Ik ook gisteren, één of andere Bilbo die al begon te schieten voordat ik de hoek omkwam. Duidelijke wallhackquote:
Bij FFA is dat echt kansloos, die recon drone. Je haalt er echter wel een bak punten mee bij Team deathmatch, voor iedere tag krijg je gewoon 100 punten + 20 punten als assist als die gekilled wordtquote:Op donderdag 24 november 2011 00:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat zitten er veel noobs in FFA zegIk was het gaan spelen omdat ik constant ragede op mn teammates. En ik win gewoon 6 van de 7 potjes.
En dan gebruiken ze ook streaks als de Recon dronelekker nuttig, paar minuten rondvliegen met een helikopter en targets marken zodat ANDERE MENSEN sneller het score limiet bereiken. (want in die tijd kan je dus zelf niks killen + andere mensen zien gemarkte targets)
Ik vind snipen wel leuk, maar dan moeten er ook wel maps zijn waar je het kunt gebruiken. BO was al drama qua snipen, maar MW3 is misschien nog wel erger. Alle maps zijn klein, vol met hoekjes, weinig open plekken.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf is er nou leuk aan snipers, ik gebruik dat echt bijna nooit. Gewoon AR's!
Wasteland was pure *&%&@^)#& voor assult. Snipers in het voordeel.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vind snipen wel leuk, maar dan moeten er ook wel maps zijn waar je het kunt gebruiken. BO was al drama qua snipen, maar MW3 is misschien nog wel erger. Alle maps zijn klein, vol met hoekjes, weinig open plekken.
Ik mis mappen als Derail, Estate en Wasteland uit MW2 waar je gewoon een goede keuze kon maken tussen snipen of Assault Rifle gebruiken
Er waren anders genoeg mensen die bij Wasteland de AR verkozen boven de sniper.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wasteland was pure *&%&@^)#& voor assult. Snipers in het voordeel.
Of lekker bij elkaar plakken in die bunker en 100 grenades per seconde om je oren.
Noobtube en RPG festquote:Op donderdag 24 november 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wasteland was pure *&%&@^)#& voor assult. Snipers in het voordeel.
Of lekker bij elkaar plakken in die bunker en 100 grenades per seconde om je oren.
Omdat ik nooit snipe kwam ik ook aan met mijn AR. Wil niet zeggen dat ik genoot van de map.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Er waren anders genoeg mensen die bij Wasteland de AR verkozen boven de sniper.
Maar goed, ik ben geen quickscoper (net zoals ik ook geen rusher ben), dus ik mis wel weer echt de snipermogelijkheden
Kijk wel uit met 2e hands sr3. Dat spel heeft een online pass.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wil iemand zijn SR3 ruilen voor mijn Modern Warfare 3?
Ok thnx !quote:Op donderdag 24 november 2011 11:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kijk wel uit met 2e hands sr3. Dat spel heeft een online pass.
Klopt, maar daarom is hij wel minder waard dan een game zonder online passquote:Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok thnx !
Deze is toch gewoon voor een tientje te kopen in de PSN store?
Bolt action hè..quote:Op donderdag 24 november 2011 09:52 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb gisteren snipers getest behalve de MSR en Dragunov.
De Barret en de L118A zijn beide 1 shot, one kill wapens.
Of ik had lag gisteren of die L118A heeft een afwijkingWant ik zat er zes keer dik bovenop, en hij werd als mis geregistreerd.
De AS50 en de RSASS moet je vaak multiple hits mee maken om iemand om te leggen maar dat is vrij makkelijk aangezien deze sniper rifles zich na de recoil snel herstellen.
Voor nu vind ik dus de Barret het lekkerst om te spelen. De L118A heeft ook enorme terugslag volgens mij.
quote:
Ik zou allang van alle kanten ge-raped zijn als ik dat wou proberenquote:
Dat is onzin als ik je hoor lopen doe ik dat ook. ga ik gewoon schieten de hoek om of schiet je door de muur.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ook gisteren, één of andere Bilbo die al begon te schieten voordat ik de hoek omkwam. Duidelijke wallhack
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ook gisteren, één of andere Bilbo die al begon te schieten voordat ik de hoek omkwam. Duidelijke wallhack
Nja krijg bij de L118A ook vaak hitmarkersquote:Op donderdag 24 november 2011 09:52 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb gisteren snipers getest behalve de MSR en Dragunov.
De Barret en de L118A zijn beide 1 shot, one kill wapens.
Of ik had lag gisteren of die L118A heeft een afwijkingWant ik zat er zes keer dik bovenop, en hij werd als mis geregistreerd.
De AS50 en de RSASS moet je vaak multiple hits mee maken om iemand om te leggen maar dat is vrij makkelijk aangezien deze sniper rifles zich na de recoil snel herstellen.
Voor nu vind ik dus de Barret het lekkerst om te spelen. De L118A heeft ook enorme terugslag volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |