SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 × 011 × 012 × 013 × 014 ×
015 × 016
[ Bericht 0% gewijzigd door Phantomesse op 22-11-2011 21:10:40 ]
"¿habla usted inglés?", en als ze me raar aankijken loop ik weg. Prima filterquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Wereldtaal, met sexy latina's converseren. Duh.
Nee, maar ik begon op Havo/VWOquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]great minds
Beetje domme vraag misschien maar ik weet er echt niks van, had je op VMBO ook wel scheikunde?
Ik hou ontiegelijk hard van jouw ondertitel trouwens. Ik doe dat ook altijd, want lekker zachtquote:
Ik heb nu verplicht Spaans, en sinds vorig jaar heeft men ineens de keuze gekregen tussen Duits en Spaansquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef JackieBrown het volgende:
Ben wel jaloers, in mijn tijd was Spaans geen optie op de middelbare school
Ja dat dacht ik eerst ook maar toch wel een paar keer spijt van gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"¿habla usted inglés?", en als ze me raar aankijken loop ik weg. Prima filter.
Wacht, wat? Eten op school? Ik ga VMBO doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, maar ik begon op Havo/VWO![]()
Op VMBO vond ik alleen Bio en Economie nog interessant. En verzorging was ook leuk omdat eten
Wat doe je voor school?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb nu verplicht Spaans, en sinds vorig jaar heeft men ineens de keuze gekregen tussen Duits en Spaans![]()
.
[ afbeelding ]
Commerciële Economie @ HvAquote:
Hahaha ja, in bed gewoon lekker voelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik hou ontiegelijk hard van jouw ondertitel trouwens. Ik doe dat ook altijd, want lekker zacht
Ja, wij moesten daar koken voor cijfersquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook maar toch wel een paar keer spijt van gehad.![]()
[..]
Wacht, wat? Eten op school? Ik ga VMBO doen.
Huh wacht, op het HBO krijg je nog talen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Commerciële Economie @ HvA.
HvAquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
edit: Idd. Heb Engels (MAKKIE) en Spaans ja, maar nieuwelingen kunnen tegenwoordig ook Duits kiezen
.
Ja, maar vooral business English en voor Spaans ook de basisdingen (op kantoor/in OV/op straat) enz.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huh wacht, op het HBO krijg je nog talen?
Ik hoop daar volgend jaar nog maar een half jaar op te zittenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HvAik hoop je daar volgend jaar te joinen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar vooral business English en voor Spaans ook de basisdingen (op kantoor/in OV/op straat/dames vragen hun broek uit te trekken) enz.
Dit is deel 17quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:
Wie had de vrige Fernandes? Diegene is deel 16 vergeten bij te voegen![]()
Dan zal ik het maar even doen he
Duits is ook wel toffe taal, wel easy thoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
edit: Idd. Heb Engels (MAKKIE) en Spaans ja, maar nieuwelingen kunnen tegenwoordig ook Duits kiezen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |