Ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik snap die gedachtegang niet. Teneerste, een VWO is helemaal niets natuurlijk. En daarbij gaat het om wat je wil doen, wat je leuk vind en wat voor werk je ook zou willen doen, daarop kies je een opleiding en niet op het niveau.
Dat zat ik ook te denken. Ik heb zitten twijfelen aan of onderop beginnen, of eerst een opleiding doen. Aangezien onderop beginnen voor mij nogal wat risiko's met zich mee brengt en ik wel de hersenen heb, om toch maar voor een opleiding te gaan. Ik weet alleen nog niet welke.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook alleen maar VWO gedaan, nooit iets afgemaakt verder maar ben nog verrekte goed terecht gekomen. Moet wel zeggen dat ik helemaal onderaan begonnen ben. Als je daar geen zin in hebt, ga dan in godsnaam een opleiding doen.
Lukt het huishouden enzo je dan niet alleen, of wat is de reden dat je dat zou willen?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk zou ik begeleid moeten gaan wonen, in een woonvorm zeg maar, maar dat is nu niet echt een optie meer aangezien ik al een huis heb nu en met de huidige wachttijden nooit meer opnieuw aan een huis zou kunnen komen.
Mijn huishouden is een ramp en het eerste wat mijn SPVer zei toen ze voor het eerst binnen kwam is "In 1 woord, chaos".quote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lukt het huishouden enzo je dan niet alleen, of wat is de reden dat je dat zou willen?
Vind ik ook echtquote:Op woensdag 23 november 2011 13:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee Magnentronkoffie, die eerste zin uit je onderschrift is echt de grootste waarheid die er is.
Hoihoiquote:Op woensdag 23 november 2011 13:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee Magnetronkoffie, die eerste zin uit je onderschrift is echt de grootste waarheid die er is.
Het is bijna genant om te zeggen, maar ik vind het leuker om een goed boek te lezen dan naar een mooie man/vrouw te kijken eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 13:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee Manentronkoffie, die eerste zin uit je onderschrift is echt de grootste waarheid die er is.
Zo heeft ieder zijn/haar voorkeuren.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is bijna genant om te zeggen, maar ik vind het leuker om een goed boek te lezen dan naar een mooie man/vrouw te kijken eigenlijk
Geen biertje?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:04 schreef stefanhaan het volgende:
Wat zal Ik zo gaan doen
Ik ga denk Ik maar bakje koffie in ehv doen
Maar ik ben dan ook een man.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is bijna genant om te zeggen, maar ik vind het leuker om een goed boek te lezen dan naar een mooie man/vrouw te kijken eigenlijk
Maar ik ben wel een vrouw en ik vind vrouwen toh echt net wat mooier dan boeken.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een man.
Geef mij maar een goede vrouw in plaats van een goed boek. Ik heb een hekel aan romans lezen (dankzij de middelbare school)
En gelijk heb je!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een vrouw en ik vind vrouwen toh echt net wat mooier dan boeken.
dat is saai in je eentje.quote:
dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lang geleden had m'n zusje een lesbische vriendin. Heb samen een keertje op een terrasje gezeten, allebij naar vrouwen kijken. Priceless!!
Het was echt om te gillen. Liep er een wel hele leuke vrouw voorbij, allebij die nekken *knak* *knak*quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was echt om te gillen. Liep er een wel hele leuke vrouw voorbij, allebij die nekken *knak* *knak*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |