quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef S0nic het volgende:
Sulejmani links, Ebecilio naar Almere City en Lukoki op rechts.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef S0nic het volgende:
Sulejmani links, Ebecilio naar Almere City en Lukoki op rechts.
Huh? Wie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
EBECILIO TIEF GEWOON OP EN MAAK PLAATS VOOR JODY LUKOLAKI
Nee ik moest lachen om die opmerkingquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef S0nic het volgende:
[..]
Jij wilt dat Ebecilio blijft spelen?..
is dat een beschermde diersoort ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
EBECILIO TIEF GEWOON OP EN MAAK PLAATS VOOR JODY LUKOLAKI
Deal.quote:
Jou cluppie is?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef HammetjeBurger het volgende:
Mijn cluppie is nog beter dan deze poel van verderf.
RKC?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef HammetjeBurger het volgende:
Mijn cluppie is nog beter dan deze poel van verderf.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics
voor enoh om aan de arme afrikaanse gristenen te geven natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]Geen echte Rotterdammer dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Waalwijk helemaal waus!quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]Nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |