En toch blijf je maar schofferen en provoceren.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef kalinka het volgende:
Denk je nu werkelijk dat ik me van een stel pseudo's ook maar IETS aantrek?
Die heb je over je afgeroepen. En ziekelijk..............ben je om alle redenen die ik je gegeven heb. Ik heb je nog gespaard ook. Simpele ziel. Hier zit die leuke opa weer, met de wind in de zeilen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef golfer het volgende:
Maar goed, kalinka, leg eens uit waar die ziekelijke fixatie van jou op mij vandaan komt?
Wat heb je nú weer gedaan?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef golfer het volgende:
Maar goed, kalinka, leg eens uit waar die ziekelijke fixatie van jou op mij vandaan komt?
...de pot verwijt de ketel...quote:Op woensdag 30 november 2011 13:35 schreef kalinka het volgende:
Dit is vermakelijk! Niets leukers dan leedvermaak immers, toch? Zo heb ik het gros van jullie althans leren bezien. Het soort mensen dat zich aan files stoort en zelf op de rem trapt wanneer er een ernstig ongeluk aan de andere kant van de weg is gebeurd. En de volgende keer weer vloeken.
Ik ben een doorrijder. Ook in dit perspectief.
Geloof je het zelf? Het probleem is dat mensen met problemen dat zelf niet (willen, kunnen) zien. Ik ken mijn problemen. Heb er precies 2. En heb de ballen gehad ze te etaleren.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat HET bestaat alleen in jouw gedachten. Verder heeft niemand hier volgens mij een probleem
De vinger blijkbaar op een pijnlijke en nog niet genezen of behandelde wond gelegd.quote:
Je snapt niet wat ik schrijf. Niemand in dit topic windt zich zo op als jij.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef kalinka het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Het probleem is dat mensen met problemen dat zelf niet (willen, kunnen) zien. Ik ken mijn problemen. Heb er precies 2. En heb de ballen gehad ze te etaleren.
Denk je echt dat jij er vrij van bent? Misschien een beetje.....................zelfingenomen........?
Je kunt wel zeggen dat ik je niet snap (zo moeilijk ben je niet te volgen hoor, maak je geen illusies) maar.....quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik schrijf. Niemand in dit topic windt zich zo op als jij.
Volgens mij heb jij een flinke beurt nodig, maar helaas voor je is Golfer geen éénmansbasketbalteam. Voor zover ik weet.quote:
Zucht...............quote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een flinke beurt nodig, maar helaas voor je is Golfer geen éénmansbasketbalteam. Voor zover ik weet.
Als je het tegen mij hebt, ik ben zo zorgzaam t.o.v. diegene van wie ik hou dat ik tot het uiterste ga, al val ik er zelf bij neer. Zowel voor mijn dieren als voor mijn vriend .Zelfs al heb ik migraine, zelfs al verga ik van de pijn dán nóg hebben mijn naasten te eten.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef kalinka het volgende:
@odi et a (duh): Blij dat ik geen goudvis of hamster ben en mijn leven bij jou moet slijten. Je zult maar een week niet te eten krijgen, brrr.
Mijn messen zijn geslepen.
quote:
Hier was ik al klaar met lezen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef kalinka het volgende:
<knip>. Ik classificeer niemand, ook mezelf niet. Zou prettig zijn als dat eens geZIEN werd.
Rijd je ook door als een kind de weg op rent?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:35 schreef kalinka het volgende:
Dit is vermakelijk! Niets leukers dan leedvermaak immers, toch? Zo heb ik het gros van jullie althans leren bezien. Het soort mensen dat zich aan files stoort en zelf op de rem trapt wanneer er een ernstig ongeluk aan de andere kant van de weg is gebeurd. En de volgende keer weer vloeken.
Ik ben een doorrijder. Ook in dit perspectief.
Eén van de vitale kenmerken van migraine is misselijkheid/braken. Ik kan niet alleen om die reden niet koken tijdens een aanval, ook niet vanwege het licht en geluid van de afzuigkap. Vandaar dat ik op <goede dagen> vaak grote porties sta klaar te maken en deze invries, zodat er altijd eten is.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef Gentileschi het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt, ik ben zo zorgzaam t.o.v. diegene van wie ik hou dat ik tot het uiterste ga, al val ik er zelf bij neer. Zowel voor mijn dieren als voor mijn vriend .Zelfs al heb ik migraine, zelfs al verga ik van de pijn dán nóg hebben mijn naasten te eten.
Daarnaast beste Kalinka, ik opende volgens mij geen thread over het feit of ik in staat ben om voor een pup of een kind te zorgen, dat was jij
...en ze léven..quote:Op woensdag 30 november 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ah, hebben we weer eens iemand die keihard op het internet zichzelf geweldig verklaart en alle andere mensen op datzelfde internet zijn allemaal zielig, omdat ze op internet zitten?
Dat zijn de leukste.
Onjuist, niet iedereen moet braken.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef kalinka het volgende:
[..]
Eén van de vitale kenmerken van migraine is misselijkheid/braken. Ik kan niet alleen om die reden niet koken tijdens een aanval, ook niet vanwege het licht en geluid van de afzuigkap. Vandaar dat ik op <goede dagen> vaak grote porties sta klaar te maken en deze invries, zodat er altijd eten is.
Waarom moet ik mijn posting teruglezenquote:Ik ga niet in herhaling vervallen maar wil je er wel op wijzen dat jij je schaarde achter de <diagnose> van g, sterker nog, deze trachtte te onderbouwen.
En als je je eigen stukje even terugleest, valt daaruit op te maken dat jij van mening bent dat wanneer je een week lang niet kunt zorgen, je het beste een hamster of goudvis kunt nemen.
Waar haal je dat gegeven vandaan ?quote:Ik ben zorgzaam en perfectionistisch, hoog opgeleid en vrouw. Dit zijn kenmerken die je ziet bij veel (vrouwelijke en dat is het gros) migrainepatiënten.
Ben jij er zoeentje...jouw ziektes en pijntjes zijn altijd veeeeeeeel erger hè?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef kalinka het volgende:
Gent, ik denk dat jij gewoon zo af en toe eens hoofdpijn hebt en helemaal niet weet wat migraine is. Ik heb het al mijn hele leven, leer mij de kenmerken niet kennen. En er bestaat zéker zoiets als een "migraine-type!"
Maar als je geen mp bent, kun je dat ook onmogelijk weten natuurlijk.
Je moet helemaal niets, net zomin als ik, maar als je iets post, probeer het dan op zn minst te onthouden zodat je op een reactie inzake kunt ingaan. Is wel zo handig.
Nee hoor, mijn pijntjes zijn niet erger. Zo ben ik gelukkig geen clusterpatiënt en daar ben ik dankbaar voor. Dat is namelijk nóg duizendmaal erger.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef Gentileschi het volgende:
[..]
Ben jij er zoeentje...jouw ziektes en pijntjes zijn altijd veeeeeeeel erger hè?
Wist je dat er ook migraine accompagnée sans migraine (migraine met aura) bestaat beste Kalinka?
Wat bedoel je trouwens met ingaan op een reactie? Volgens mij gaat iedereen, inclusief ik, in op de reacties. Waar ga ik volgens jou de mist in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |