quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn antwoord daarop wil je niet weten. Trust me
Eerste keer was niet fijn (eerder gespannen door bang voor pijn denk k), maar ook dat komt.goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef bitterend het volgende:
Doen neuken pijn na al dit? (ik bedoel na 6 weken en als je klaar bent met vloeien enzo)
Ik heb nu helemaal geen zin in sexquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef bitterend het volgende:
Doen neuken pijn na al dit? (ik bedoel na 6 weken en als je klaar bent met vloeien enzo)
Serieus, ieuwquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, 't staat in m'n informatieboekje. Moest die zin toch wel even verwerken. Hoop dat ze het hier ook niet doen.
Dat is niet fijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering zoals je leest
hier staat ook dat ze het vloeien en de hechtingen controlerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, 't staat in m'n informatieboekje. Moest die zin toch wel even verwerken. Hoop dat ze het hier ook niet doen.
Ja.dat wel, maar niet.die kraamverbandenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Mijn kraam bekeek ook elke dag m'n kruis hoor, ze moest toch de hechtingen beoordelen....
Wehehe never mind.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Mijn kraam bekeek ook elke dag m'n kruis hoor, ze moest toch de hechtingen beoordelen....
euuhhhquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ben je moe bitterend?
En waar vraag ik dit zul je je afvragen. Het valt mij op dat je veel meer lidwoorden verkeerd gebruikt dan anders. Is het echt zo lastig voor anderstalige die lidwoorden in het Nederlands?
Dat je met niezen een soort mitrailleur wordt?quote:
Jezus wat een dooddoenerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ben je moe bitterend?
En waar vraag ik dit zul je je afvragen. Het valt mij op dat je veel meer lidwoorden verkeerd gebruikt dan anders. Is het echt zo lastig voor anderstalige die lidwoorden in het Nederlands?
Neu, die mikte ik gewoon weg in het vuilniszakje. Wat ze elke dag verschoonde omdat die meur je heel lang bijblijftquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.dat wel, maar niet.die kraamverbanden
Hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu, die mikte ik gewoon weg in het vuilniszakje. Wat ze elke dag verschoonde omdat die meur je heel lang bijblijft
o.a. no offence hoor ik vind nl dat je heel goed Nederlands typt een voorbeeld voor vele. Maar dit valt mij op en zo zag ik er vandaag wel meerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef bitterend het volgende:
Ok dus het kan wel nog goed komen na al die vaginale geweld! ik ben weer gerustgesteld
nee, daarvan moest ik zelf de status doorgeven. Mate van vloeien, geur.. Het is allemaal wat eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.dat wel, maar niet.die kraamverbanden
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat je met niezen een soort mitrailleur wordt?
Oh godquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hihi no offence taken hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
o.a. no offence hoor ik vind nl dat je heel goed Nederlands typt een voorbeeld voor vele. Maar dit valt mij op en zo zag ik er vandaag wel meer
Juist!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja dat dus, stolsels e.d.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, daarvan moest ik zelf de status doorgeven. Mate van vloeien, geur.. Het is allemaal wat eigenlijk
geur?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, daarvan moest ik zelf de status doorgeven. Mate van vloeien, geur.. Het is allemaal wat eigenlijk
Eerder de mate van ontbinding...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef bitterend het volgende:
[..]
geur?
zo van het ruikt naar bloemen of natte hond?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef bitterend het volgende:
[..]
geur?
ja helemaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik had meer last van het feit dat het gewoon pijn deed om een tampon in te brengenDaar ging wel een paar maanden overheen voordat dit weer normaal was.
Snap je welke richting het ook opgaat met sex bitterend?
Ik zou willen dat ik dat kon. Ik ruik ze al van heinde en verrequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Het komt nooit meer goed, mensen. Zonder erbij na te denken ruik ik en plein public aan de billen van mijn kinderen om in te schatten of ze gepoept hebben. De schaamte voorbij.
Nou, ik wil ook niet te veel verklappen natuurlijk, van de wondere wereld van de kraamvrouw. Maar de geur van een kraamverband is, nou... Héél bijzonder. en als die geur dan veranderd, dan sla je helemaal plat hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef bitterend het volgende:
[..]
geur?
doe ik nu al met mijn oksels om te kijken of ik geen deo vergeten benquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Het komt nooit meer goed, mensen. Zonder erbij na te denken ruik ik en plein public aan de billen van mijn kinderen om in te schatten of ze gepoept hebben. De schaamte voorbij.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Het ergste vond ik eigenlijk achteraf dat ik toen ze me dan eindelijk pijnstilling wilden geven tijdens de weeën ik eerst loog over mijn gewicht en het flink wat kilo's naar beneden afrondde en toen me verteld werd dat ze pijnstilling gaven adhv gewicht ik flink wat meer zei dan daadwerkelijk was
Uiteindelijk werd dat niks meer want ik was al te ver... *zucht*
En dan wordt het hier daarnaast nog voorgegaan door een overduidelijk gehngggg hggnnnn...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon. Ik ruik ze al van heinde en verre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |