abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 13:39:23 #126
137949 Disana
pi_105004872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef kalinka het volgende:
Denk je nu werkelijk dat ik me van een stel pseudo's ook maar IETS aantrek?
En toch blijf je maar schofferen en provoceren.
  woensdag 30 november 2011 @ 13:40:39 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105004922
Ah, hebben we weer eens iemand die keihard op het internet zichzelf geweldig verklaart en alle andere mensen op datzelfde internet zijn allemaal zielig, omdat ze op internet zitten?

Dat zijn de leukste :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 30 november 2011 @ 13:43:08 #128
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105005009
quote:
5s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef golfer het volgende:
Maar goed, kalinka, leg eens uit waar die ziekelijke fixatie van jou op mij vandaan komt?
Die heb je over je afgeroepen. En ziekelijk..............ben je om alle redenen die ik je gegeven heb. Ik heb je nog gespaard ook. Simpele ziel. Hier zit die leuke opa weer, met de wind in de zeilen.

Voor mij was je niet in beeld tot het moment dat je medische diagnoses begon te stellen. Maar goed dat je mijn achtergrond niet kent. Niemand heeft je op je vingers getikt. Ik wel. Mijn missie is geslaagd, het ga je goed opa!
Never Judge A Book By Its Cover
  woensdag 30 november 2011 @ 13:45:41 #129
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105005108
@ D&H:......................................ach.
  woensdag 30 november 2011 @ 13:48:08 #130
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_105005187
quote:
5s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef golfer het volgende:
Maar goed, kalinka, leg eens uit waar die ziekelijke fixatie van jou op mij vandaan komt?
Wat heb je nú weer gedaan? }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_105005244
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:35 schreef kalinka het volgende:
Dit is vermakelijk! Niets leukers dan leedvermaak immers, toch? Zo heb ik het gros van jullie althans leren bezien. Het soort mensen dat zich aan files stoort en zelf op de rem trapt wanneer er een ernstig ongeluk aan de andere kant van de weg is gebeurd. En de volgende keer weer vloeken.
Ik ben een doorrijder. Ook in dit perspectief.
...de pot verwijt de ketel...
  woensdag 30 november 2011 @ 13:52:12 #132
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105005341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat HET bestaat alleen in jouw gedachten. Verder heeft niemand hier volgens mij een probleem :)
Geloof je het zelf? Het probleem is dat mensen met problemen dat zelf niet (willen, kunnen) zien. Ik ken mijn problemen. Heb er precies 2. En heb de ballen gehad ze te etaleren.
Denk je echt dat jij er vrij van bent? Misschien een beetje.....................zelfingenomen........?
  woensdag 30 november 2011 @ 13:53:31 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105005388
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef static het volgende:

De vinger blijkbaar op een pijnlijke en nog niet genezen of behandelde wond gelegd. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 13:54:28 #134
137949 Disana
pi_105005419
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef kalinka het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Het probleem is dat mensen met problemen dat zelf niet (willen, kunnen) zien. Ik ken mijn problemen. Heb er precies 2. En heb de ballen gehad ze te etaleren.
Denk je echt dat jij er vrij van bent? Misschien een beetje.....................zelfingenomen........?
Je snapt niet wat ik schrijf. Niemand in dit topic windt zich zo op als jij.
  woensdag 30 november 2011 @ 13:56:01 #135
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105005476
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef static het volgende:

[..]

Dat wat heel hard nodig was!
  woensdag 30 november 2011 @ 13:57:31 #136
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_105005537
Kalinka, ik ga der vanuit dat je echt bent. Dat je het serieus goed bedoelt maar dat je boodschap verkeerd over komt.
Waarom denk je dat mensen die anders leven problemen hebben. Misschien hebben we juist een bewuste keuze tot deze levensstijl gemaakt omdat andere juist problemen opleverde.
Soms willen mensen gewoon niet geholpen worden omdat het zo goed is. Gewoon een kwestie van accepteren.
  woensdag 30 november 2011 @ 14:04:21 #137
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105005829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Je snapt niet wat ik schrijf. Niemand in dit topic windt zich zo op als jij.
Je kunt wel zeggen dat ik je niet snap (zo moeilijk ben je niet te volgen hoor, maak je geen illusies) maar.....
Als je niet getriggerd wordt, vanwaar dan die reacties? Ik wind me niet op, maar laat niet alles over mijn kant gaan. En al kost me dat een paar uur achter mn laptop, dan is dat maar zo. Je kunt mij alles vragen, leg me het vuur aan de schenen, je krijgt een antwoord dat eerlijk en onderbouwd is. Dat is wat ik verwachtte van dit gebeuren en ik heb de kous op mijn kop gekregen. Het is een fout die ik in real life in het verleden maakte. En kennelijk ben ik nu dan virtueel de mist in gegaan. Van geleerd!
  woensdag 30 november 2011 @ 14:10:14 #138
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_105006084
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef kalinka het volgende:

[..]

Dat wat heel hard nodig was!
Volgens mij heb jij een flinke beurt nodig, maar helaas voor je is Golfer geen éénmansbasketbalteam. Voor zover ik weet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_105006160
Opruimslotje.

En weer open.

Ik heb wat posts weggehaald, zo op de man spelen is nergens voor nodig. TS: als je topics opent, dan kun je verwachten dat je andere reacties krijgt dan je had gedacht, verwacht of gehoopt. Heb je daar een probleem mee, dan kun je ook op een andere manier reageren.

En voor de rest: ga er nu niet met z'n allen overheen pissen. Jullie punt is gemaakt, denk ik.

[ Bericht 53% gewijzigd door Cat-astrophe op 30-11-2011 14:22:39 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 30 november 2011 @ 14:42:18 #140
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105007291
Merci. Denk dat er nog weinig aan toe te voegen is. Heb het naast me neergelegd nadat topic gesloten was.
  woensdag 30 november 2011 @ 14:42:56 #141
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105007314
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef static het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een flinke beurt nodig, maar helaas voor je is Golfer geen éénmansbasketbalteam. Voor zover ik weet.
Zucht...............
pi_105011186
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef kalinka het volgende:

@odi et a (duh): Blij dat ik geen goudvis of hamster ben en mijn leven bij jou moet slijten. Je zult maar een week niet te eten krijgen, brrr.

Mijn messen zijn geslepen.
Als je het tegen mij hebt, ik ben zo zorgzaam t.o.v. diegene van wie ik hou dat ik tot het uiterste ga, al val ik er zelf bij neer. Zowel voor mijn dieren als voor mijn vriend .Zelfs al heb ik migraine, zelfs al verga ik van de pijn dán nóg hebben mijn naasten te eten.
Daarnaast beste Kalinka, ik opende volgens mij geen thread over het feit of ik in staat ben om voor een pup of een kind te zorgen, dat was jij :P
  woensdag 30 november 2011 @ 17:17:37 #143
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_105012735
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef kalinka het volgende:
Ik ben een mensa mens,<knip>
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef kalinka het volgende:
<knip>. Ik classificeer niemand, ook mezelf niet. Zou prettig zijn als dat eens geZIEN werd.
Hier was ik al klaar met lezen, eigenlijk.
Prrrrr
pi_105017130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:35 schreef kalinka het volgende:
Dit is vermakelijk! Niets leukers dan leedvermaak immers, toch? Zo heb ik het gros van jullie althans leren bezien. Het soort mensen dat zich aan files stoort en zelf op de rem trapt wanneer er een ernstig ongeluk aan de andere kant van de weg is gebeurd. En de volgende keer weer vloeken.
Ik ben een doorrijder. Ook in dit perspectief.
Rijd je ook door als een kind de weg op rent?
  woensdag 30 november 2011 @ 19:23:46 #145
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105017729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef Gentileschi het volgende:

[..]

Als je het tegen mij hebt, ik ben zo zorgzaam t.o.v. diegene van wie ik hou dat ik tot het uiterste ga, al val ik er zelf bij neer. Zowel voor mijn dieren als voor mijn vriend .Zelfs al heb ik migraine, zelfs al verga ik van de pijn dán nóg hebben mijn naasten te eten.
Daarnaast beste Kalinka, ik opende volgens mij geen thread over het feit of ik in staat ben om voor een pup of een kind te zorgen, dat was jij :P
Eén van de vitale kenmerken van migraine is misselijkheid/braken. Ik kan niet alleen om die reden niet koken tijdens een aanval, ook niet vanwege het licht en geluid van de afzuigkap. Vandaar dat ik op <goede dagen> vaak grote porties sta klaar te maken en deze invries, zodat er altijd eten is.
Ik ben zorgzaam en perfectionistisch, hoog opgeleid en vrouw. Dit zijn kenmerken die je ziet bij veel (vrouwelijke en dat is het gros) migrainepatiënten.
Ik ga niet in herhaling vervallen maar wil je er wel op wijzen dat jij je schaarde achter de <diagnose> van g, sterker nog, deze trachtte te onderbouwen.
En als je je eigen stukje even terugleest, valt daaruit op te maken dat jij van mening bent dat wanneer je een week lang niet kunt zorgen, je het beste een hamster of goudvis kunt nemen.
pi_105018883
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ah, hebben we weer eens iemand die keihard op het internet zichzelf geweldig verklaart en alle andere mensen op datzelfde internet zijn allemaal zielig, omdat ze op internet zitten?

Dat zijn de leukste :7.
...en ze léven.. *O* en zijn tevréden c_/
pi_105019530
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef kalinka het volgende:

[..]

Eén van de vitale kenmerken van migraine is misselijkheid/braken. Ik kan niet alleen om die reden niet koken tijdens een aanval, ook niet vanwege het licht en geluid van de afzuigkap. Vandaar dat ik op <goede dagen> vaak grote porties sta klaar te maken en deze invries, zodat er altijd eten is.
Onjuist, niet iedereen moet braken.

quote:
Ik ga niet in herhaling vervallen maar wil je er wel op wijzen dat jij je schaarde achter de <diagnose> van g, sterker nog, deze trachtte te onderbouwen.
En als je je eigen stukje even terugleest, valt daaruit op te maken dat jij van mening bent dat wanneer je een week lang niet kunt zorgen, je het beste een hamster of goudvis kunt nemen.
Waarom moet ik mijn posting teruglezen :? Ik ben nog steeds van mening dat zoals jij jezelf omschrijft je beter in staat bent om voor een goudvis of een hamster te kiezen i.p.v. een kind of pup.

Over wiens diagnose heb je het eigenlijk? Jij geeft aan wat de symptomen zijn (in bed liggen , kamertje van 20 vierkante meter,dagenlang uitgeschakeld zijn etc etc)

quote:
Ik ben zorgzaam en perfectionistisch, hoog opgeleid en vrouw. Dit zijn kenmerken die je ziet bij veel (vrouwelijke en dat is het gros) migrainepatiënten.
Waar haal je dat gegeven vandaan ?

Heb zelf vanmiddag wat hysterische postings van je gemist maar ik denk dat je ook eens moet gaan kijken of je de druk van kinderen wel aankunt. Als je hier al uit je dak gaat omdat iemand het niet met je eens is dan vraag ik mij af hoe dat IRL gaat als een kleuter dagenlang dwars is :{

Even on-topic, gewoon tevreden zijn met wat je hebt lijkt mij in jouw geval echt helemaal fantastisch :P Houden zo.
  woensdag 30 november 2011 @ 20:16:59 #148
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105020209
Gent, ik denk dat jij gewoon zo af en toe eens hoofdpijn hebt en helemaal niet weet wat migraine is. Ik heb het al mijn hele leven, leer mij de kenmerken niet kennen. En er bestaat zéker zoiets als een "migraine-type!"
Maar als je geen mp bent, kun je dat ook onmogelijk weten natuurlijk.
Je moet helemaal niets, net zomin als ik, maar als je iets post, probeer het dan op zn minst te onthouden zodat je op een reactie inzake kunt ingaan. Is wel zo handig.
pi_105020606
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef kalinka het volgende:
Gent, ik denk dat jij gewoon zo af en toe eens hoofdpijn hebt en helemaal niet weet wat migraine is. Ik heb het al mijn hele leven, leer mij de kenmerken niet kennen. En er bestaat zéker zoiets als een "migraine-type!"
Maar als je geen mp bent, kun je dat ook onmogelijk weten natuurlijk.
Je moet helemaal niets, net zomin als ik, maar als je iets post, probeer het dan op zn minst te onthouden zodat je op een reactie inzake kunt ingaan. Is wel zo handig.
Ben jij er zoeentje...jouw ziektes en pijntjes zijn altijd veeeeeeeel erger hè?
Wist je dat er ook migraine accompagnée sans migraine (migraine met aura) bestaat beste Kalinka?

Wat bedoel je trouwens met ingaan op een reactie? Volgens mij gaat iedereen, inclusief ik, in op de reacties. Waar ga ik volgens jou de mist in?
  woensdag 30 november 2011 @ 20:29:58 #150
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105020937
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef Gentileschi het volgende:

[..]

Ben jij er zoeentje...jouw ziektes en pijntjes zijn altijd veeeeeeeel erger hè?
Wist je dat er ook migraine accompagnée sans migraine (migraine met aura) bestaat beste Kalinka?

Wat bedoel je trouwens met ingaan op een reactie? Volgens mij gaat iedereen, inclusief ik, in op de reacties. Waar ga ik volgens jou de mist in?
Nee hoor, mijn pijntjes zijn niet erger. Zo ben ik gelukkig geen clusterpatiënt en daar ben ik dankbaar voor. Dat is namelijk nóg duizendmaal erger.
En ga je nu met allerlei vaktermen gooien om .................uh................indruk te maken.............?
Weet je wel wat de betekenis is van hetgeen je schrijft??
Migraine accompagnée is 1) m a s m is 2) en migraine met aura noemt men "klassieke migraine."

Het overige ga ik niet nog eens herhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')