Zelfs als ik een dag naar mijn idee bijna niet post, sta ik er nog inquote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb trouwens net de top 100 gezien...wist niet dat ik er zo veel in stond
Ik krijg 2x bezoek. Eerst van een hulpverlener en daarna van een ex (tevens een vriendin) van mequote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs als ik een dag naar mijn idee bijna niet post, sta ik er nog in
Ik heb gewoon geen leven ofzo.
Maar vandaag even wel, ik ga zo op de trein stappen.
Jep, en logerenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg 2x bezoek. Eerst van een hulpverlener en daarna van een ex (tevens een vriendin) van me
Wat ga je straks doen? Naar Newbie?
Ik stond vroeger nog wel eens op 1.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs als ik een dag naar mijn idee bijna niet post, sta ik er nog in
Ik heb gewoon geen leven ofzo.
Maar vandaag even wel, ik ga zo op de trein stappen.
Ik was altijd al beter in gamen+geen leven hebben dan een beetje forummen+geen leven hebben. Ik heb naast fok gewoon een leven, ik ben dan vaak met m'n mod bezig voor de eerstvolgende lanparty. Daarom reageer ik vaak niet direct hoewel ik wel op online staquote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stond vroeger nog wel eens op 1.Laatste tijd gelukkig niet meer. Maar toch vind ik mijn gemiddelde soms al raar. 82 per dag is niet veel gemiddeld, maar wel als je dat al meer dan 2 jaar volhoud.
Ik heb ook een leven, alleen ik kan prima FOK!ken tijdens mijn studie.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was altijd al beter in gamen+geen leven hebben dan een beetje forummen+geen leven hebben. Ik heb naast fok gewoon een leven, ik ben dan vaak met m'n mod bezig voor de eerstvolgende lanparty. Daarom reageer ik vaak niet direct hoewel ik wel op online sta
Ik zit er aan te denken later iets in de hulpverlening te gaan doen. Heb alleen nog geen idee wat. Zit er wel aan te denken om dan een opleiding onder m'n niveau te gaan doen zodat ik het kan volhouden ook als ik weer eens in een dip zit (wat helaas toch wel geregeld voorkomt)quote:Op woensdag 23 november 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een leven, alleen ik kan prima FOK!ken tijdens mijn studie.
hulpverlening, afschuwelijk werk lijkt me dat. Onder je niveau bestaat niet, je bent de keuzes die je maakt, iets als onder je niveau zien is gewoon onzin. Als ik kok zou willen worden, zou ik kok worden, ben ik dan onder mijn niveau bezig alleen omdat het een mbo is? Neehoor, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Ik kan ook naar de universiteit gaan, is het dan onder mijn niveau dat ik het niet doe? Neehoor, ik doe gewoon wat ik tof vind.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken later iets in de hulpverlening te gaan doen. Heb alleen nog geen idee wat. Zit er wel aan te denken om dan een opleiding onder m'n niveau te gaan doen zodat ik het kan volhouden ook als ik weer eens in een dip zit (wat helaas toch wel geregeld voorkomt)
Wat komt die hulpverlener doen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg 2x bezoek. Eerst van een hulpverlener en daarna van een ex (tevens een vriendin) van me
Wat ga je straks doen? Naar Newbie?
Me helpen in het huishouden + gesprekjequote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat komt die hulpverlener doen als ik vragen mag?
Naja, ik bedoelde het niet denegrerend of zo iets, maar meer dat ik (hoewel ik wel VWO heb afgemaakt) iets wil gaan doen wat normaliter "te makkelijk" wordt geacht voor de gemiddelde VWOerquote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
hulpverlening, afschuwelijk werk lijkt me dat. Onder je niveau bestaat niet, je bent de keuzes die je maakt, iets als onder je niveau zien is gewoon onzin. Als ik kok zou willen worden, zou ik kok worden, ben ik dan onder mijn niveau bezig alleen omdat het een mbo is? Neehoor, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Ik kan ook naar de universiteit gaan, is het dan onder mijn niveau dat ik het niet doe? Neehoor, ik doe gewoon wat ik tof vind.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je was sneller
Dat kan alleen als je een abo neemt geloof ik
Ohquote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je een abonnement voor hebben.
Mja, ik snap die gedachtegang niet. Teneerste, een VWO is helemaal niets natuurlijk. En daarbij gaat het om wat je wil doen, wat je leuk vind en wat voor werk je ook zou willen doen, daarop kies je een opleiding en niet op het niveau.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik bedoelde het niet denegrerend of zo iets, maar meer dat ik (hoewel ik wel VWO heb afgemaakt) iets wil gaan doen wat normaliter "te makkelijk" wordt geacht voor de gemiddelde VWOer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |