Ja ik dacht zeg 't effe.quote:
zou leuk zijn, beste pot was datquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef Smoofie het volgende:
Als Vermeer uitschiet ben ik altijd bang voor FCU taferelen.
het zal niet meer als een donderslag bij heldere hemel komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef Smoofie het volgende:
Als Vermeer uitschiet ben ik altijd bang voor FCU taferelen.
nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef HammetjeBurger het volgende:
Kut hoe verander ik de TT nou nog?
Welke TT wil je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef HammetjeBurger het volgende:
MODJES:quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef HammetjeBurger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ebecilio heeft nog nooit een goede wedstrijd voor Ajax gespeeld. NEVER EVER. Zelfs bij MVV zou die jongen nog niet imponeren. Helaas ziet F. De Boer dat niet :/quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef kanslooz het volgende:
Ik volg Ajax niet van zo heel dichtbij, maar die Ebecilio kon toch best wel voetballen op t begin of niet?
[CL 22/11 20:45] Olympique Lyon - Ajax. #3 met Ebicilio als baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
[CL 22/11 20:45] Olympique Lyon - Ajax. #3 met Ebicilio als baasHet is EbecilioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
[CL 22/11 20:45] Olympique Lyon - Ajax. #3 met Ebicilio als baasInclusief spelfout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fack dat, ben geen Ajax supporter ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |