Je zult voor allebei moeten zorgen. Verantwoordelijkheidsgevoel heb je of heb je niet.Als jij door je ziektes niet kunt werken of functioneren dan kun je beter een goudvis of een hamster nemen lijkt mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef kalinka het volgende:
Idd. Soms valt er trouwens weinig te <nemen>, maar dat terzijde. Vind dat ook niet zo'n plezierige uitdrukking in het algemeen. Een pup neem je, een kind is je gegeven.
Ook die hebben verzorging nodig. Dus niet doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:48 schreef Gentileschi het volgende:
Je zult voor allebei moeten zorgen. Verantwoordelijkheidsgevoel heb je of heb je niet.Als jij door je ziektes niet kunt werken of functioneren dan kun je beter een goudvis of een hamster nemen lijkt mij.
Plaspop een optie?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook die hebben verzorging nodig. Dus niet doen.
Duh. Met die beestjes kun je rustig een weekje in je bed blijven liggen .quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook die hebben verzorging nodig. Dus niet doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:09 schreef Gentileschi het volgende:
[..]
Duh. Met die beestjes kun je rustig een weekje in je bed blijven liggen .
Serieus, als TS géén kloon is dan is er iets niet helemaal lekker in haar bovenkamer.
Alleen het idee al, kom, ik ben 40+, lig vaak in bed vanwege mijn migraine, verveel mij af en toe een beetje dus *schat, mag ik een hond of een baby?*
Manlief schijnt het ook allemaal nog niet te weten en heeft zoiets van *ach, je moet zelf maar kiezen hoor, van mij mag je *
Kalinka, hier valt me de bek van open.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef kalinka het volgende:
Wat me zo bevreemd, is dat als jullie werkelijk allemaal zulke succesvolle mensen waren, die het altijd bij het rechte eind hadden........................wat jullie dan in Godsnaam HIER doen. Wat is de zin van dit alles? Denk je nu werkelijk dat ik me van een stel pseudo's ook maar IETS aantrek?
Ik kijk uit naar de volgende psychiatrische bevindingen ;-) !!
Next, please!
Je hebt toch zelf topics geopend over deze onderwerpen? Dan moet je ook wat kunnen incasseren. En zo niet, bow out gracefully. Dit is gewoon beneden alle peil wat je nu doet.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:49 schreef kalinka het volgende:
Lien en Miss: dat begrijp ik! Maar jullie hebben geen idee wat IK over me heen heb gekregen. Ben de laatste om zielig te doen, maar ben er flink ziek van geweest, want ik had werkelijk géén idee dat mensen zo hard en meedogenloos konden zijn. Dus zie dit als een repliek waar jullie buitenstaan svp.
Jouw mildheid voelt als een warme douche, al is die niet voor mij bedoeld ;-)! Hier geen cynisme maar oprechtheid.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met de reacties, maar mijn hemel zeg. Met die post van hierboven verlies je toch ieder recht van spreken.
Dat ben ik met je eens, Thank God dat er zoiets als anonimiteit bestaat. Maar ik vrees dat je veel gemist hebt van wat er is gebeurd. En degene die ik nu even onder handen heb genomen, heeft met veel plezier meegedaan aan wat voor mij voelde als een hetze. En die is me niet in de koude kleren gaan zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf topics geopend over deze onderwerpen? Dan moet je ook wat kunnen incasseren. En zo niet, bow out gracefully. Dit is gewoon beneden alle peil wat je nu doet.
Nee, ik heb het wel een beetje meegekregen. En het verdiende 'geen schoonheidsprijs'. Ik vind dat niemand zich hoeft te bemoeien met of jij wel of niet voor een hond of een kind kiest. Dat is een zaak tussen jou en je partner. Alleen had je er wel zelf een topic over geopend. Dit is een rottige les om te ervaren hoe hard mensen kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:54 schreef kalinka het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, Thank God dat er zoiets als anonimiteit bestaat. Maar ik vrees dat je veel gemist hebt van wat er is gebeurd. En degene die ik nu even onder handen heb genomen, heeft met veel plezier meegedaan aan wat voor mij voelde als een hetze. En die is me niet in de koude kleren gaan zitten.
Dat is je goed recht. Dat ik het als onderwerp van discussie anders heb ervaren is moeilijk te beoordelen door eender wie (per slot van rekening ken alleen ikzelf mijn gevoelens). "Te ver gaan" ..............dat is in mijn optiek iets wat hier aan de lopende band is gebeurd. Ik kan incasseren en realiseer me achteraf dat het onhandig is geweest twee totaal verschillende topics nagenoeg tegelijkertijd te posten. Maar hé, wist ik veel...........zoveel onderwerpen hier, ik vind het prettig om met meerdere dingen tegelijkertijd bezig te zijn (verloren tijd due to migraines inhalen oid). Om dan in no time als psychiatrisch patiënt en vreselijk mens te worden afgeschilderd, dat hakt erin, geloof me! Ik praat het door mij geposte stuk niet recht, maar dit is wat voor mij op dit moment goed voelde. Op zeker moment is de emmer vol...............en dat was nu.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb beide topics volledig gelezen, dus niets gemist.
Ik vind jouw post echt veel te ver gaan, ongeacht wat jij vindt dat je is aangedaan.
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:26 schreef Deisyy het volgende:
De essentie van jouw schrijven Kalinka, is stront, je opent 2 topics, het ene om advies te vragen bij je vraagstuk of je een hond of kind zal nemen en het andere om de mensen te laten weten hoe geweldig je je wel niet voelt omdat je minimalistisch bent ingesteld en waarin je even flink afgeeft op de "graaiers", mensen die het wel fijn vinden om zichzelf af en toe te verwennen en leuke dingen voor zichzelf te kopen. Je kan wel wat hebben zeg je in je OP, maar je gaat janken als de mensen te hard naar jouw zin over je heen vallen.
Jouw actie tegen Golfer gaat veel te ver, wat willen een paar foto's, waar mijns inziens niet mis mee is nou helemaal zeggen over zijn opa-zijn. En mannen zijn alleen een goede opa als ze niet om internet en golf geven?
Open inderdaad maar geen topics meer.
Gelezen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:26 schreef Deisyy het volgende:
De essentie van jouw schrijven Kalinka, is stront, je opent 2 topics, het ene om advies te vragen bij je vraagstuk of je een hond of kind zal nemen en het andere om de mensen te laten weten hoe geweldig je je wel niet voelt omdat je minimalistisch bent ingesteld en waarin je even flink afgeeft op de "graaiers", mensen die het wel fijn vinden om zichzelf af en toe te verwennen en leuke dingen voor zichzelf te kopen. Je kan wel wat hebben zeg je in je OP, maar je gaat janken als de mensen te hard naar jouw zin over je heen vallen.
Jouw actie tegen Golfer gaat veel te ver, wat willen een paar foto's, waar mijns inziens niet mis mee is nou helemaal zeggen over zijn opa-zijn. En mannen zijn alleen een goede opa als ze niet om internet en golf geven?
Open inderdaad maar geen topics meer.
De beschrijving komt uit jouw koker (zielig afgeschreven opaatje) en zegt inderdaad meer over jou dan over golfer. Goed dat je dat hebt begrepen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef kalinka het volgende:
@Disana: N.B. Dat een grootouder zijn kleinkinderen wel of niet ziet of -zoals dat tegenwoordig ook gaat/heet- "mag zien" heeft volgens mij weinig danwel niets te maken met de staat van zijn gebit...of andere uiterlijke hoedanigheden.
2 x zelfs. Goed zo, misschien begrijp je het dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |