In de bush zou je je zo vaak vingeren dat je er wel achter kwam.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan heul niet squirten![]()
Tenminste, nooit gebeurd.
Het is niet zo moeilijk, maar niet iedereen is even goed. Het lijkt ook makkelijker te zijn als iemand anders het doet.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan heul niet squirten![]()
Tenminste, nooit gebeurd.
Zoveel erger dan een kwakje zal het toch niet zijn voor je bedquote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat wil je niet meemaken in je bed
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat wil je niet meemaken in je bed
Vaker dan nu zal best lastig worden voor mijn tere gestel enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
In de bush zou je je zo vaak vingeren dat je er wel achter kwam.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoef echt geen squirtende vrouwen, dan ben ik echt bang dat ik verdrink of dat het m'n TV raakt en overal kortsluiting veroorzaakt.
vooral dat het mijn gitaren raaktquote:Op woensdag 23 november 2011 00:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoef echt geen squirtende vrouwen, dan ben ik echt bang dat ik verdrink of dat het m'n TV raakt en overal kortsluiting veroorzaakt.
Jezelf schuren tegen een omgevallen boomstam, weet je hoe geil.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vaker dan nu zal best lastig worden voor mijn tere gestel enzo.
Challenge accepted!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
vooral dat het mijn gitaren raakt
Weet ik niet. De bomen hier in de buurt staan teveel in het zicht.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jezelf schuren tegen een omgevallen boomstam, weet je hoe geil.
Ik had een speciale unit op mijn matras liggen. Was ook wel nodig.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lakens verschonen maakt niet uit, maar dan je hele matras kletsnat, blehh
dan denk Ik toch dat er iemand de deur uitgaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben de balans van dit topic even aan het herstellen na Cactus's posts
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:43 schreef Sinji het volgende:
BrunetteDie is echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben de balans van dit topic even aan het herstellen na Cactus's posts![]()
Je gitaren jaquote:Op woensdag 23 november 2011 00:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan denk Ik toch dat er iemand de deur uitgaat
quote:
BrunetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben de balans van dit topic even aan het herstellen na Cactus's posts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
BrunetteDat is echt een 14-jarigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben de balans van dit topic even aan het herstellen na Cactus's posts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |