Oh. is dat raar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Het komt nooit meer goed, mensen. Zonder erbij na te denken ruik ik en plein public aan de billen van mijn kinderen om in te schatten of ze gepoept hebben. De schaamte voorbij.
Ik oook hoor. En even midden op de dag of er een nieuwe lading nodig is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef bitterend het volgende:
[..]
doe ik nu al met mijn oksels om te kijken of ik geen deo vergeten ben
Toen mijn zwager het deed - wij waren nog kinderloos indertijd - keek ik er wat van op, zo midden in het restaurant.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh. is dat raar?
Al steeg er van de mijne meestal een soort groene damp op.
Ja hier. En ik hoor hem huilen als hij er niet isquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Zelfs als ze er niet zijn meen ik constant poep te ruiken. Gaat het ooit over?
Hier trekt de jongste nogal wit weg en zondert zich af en dan opeens heel trots 'POEP!' naar iedereen die het maar horen wil (of niet horen wil)quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan wordt het hier daarnaast nog voorgegaan door een overduidelijk gehngggg hggnnnn...
Aha die fameuze kraamzuiveringquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik wil ook niet te veel verklappen natuurlijk, van de wondere wereld van de kraamvrouw. Maar de geur van een kraamverband is, nou... Héél bijzonder. en als die geur dan veranderd, dan sla je helemaal plat hoor.is ook niet goed trouwens als dat zo is.
[me=denkt heel hard mee: kleine handjes, grote ogen, knuffelen, eerste schaterlachje...][/me]quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef KatyM het volgende:
Euhw jezus. Gelukkig duurt het nog 7 maanden voor mij.enkt aan kleertjes kopen, schattige rompertjes
, leuke schoentjes
.
Fantoomgeluiden, fantoompoep.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja hier. En ik hoor hem huilen als hij er niet is
Schattige echofoto's, leuke babykamers, het eerste woordje, de eerste stapjes. Het werkt hier, het werkt hier!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
[me=denkt heel hard mee: kleine handjes, grote ogen, knuffelen, eerste schaterlachje...][/me]
ik zag in de rapley topic brokkelpoep!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
[me=denkt heel hard mee: kleine handjes, grote ogen, knuffelen, eerste schaterlachje...][/me]
Oh god, ik had dat ook laatst, en ik vond het zo raar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
herkenbaar, ik heb het ook met kotsluchtjes. Dat komt zo nu en dan in een vlaag voorbij. Soms overigens wél met aanwezige oorzaak: mijn rechter schouder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
'papa!', zelf een flesje vasthouden, spetteren in bad, uitgestoken handjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:13 schreef KatyM het volgende:
[..]
Schattige echofoto's, leuke babykamers, het eerste woordje, de eerste stapjes. Het werkt hier, het werkt hier!
Daar heb ik me dus onderuit gewurmt, dat mocht Martijn doen van Coby... Zoals ik zei, ik hou van dat mensquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
toch zijn ze wel lief...
en hun eerste poepNet trekdrop!
Verpest het nou niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik zag in de rapley topic brokkelpoep!
Haha, ja, daar kan ik me dan weer wel op verheugen, dat kleine nieuwe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
toch zijn ze wel lief...
en hun eerste poepNet trekdrop!
GMTAquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, ja, daar kan ik me dan weer wel op verheugen, dat kleine nieuwe.
Inca!
Warme lekker naar zwitselruikende babietjes. Zo liefquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
'papa!', zelf een flesje vasthouden, spetteren in bad, uitgestoken handjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |