Nee dat is de Wabbajack, en een spoilerquote:
Gewoon switchen met Caps Lock...quote:Op woensdag 23 november 2011 01:47 schreef Sephael het volgende:
[..]
Kijk meteen even in je settings. Altijd shift inhouden als je rondloopt (want in principe wil je altijd een beetje tempo maken) is zwaar irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Morrowing is erg lang en ligt zowel naast Skyrim alsook Cyrodiil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me vreemd, Cyrodiil ligt onder Skyrim en Morrowind rechts ervan. Hoe kan hij dan voorbij de bergen van Morrowind in godsnaam in Cyrodill uitkomen?!
dat had ik met mn 25k huisje in solitude. net gekocht, ik daar buurten, is die shit op slot en mag ik mooi mn eigen huis lockpicken :S t was dat ik er een skill-up voor kreeg, maar anders....quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef seto het volgende:
Zitten inderdaad nog wel veel glitches in.
Had het ook met een quest dat ik een beest in iemands huis dood moest maken, stond de voordeur op slot en kon op geen enkele manier naar binnen. Enige manier om naar binnen te gaan was dus met lockpicken en een bounty te krijgen.
Dit had mijn broertje ook... Maar wel op PS3.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:51 schreef RedDevil085 het volgende:
Godver... kan de White Phial quest niet afmaken omdat ik al het briar heart quest item heb en het spel dit niet erkent (pijltje blijft dus op een leeg lijk staan).
White phial is toch een kutquest.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:51 schreef RedDevil085 het volgende:
Godver... kan de White Phial quest niet afmaken omdat ik al het briar heart quest item heb en het spel dit niet erkent (pijltje blijft dus op een leeg lijk staan).
Is trouwens voor de xbox dus kan geen console commands gebruiken om dit te herstellen... maar goed dat er nog honderd andere quests zijn en ik al behoorlijk overpowered ben op het moment, anders was ik pissed....
quote:Op woensdag 23 november 2011 02:25 schreef Sinji het volgende:
Over WabbajackAan jouw reactie te zien heb je dat vervolgens niet gedaan. Moet je wel doen dan gebeurt er iets grappigs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Al sprintende kan je ook een power-attack uitvoerenquote:Op woensdag 23 november 2011 01:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe kan je sprinten dan? Ik wist wel dat het kan door het lezen van bepaalde perks.
Ben nu level 8
Sanguine. En nee, geen droom volgens mij, dat is die quest dat je gaat drinken en wakker wordt met een dikke katerquote:Op woensdag 23 november 2011 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het die met Sheogorath is, in die droom
Heb jij auto run uit staan ofzo? Gewoon alt (+ W) hoor.quote:
Spoiler vrije elaboratie? Ik heb deze net opgepikt en als hij slechte rewards heeft en echt zo kut is oid dan ga ik hem niet doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
White phial is toch een kutquest.
Ja, als ik dat doe dan gaat mn char in een soort beserk rage en blijft hij doorrennen en hakken, hoort dat? Vind het niet eens zo voordelig, als de vijand opzij stapt ren ik door en staan ze vervolgens achter me terwijl ik ongecontroleerd doorhak...quote:Op woensdag 23 november 2011 08:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Al sprintende kan je ook een power-attack uitvoeren.
Vind ik juist prettigquote:Op woensdag 23 november 2011 01:47 schreef Sephael het volgende:
[..]
Kijk meteen even in je settings. Altijd shift inhouden als je rondloopt (want in principe wil je altijd een beetje tempo maken) is zwaar irritant.
Je krijgt wat gold en potions als reward en je kan nog iets vinden in die dungeon.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Spoiler vrije elaboratie? Ik heb deze net opgepikt en als hij slechte rewards heeft en echt zo kut is oid dan ga ik hem niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ram ze dan meestal met 1 klap doodquote:Op woensdag 23 november 2011 09:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Ja, als ik dat doe dan gaat mn char in een soort beserk rage en blijft hij doorrennen en hakken, hoort dat? Vind het niet eens zo voordelig, als de vijand opzij stapt ren ik door en staan ze vervolgens achter me terwijl ik ongecontroleerd doorhak...
Get it and Bet it
Alsof Microsoft gratis DLC toelaatquote:Op woensdag 23 november 2011 06:04 schreef Rikketik het volgende:
Ik kan alleen maar hopen dat Bethesda nog een keer de populairste pc-mods beschikbaar gaat maken voor de consoles d.m.v (gratis?) DLC...
Die kom ik overal tegen, en het is ook dezelfde gastquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghehe, ik loop net van Solitude naar Wolfskull Cave en kom een farmer tegen op de weg, zegt 'ie tegen mij: "I'm on my way to Windhelm to join the Stormcloacks". Ik trek m'n wapen en doorklief hem. Nee vriend, je gaat niet.
Nou, die gozer is helemaal lyrisch over de white phial dus dan denk je dat je die krijgt, mooi niet dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Spoiler vrije elaboratie? Ik heb deze net opgepikt en als hij slechte rewards heeft en echt zo kut is oid dan ga ik hem niet doen.
Ik heb de rol van gemene bandiet gespeeldquote:Op woensdag 23 november 2011 10:33 schreef speknek het volgende:
Misschien kwamen ze net van een vorig feestje en waren ze dronken, je moet zoiets wel een beetje rolspelen.
Maar die is toch niet gratis?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:02 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
1e DLC is toch XBOX-exclusive voor een aantal weken?
Sjah, je kunt natuurlijk tot max level doorgaan zonder ook maar in contact te komen met dat gedoe, maar dat geldt voor elke quest. Wat ik zo gelezen heb is het echter wel iets wat je wilt meemaken...Zelf moet ik er ook nog aan beginnen, maar het kiezen van een partij bewaar ik echt tot het allerlaatst.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:34 schreef speknek het volgende:
Moet je eigenlijk een van die factions joinen? Vanuit de main quest bezien, of is die hele oorlog optioneel?
Wat dacht je van twee flawless amethysts voor 1 health potionquote:Op woensdag 23 november 2011 10:54 schreef Silv het volgende:
Moet ik voor zo'n misc quest 10 bear pelts inleveren, krijg ik er een wapen voor terug dat echt 10 keer minder waard is dan die pelts samen.
Inderdaad, ik dacht ook dat die ik die zou krijgen. Kan je die niet gewoon houden als je hem niet inlevert oid, of is het geen bruikbaar item?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, die gozer is helemaal lyrisch over de white phial dus dan denk je dat je die krijgt, mooi niet dus.
Die quest heb ik ook. Zit nu op 9 pelts. Denk dat ik hem wel gewoon inlever puur voor dat m'n "completed Misc quests" teller één omhoog gaat, geld is me toch niet zo enorm veel meer waard met 60k op level 30quote:Op woensdag 23 november 2011 10:54 schreef Silv het volgende:
Moet ik voor zo'n misc quest 10 bear pelts inleveren, krijg ik er een wapen voor terug dat echt 10 keer minder waard is dan die pelts samen.
Klopt ja, die was ik ook al tegengekomen.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat dacht je van twee flawless amethysts voor 1 health potion.
Klinkt als die Fighters Guild quest in Oblivion als je het verneukt hebt bij zequote:Op woensdag 23 november 2011 10:54 schreef Silv het volgende:
Dan is ie kaduuk. Ik heb wel alle benodigde markers op mijn map.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die quest voor de statue of meridia? Je moet iets voor haar halen, maar ik krijg geen questmarker op m'n radar en map, ook vertelt ze niet wáár het item ligt en het staat ook niet in m'n journal. Handig
Maakt niet eens echt heel veel uit wat je kiest.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:06 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren ook deze game gehaald (Xbox360)
Het was eerste echt ff wennen en zoeken en dan heb ik het vooral over de ingame menu's.
Komt omdat ik nogal Fallout gewend ben. Maar heb tot nu toe rustig aan gedaan, ben bijna level 5 heb wat dingen en gedaan al beetje rond gelopen.
Echt vet tot nu.
Trouwens ik wist echt niet wat ik moest kiezen in het begin.
Heb toen maar een nord gekozen...
Precies. Zoveel discussie al om geweest in deze thread, racial bonusses maken echt zo goed als geen fuck uit omdat je op hogere levels altijd wel heel sterk bent/kan zijn, ongeacht je race. Je kan zo een Khajiit Warrior worden of een Nord Mage of wat je wilt, bedenk de gekste combinatie.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Maakt niet eens echt heel veel uit wat je kiest.
klopt, grootste flaw van het spel, èèn van de factions is gewoon geen keuze als niet nordquote:Op woensdag 23 november 2011 11:17 schreef speknek het volgende:
Nord is denk ik wel het leukste, dan is de keuze tussen empire en stormcloaks tenminste nog een zinnigie.
Orc Mage?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De twee gekste combi's die ik kan bedenken:
- Khajit Mage
- Altmer Assassin
Wie overtreft me?
High elf warrior (heavy armor en two handed)quote:Op woensdag 23 november 2011 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- Khajit Mage
- Altmer Assassin
Wie overtreft me?
Ik vind een Altmer met heavy armor en een dikke two-hander toch nog wel een iets gekkere combiquote:Op woensdag 23 november 2011 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- Khajit Mage
- Altmer Assassin
Wie overtreft me?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 23 november 2011 11:19 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
High elf warrior (heavy armor en two handed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |