Hij heeft gewoon het verkeerde abonnement afgesloten blijkbaar. En dan hebben alle smoesjes, incl. een vodafone medewerker de schuld geven, geen zin. TS heeft tenslotte zelf het contract getekend (neem ik aan).quote:
Activiteit Indicatief dataverbruik (**)quote:Op donderdag 10 november 2011 15:24 schreef richard. het volgende:
Ik ben bezig m'n abonnement te verlengen maar heb geen idee hoeveel mb ik erbij moet nemen, heb de vodafone klantenservice inmiddels gebeld maar dan kan je ook niks mee.
Stel: ik internet (mailen/nieuws lezen) een half uur per dag en bekijk soms (+/-20 min. per week) een filmpje op youtube, is dan 600mb genoeg per maand?
Alvast bedankt!
maakt niet uit, internet wordt net als telefoondiensten gewoon verlengd na je abonnementperiode als je verder geen actie onderneemt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik bedoelde internet inderdaad
Dat heeft hij ook. abonementen stoppen namelijk niet vanzelf bij het eindigen van de contractperiode, als je geen actie onderneemt blijven die gewoon doorlopen tegen dezelfde voorwaarden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:38 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat contracten uitzichzelf stoppen bij telecomproviders is nieuw voor mij. Weet je zeker dat je het niet zelf stop hebt gezet?
En wist jij aan het begin van de vorige maand dat het stop gezet zou worden?
Of had je misschien een probeer-internet-voor-1-maand o.i.d.?
koequote:
Spaarkoe bedoel je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:38 schreef StateOfMind het volgende:
TS zit nu te janken naast zijn spaarvarken
Dat dus, maar ik snap nog steeds niet hoe en waarom TS z'n internet abbo gestopt is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef eleusis het volgende:
Het nuttige antwoord is dat je ze moet bellen en vragen of er iets aan de rekening gedaan kan worden. Helemaal 0 betalen is niet reëel maar ik heb in kennissenkring wel eens verhalen gehoord dat het gehalveerd werd.
De enige mogelijkheid is dat hij dat zelf stopgezet heeft en daarna vrolijk is verder gegaan met internetten. Hoe dom kan een mens zijn?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik snap nog steeds niet hoe en waarom TS z'n internet abbo gestopt is.
Ik bel Essent ook altijd in de lente om te zeggen dat het echt niet m'n bedoeling was om het de hele winter warm te hebben, maar ja de verwarming stond per ongeluk de hele tijd aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig. Ik zou Vodafone gewoon even bellen en aangeven dat je het niet fair vindt dat ze jou een dienst leveren waar je gebruik van maakt.
Ik zou naar de Ombudsman gaan. Liefst nog voordat de winter echt begint. Wat denken ze wel. Net alsof zij niet hadden kunnen weten dat je geen gebruik wilde maken van die verwarming. Kom nou zeg...dadelijk zeggen ze ook nog dat je dat zelf in de gaten moet houden! Zij zijn toch de leverancierquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bel Essent ook altijd in de lente om te zeggen dat het echt niet m'n bedoeling was om het de hele winter warm te hebben, maar ja de verwarming stond per ongeluk de hele tijd aan.
Ze willen het nooit terugdraaien, schandalig gewoon
Iets met eigen verantwoordelijkheid ofzo..quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef tweetingsander het volgende:
Wat een trollen hier zeg...
Ik weet het niet zeker, maar ik heb wel voor een telefoon bedrijf hier gewerkt.. Die sturen altijd waarschuwings berichtjes als je over je internet verbruik heen gaat, ook redelijk vaak. "You have used x euro since x datum" dat soort gedoe... Het kan zijn dat het zo is dat het in Nederland ook verplicht is... Even navragen
Het is ook vrij makkelijk (zeker met iPhones, Androids en andere smart phones die automatisch syncen) om dat aan te laten staan en het niet door te hebben. Niet iedereen die een smartphone heeft is technisch aangelegd, Ik heb dit zelf heel vaak gezien dat mensen het gewoon niet uit zetten omdat ze niet weten dat het internet gebruikt. Voor hun is 3g "een goed signaal"quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:42 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Iets met eigen verantwoordelijkheid ofzo..
Hij wist het zelf hoor dat ie geen abbo had.
Je stelt het zelf in. Dus je eigen verantwoordelijkheid. Wie de billen brand...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:12 schreef tweetingsander het volgende:
[..]
Het is ook vrij makkelijk (zeker met iPhones, Androids en andere smart phones die automatisch syncen) om dat aan te laten staan en het niet door te hebben. Niet iedereen die een smartphone heeft is technisch aangelegd, Ik heb dit zelf heel vaak gezien dat mensen het gewoon niet uit zetten omdat ze niet weten dat het internet gebruikt. Voor hun is 3g "een goed signaal"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |