Dinamo - Ajax 0-2quote:Op woensdag 23 november 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Real won ook maar met 0-1 in Zagreb.
Uiteraard. Ik verwacht alleen dat ze er niet heel erg mee bezig zijn met 3 dagen later Barcelona.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren stonden er ook 6 reserves in de basis, dus die kunnen (uiteraard) echt wel goed voetballen.
Nou ja, degene die tegen Barca toch niet spelen wellicht wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik verwacht alleen dat ze er niet heel erg mee bezig zijn met 3 dagen later Barcelona.
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)doen-goede-zaken.htmquote:Op woensdag 23 november 2011 11:46 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand een samenvatting van gisteren?
http://nos.nl/l/tcm:5-1115622quote:Op woensdag 23 november 2011 11:46 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand een samenvatting van gisteren?
moet real thuis of uit tegen barca?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
Er is echt hoop. Niet alleen is Real al zeker maar ze zijn die hele week aan het trainen puur gericht op Barcelona. Het zal ze aan hun reet roesten wat ze tegen Ajax doen, als ze 10 dec maar winnen van Barcelona.
Thuis dus de druk ligt heel hoog.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
moet real thuis of uit tegen barca?
Dat had ik je voordat ze hem kochten ook wel kunnen vertellen.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:27 schreef fathank het volgende:
Lodeiro brengt in ieder geval een hoop meer voetbal dan Bulykin. Er gaat nog genoeg fout maar ik zie zeker wel potentie.
Deze crisis bij Ajax is dus gewoon aan Truus te dankenquote:Het had er nu misschien toch allemaal anders voor kunnen staan tussen Louis van Gaal (60) en Johan Cruijff (64). Truus van Gaal, de vrouw van Louis, vertelt deze week in Privé dat haar man lang geleden al van plan was een einde te maken aan de ruzies tussen hem en de voetballegende Cruijff. Zij heeft dit echter tegengehouden. De trainersvrouw biecht op dat het haar schuld is dat de twee voetbalgrootheden nog niet tot een verzoening zijn gekomen
"Ik moet bekennen dat ík Louis daarvan af heb gehouden en op andere gedachten bracht. Ik verklaarde hem voor gek vroeg 'Waarom zou je Johan bellen? Hij heeft je voor van alles en nog wat uitgemaakt!,'" onthult Truus in het weekblad.
Mevrouw van Gaal lijkt hier achteraf wel spijt te hebben. Ze trekt de vergelijking met ruzies tussen bloedverwanten die op televisie in het programma Het Familiediner worden opgelost, maar nooit zo hoog waren opgelopen als één van de partijen de meest wijze was geweest en veel eerder de telefoon had gepakt; precies zoals Louis van plan was.
Bulykin is dan ook niet gehaald voor het voetbal maar om goals te maken als voetballen een keertje niet werkt.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:27 schreef fathank het volgende:
Lodeiro brengt in ieder geval een hoop meer voetbal dan Bulykin. Er gaat nog genoeg fout maar ik zie zeker wel potentie.
GTST written all over itquote:Op woensdag 23 november 2011 12:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Deze crisis bij Ajax is dus gewoon aan Truus te danken
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinamo - Ajax 0-2
Dinamo - Real 0-1
Ajax > Real
Real - Ajax 3-0
Real - Lyon 4-0
Ajax > Lyon
Ajax - Dinamo 4-0
Dinamo - Ajax 0-2
Ajax > Dinamo
Ajax is dus gewoon de beste van de poule!
Het lijkt er sowieso wel op alsof de users hier met kampioenschap alleen maar nog negatiever zijn gewordenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:21 schreef msnk het volgende:
Al die mensen die geen vertrouwen hadden en dachten dat we dik zouden verliezen
Waan van de dag, omdat het even wat minder gaat in de competitie.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:21 schreef msnk het volgende:
Al die mensen die geen vertrouwen hadden en dachten dat we dik zouden verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |