Welja joh. Je hebt gewoon een poosje een kijkdoos. ik heb me echt verbaasd over het gemak waarmee je 'onderkantje' een gezamenlijk project wordt. De vervanger van de dokter, geeft hand, duikt gelijk onder de deken, vervanger van de kraamverzorgster, welkom in mijn bed. Ja, ik had het ook niet van mijn preutse zelf verwachtquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ik dan alle schaamte voorbij ben, ofzo.
Nou, ik heb er niet eens van kunnen genieten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bij mij wel na knippen en pompen. En die vinger zat er in voor ik met mijn ogen kon knipperen! En het was ook zo weer weg hoor... Er zijn gênantere dingen te melden over een bevalling dan dit.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welja joh. Je hebt gewoon een poosje een kijkdoos. ik heb me echt verbaasd over het gemak waarmee je 'onderkantje' een gezamenlijk project wordt. De vervanger van de dokter, geeft hand, duikt gelijk onder de deken, vervanger van de kraamverzorgster, welkom in mijn bed. Ja, ik had het ook niet van mijn preutse zelf verwacht
Dat heeft mijn kraam echt niet gedaan hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef Soempie het volgende:
Ik leer hier dus ook dingen die ik helemaal niet wil weten. Ik vind het al niks dat de kraamhulp straks die verbanden van me gaat controleren.
Nou idd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welja joh. Je hebt gewoon een poosje een kijkdoos. ik heb me echt verbaasd over het gemak waarmee je 'onderkantje' een gezamenlijk project wordt. De vervanger van de dokter, geeft hand, duikt gelijk onder de deken, vervanger van de kraamverzorgster, welkom in mijn bed. Ja, ik had het ook niet van mijn preutse zelf verwacht
Mijn antwoord daarop wil je niet weten. Trust mequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef bitterend het volgende:
Doen neuken pijn na al dit? (ik bedoel na 6 weken en als je klaar bent met vloeien enzo)
Oh, 't staat in m'n informatieboekje. Moest die zin toch wel even verwerken. Hoop dat ze het hier ook niet doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat heeft mijn kraam echt niet gedaan hoor!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn antwoord daarop wil je niet weten. Trust me
Eerste keer was niet fijn (eerder gespannen door bang voor pijn denk k), maar ook dat komt.goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef bitterend het volgende:
Doen neuken pijn na al dit? (ik bedoel na 6 weken en als je klaar bent met vloeien enzo)
Ik heb nu helemaal geen zin in sexquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef bitterend het volgende:
Serieus, ieuwquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, 't staat in m'n informatieboekje. Moest die zin toch wel even verwerken. Hoop dat ze het hier ook niet doen.
Dat is niet fijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering zoals je leest
hier staat ook dat ze het vloeien en de hechtingen controlerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, 't staat in m'n informatieboekje. Moest die zin toch wel even verwerken. Hoop dat ze het hier ook niet doen.
Ja.dat wel, maar niet.die kraamverbandenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Mijn kraam bekeek ook elke dag m'n kruis hoor, ze moest toch de hechtingen beoordelen....
Wehehe never mind.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Mijn kraam bekeek ook elke dag m'n kruis hoor, ze moest toch de hechtingen beoordelen....
euuhhhquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ben je moe bitterend?
En waar vraag ik dit zul je je afvragen. Het valt mij op dat je veel meer lidwoorden verkeerd gebruikt dan anders. Is het echt zo lastig voor anderstalige die lidwoorden in het Nederlands?
Dat je met niezen een soort mitrailleur wordt?quote:
Jezus wat een dooddoenerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ben je moe bitterend?
En waar vraag ik dit zul je je afvragen. Het valt mij op dat je veel meer lidwoorden verkeerd gebruikt dan anders. Is het echt zo lastig voor anderstalige die lidwoorden in het Nederlands?
Neu, die mikte ik gewoon weg in het vuilniszakje. Wat ze elke dag verschoonde omdat die meur je heel lang bijblijftquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.dat wel, maar niet.die kraamverbanden
Hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu, die mikte ik gewoon weg in het vuilniszakje. Wat ze elke dag verschoonde omdat die meur je heel lang bijblijft
o.a. no offence hoor ik vind nl dat je heel goed Nederlands typt een voorbeeld voor vele. Maar dit valt mij op en zo zag ik er vandaag wel meerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef bitterend het volgende:
Ok dus het kan wel nog goed komen na al die vaginale geweld! ik ben weer gerustgesteld
nee, daarvan moest ik zelf de status doorgeven. Mate van vloeien, geur.. Het is allemaal wat eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.dat wel, maar niet.die kraamverbanden
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat je met niezen een soort mitrailleur wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |