Ik wil wedden dat ik sowieso beter kan koken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie hier de prachtige toekomst van VH en Faye.
Alsof je me niet zou doen als ik je de kans zou gevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat, het is gewoon onwaar. Al sluit ik je niet uit.
Oke boys zie jullie daar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lukt wel. Centraal Station aan de voorkant bij de trams ?
Dat wil ik meemaken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat ik sowieso beter kan koken.
Waar was je vrijdag?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil ook weten hoe silk eruit ziet
you go girlfriendquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof je me niet zou doen als ik je de kans zou geven
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok maar jij hebt mooie ogen.
Oh nee, want je wilt crack. crack is bezetquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik wil niet in haar broekie komen op dit moment.
Hihi, ik las het.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef Snuf. het volgende:
Oke dit is een bericht voor mijn bazenvrienden WT en MONO
Morgen doner kantelen in Roffa, zullen we half 7 afspreken ergens? Of is dat te vroeg mono?
Iedereen zou jou doen, dus dat staat als een paal boven water.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof je me niet zou doen als ik je de kans zou geven
Ik had toch al teveel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
solly
pak Don't Stop van de rolling stonesdies ook leuk
Jij begrijpt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh nee, want je wilt crack. crack is bezet
Nou nou, je kan het ook overdrijven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen zou jou doen, dus dat staat als een paal boven water.
Hahah paal boven water hahahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen zou jou doen, dus dat staat als een paal boven water.
Die zijn fenomenaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken.
Je kookkunsten dan.
Ja, dat moet ook gebeuren natuurlijk...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aan het schilderen in mijn keuken
Hihi, ik deed het nog een keerquote:
Ik houd van de overdrijving en de understatement.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nou nou, je kan het ook overdrijven.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou Silk niet doen. Zij mij ook niet.
foto in mijn dm?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook gebeuren natuurlijk...
[..]
Hihi, ik deed het nog een keer![]()
En wanneer ga je koken voor mij?quote:
Wie zou mij wel doen?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga zaterdag koken voor een heel lief leuk meisje
Ik rook crackquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb crack in mijn keukenkastje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Geen idee. Gebeurt vast nog wel een keer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wanneer ga je voor me koken dan?
In ruil voor stomende hete sex doe ik heel veelquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mag ik je inruilen?
mijn vent kannie koken
Het meisje van het gedischt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Hmm, leuke foto's van mij bestaan niet echt.. Maar je mag gerust een kijkje op m'n facebook nemen voor een impressie.quote:
ja maar, dat mag niet he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In ruil voor stomende hete sex doe ik heel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |