Zij wel blijkbaar. Volgens mij zijn er zat mensen die dat zo doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef miss-jones25 het volgende:
omg wat een geklets vandaag, zoveel om terug te lezen !!
[..]
Ehhh als je iets schoonmaak, al lijkt t vla dan stop je toch niet weer je vinger in je mond ??
Haha, er zit weer een baby in!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef bitterend het volgende:
ik doe eerst ruiken voor dat ik iets in mijn mond stop!!
Oeke is je buik nu weer wat strakker?
Die bedoel ik!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog van die kruimeltjespoep. Niet schoon te krijgen die billen, je blijft poetsen en kruimeltjes verplaatsen
Oh, maar ik was wel fit en alles, alleen dat lege flubbergevoel.:Nquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Dat nare blubberbuikgevoel heb ik beide keren niet gehad! De tweede keer stond ik alweer snel fris en fruitig naast mijn bevallingsbed (waar mijn lief in lag te slapen omdat hij kapot was). Ik hoop dat dat bij jou ook het geval zal zijn. Poeh, wat spannend dat je het allemaal nog een keer mee gaat maken!
Je blijft poetsen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef Incantrix het volgende:
Vezelpoepidd heen-en-weervegen tot het uiteindelijk zomaar ineens op het verschoningskussen valt en zich per direct aan lichtgekleurde stofjes hecht
haha, herkenbaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die bedoel ik!
Doe mij maar kleipoep, daar heb je zelfs geen doekje bij nodig. Als Ivan zo'n luier heeft kan mijn dag niet meer stuk.![]()
care to explain?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
rollende baarmoeder anyone? Nooit bij de eerste, wel bij een volgend kindje... auwdacht dat ik dood ging...
Ik had het ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, maar ik was wel fit en alles, alleen dat lege flubbergevoel.:N
Maar goed om te weten dat niet iedereen het heeft.
Checkquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die bedoel ik!
Doe mij maar kleipoep, daar heb je zelfs geen doekje bij nodig. Als Ivan zo'n luier heeft kan mijn dag niet meer stuk.![]()
nou he?? +1 auuuuuuuquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat je op de naweeen doelt, Rocka? Die waren bij mij na de tweede ook héél pijnlijk, vooral tijdens het voeden.
ow ja, heel zielig dan. Ik doopte de doekjes van in water, dat olieachtige wat dan heel nat werd maakte het poetsen wat gemakkelijker. Of inderdaad in bad/onder de sproeier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
dat is echt ramppoep ja. Extra bonuserg op een zeer luieruitslagkontjedat je wel móet poetsen en dat het niet kan. Veel douchen dan maar. En fohnen.
Wat is dat precies? Ook een samentrekking?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat je op de naweeen doelt, Rocka? Die waren bij mij na de tweede ook héél pijnlijk, vooral tijdens het voeden.
Oh, weet wat geleerd! Jemig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, claudia, ik bedoel echt een baarmoeder die zoveel ruimte heeft dat hij kantelt in je buik... Daar wordt je heel ziek van. Gelukkig zag mijn kraam het keer op keer en verhielp ze het door te voelen en terug te draaien of zoiets.
Ja, om het goed droog te maken. en dan calendulan zinkzalf er op. Hoef je niet te drogen. Nou hadden mijn jongens met tanden krijgen echt superkapotte billen altijd. zo zielig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow ja, heel zielig dan. Ik doopte de doekjes van in water, dat olieachtige wat dan heel nat werd maakte het poetsen wat gemakkelijker. Of inderdaad in bad/onder de sproeier.
Maar fohnen? De billetjes?
+1quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
..... stond ik alweer snel fris en fruitig naast mijn bevallingsbed (waar mijn lief in lag te slapen omdat hij kapot was).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |