dan ben ik onderweg naar huisquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:44 schreef MNR het volgende:
ArTic, kijk vanavond maar om 17.40u op Ned1 of 3, dan is je associatie zo passe!
Ja!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, jij gaat er ook echt voor zitten he?
Vanwaar die Sinterklaaspassie eigenlijk?quote:
iets met een staf...fallussymboolquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanwaar die Sinterklaaspassie eigenlijk?
Ja, goeie vraag. Ik heb het eigenlijk nooit zo gehad. En vorig jaar zat ik midden in mijn burn-out en om 1 of andere reden vond ik het zo leuk om naar Sinterklaasberichten e.d. te luisteren. Deed me veel goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanwaar die Sinterklaaspassie eigenlijk?
De mijne heeft niet zo´n mooie krulquote:
HET grote nadeel, die kinderen verpesten alle leuke kinderfeestjes!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef Cue_ het volgende:
Dat vind ik dan weer jammer van het sinterklaasjournaal. de kinderen
jij snapt hem!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HET grote nadeel, die kinderen verpesten alle leuke kinderfeestjes!
Ik ben dan ook heul slimquote:
als we lootjes hadden getrokken en ik had jou was ik nu al halverwege mijn gedicht geweestquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne heeft niet zo´n mooie krul![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als we lootjes hadden getrokken en ik had jou was ik nu al halverwege mijn gedicht geweest
Ik zou zeggen pak je kans... En red de arme meid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Bloedmooi barmeisje uit mijn stamkroeg, heeft sinds een paar maanden opeens anoriexia, werd steeds dunner en dunner, zag er niet meer uit. En nu is ze nog gedumpt ook.
Dat gaat echt niet goed gaan denk ik....
Is zij al 48????quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef ArTiC het volgende:
Tatjana Simic komt met sexy kalender
Die Bavariakalenders van vroegah waren al matig
Ik vind het te gek!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het zo briljant hoe heel nederland samen deze leugen in stand houdt en er een of ander productie team is dat gewoon al vanaf juni of zo bezig is met die optocht en zo
gaat allemaal zo ver! om niks!
briljant
én de zus van sinterklaas!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Is zij al 48????
Dat zou je echt niet zeggen!
Anorexia krijg je niet opeens natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Bloedmooi barmeisje uit mijn stamkroeg, heeft sinds een paar maanden opeens anoriexia, werd steeds dunner en dunner, zag er niet meer uit. En nu is ze nog gedumpt ook.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
maar buurpiet, wat doet u nu?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
hoeveel pieten zal zij al wel niet hebben afgewerkt
quote:
Ik kijk wel beter uit.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen pak je kans... En red de arme meid.
Verstandigquote:
Brabo powerrrrrquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)aagt-overvaller.html
Beetje jammer alleen dus dat ie 'r gewoon omver duwde.
stoute hackpietquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
Sinterklaasjournaal.nl lekt gegevens duizenden kinderen
Nou ja!
Was er vorige week al niet gezeik over die gegevens die werden verzameld?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
Sinterklaasjournaal.nl lekt gegevens duizenden kinderen
Nou ja!
Dat weet ik niets van?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er vorige week al niet gezeik over die gegevens die werden verzameld?En nu is die database gehackt
En dan zeggen ze dat het grote boek van Sinterklaas kwijt is, jaja! Die vlieger gaat niet meer opquote:
Ik bedoelde eigenlijk, wat kun je er nog meer over vertellen?quote:
Haha! Nee, vast nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben aan het zoeken maar kan er niks meer over vinden. heb ik het dan gedroomd
Ah, al gevonden CL!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben aan het zoeken maar kan er niks meer over vinden. heb ik het dan gedroomd
We hadden een paar jaar geleden toch al regenboogpieten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Ach, geniet er maar van zolang het nog kan, duurt niet lang of de multiculti sloopt ook Sinterklaas.
Dat was best erg jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
We hadden een paar jaar geleden toch al regenboogpieten?
Ja, want die discussie loopt niet al twintig jaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Ach, geniet er maar van zolang het nog kan, duurt niet lang of de multiculti sloopt ook Sinterklaas.
ik ben na de lunch al gestopt en ontwijk nu alles wat op werk lijktquote:
Wat slecht van jouquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef ArTiC het volgende:
ik ben na de lunch al gestopt en ontwijk nu alles wat op werk lijkt
quote:
ik moet nog ruim 35 jaarquote:
wat een vriendelijke manier om me voor oude lul uit te scheldenquote:
lief hequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat een vriendelijke manier om me voor oude lul uit te schelden
kei jaloersquote:
hoe was je zaterdagnacht?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben nog wel tot half 10 vanavond in Rotterdam. Ik ga voorlopig nergens heen (behalve dan om half 6 naar de sportschool.)
gemeen-tequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, wat is de gemeente toch een kutinstantie.. na 3 dagen bellen hebben ze me eindelijk kunnen uitleggen hoe het zit.
en hoe zit t?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, wat is de gemeente toch een kutinstantie.. na 3 dagen bellen hebben ze me eindelijk kunnen uitleggen hoe het zit.
Je gaat je postcount opkrikken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Over tien minuten. Morgen thuiswerken. Wat onaangenaam zeg.
quote:
Ah! duidelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ze zijn prutsers. En aan een consulente heb je niks, want die heeft helemaal geen idee hoe dingen werken.
Ja, verder nogal ingewikkeld verhaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah! duidelijkmn hippe kleurtjes trui cvan H&M is eindelijk verstuurd
Vertel maar niet...quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, verder nogal ingewikkeld verhaal.
Die van mij van de Esprit ook en had er allang moeten zijn maar via Kiala duurt alles een week langerquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah! duidelijkmn hippe kleurtjes trui cvan H&M is eindelijk verstuurd
Dan weet je het toch nu?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
Ja. Eindelijk. En ik had toch gelijk, kut dat je daar dan eerst 3 dagen over moet bellen.quote:
hij stond maar eenw eek of 8 in bestellingquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij van de Esprit ook en had er allang moeten zijn maar via Kiala duurt alles een week langer
Ze hadden je gewoon moeten zeggen binnen een week te reageren. Dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk. En ik had toch gelijk, kut dat je daar dan eerst 3 dagen over moet bellen.
Ach het echt een vreselijke organisatie wat dat betreft..quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hadden je gewoon moeten zeggen binnen een week te reageren. Dan weet je waar je aan toe bent.
Ik weet niet wat er aan de hand was. Maar ik kan me voorstellen dat je niet binnen een dag kan reageren binnen een organisatie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het echt een vreselijke organisatie wat dat betreft..
daarvoor hoef je hier niet naar huis...geweldige douches hierquote:
Nou in dit geval had het echt niet zo lang moeten duren. Maar ook de incompetentie van zo'n consulente..quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand was. Maar ik kan me voorstellen dat je niet binnen een dag kan reageren binnen een organisatie.
Maar je moet wel duidelijk communiceren en je afspraken nakomen.
Hebben we dezelfde truitjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij stond maar eenw eek of 8 in bestellingen zou pas laatste week dec komen maar verstuurd inc 3x 1,95 truitjes
Ik douche niet op het werkquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarvoor hoef je hier niet naar huis...geweldige douches hier
ik welquote:
Hahaha, die was best leukquote:
hier zijn 2 douches...niet perse voor mannen en/of vrouwen. Je trekt gewoon de deur dicht en staat in een soort badkamer...na 20 minuten gaat wel het licht uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Cue_ het volgende:
In het hoofdpand hebben ze volgens mij ook alleen maar een gezamenlijke douche. In t ander epand trouwens geen idee.. neem aan ook wel 1tje voor vrouwen. Zou anders slecht zijn
tof, waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, die was best leuk(En laat
)
En terecht! zo lang douchen op kosten van de baas kan echt niet!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier zijn 2 douches...niet perse voor mannen en/of vrouwen. Je trekt gewoon de deur dicht en staat in een soort badkamer...na 20 minuten gaat wel het licht uit
op kosten van de hoofdhuurder zelfsquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En terecht! zo lang douchen op kosten van de baas kan echt niet!
In het beursgebouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef ArTiC het volgende:
tof, waar ben je geweest?
Brabantse nachten zijn lang he
Van die levensloze gebeiden die maar totale onwaarheden gaan verzinnen om er nog iets van te makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tof, waar ben je geweest?
Brabantse nachten zijn lang he
verzuurde hollander alertquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van die levensloze gebeiden die maar totale onwaarheden gaan verzinnen om er nog iets van te maken.
Een nacht in brabant is precies evenlang als ergens anders.
In brabant, daar brandt nog licht, wel eens een satellietfoto gezien 's nachts van de Randstad en dan Brabant?.
Als er niets is moet je toch wat he?.
Ja, je kan beter op de markt zijn dan op stratum idd...als je iig nog 18+ tegen wil komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In het beursgebouw
Daarna vanaf een uur of 1 even rondgelopen op Stratumseind, daarna naar de Markt, Wildeman. En daar eigenlijk gebleven tot sluit. Tot half 6 nog in het hotel rondgedwaald met een groep tukkers.
Nee, ik woon in Nederlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |