Ik ben nu niet aan het kijken, maar deze komt elke aflevering voorbij:quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef dabadbass het volgende:
Niemand die die spannende muziek met de cello's herkend heeft? Tis filmmuziek maar van welke?
Wie nog meer?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef dabadbass het volgende:
Niemand die die spannende muziek met de cello's herkend heeft? Tis filmmuziek maar van welke?
Ik herken m maar ti's niet t Muziekje dat ik bedoel, volgens mij komt ie wel uit de matrix ik zoek nog ff verderquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ben nu niet aan het kijken, maar deze komt elke aflevering voorbij:
Uit the Matrix.
Het ei op het bord gooien werd inderdaad gezien als de handdoek in de ring gooien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef tweesterrentent het volgende:
nee, hij heeft niet zelf afscheid genomen. De chefs zeggen dat hij dit vertrek aan zijn respectloze gedrag te danken heeft.
Oh ja, dat is ook een bekende. Uit welke reclame komt die ook al weer?quote:
De Arla reclamequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook een bekende. Uit welke reclame komt die ook al weer?
Haha, ik was zelf intussen ook op zoek gegaan en PGGM heeft hem ook gebruikt:quote:
Oh ja, die reclame herken ik ook nog.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef 9611Niels het volgende:
Haha, ik was zelf intussen ook op zoek gegaan en PGGM heeft hem ook gebruikt:
Gevonden:quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik herken m maar ti's niet t Muziekje dat ik bedoel, volgens mij komt ie wel uit de matrix ik zoek nog ff verder
Volgens mij heb je gelijkquote:
Hmm heb ik het toch goed gehoord ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijken zit deze muziek inderdaad in Topchef. Het lijkt erop dat de muziek-uit-kies-piet een zwak heeft voor Hans Zimmer (wie niet)
arlaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook een bekende. Uit welke reclame komt die ook al weer?
Er zat een keer ook typisch Halo in, dat is helemaal vreemd om erbij te horen, Covenant Dance geloof ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijken zit deze muziek inderdaad in Topchef. Het lijkt erop dat de muziek-uit-kies-piet een zwak heeft voor Hans Zimmer (wie niet)
Ja! Leuk om die mango zo te bereiden, op de mayo na ook niet zo heel ingewikkeld.quote:
Ik denk Thamara, gebrek aan ervaring gaat haar denk ik opbreken aangezien ze nu echt professioneel gaan koken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Nu pas kunnen bekijken.
Wat een mooi gerecht maakte die chef van Latour in die topclass. Het water liep mij in de mond.![]()
Gelukkig is die scheve kop van Dimitri eruit. Het lag natuurlijk weer niet aan hemzelf maar aan de pannen dat z'n eitjes mislukten.
Jammer voor Mischa, maar ze kan als amateur met opgeheven hoofd Topchef verlaten.
Volgende afvaller? Ik denk Paul of Sytze.
Finale? Denk tussen Tim en Samantha.
No way José dat Sytze gaat winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef Fingon het volgende:
Ik zie Sytze nog steeds als winnaar ondanks zijn iets mindere prestaties nu. Als niet hij dan wel Tim.
Sytze is niet stressbestendig, in deze finale ronde heeft hij nog geen blackout gehad zoals in de voorronde maar het zit er niet ver van af af en toe. Mede daarom zie ik Tim juist als top favoriet omdat hij ook weet waar hij mee bezig is maar wel ten alle tijden rustig blijft in zowel zijn handelingen als zijn hoofd. Al maakt die Samantha misschien wel een nog grotere kans, maar zij wekt ergenis bij me opquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef Fingon het volgende:
Ik zie Sytze nog steeds als winnaar ondanks zijn iets mindere prestaties nu. Als niet hij dan wel Tim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |