quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht als in in 2 van de 3 R&P SCs post moet ik nr 3 er eigenlijk ook maar bij pakken
dus bij deze mijn comeback in singles!
hoe is het hier?
Je gaat babys maken met de secretaresse?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zo ziet mijn toekomst eruit dus wel goed hoor
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht als in in 2 van de 3 R&P SCs post moet ik nr 3 er eigenlijk ook maar bij pakken
dus bij deze mijn comeback in singles!
hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je gaat babys maken met de secretaresse?
Hee, dat rijmt.quote:
Cute!quote:
Hier doen we niet echt aan Sinterklaas....quote:
Huuh nu zit dat in mijn hoofd barbquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Von Kopf bis Fuss auf Liebe eingestellt naturlich!
Jaaa, we hebben een nadeel gevonden aan het Paradijs op Malta!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier doen we niet echt aan Sinterklaas....
babs = st babylon!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh nu zit dat in mijn hoofd babs
Ja, ik had het al verbeterd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
babs = st babylon!
vind ik.. nu.. momenteel
Ik doe ook niet aan sinterklaas hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Jaaa, we hebben een nadeel gevonden aan het Paradijs op Malta!
Ik zie het als voordeelquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee man, voordeel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond Sinterklaas alleen leuk toen kleine man nog klein was, nu hoeft het van mij niet meer zo.quote:
quote:
Match!quote:
Hier kennen ze geen eens sinterklaasquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond Sinterklaas alleen leuk toen kleine man nog klein was, nu hoeft het van mij niet meer zo.
Nou gewoon, ik heb er niet zo veel mee. Ik hou meer van kerst.quote:
Ik ga met Sinterklaas niet met 1, niet met 2, maar met 3 mooie dames dineren als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
geef toe, hij past wel in het rijtjequote:
geen vakantiequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga met Sinterklaas niet met 1, niet met 2, maar met 3 mooie dames dineren als je het niet erg vind.
Mijn Sint-dilemma is hierbij opgelost.
Ieder argument tegen dit eiland is daarmee opgebokt.
Groetjes, Sint.
Kerst. Tussen de andere 1581631 feestdagen doorquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Geen sinterklaas is echt wel een nadeel
doen ze dan wel aan kerst?
Anders is het een karig volkje
Dit rijmt niet eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga met Sinterklaas niet met 1, niet met 2, maar met 3 mooie dames dineren als je het niet erg vind.
Mijn Sint-dilemma is hierbij opgelost.
Ieder argument tegen dit eiland is daarmee opgebokt.
Groetjes, Sint.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geef toe, hij past wel in het rijtje
Ik hou van allebeiquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik heb er niet zo veel mee. Ik hou meer van kerst.
Jij gaat Bolderbatsen ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hou van allebeien doe aan allebei
quote:
Wel cocktails op het terrasquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
En dit is nr 2hey, die krijg ik ook zo'n 4 a 5 per dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
O ja!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tvp's zijn niet meer nodig he?
Ik normaal 1 per week max.. maar vandaag is primedag volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hey, die krijg ik ook zo'n 4 a 5 per dag
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
En dit is nr 2Geweldig geschreven ziet er vertrouwd uit ik zeg DOEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijzonder zelfsquote:
waarom nu niet meer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond Sinterklaas leuk, nu niet meer.
en kerst zou opgeheven mogen worden van mij
Ik ben geen Britse burgerquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Geweldig geschreven ziet er vertrouwd uit ik zeg DOEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |