Helemaal als die continue zo z'n kills maaktquote:Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, een wallhacker is inderdaad logischer dan iemand die dacht "hey, er kan iemand om de hoek zijn even alvast schieten".
Als je de maps kent, is 'anticiperend' schieten niet zo heel vreemd. Doe ik al een paar CODs langquote:Op donderdag 24 november 2011 17:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Helemaal als die continue zo z'n kills maakt
Er is echt wel een verschil te zien tussen iemand die zijn headset gebruikt en iemand die een wallhack heeft hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je de maps kent, is 'anticiperend' schieten niet zo heel vreemd. Doe ik al een paar CODs lang.
Omdat:quote:Op donderdag 24 november 2011 17:54 schreef GlenSpey het volgende:
Gatverdamme, heb deze hele middag alleen nog maar kankermannetjes in de teams gehad die 5 kills maken en 40 keer doodgaan. In welke lobby ik ook kom. Waarom kunnen die kankernoobs niet es een keer een ander spel gaan spelen
Iets met poep en een meneer genaamd Sherlock.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er is echt wel een verschil te zien tussen iemand die zijn headset gebruikt en iemand die een wallhack heeft hoor.
Inderdaad heel erg hinderlijk. Vooral als je Domination speelt en zulke soort spelers een debiele score hebben én geen flags capturen of verdedigenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:54 schreef GlenSpey het volgende:
Gatverdamme, heb deze hele middag alleen nog maar kankermannetjes in de teams gehad die 5 kills maken en 40 keer doodgaan. In welke lobby ik ook kom. Waarom kunnen die kankernoobs niet es een keer een ander spel gaan spelen
En, hoeveel buren hebben je rage gehoord na afloop?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef mash_ het volgende:
Ik had bijna een moab. nog maar 3 kills. is het potje afgelopen
Idd, ik ben altijd de enige die als een bezetene tussen al die flags heen en weer loopt. Cappen, cappen, cappen. En vaak zijn het precies die pisventjes met een kutscore die niet even teruglopen om de boel te verdedigen indien nodig. Nee, het blijft allemaal lekker op hetzelfde plekje hangen om te wachten op hun volgende deathquote:Op donderdag 24 november 2011 17:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Inderdaad heel erg hinderlijk. Vooral als je Domination speelt en zulke soort spelers een debiele score hebben én geen flags capturen of verdedigen.
Geen idee. ik mute iedereen altijdquote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En, hoeveel buren hebben je rage gehoord na afloop?
oh ik las niet goedquote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef Roces18 het volgende:
je mute je buren![]()
hij bedoeld of je real life buren jouw geschreeuw hebben gehoord nadat het potje was afgelopen
ik lijk er met Hardcore ook minder last van te hebben. Of het is verbeelding omdat je dan sneller kills maakt / gekilled wordt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef Harveo het volgende:
Wat een kut lag weer.. bij survival online geen last van.
sinds wanneer is survival pittig? dat is zo makkelijk. Die laatste missies zoals Smacktown in Special Ops die zijn pas lastigquote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef Harveo het volgende:
Het was echt dat het bleef hangen. Heb maar survival gedaan met iemand online. Is nog best pittig maar wel leuk om te doen!
Het word vanzelf best pittig. aangezien het net zo lang door blijft gaan tot je dood bentquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sinds wanneer is survival pittig? dat is zo makkelijk. Die laatste missies zoals Smacktown in Special Ops die zijn pas lastig
ja bij 30 ofzo word het pittig. En als je een beetje een goede teammaat hebt is het goed te doen tot 30quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het word vanzelf best pittig. aangezien het net zo lang door blijft gaan tot je dood bent
ja en nee. Als je al een hoog level bent wel. Dus al veel dingen kan kopen. Op het begin is het niet te doen omdat je geen turrets kan enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja bij 30 ofzo word het pittig. En als je een beetje een goede teammaat hebt is het goed te doen tot 30
De eerste keer dat ik het speelde kwam ik tot wave 24 met een vriend in splitscreen. Dus ben benieuwd hoe ver we komen als alles vrijgespeeld is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en nee. Als je al een hoog level bent wel. Dus al veel dingen kan kopen. Op het begin is het niet te doen omdat je geen turrets kan enzo.
resistance is ook een easy tear level hequote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef DSS24 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het speelde kwam ik tot wave 24 met een vriend in splitscreen. Dus ben benieuwd hoe ver we komen als alles vrijgespeeld is.
Het was wel in resistance, waar je ieder een kant van de brug kan dekken. Mooi om overal claymores neer te zetten als de tussentijd ingaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |