dan ben ik onderweg naar huisquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:44 schreef MNR het volgende:
ArTic, kijk vanavond maar om 17.40u op Ned1 of 3, dan is je associatie zo passe!
Ja!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, jij gaat er ook echt voor zitten he?
Vanwaar die Sinterklaaspassie eigenlijk?quote:
iets met een staf...fallussymboolquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanwaar die Sinterklaaspassie eigenlijk?
Ja, goeie vraag. Ik heb het eigenlijk nooit zo gehad. En vorig jaar zat ik midden in mijn burn-out en om 1 of andere reden vond ik het zo leuk om naar Sinterklaasberichten e.d. te luisteren. Deed me veel goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanwaar die Sinterklaaspassie eigenlijk?
De mijne heeft niet zo´n mooie krulquote:
HET grote nadeel, die kinderen verpesten alle leuke kinderfeestjes!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef Cue_ het volgende:
Dat vind ik dan weer jammer van het sinterklaasjournaal. de kinderen
jij snapt hem!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HET grote nadeel, die kinderen verpesten alle leuke kinderfeestjes!
Ik ben dan ook heul slimquote:
als we lootjes hadden getrokken en ik had jou was ik nu al halverwege mijn gedicht geweestquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne heeft niet zo´n mooie krul![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als we lootjes hadden getrokken en ik had jou was ik nu al halverwege mijn gedicht geweest
Ik zou zeggen pak je kans... En red de arme meid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Bloedmooi barmeisje uit mijn stamkroeg, heeft sinds een paar maanden opeens anoriexia, werd steeds dunner en dunner, zag er niet meer uit. En nu is ze nog gedumpt ook.
Dat gaat echt niet goed gaan denk ik....
Is zij al 48????quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef ArTiC het volgende:
Tatjana Simic komt met sexy kalender
Die Bavariakalenders van vroegah waren al matig
Ik vind het te gek!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het zo briljant hoe heel nederland samen deze leugen in stand houdt en er een of ander productie team is dat gewoon al vanaf juni of zo bezig is met die optocht en zo
gaat allemaal zo ver! om niks!
briljant
én de zus van sinterklaas!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Is zij al 48????
Dat zou je echt niet zeggen!
Anorexia krijg je niet opeens natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Bloedmooi barmeisje uit mijn stamkroeg, heeft sinds een paar maanden opeens anoriexia, werd steeds dunner en dunner, zag er niet meer uit. En nu is ze nog gedumpt ook.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
maar buurpiet, wat doet u nu?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
hoeveel pieten zal zij al wel niet hebben afgewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |