Je wil gewoon in haar broekje komen. Terecht wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kies Silk haar kant, emancipatie van de vrouw ftw
Jij wil dat je vrouw niet kan koken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kies Silk haar kant, emancipatie van de vrouw ftw
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je wil gewoon in haar broekje komen. Terecht wel.
Hihi, hij was er al.quote:
Ach, da's toch al een hopeloze zaak bij mij...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wil dat je vrouw niet kan koken?
Onwaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je wil gewoon in haar broekje komen. Terecht wel.
Ik zie hier de prachtige toekomst van VH en Faye.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
Dat betekent natuurlijk een demancipatie van de man, kortom: de vrouw gaat voor inkomen zorgen en de man voor het huishouden.
Ok maar jij hebt mooie ogen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, da's toch al een hopeloze zaak bij mij...
Wat zit je slap te lullen manquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie hier de prachtige toekomst van VH en Faye.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Snuf. houdt gewoon van me. Iets wat heel normaal is wel.
ik wil ook weten hoe silk eruit zietquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok maar jij hebt mooie ogen.
Lukt wel. Centraal Station aan de voorkant bij de trams ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef Snuf. het volgende:
Oke dit is een bericht voor mijn bazenvrienden WT en MONO
Morgen doner kantelen in Roffa, zullen we half 7 afspreken ergens? Of is dat te vroeg mono?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |