mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangertquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap de drukte om een mistlamp niet, heb er geen last van als mijn voorgangert em aan heeft
Ik zie het verschil niet eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap de drukte om een mistlamp niet, heb er geen last van als mijn voorgangert em aan heeft
Vieslakje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangert
Heb jij last van de voorste mistlampen van je achtergangert?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangert
Je rijdt rond met zonnebril op?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
een achter mistlamp wel die is verplicht voor is niet verplichtquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik weet geeneens waar mijn mistlampen zitten, heb ik die wel![]()
Euh nee, maar jij dus wel vanochtend?quote:
Nee, gewoon heel dicht erop gaan rijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euh nee, maar jij dus wel vanochtend?
Heel je motorkap onder de steensslag en geen remweg meer hebben bij onverwacht stoppen van de mistlichtvoerdert, maar ha ha, wat heb je je voorgangert te pakkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon heel dicht erop gaan rijden
Mijn sarcasme was niet duidelijk genoeg he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel je motorkap onder de steensslag en geen remweg meer hebben bij onverwacht stoppen van de mistlichtvoerdert, maar ha ha, wat heb je je voorgangert te pakken![]()
Moet ik toch eens kijken hoe ik die aan kan doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
een achter mistlamp wel die is verplicht voor is niet verplicht
Je staat in de badkamer na een goede warme douche?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:52 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zie iets vreemds in de lucht.... stukken blauw tussen het grijs door en een vaag bolvormig object dat licht geeft.
Meestal waar je de rest van de lichten ook aan doet. Alhoewel, soms ook op de middenconsole, bij de alarmlichten. EN pas voeren als het zicht minder dan 50 meter is graagquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Moet ik toch eens hoe ik die aan kan doen
Neem dan ook gewoon op, mallerdjequote:Op dinsdag 22 november 2011 06:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil jou aan de telefoonBel mij nou gewoon de volgende keer!
En ik wil je Nuongesprek wel weten eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |