Noobtube en RPG festquote:Op donderdag 24 november 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wasteland was pure *&%&@^)#& voor assult. Snipers in het voordeel.
Of lekker bij elkaar plakken in die bunker en 100 grenades per seconde om je oren.
Omdat ik nooit snipe kwam ik ook aan met mijn AR. Wil niet zeggen dat ik genoot van de map.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Er waren anders genoeg mensen die bij Wasteland de AR verkozen boven de sniper.
Maar goed, ik ben geen quickscoper (net zoals ik ook geen rusher ben), dus ik mis wel weer echt de snipermogelijkheden
Kijk wel uit met 2e hands sr3. Dat spel heeft een online pass.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wil iemand zijn SR3 ruilen voor mijn Modern Warfare 3?
Ok thnx !quote:Op donderdag 24 november 2011 11:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kijk wel uit met 2e hands sr3. Dat spel heeft een online pass.
Klopt, maar daarom is hij wel minder waard dan een game zonder online passquote:Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok thnx !
Deze is toch gewoon voor een tientje te kopen in de PSN store?
Bolt action hè..quote:Op donderdag 24 november 2011 09:52 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb gisteren snipers getest behalve de MSR en Dragunov.
De Barret en de L118A zijn beide 1 shot, one kill wapens.
Of ik had lag gisteren of die L118A heeft een afwijkingWant ik zat er zes keer dik bovenop, en hij werd als mis geregistreerd.
De AS50 en de RSASS moet je vaak multiple hits mee maken om iemand om te leggen maar dat is vrij makkelijk aangezien deze sniper rifles zich na de recoil snel herstellen.
Voor nu vind ik dus de Barret het lekkerst om te spelen. De L118A heeft ook enorme terugslag volgens mij.
quote:
Ik zou allang van alle kanten ge-raped zijn als ik dat wou proberenquote:
Dat is onzin als ik je hoor lopen doe ik dat ook. ga ik gewoon schieten de hoek om of schiet je door de muur.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ook gisteren, één of andere Bilbo die al begon te schieten voordat ik de hoek omkwam. Duidelijke wallhack
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ook gisteren, één of andere Bilbo die al begon te schieten voordat ik de hoek omkwam. Duidelijke wallhack
Nja krijg bij de L118A ook vaak hitmarkersquote:Op donderdag 24 november 2011 09:52 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb gisteren snipers getest behalve de MSR en Dragunov.
De Barret en de L118A zijn beide 1 shot, one kill wapens.
Of ik had lag gisteren of die L118A heeft een afwijkingWant ik zat er zes keer dik bovenop, en hij werd als mis geregistreerd.
De AS50 en de RSASS moet je vaak multiple hits mee maken om iemand om te leggen maar dat is vrij makkelijk aangezien deze sniper rifles zich na de recoil snel herstellen.
Voor nu vind ik dus de Barret het lekkerst om te spelen. De L118A heeft ook enorme terugslag volgens mij.
Jammer dat het potje al ruim aan de gang was.quote:
Ik heb zo enorm veel bans gehad door incompetente adminsquote:Op donderdag 24 november 2011 14:43 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat is onzin als ik je hoor lopen doe ik dat ook. ga ik gewoon schieten de hoek om of schiet je door de muur.
Ja is de moeite.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:12 schreef andreas612 het volgende:
mag ik jullie eerlijke mening? is mw3 de moeite om te kopen? of is BO of mw2 beter?
Als je MW2 goed vond vind je deze net zo goed, alleen dan iets mooier en nieuwe maps!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:12 schreef andreas612 het volgende:
mag ik jullie eerlijke mening? is mw3 de moeite om te kopen? of is BO of mw2 beter?
Nee man. MW2 was mooier, had meer verschillende wapens, had betere maps en had niet die belachelijke lag compensation.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je MW2 goed vond vind je deze net zo goed, alleen dan iets mooier en nieuwe maps!
En had commando, danger close, noobtubes, claymore scavenger campers, OMAquote:Op donderdag 24 november 2011 15:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee man. MW2 was mooier, had meer verschillende wapens, had betere maps en had niet die belachelijke lag compensation.
die shit gebeurde bij BO ook... Ik lag altijd te flippen om de killcamsquote:Op donderdag 24 november 2011 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
Liever al die dingen en dat mijn kogels iig twee keer zovaak wel werken, dan die onvoorspelbare shit die er in mw3 gebeurt.
Meer wapens? Heb jij het spel wel gespeeld?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee man. MW2 was mooier, had meer verschillende wapens, had betere maps en had niet die belachelijke lag compensation.
nu snap ik waarom ik dood geschoten word terwijl ik al de hoek om ben, dan op de killcam zie dat ik dat dus nog niet was...quote:Op donderdag 24 november 2011 16:11 schreef DeeBee het volgende:
Bij MW2 had iemand soms 'Host Pro' als extra perk ja, maar dat filmpje in het vorige topic liet zien hoe kut het is in MW3: te erge compensatie en vooral als host ben je volkomen kansloos (de 1-9 games komen mij ook bekend voor). En andere dudes met een tamme connectie hebben geen reflexes nodig en krijgen de kills cadeau...
Die dude voegde 250 ms vertraging toe aan z'n connectie en speelde 3x zo goed want hij werd er voor 'beloond'!
Net als die balkjes gewoon niet kloppen, iedereen heeft een 4-bar ongeveer...
Ze moeten gewoon doen: iedereen met NAT-open kan alleen bij elkaar, net als iedereen met ping < ms... Dan hebben al die mensen met Roemeens knaken-internet maar lekker lag, maar verneuk niet mensen met 30 Mbit internet hierzo hun speelplezier dmv lag-compensation..
De guns etc. vind ik namelijk wel tof in MW3 en de algehele balans en feel ook wel! De maps zijn iets te klein en 'zelfde soort' met overal choke points en geen sight-lines, maar dat is ook een beetje wennen...
Dit.... Heel erg kut is het.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:11 schreef DeeBee het volgende:
Bij MW2 had iemand soms 'Host Pro' als extra perk ja, maar dat filmpje in het vorige topic liet zien hoe kut het is in MW3: te erge compensatie en vooral als host ben je volkomen kansloos (de 1-9 games komen mij ook bekend voor). En andere dudes met een tamme connectie hebben geen reflexes nodig en krijgen de kills cadeau...
Die dude voegde 250 ms vertraging toe aan z'n connectie en speelde 3x zo goed want hij werd er voor 'beloond'!
Net als die balkjes gewoon niet kloppen, iedereen heeft een 4-bar ongeveer...
Ze moeten gewoon doen: iedereen met NAT-open kan alleen bij elkaar, net als iedereen met ping < ms... Dan hebben al die mensen met Roemeens knaken-internet maar lekker lag, maar verneuk niet mensen met 30 Mbit internet hierzo hun speelplezier dmv lag-compensation..
BO > shitquote:Op donderdag 24 november 2011 15:12 schreef andreas612 het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 17:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vermaakte me meer met black ops dan met mw3.
Ik weet echt wel het verschil tussen een goede speler en een cheater...quote:Op donderdag 24 november 2011 14:43 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat is onzin als ik je hoor lopen doe ik dat ook. ga ik gewoon schieten de hoek om of schiet je door de muur.
Ja, want met ultra-stealth outfit, assasin pro en silenced weapon gevolgd worden door muren heen is echt anticipatie.quote:
Dit vind ik wel een punt, de maps lijken echt teveel op elkaar. Maps worden volgegooid met obstakels om geen open speelruimtes te creeren. Ze zijn allemaal relatief klein. Er is een overmatig gebruik van allerlei gangetjes waardoor er continue van alle kanten iemand kan komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:11 schreef DeeBee het volgende:
De maps zijn iets te klein en 'zelfde soort' met overal choke points en geen sight-lines, maar dat is ook een beetje wennen...
Ja, een wallhacker is inderdaad logischer dan iemand die dacht "hey, er kan iemand om de hoek zijn even alvast schieten".quote:Op donderdag 24 november 2011 17:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want met ultra-stealth outfit, assasin pro en silenced weapon gevolgd worden door muren heen is echt anticipatie.
Helemaal als die continue zo z'n kills maaktquote:Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, een wallhacker is inderdaad logischer dan iemand die dacht "hey, er kan iemand om de hoek zijn even alvast schieten".
Als je de maps kent, is 'anticiperend' schieten niet zo heel vreemd. Doe ik al een paar CODs langquote:Op donderdag 24 november 2011 17:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Helemaal als die continue zo z'n kills maakt
Er is echt wel een verschil te zien tussen iemand die zijn headset gebruikt en iemand die een wallhack heeft hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je de maps kent, is 'anticiperend' schieten niet zo heel vreemd. Doe ik al een paar CODs lang.
Omdat:quote:Op donderdag 24 november 2011 17:54 schreef GlenSpey het volgende:
Gatverdamme, heb deze hele middag alleen nog maar kankermannetjes in de teams gehad die 5 kills maken en 40 keer doodgaan. In welke lobby ik ook kom. Waarom kunnen die kankernoobs niet es een keer een ander spel gaan spelen
Iets met poep en een meneer genaamd Sherlock.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er is echt wel een verschil te zien tussen iemand die zijn headset gebruikt en iemand die een wallhack heeft hoor.
Inderdaad heel erg hinderlijk. Vooral als je Domination speelt en zulke soort spelers een debiele score hebben én geen flags capturen of verdedigenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:54 schreef GlenSpey het volgende:
Gatverdamme, heb deze hele middag alleen nog maar kankermannetjes in de teams gehad die 5 kills maken en 40 keer doodgaan. In welke lobby ik ook kom. Waarom kunnen die kankernoobs niet es een keer een ander spel gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |