Grafmongool moet het bij u zeker worden dan? Alleen demente bejaarden rijden 80 op een snelweg. Blijken een hoop van jullie dus onder te vallen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:50 schreef Gravedigger het volgende:
Heb je niet de verkeerde username? Laagvlieger zou beter pasen
Ik hoop dat iemand dit rake punt genoteerd heeft voor de volgende gemeentevergadering.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Grafmongool moet het bij u zeker worden dan? Alleen demente bejaarden rijden 80 op een snelweg. Blijken een hoop van jullie dus onder te vallen.
Dat dus. Rij dan gewoon lekker 100 ofzo. Krijg je ook niet van die flutboetesquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef Shispeed het volgende:
als je een boete haalt, doe het dan goed. ik vind dit erg schraal van je, TS.
Inderdaad, een wegpiraat als de TS zouden ze het rijbewijs moeten ontnemen. Toont ook geen enkel berouw.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
Je hebt je gewoon aan de maximumsnelheid te houden, de rijksweg is geen speeltuin
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef hoogvlieger het volgende:
12 jarige fokkertjes die geen rijbewijs en auto hebben![]()
![]()
Ah toch nog goed volk hier. Betaal die boete natuurlijk ook gewoon. 29equote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Dit.
Ik word ook leip van die kansloze boetes voor 5km te hard.
TS rijdt hier dus ook gewoon 80 terwijl je er maar 50 mag.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gaat gewoon om het debiele principe om 80km op een 2 baans snelweg te zetten.
Gewoon aan de regels houden, huiliequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Dit.
Ik word ook leip van die kansloze boetes voor 5km te hard.
Wtf?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:30 schreef Saisai het volgende:
denken dat de politie er is om de burger te beschermen
Inderdaad. Nog zo'n fabeltje; dat vrouwen niet op deze aarde gezet zijn om de mannen te dienen.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:30 schreef Saisai het volgende:
denken dat de politie er is om de burger te beschermen
vroeger had je nog ontzag, maar inmiddels kan onze "beste vriend" niets anders doen dan zn quota halen. niet zijn schuld want opgelegd. als je echt een probleem hebt kunnen ze je niet helpen omdat ze hier geen tijd voor krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Wtf?Sinds wanneer is het de norm geworden om een hekel aan de politie te hebben? Zo is er niks meer aan natuurlijk.
Heey je hoeft het mij niet te vertellen. Ik heb al jarenlang een gepassioneerde hekel aan iedereen in blauw uniform. Ik weet alleen niet of ik het een goede zaak vind dat de rest van Nederland dat tegenwoordig ook heeft.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
vroeger had je nog ontzag, maar inmiddels kan onze "beste vriend" niets anders doen dan zn quota halen. niet zijn schuld want opgelegd. als je echt een probleem hebt kunnen ze je niet helpen omdat ze hier geen tijd voor krijgen.
nee man, toffe gasten.
ga jij nou maar je gefaalde varkenslapje opeten falert.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad. Nog zo'n fabeltje; dat vrouwen niet op deze aarde gezet zijn om de mannen te dienen.
Volgens mij is er hier iemand ongesteldquote:Op woensdag 23 november 2011 01:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
ga jij nou maar je gefaalde varkenslapje opeten falert.
moest je daarom zelf koken?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Volgens mij is er hier iemand ongesteld
Ik ben alleen vandaagquote:
Ja zielug hequote:
Ze zouden jouw rijbewijs moeten afpakken omdat je egels dood rijd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef o.us het volgende:
Lekker voor je, jammer dat zij jouw rijbewijs niet hebben ontnomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |