staan, van wie zijn die?
Ik weet niet of hij dat bedoeldequote:Op woensdag 23 november 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de bank. Was wel jammer. Maar het wilde er nog af
Nee hoor. Maar dan is de kritiek weer dat ik te ordinair benquote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen tieten? Of is het niet met opzet dat je allemaal tietloze vrouwen post
Neus niet ofzo, maar als het in mn haar komt is vreselijkquote:Op woensdag 23 november 2011 00:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat belet me niet antwoord te geven.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat bedoelde
Zo te horen heb jij grote tietenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen tieten? Of is het niet met opzet dat je allemaal tietloze vrouwen post
Ik denk het ook. Maar zonder bewijs blijft ze voor ons een plank.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij grote tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor CactusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haar inderdaad, moeilijk te vermijden hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neus niet ofzo, maar als het in mn haar komt is vreselijkRon Paul 2012![]()
In the nose! 10 points!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Door mezelf even een paar uur terug. Compleet met "Hosselen met Heloef'' TT en z'n plaatje prominent in de OP. Maar het mocht niet zo blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasn't me. Ik heb hem gewoon snel eruit geragt. Niet naar gekeken.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die had geen lapo, voor de verandering, en vanmiddag stonden ze er nog niet.
Dus jij was het.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oke, raarquote:Op woensdag 23 november 2011 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wasn't me. Ik heb hem gewoon snel eruit geragt. Niet naar gekeken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
BlondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor Cactusdie alto en derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
BlondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor CactusDie derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In the nose! 10 points!Thumb attack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schuldig.
Ron Paul 2012![]()
BlondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor CactusIk vond je "fighter" sexier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nog een voor cactus om het af te lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:54 schreef Sinji het volgende:
Nog een voor cactus om het af te lerenBrillen, neuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog een voor cactus om het af te lerenWOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alternatief is zo'n moeilijke term. Dit kwam het dichtst bij naar mijn meningquote:Op woensdag 23 november 2011 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond je "fighter" sexier.![]()
![]()
Ik vind ze prima. Geen meloenen, geen erwtjes.quote:quote:Op woensdag 23 november 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
En voor CactusNice oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik waardeer de moeite.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alternatief is zo'n moeilijke term. Dit kwam het dichtst bij naar mijn mening
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nog een voor cactus om het af te lerenDie bril leidt af en tieten zijn in verhouding iets te groot naar mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vinger (of duim) in de kont tijdens de seks.quote:Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn in het algemeen die zich daar aan willen begeven. Dus nee.quote:Ron Paul 2012![]()
Sinji doe mij eens een lekkere penguin
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vinger (of duim) in de kont tijdens de seks.
[..]
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die zich daar aan willen begeven. Dus nee.en je werd niet geslagen?
Ah, dus je kan niet bevestigen dat het voelde zoals in het filmpje.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn in het algemeen die zich daar aan willen begeven. Dus nee.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2011 00:57:50 ]![]()
Doet me denken aan the shocker, wordt meestal wel gewaardeerd thoquote:Op woensdag 23 november 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn in het algemeen die zich daar aan willen begeven. Dus nee.![]()
![]()
Eén van mijn exen vond dat wel wat. Ik vond het raar, maar was verder niet echt een probleem om te doenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn in het algemeen die zich daar aan willen begeven. Dus nee.![]()
![]()
ja iddquote:Op woensdag 23 november 2011 00:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ram het er niet in, hè. Maar waarschuwen vind ik ook weer zoiets.
Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 23 november 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die bril leidt af en tieten zijn in verhouding iets te groot naar mijn smaak![]()
![]()
The show stopper is voor de die hards
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je iemand tot je beschikking voor seks?
en daarmee bedoel ik geen ja![]()
![]()
Zijn libido is weg, dus dan heeft hij er vrij weinig aanquote:Op woensdag 23 november 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je iemand tot je beschikking voor seks?![]()
Als hij het niet had was het juist beter geweest.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zijn libido is weg, dus dan heeft hij er vrij weinig aan![]()
Heb jij eigenlijk een voorkeur voor Aziatische meisjes of juist niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:03 schreef Sinji het volgende:
Zijn libido is weg, dus dan heeft hij er vrij weinig aan![]()
Ik val op uitstraling. Total packagequote:Op woensdag 23 november 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een voorkeur voor Aziatische meisjes of juist niet?![]()
Ik ga slapen mensen
Truste prikkelige cactus
Trustequote:Op woensdag 23 november 2011 01:10 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga slapen mensen
Truste prikkelige cactus![]()
![]()
Ik nog wel, maar niet lang meer.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:11 schreef kree het volgende:
Ben er nog weer ff, nog nachtbtakers hier?![]()
LOL nummer 2 met posts vandaag Pff427 xD
Oh, ik ga even kijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:12 schreef stefanhaan het volgende:
LOL nummer 2 met posts vandaag Pff427 xD
![]()
Nummer 6, waarom post iedereen zo exorbitant veel deze week, vorige week was ik met 230 nog nummer 3 ofzo![]()
![]()
pffff heb net een uur gebeld met een meid over problemen van mij zowel als van haarquote:Op woensdag 23 november 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik nog wel, maar niet lang meer.
(nee niet psychose meisje)
Helpt me wel
Ben blij dat ik effe gebeld heb naar haar.Do what you love, love what you do!![]()
hele dag thuisquote:Op woensdag 23 november 2011 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
Nummer 6, waarom post iedereen zo exorbitant veel deze week, vorige week was ik met 230 nog nummer 3 ofzoIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik sta redelijk hoog zeg. 145 posts vandaag.
Maar goed, slaap lekker allemaal.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik val erg op het zandloperfiguur. Ik houd niet zo van te dun. En qua rassen.. ik vind Somaliërs en de echt donkere rassen niet zo aantrekkelijk. Verder ben ik uiterst tolerant qua etniciteit.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar heb je geen voorkeuren of rassen waar je minder mee hebt?
Maargoed, de aantrekkingskracht heeft meer te maken met haar hele doen en laten. Hoe ze loopt/praat/lacht/omgang met anderen. Daarom date ik niet online maar enkel in real life.![]()
quote:Sleep well matesquote:Op woensdag 23 november 2011 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik sta redelijk hoog zeg. 145 posts vandaag.
Maar goed, slaap lekker allemaal.![]()
Wat is een Yuno nou?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog even een filmverslagje typen en dan slapen.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Moonwalk op 23-11-2011 02:24:03 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
hoi. als ik zwakheden van meisjes opmerk, dan wordt ik verliefd op ze. kan nu prostituee niet uit me hoofd krijgen, en verlang naar een wederzijdse blik en alles wat ik graag wil van haar.
is dat nachtchat?
en jullie doen tegen me een nieuw soort behandeling, met myra die zegt " hey afspreken" en kaneelstokje en/of sinji die de hele tijd "mlig baas" zeggen.
ik weet wel dat het niet waar is hor, anders had ik wel meer vrienden enzo.![]()
Weet niet of je het moet zien als zwakheid. Kan ook gewoon een excuus zijn, van die suikerziekte.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi. als ik zwakheden van meisjes opmerk, dan wordt ik verliefd op ze. kan nu prostituee niet uit me hoofd krijgen, en verlang naar een wederzijdse blik en alles wat ik graag wil van haar.
is dat nachtchat?
en jullie doen tegen me een nieuw soort behandeling, met myra die zegt " hey afspreken" en kaneelstokje en/of sinji die de hele tijd "mlig baas" zeggen.
ik weet wel dat het niet waar is hor, anders had ik wel meer vrienden enzo.![]()
oeh ja die ga ik ook kijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 02:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Personage in de serie Mirai Nikki, mits serieuze vraag.
ik heb gehoord dat er een stalkermeisje in zit. zijn er al extreme dingen gebeurd?
is zij leuk?![]()
Klopt, ergste soort.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh ja die ga ik ook kijken
ik heb gehoord dat er een stalkermeisje in zit.Ja enorm.quote:zijn er al extreme dingen gebeurd?Nee, maar jij gaat haar wel leuk vinden.quote:is zij leuk?![]()
Ik mag je wel, omdat je zo eerlijk bent. Echter zijn jouw reacties zo onvoorspelbaar dat het zeer vermakelijk is.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
is dat nachtchat?
oh ja, waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, ergste soort.
[..]
Ja enorm.
[..]
Nee, maar jij gaat haar wel leuk vinden.
oh ja jij kent me wel goed denk ik wat dat betreft.
me draadloze verbinding gaat een beetje langzaam, ik moet nog eventjes wachten, en dan is dit misschien een serie die niet tegenvalt.
alles valt tegen sinds welcome to the nhk. behalve die serie over die suicidiale leraar. daar komt ook een hikki-meisje in voor. en een stalkermeisje. heel schattig![]()
Arghh. Niet zo'n highschool anime he?quote:Op woensdag 23 november 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, ergste soort.
[..]
Ja enorm.
[..]
Nee, maar jij gaat haar wel leuk vinden.![]()
stalkermeisjes zijn schattig, soms in me fantasie heb ik ook een meisje die me zo graasg wilt, en mij wilt stalken enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Arghh. Niet zo'n highschool anime he?
als ik het meemaak zal het wel eng voelen. maar nu is het me grootste fantasie
![]()
Ik denk dat deze voor jou wel gaat tippen aan welcome to the nhk.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja, waarschijnlijk wel.
oh ja jij kent me wel goed denk ik wat dat betreft.
me draadloze verbinding gaat een beetje langzaam, ik moet nog eventjes wachten, en dan is dit misschien een serie die niet tegenvalt.
alles valt tegen sinds welcome to the nhk. behalve die serie over die suicidiale leraar. daar komt ook een hikki-meisje in voor. en een stalkermeisje. heel schattig![]()
Neen. Absoluut niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Arghh. Niet zo'n highschool anime he?![]()
ja lang terug ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Laatste serie die ik heb gezien en goed vond was Monster. Heb je die gezien?
over een 1 of andere arts in duitsland ofzo, toch?
en jij aardbei?![]()
Yes, die. Ken jij enige series die daarop lijken?quote:Op woensdag 23 november 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja lang terug ik.
over een 1 of andere arts in duitsland ofzo, toch?
en jij aardbei?![]()
dat weet ik niet. omdat ik die serie eigenlijk grotendeels vergeten ben.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Yes, die. Ken jij enige series die daarop lijken?
kwamen er niet hoeren in voor, volgensmij wel. of een escortmeid ofzo.![]()
Wel knap dat je het meeste bent vergeten, maar dit hebt onthoudenquote:Op woensdag 23 november 2011 02:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat weet ik niet. omdat ik die serie eigenlijk grotendeels vergeten ben.
kwamen er niet hoeren in voor, volgensmij wel. of een escortmeid ofzo.![]()
Nee, vermomde escortmeisje die uit was op iets naars.![]()
Nee heb ik niet gezien. Het is wel een bekende titel. 74 afleveringen, best veel.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Laatste serie die ik heb gezien en goed vond was Monster. Heb je die gezien?
Death note heb ik wel gezien, beetje hetzelfde genre (psychologische thriller en misdaad).![]()
Zeer intelligente manga. Anime niet gezienquote:Op woensdag 23 november 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee heb ik niet gezien. Het is wel een bekende titel. 74 afleveringen, best veel.
Death note misschien? Op basis van het genre (psychologische thriller en misdaad).![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 02:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zeer intelligente manga. Anime niet gezien![]()
![]()
de live action is ook leuk. 5 uur ofzoiets in totaal.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zeer intelligente manga. Anime niet gezien
zou ook goed zijn voor lokasenna, dan kan ze daarover gaan praten met gelijkgestemden enzo. het past wel bij haar of haar gelijkgestemden. een echte 'cult' heeft death note, ook in nederland.![]()
Ik vind dat niemand de macht mag hebben om over de dood te beslissen. Ook al denk je dat je goed bezig bent.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de live action is ook leuk. 5 uur ofzoiets in totaal.
ik zou graag willen dat lokasenna het ook kent, dan kan ze daarover gaan praten met gelijkgestemden enzo. het past wel bij haar of haar gelijkgestemden. een echte 'cult' heeft death note, ook in nederland.![]()
Een normaal persoon zal ook niet goed met die macht kunnen omgaan, dat illustreert Death note wel goed. Het is nogal een hellend vlak.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind dat niemand de macht mag hebben om over de dood te beslissen. Ook al denk je dat je goed bezig bent.![]()
Het manipulatieve gedrag door de main character doet me wel denken aan Markquote:Op woensdag 23 november 2011 02:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een normaal persoon zal ook niet goed met die macht kunnen omgaan, dat illustreert Death note wel goed. Het is nogal een hellend vlak.![]()
![]()
Welterusten beste topic vrienden ik check uit voor vannacht.![]()
Tot morgen maar weer xDo what you love, love what you do!![]()
Oh kut, heloef vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen. De man met de langste meldt zich.![]()
![]()
Nou ja zeg mijn koosnaampjes worden gejat.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Goed gesprek gehad met mijn SLC, ik heb er weer helemaal zin in.
Misschien heeft het ook iets te maken met het feit dat ze zei dat ik de 26 punten van de vorige keer mag behouden.![]()
![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 23 november 2011 10:21 schreef Myraela het volgende:
Goed gesprek gehad met mijn SLC, ik heb er weer helemaal zin in.
Misschien heeft het ook iets te maken met het feit dat ze zei dat ik de 26 punten van de vorige keer mag behouden. [ afbeelding ]
Yo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Zelfs als ik een dag naar mijn idee bijna niet post, sta ik er nog inquote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb trouwens net de top 100 gezien...wist niet dat ik er zo veel in stond
Ik heb gewoon geen leven ofzo.
Maar vandaag even wel, ik ga zo op de trein stappen.![]()
Ik krijg 2x bezoek. Eerst van een hulpverlener en daarna van een ex (tevens een vriendin) van mequote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs als ik een dag naar mijn idee bijna niet post, sta ik er nog in
Maar vandaag even wel, ik ga zo op de trein stappen.
Wat ga je straks doen? Naar Newbie?![]()
Jep, en logerenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg 2x bezoek. Eerst van een hulpverlener en daarna van een ex (tevens een vriendin) van me
Wat ga je straks doen? Naar Newbie?
Dus waarschijnlijk zien jullie me niet echt meer veel posten vandaag.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Moonwalk op 23-11-2011 12:34:00 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Moonwalk op 23-11-2011 12:33:49 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
Ik stond vroeger nog wel eens op 1.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs als ik een dag naar mijn idee bijna niet post, sta ik er nog in
Maar vandaag even wel, ik ga zo op de trein stappen.Laatste tijd gelukkig niet meer. Maar toch vind ik mijn gemiddelde soms al raar. 82 per dag is niet veel gemiddeld, maar wel als je dat al meer dan 2 jaar volhoud.
![]()
![]()
Ik was altijd al beter in gamen+geen leven hebben dan een beetje forummen+geen leven hebben. Ik heb naast fok gewoon een leven, ik ben dan vaak met m'n mod bezig voor de eerstvolgende lanparty. Daarom reageer ik vaak niet direct hoewel ik wel op online staquote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stond vroeger nog wel eens op 1.Laatste tijd gelukkig niet meer. Maar toch vind ik mijn gemiddelde soms al raar. 82 per dag is niet veel gemiddeld, maar wel als je dat al meer dan 2 jaar volhoud.
![]()
Ik heb ook een leven, alleen ik kan prima FOK!ken tijdens mijn studie.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was altijd al beter in gamen+geen leven hebben dan een beetje forummen+geen leven hebben. Ik heb naast fok gewoon een leven, ik ben dan vaak met m'n mod bezig voor de eerstvolgende lanparty. Daarom reageer ik vaak niet direct hoewel ik wel op online sta![]()
Ik zit er aan te denken later iets in de hulpverlening te gaan doen. Heb alleen nog geen idee wat. Zit er wel aan te denken om dan een opleiding onder m'n niveau te gaan doen zodat ik het kan volhouden ook als ik weer eens in een dip zit (wat helaas toch wel geregeld voorkomt)quote:Op woensdag 23 november 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een leven, alleen ik kan prima FOK!ken tijdens mijn studie.![]()
hulpverlening, afschuwelijk werk lijkt me dat. Onder je niveau bestaat niet, je bent de keuzes die je maakt, iets als onder je niveau zien is gewoon onzin. Als ik kok zou willen worden, zou ik kok worden, ben ik dan onder mijn niveau bezig alleen omdat het een mbo is? Neehoor, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Ik kan ook naar de universiteit gaan, is het dan onder mijn niveau dat ik het niet doe? Neehoor, ik doe gewoon wat ik tof vind.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken later iets in de hulpverlening te gaan doen. Heb alleen nog geen idee wat. Zit er wel aan te denken om dan een opleiding onder m'n niveau te gaan doen zodat ik het kan volhouden ook als ik weer eens in een dip zit (wat helaas toch wel geregeld voorkomt)![]()
Wat komt die hulpverlener doen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg 2x bezoek. Eerst van een hulpverlener en daarna van een ex (tevens een vriendin) van me
Wat ga je straks doen? Naar Newbie?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Me helpen in het huishouden + gesprekjequote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat komt die hulpverlener doen als ik vragen mag?![]()
Naja, ik bedoelde het niet denegrerend of zo iets, maar meer dat ik (hoewel ik wel VWO heb afgemaakt) iets wil gaan doen wat normaliter "te makkelijk" wordt geacht voor de gemiddelde VWOerquote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
hulpverlening, afschuwelijk werk lijkt me dat. Onder je niveau bestaat niet, je bent de keuzes die je maakt, iets als onder je niveau zien is gewoon onzin. Als ik kok zou willen worden, zou ik kok worden, ben ik dan onder mijn niveau bezig alleen omdat het een mbo is? Neehoor, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Ik kan ook naar de universiteit gaan, is het dan onder mijn niveau dat ik het niet doe? Neehoor, ik doe gewoon wat ik tof vind.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je was sneller
Dat kan alleen als je een abo neemt geloof ikOhquote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je een abonnement voor hebben.bedankt
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
Mja, ik snap die gedachtegang niet. Teneerste, een VWO is helemaal niets natuurlijk. En daarbij gaat het om wat je wil doen, wat je leuk vind en wat voor werk je ook zou willen doen, daarop kies je een opleiding en niet op het niveau.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik bedoelde het niet denegrerend of zo iets, maar meer dat ik (hoewel ik wel VWO heb afgemaakt) iets wil gaan doen wat normaliter "te makkelijk" wordt geacht voor de gemiddelde VWOer![]()
Ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik snap die gedachtegang niet. Teneerste, een VWO is helemaal niets natuurlijk. En daarbij gaat het om wat je wil doen, wat je leuk vind en wat voor werk je ook zou willen doen, daarop kies je een opleiding en niet op het niveau.
Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik later wil gaan doen!
Ik weet wel dat ik het leuk vind om mensen te helpen, als kind vond ik dat al leuk.
Dat mensen willen helpen is iets wat ik graag doe, ongeacht op welke manier ik dat doe.
Ik ben ook best goed met computers, maar heb een hekel aan printerproblemen oplossen en PC's ontwormen. En raad eens wat de meest voorkomende computerproblemen zijn...
Bovendien ben ik niet snel genoeg met computers repareren om commercieel interessant te zijn, vandaar misschien iets in de hulpverlening.
Of bijles in kleine groepjes volwassenen, vind ik redelijk leuk, maar is niet echt een roeping.
Dat is het mensen helpen wel, weet alleen niet in welke vorm ik dat moet gieten![]()
Ik heb ook alleen maar VWO gedaan, nooit iets afgemaakt verder maar ben nog verrekte goed terecht gekomen. Moet wel zeggen dat ik helemaal onderaan begonnen ben. Als je daar geen zin in hebt, ga dan in godsnaam een opleiding doen.![]()
Dat zat ik ook te denken. Ik heb zitten twijfelen aan of onderop beginnen, of eerst een opleiding doen. Aangezien onderop beginnen voor mij nogal wat risiko's met zich mee brengt en ik wel de hersenen heb, om toch maar voor een opleiding te gaan. Ik weet alleen nog niet welke.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook alleen maar VWO gedaan, nooit iets afgemaakt verder maar ben nog verrekte goed terecht gekomen. Moet wel zeggen dat ik helemaal onderaan begonnen ben. Als je daar geen zin in hebt, ga dan in godsnaam een opleiding doen.
Ik sta momenteel op een wachtlijst voor het Leo Kannerhuis, misschien dat zij me daarin verder kunnen helpen.
1 van mijn centrale problemen is dat ik gewoon niet weet wat ik wil.
5 jaar geleden had ik niet eens een flauw idee van wie en wat ik eigenlijk was, wat m'n interesses waren, noem maar op.
Vroeg me welke kleur gordijnen ik wou en ik had geen flauw idee. Even een voorbeeldje uit mijn dagelijks leven![]()
Eigenlijk zou ik begeleid moeten gaan wonen, in een woonvorm zeg maar, maar dat is nu niet echt een optie meer aangezien ik al een huis heb nu en met de huidige wachttijden nooit meer opnieuw aan een huis zou kunnen komen.![]()
Lukt het huishouden enzo je dan niet alleen, of wat is de reden dat je dat zou willen?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk zou ik begeleid moeten gaan wonen, in een woonvorm zeg maar, maar dat is nu niet echt een optie meer aangezien ik al een huis heb nu en met de huidige wachttijden nooit meer opnieuw aan een huis zou kunnen komen.![]()
Mijn huishouden is een ramp en het eerste wat mijn SPVer zei toen ze voor het eerst binnen kwam is "In 1 woord, chaos".quote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lukt het huishouden enzo je dan niet alleen, of wat is de reden dat je dat zou willen?
Met ondersteuning gaat het wel al een stuk beter gelukkig. Ik ben een ontzettende chaoot en totaal niet netjes![]()
Vind ik ook echtquote:Op woensdag 23 november 2011 13:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee Magnentronkoffie, die eerste zin uit je onderschrift is echt de grootste waarheid die er is.
Vrouwen zijn gewoon prachtig![]()
Hoihoiquote:Op woensdag 23 november 2011 13:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee Magnetronkoffie, die eerste zin uit je onderschrift is echt de grootste waarheid die er is.
Het is bijna genant om te zeggen, maar ik vind het leuker om een goed boek te lezen dan naar een mooie man/vrouw te kijken eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 13:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee Manentronkoffie, die eerste zin uit je onderschrift is echt de grootste waarheid die er is.![]()
![]()
Wat zal Ik zo gaan doen
Ik ga denk Ik maar bakje koffie in ehv doenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Zo heeft ieder zijn/haar voorkeuren.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is bijna genant om te zeggen, maar ik vind het leuker om een goed boek te lezen dan naar een mooie man/vrouw te kijken eigenlijk
Bij mij komen boeken wel op een tweede plaats denk ik.![]()
Ik zie liever een mooie gitaar
Geen biertje?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:04 schreef stefanhaan het volgende:
Wat zal Ik zo gaan doen
Ik ga denk Ik maar bakje koffie in ehv doen![]()
![]()
Maar ik ben dan ook een man.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is bijna genant om te zeggen, maar ik vind het leuker om een goed boek te lezen dan naar een mooie man/vrouw te kijken eigenlijk
Geef mij maar een goede vrouw in plaats van een goed boek. Ik heb een hekel aan romans lezen (dankzij de middelbare school)![]()
Maar ik ben wel een vrouw en ik vind vrouwen toh echt net wat mooier dan boeken.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een man.
Geef mij maar een goede vrouw in plaats van een goed boek. Ik heb een hekel aan romans lezen (dankzij de middelbare school)![]()
![]()
En gelijk heb je!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een vrouw en ik vind vrouwen toh echt net wat mooier dan boeken.![]()
![]()
dat is saai in je eentje.quote:
Ik ga gewoon als een ouwe lul bakje koffie wegwerken terwijl Ik een krantje leesIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Lang geleden had m'n zusje een lesbische vriendin. Heb samen een keertje op een terrasje gezeten, allebij naar vrouwen kijken. Priceless!!![]()
![]()
dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lang geleden had m'n zusje een lesbische vriendin. Heb samen een keertje op een terrasje gezeten, allebij naar vrouwen kijken. Priceless!!
Het was echt om te gillen. Liep er een wel hele leuke vrouw voorbij, allebij die nekken *knak* *knak*quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was echt om te gillen. Liep er een wel hele leuke vrouw voorbij, allebij die nekken *knak* *knak*
Kmoet binnenkort op een middag maar weer eens een terrasje pikken in eindhoven dan
En dat is dan 1x in de hoeveel tijd?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Me helpen in het huishouden + gesprekje
En wat doet ze in het huishouden van bv?
Je hoeft hier natuurlijk geen antwoord op te geven.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik kan het moeilijk uitleggen, maar in m'n eentje weet ik gewoon niet waar ik moet beginnen. Ik heb dan ook geen echt ritme wat huishouden betreft.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat is dan 1x in de hoeveel tijd?
En wat doet ze in het huishouden van bv?
Je hoeft hier natuurlijk geen antwoord op te geven.
Wat jaren geleden wist ik niet eens wat een kroonsteentje was. Ik kon eerlijk waar niet eens een lamp indraaien -_-
Ik heb geen overzicht![]()
Ik wil wel mee biertje doenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat is saai in je eentje.
Ik ga gewoon als een ouwe lul bakje koffie wegwerken terwijl Ik een krantje lees
Ik weet natuurlijk niet hoe het is om als niet-autist te leven (geen vergelijkingsmateriaal), maar ik ben er nu wel uit dat ik alles zeg maar zie als een hele zooi losse fragmenten. Er is geen rode draad, alleen maar een hele hoop details
Alles is een detail met een verhaal. Zelfs hoe een schaar op tafel ligt![]()
Ik pleur een schaar gewoon op tafel andersquote:Op woensdag 23 november 2011 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet natuurlijk niet hoe het is om als niet-autist te leven (geen vergelijkingsmateriaal), maar ik ben er nu wel uit dat ik alles zeg maar zie als een hele zooi losse fragmenten. Er is geen rode draad, alleen maar een hele hoop details
Alles is een detail met een verhaal. Zelfs hoe een schaar op tafel ligtKun je niks aan aflezen hoor
Heb ik ook weleens gedaan met een vriend. En toen zagen we de jackpot: Twee zoenende vrouwen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lang geleden had m'n zusje een lesbische vriendin. Heb samen een keertje op een terrasje gezeten, allebij naar vrouwen kijken. Priceless!!
Priceless ja!![]()
![]()
miss dat Ik die dalijk ook nog ziequote:Op woensdag 23 november 2011 13:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gedaan met een vriend. En toen zagen we de jackpot: Twee zoenende vrouwen.
Priceless ja!
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kmoet binnenkort op een middag maar weer eens een terrasje pikken in eindhoven dan![]()
![]()
Daarom wou ik ook zeggen, iets wat een dusdanig niveau heeft, dat zelfs ik het aan kanquote:Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
Hoe denk je ooit te kunnen studeren dan, als je dat soort dingen al niet overzichtelijk kan houden.
Ik heb alleen nog niet echt bepaald een idee wat of hoe en wanneer![]()
Hopelijk ben ik dan 1 van die vrouwen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
miss dat Ik die dalijk ook nog zie![]()
![]()
Zelfs een mbo is lastiger dan een lampje indraaien hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom wou ik ook zeggen, iets wat een dusdanig niveau heeft, dat zelfs ik het aan kan
Ik heb alleen nog niet echt bepaald een idee wat of hoe en wanneer![]()
Als ik bijvoorbeeld broodkrummels op tafel zie liggen, kan ik zelfs zien wat voor brood het was en wanneer ik die gegeten heb, zelfs met welk beleg.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik pleur een schaar gewoon op tafel andersKun je niks aan aflezen hoor
![]()
dan moet je wel nu in eindhoven zijn en er een op er bek pakkenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik dan 1 van die vrouwen.
ja als ik alleen zou wonen ook, want dan ben ik de enige die daar gegeten heeftquote:Op woensdag 23 november 2011 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld broodkrummels op tafel zie liggen, kan ik zelfs zien wat voor brood het was en wanneer ik die gegeten heb, zelfs met welk beleg.
Kom gewoon naar de meet en ga met alle vrouwen daar zoenenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik dan 1 van die vrouwen.
O wacht, er komen nog zo goed als geen vrouwen -_-![]()
Als ik kruimels zie kan ik de kcal schatten en weet ik met welke emoties het gegeten is.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld broodkrummels op tafel zie liggen, kan ik zelfs zien wat voor brood het was en wanneer ik die gegeten heb, zelfs met welk beleg.![]()
Ja, ik weet het. Je hebt ook wel gelijk, maar wat voor alternatief heb ik dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs een mbo is lastiger dan een lampje indraaien hoor.
Hopelijk kan het Leo Kannerhuis me verder helpen![]()
Dat gaat nu niet, ik kom net onder de douche vandaan, als ik nu de straat op ga loop ik een longontsteking op.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan moet je wel nu in eindhoven zijn en er een op er bek pakken![]()
![]()
Tjah dan zie Ik een ander wel zoenenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat gaat nu niet, ik kom net onder de douche vandaan, als ik nu de straat op ga loop ik een longontsteking op.
Zo simpel kan het zijn. Heb ik gisteren in GTST gezien. Op de 1 of andere manier is er iets in mij veranderd toen ik dat zag, opeens besefte ik dat het zo makkelijk kan zijn. Ook voor mij. Hoop ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom gewoon naar de meet en ga met alle vrouwen daar zoenen
O wacht, er komen nog zo goed als geen vrouwen -_-![]()
![]()
Damn, vis ik weer achter het net.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah dan zie Ik een ander wel zoenen![]()
En als je nou een lijstje maakt met bv maandag huiskamer stofzuigen om 11uur enz enz enzquote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk uitleggen, maar in m'n eentje weet ik gewoon niet waar ik moet beginnen. Ik heb dan ook geen echt ritme wat huishouden betreft.
Wat jaren geleden wist ik niet eens wat een kroonsteentje was. Ik kon eerlijk waar niet eens een lamp indraaien -_-
Ik heb geen overzicht
Gaat dat dan wel helpen of ook niet?
Lijkt me erg moeilijk allemaal
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Aan je uiterlijk zal het niet liggen. Zeg ik dan even als manquote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zo simpel kan het zijn. Heb ik gisteren in GTST gezien. Op de 1 of andere manier is er iets in mij veranderd toen ik dat zag, opeens besefte ik dat het zo makkelijk kan zijn. Ook voor mij. Hoop ik.![]()
![]()
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik kruimels zie kan ik de kcal schatten en weet ik met welke emoties het gegeten is.![]()
Lijstjes raak ik kwijt. Ik heb een whiteboard op m'n keukendeur waarop ik belangrijke dingen zetquote:Op woensdag 23 november 2011 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als je nou een lijstje maakt met bv maandag huiskamer stofzuigen om 11uur enz enz enz
Gaat dat dan wel helpen of ook niet?
Lijkt me erg moeilijk allemaal![]()
Leuk voor jullie man ;Dquote:Op woensdag 23 november 2011 13:32 schreef Newbie114 het volgende:
Ook weer thuiseven tijd doden tot Loka hier is
![]()
natquote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Damn dat haal ik nooit, ben nog zeiknat!
protip: hoofddoek.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Damn dat haal ik nooit, ben nog zeiknat!It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
voor eventjes prefereer ik het wel om naar een mooi iemand te kijken, maar dat wordt ook al snel saaiquote:Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is bijna genant om te zeggen, maar ik vind het leuker om een goed boek te lezen dan naar een mooie man/vrouw te kijken eigenlijk![]()
Dat wordt nooit saai!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
voor eventjes prefereer ik het wel om naar een mooi iemand te kijken, maar dat wordt ook al snel saai![]()
![]()
Jawel, kijken wel, daarna wil je gewoon aanrakenquote:
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
truequote:Op woensdag 23 november 2011 13:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jawel, kijken wel, daarna wil je gewoon aanraken
Een vrouw gelukkig maken maakt mij ook gelukkigquote:Op woensdag 23 november 2011 13:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jawel, kijken wel, daarna wil je gewoon aanraken![]()
![]()
QFT!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
![]()
Dan zal je toch aan moeten rakenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vrouw gelukkig maken maakt mij ook gelukkig
sleuren.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
![]()
surprise buttsexquote:Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als de vrouw in kwestie dat zelf ook wil. Anders heeft het geen zin
ghb.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als de vrouw in kwestie dat zelf ook wil. Anders heeft het geen zin
Forum Opties Forumhop: Hop naar: