Inderdaad, wat deze negerin zegt jA.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:10 schreef leeell het volgende:
gelukkig is de cure een makkelijke questline
tevens zijn de voordelen van vampire erg matigjes, maar door het feeden en zo de stages van vampirism terug te brengen zijn de nadelen ook nihil
Sinds alle tekenfilms NL nagesynchroniseerd zijnquote:Op woensdag 23 november 2011 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe bestaat het dat mensen geen Engels kunnen lezen.
Dan faal je wel heel erg.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
kom er net achter dat je kan sprintenben lvl 36 inmiddels
Kan je sprinten?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
SPOILER: Mage Guild quest, boekjes halenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:30 schreef Bakakame het volgende:
Same here, ik dacht dat ze wel een leuke jurk aan had.SPOILER: Mage Guild quest, boekjes halenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel dat even tegen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Dissen? O meid plzquote:Op woensdag 23 november 2011 00:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je bent er nog niet mee klaar en je gaat mensen die zeggen dat hij kort is dissen?
Waarschijnlijk ben je er al mee klaar maar weet je het zelf nog niet.
Oh negroide slaaf plzquote:Op woensdag 23 november 2011 00:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dissen? O meid plz![]()
Als jij als een malle je eten in twee minuten naar binnen schrokt moet je ook niet klagen dat het snel op is. Dat is hetzelfde hier. Als je het spel speelt alsof het een wedstrijd is en daardoor meer dan de helft mist en skipt, ja dan moet je achteraf niet janken dat het zo snel voorbij is.
Niet gerushed zegt ze. Je doet me denken aan mijn neefje die klaagde over buikpijn toen ie zijn hamburger in een keer op had gevreten.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oh negroide slaaf plz
Ik heb er niet doorheen gerushed, de quests van de DB zijn in oblivion gewoon een stuk interessanter en hier vallen ze een beetje tegen.
Ik neem dit terug, ik ben naar Windhelm gegaan, en niet dat dat zo'n spannende stad is (valt er nog wat te doen buiten de obvious guildquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Toch, ik zit pas op 35 uur ofzo, en ik begin het nu al een beetje repetitief te vindenIk ben ook alleen nog maar in Whiterun en Riften geweest, en wel een zootje dungeons enz in de omgeving, maar nog geen andere grote steden.
Misschien moet ik ipv eindeloos niksen maar gewoon effe wat grote questlines weer oppikken om weer helemaal into het spel te raken, want op het moment heb ik enerzijds wel zoiets van "ik heb zin om te Skyrimmen", maar anderzijds ook niet.
SPOILER: Companion questline weerwolvencureOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:30 schreef Bakakame het volgende:
Persuade lukte bij mij niet, dus toen ze het gesprek afkapte wilde ze meteen aanvallen. Ik stond echter nog in Sneak mode, dus ze zag me nietSPOILER: Mage Guild quest, boekjes halenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ebony pijl door haar hoofd, stond haar goed
![]()
Ja die heb ik ook in mijn wapenkastquote:Op woensdag 23 november 2011 01:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Sanguine's Rose. Leuk dingetjeLeuke quest ook erbij.
Ik meen me te herinneren dat het die met Sheogorath is, in die droomquote:Op woensdag 23 november 2011 01:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook in mijn wapenkastWeet alleen niet meer welke quest hij van was
Shift + W + Altquote:Op woensdag 23 november 2011 01:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe kan je sprinten dan? Ik wist wel dat het kan door het lezen van bepaalde perks.
Ben nu level 8
Kijk meteen even in je settings. Altijd shift inhouden als je rondloopt (want in principe wil je altijd een beetje tempo maken) is zwaar irritant.quote:
Ja.. Alt is dus gewoon sprinten.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat een onnozele combinatie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |